Topic: Bucur LF-CH (#402 - #405)
602 posts, 197513 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Robert24
Pe vremea impuscatului toata infrastructura era vai de ea si totusi tramvaiele nu mai picau in halul asta. Asta arata cat de bine stie URAC sa mai fabrice ceva 'nou'...
Pe vremea impuscatului toata infrastructura era vai de ea si totusi tramvaiele nu mai picau in halul asta. Asta arata cat de bine stie URAC sa mai fabrice ceva 'nou'...
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
PaulIP
Eu nu am pareri "extremiste" de genul "V3A rullz & LF sucks", si imi cer scuze daca asa s-a interpretat... Eu faceam comparatia cu CH-PPC-urile si V3A de Dudesti, care sunt - dupa cum bine ati precizat - mai in "vana" decat petardele marca "Victoria", la care nici nu m-am mai gandit.
De fapt, tot tronsonul ala e ca dupa '44. Nici Tatre Dar de ce nu se repartizeaza lacustele pe alte linii? Doar ca sa-si satisfaca Oprescu visele... pardon, ambitiile de a vedea tramvai nou pe pasaj nou (Basarab)?
Puteau fi repartizate pe 21 (ca pe linia asta a fost "initiat" 401), cuplate cate 2 pe 41 (de fapt, asta nu se poate, ca iese din lungimea "standard" de V3A, poate single in afara orelor de varf), sau pe liniile care au un flux mediu, si sine "practicabile".
Cat despre tramvaie noi, nici nu m-am gandit la ele, dar e de admirat ca un produs romanesc rezista (cat de cat, ce-i drept) la OR si alte pericole publice. Robert24 a enuntat foarte bine ce voiam sa zic. As adauga doar ca "mai nou nu inseamna mereu mai bun", fie ca vorbim de romanesti, sau straine. Reinterez fraza de incheiere din mesajul meu anterior: "progresul..." (iarasi, fara vreun sens peiorativ exagerat)
O seara buna sa aveti!
Eu nu am pareri "extremiste" de genul "V3A rullz & LF sucks", si imi cer scuze daca asa s-a interpretat... Eu faceam comparatia cu CH-PPC-urile si V3A de Dudesti, care sunt - dupa cum bine ati precizat - mai in "vana" decat petardele marca "Victoria", la care nici nu m-am mai gandit.
De fapt, tot tronsonul ala e ca dupa '44. Nici Tatre Dar de ce nu se repartizeaza lacustele pe alte linii? Doar ca sa-si satisfaca Oprescu visele... pardon, ambitiile de a vedea tramvai nou pe pasaj nou (Basarab)?
Puteau fi repartizate pe 21 (ca pe linia asta a fost "initiat" 401), cuplate cate 2 pe 41 (de fapt, asta nu se poate, ca iese din lungimea "standard" de V3A, poate single in afara orelor de varf), sau pe liniile care au un flux mediu, si sine "practicabile".
Cat despre tramvaie noi, nici nu m-am gandit la ele, dar e de admirat ca un produs romanesc rezista (cat de cat, ce-i drept) la OR si alte pericole publice. Robert24 a enuntat foarte bine ce voiam sa zic. As adauga doar ca "mai nou nu inseamna mereu mai bun", fie ca vorbim de romanesti, sau straine. Reinterez fraza de incheiere din mesajul meu anterior: "progresul..." (iarasi, fara vreun sens peiorativ exagerat)
O seara buna sa aveti!
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
133 313
Nu picau ca nu aveau cu ce. Nu aveau caldura, nu aveau lumina... Nici mersul cu juma' din usi deschise nu le tinea in loc. Erau niste cutii umblatoare. Este vorba aici ca purtatorul de LF sa inlocuiasca doua boghiuri de V3A. Adica sa ai rulmenti fix la juma' de cantitate si implicit de doua ori mai rezistenti. In utilizare normala cred ca le-ar inlocui cu succes. In utilizare gen zdranga balanga mi se rupa ranga si sina si bandajul si ce mai am cu mine... Repet, este un exercitiu foarte simplu la insemana oricui. Ia un rulment nou, joaca-te cu el, freaca-l, invarte-l zi lumina 24 de ore apoi da cu el de pamant si invarte-l iar, vezi cum functioneaza.
Intr-un final ma mir ca functioneaza ceva prin zona avand in vedere ce conductivitate super are linia intrerupta din 2 in 2 metri.
Daca RATB tot testeaza Byd-oane si Sor-rowuri sa ceara un Imperio pentru teste si sa-l bage fix pe Sincai. Zi de zi.
Nu mai face nimeni tramvaie "cum se faceau odata" pentru vremurile de altadata.
Mai stie cineva cat de des pica 401 cand mergea pe Colentina?
Robert24 wrote:
Pe vremea impuscatului toata infrastructura era vai de ea si totusi tramvaiele nu mai picau in halul asta. Asta arata cat de bine stie URAC sa mai fabrice ceva 'nou'...
Nu picau ca nu aveau cu ce. Nu aveau caldura, nu aveau lumina... Nici mersul cu juma' din usi deschise nu le tinea in loc. Erau niste cutii umblatoare. Este vorba aici ca purtatorul de LF sa inlocuiasca doua boghiuri de V3A. Adica sa ai rulmenti fix la juma' de cantitate si implicit de doua ori mai rezistenti. In utilizare normala cred ca le-ar inlocui cu succes. In utilizare gen zdranga balanga mi se rupa ranga si sina si bandajul si ce mai am cu mine... Repet, este un exercitiu foarte simplu la insemana oricui. Ia un rulment nou, joaca-te cu el, freaca-l, invarte-l zi lumina 24 de ore apoi da cu el de pamant si invarte-l iar, vezi cum functioneaza.
Intr-un final ma mir ca functioneaza ceva prin zona avand in vedere ce conductivitate super are linia intrerupta din 2 in 2 metri.
Daca RATB tot testeaza Byd-oane si Sor-rowuri sa ceara un Imperio pentru teste si sa-l bage fix pe Sincai. Zi de zi.
Nu mai face nimeni tramvaie "cum se faceau odata" pentru vremurile de altadata.
Mai stie cineva cat de des pica 401 cand mergea pe Colentina?
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
133 313
Poate arunca cineva un ochi si pe la vagoanele astea. Ghidajele de glisare a geamurilor sunt pline de jeg. M-am suit ieri in 402 si surpriza, toate geamurile inchise si un aer statut irespirabil. Am incercat sa glisez unul, nimic. Am incercat altul, am renuntat ca se rupea manerul. Un al treilea geam abia s-a clintit 3 milimetri dupa care s-a blocat fara speranta.
Poate arunca cineva un ochi si pe la vagoanele astea. Ghidajele de glisare a geamurilor sunt pline de jeg. M-am suit ieri in 402 si surpriza, toate geamurile inchise si un aer statut irespirabil. Am incercat sa glisez unul, nimic. Am incercat altul, am renuntat ca se rupea manerul. Un al treilea geam abia s-a clintit 3 milimetri dupa care s-a blocat fara speranta.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Rathgeber2523
402 nu a mai circulat de cateva luni bune, 412 este singurul LF care mai circula..
133 313 wrote:
Poate arunca cineva un ochi si pe la vagoanele astea. Ghidajele de glisare a geamurilor sunt pline de jeg. M-am suit ieri in 402 si surpriza, toate geamurile inchise si un aer statut irespirabil. Am incercat sa glisez unul, nimic. Am incercat altul, am renuntat ca se rupea manerul. Un al treilea geam abia s-a clintit 3 milimetri dupa care s-a blocat fara speranta.
402 nu a mai circulat de cateva luni bune, 412 este singurul LF care mai circula..
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
133 313
Sambata am alergat la Obor dupa un LF verzui cu numar de parc in cifre mici (astea au numai 402-405), in care m-am si urcat. Din fuga pe spate am citit 402. Si faptul ca ghidajele geamurilor erau pline de jeg si toate geamurile inchise si imposibil de deschis poate semnala ca a stat mult pe dreapta. Au reparat strict ce era constatat ca defect, de aruncat un ochi general pe el n-au aruncat.
Mai circula saptamana trecuta si 401 sigur.
Sambata am alergat la Obor dupa un LF verzui cu numar de parc in cifre mici (astea au numai 402-405), in care m-am si urcat. Din fuga pe spate am citit 402. Si faptul ca ghidajele geamurilor erau pline de jeg si toate geamurile inchise si imposibil de deschis poate semnala ca a stat mult pe dreapta. Au reparat strict ce era constatat ca defect, de aruncat un ochi general pe el n-au aruncat.
Mai circula saptamana trecuta si 401 sigur.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
andrei11
Esti sigur ? Eu stau in P. Iancului si daca o lălăi cu diverse nimicuri prin magazine parerea mea e ca vad mai multe tramvaie decat unul singur.
Rathgeber2523 wrote:
... 412 este singurul LF care mai circula..
Esti sigur ? Eu stau in P. Iancului si daca o lălăi cu diverse nimicuri prin magazine parerea mea e ca vad mai multe tramvaie decat unul singur.
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
133 313
Si m-am scormonit in minte sa-mi amintesc sunetul, ca aici nu exista dubii. Era choper, nu CA.
Si m-am scormonit in minte sa-mi amintesc sunetul, ca aici nu exista dubii. Era choper, nu CA.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Rathgeber2523
Eu va garantez suta la suta, nici un LF-CH nu a mai circulat, doar 412 este singurul care mai circula, restul sunt defecte cu rulment (401, 402, 404, 404, 405, 407, 409, 410, 411, 413) si nu au ulei la reductor (406, 408)
_____________________
Edit andrei 11 : Când raspunzi la o intrebare "de peste rând" nu trebuie sa citezi absolut toate afirmatiile, ci exact numai ce este semificativ ca sa se inteleaga la ce ai raspuns. Multumesc.
133 313 wrote:
Sambata am alergat la Obor dupa un LF verzui cu numar de parc in cifre mici (astea au numai 402-405), in care m-am si urcat. Din fuga pe spate am citit 402...
Eu va garantez suta la suta, nici un LF-CH nu a mai circulat, doar 412 este singurul care mai circula, restul sunt defecte cu rulment (401, 402, 404, 404, 405, 407, 409, 410, 411, 413) si nu au ulei la reductor (406, 408)
_____________________
Edit andrei 11 : Când raspunzi la o intrebare "de peste rând" nu trebuie sa citezi absolut toate afirmatiile, ci exact numai ce este semificativ ca sa se inteleaga la ce ai raspuns. Multumesc.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
ikarus13
Rathgeber2523 are dreptate. El stie tot ce se intampla la depoul Dudesti. Asa ca cine nu il crede, sa mearga la depou si sa se intereseze
Rathgeber2523 are dreptate. El stie tot ce se intampla la depoul Dudesti. Asa ca cine nu il crede, sa mearga la depou si sa se intereseze
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
133 313
"Defecte cu rulementii" poate insemna multe. Rulmenti sparti, rulmenti tociti, rulmenti gripati... Adica imobilizate sau neimobilizate. Conteaza mult cati rulmenti, cu ce defect si la ce boghiuri. Asa ca iesirea la tur mic sambata dimineata nu o exclud (vagonul era aproape gol). Am incredere ca suntem tinuti la curent corect, dar n-am innebunit inca, nici nu m-am senilizat, nu port ochelari, nu ma droghez sa am viziuni sau deliruri asa aiurea "in tramvai". Si nu era 412 pentru ca 412 a trecut ieri pe langa mine si nu are probleme cu deschisul geamurilor. Nu degeaba l-am "studiat" fix ieri.
"Defecte cu rulementii" poate insemna multe. Rulmenti sparti, rulmenti tociti, rulmenti gripati... Adica imobilizate sau neimobilizate. Conteaza mult cati rulmenti, cu ce defect si la ce boghiuri. Asa ca iesirea la tur mic sambata dimineata nu o exclud (vagonul era aproape gol). Am incredere ca suntem tinuti la curent corect, dar n-am innebunit inca, nici nu m-am senilizat, nu port ochelari, nu ma droghez sa am viziuni sau deliruri asa aiurea "in tramvai". Si nu era 412 pentru ca 412 a trecut ieri pe langa mine si nu are probleme cu deschisul geamurilor. Nu degeaba l-am "studiat" fix ieri.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Robert24
Saptamana trecuta (nu mai tin minte daca marti sau miercuri) au fost sigur cel putin doua "lacuste" in traseu. Le-am depasit in drum spre serviciu. Nu m-am uitat dupa numere de parc, am alte lucruri mai bune de facut
Saptamana trecuta (nu mai tin minte daca marti sau miercuri) au fost sigur cel putin doua "lacuste" in traseu. Le-am depasit in drum spre serviciu. Nu m-am uitat dupa numere de parc, am alte lucruri mai bune de facut
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
andrei11
Eu cand va spun ca ma intalnesc cu Lacuste ( mai multe ) cat timp misun pe la buticuri juma de ora, si in jumatatea asta de ora nu cred ca este o singura lacusta care se invarte ca nebuna pe tot cercul !
Eu cand va spun ca ma intalnesc cu Lacuste ( mai multe ) cat timp misun pe la buticuri juma de ora, si in jumatatea asta de ora nu cred ca este o singura lacusta care se invarte ca nebuna pe tot cercul !
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
133 313
Dragi colegi, eu nu postez informatii de dragul de a anunta ca sambata am plecat la munca cu tramvaiul. Informatiile pe care vi le pun la dispozitie (benevol si gratuit) sunt fie de provenienta oculara propie, ori pe foto propie, ori pe sursa dar verificata de mine personal sa corespunda realitatii (cum s-a intamplat de exemplu ieri la M5). Va trebui sa ma credeti pe cuvant pana la proba contrarie, care va asigur ca nu va veni. Niciodata. Nu preiau informatii de pe alte siteuri si forumuri. Pentru ca daca noi nu stim, sunt slabe sansele sa stie altii.
Dragi colegi, eu nu postez informatii de dragul de a anunta ca sambata am plecat la munca cu tramvaiul. Informatiile pe care vi le pun la dispozitie (benevol si gratuit) sunt fie de provenienta oculara propie, ori pe foto propie, ori pe sursa dar verificata de mine personal sa corespunda realitatii (cum s-a intamplat de exemplu ieri la M5). Va trebui sa ma credeti pe cuvant pana la proba contrarie, care va asigur ca nu va veni. Niciodata. Nu preiau informatii de pe alte siteuri si forumuri. Pentru ca daca noi nu stim, sunt slabe sansele sa stie altii.
📖 Pagination options