Topic: Bucur LF-CH (#402 - #405)
602 posts, 198106 views
📖 Pagination options
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Rathgeber2523
403+409
403+409
Picture 960.jpg (158.86 KB; downloaded 3985 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Victor92
403
403
DSC_3994.JPG (259.98 KB; downloaded 3857 times)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Rathgeber2523
402 va primi sistem de salvare, cum are si 406.
402 va primi sistem de salvare, cum are si 406.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Rathgeber2523
Urmeaza si 404 sa primeasca
Rathgeber2523 wrote:
402 va primi sistem de salvare, cum are si 406.
Urmeaza si 404 sa primeasca
- 3mil
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Chev Celios
Mai bine zis a inceput sa le creasca barba la toate.
Mai bine zis a inceput sa le creasca barba la toate.
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
DAF SB220
403 si 405 retragandu-se spre Depoul Dudesti la sfarsitul lunii noiembrie 2013.
403 si 405 retragandu-se spre Depoul Dudesti la sfarsitul lunii noiembrie 2013.
403.jpg (133.71 KB; downloaded 3447 times)
405.jpg (131 KB; downloaded 3459 times)
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Rathgeber2523
Situatia Tramvaielor BUCUR LF-CH
402, 403, 404 si 405 nu mai circula de o luna de zile, nu au ulei de reductoare
Situatia Tramvaielor BUCUR LF-CH
402, 403, 404 si 405 nu mai circula de o luna de zile, nu au ulei de reductoare
- 133 313
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Utilizator anonim
Un schimb de ulei pentru reductoare costa undeva la 80 lei pentru un vagon. Iar daca circula fara ulei se distrug in cateva saptamani reductoarele si in final se gripeaza si trebuiesc inlocuite, poveste mare...
Un schimb de ulei pentru reductoare costa undeva la 80 lei pentru un vagon. Iar daca circula fara ulei se distrug in cateva saptamani reductoarele si in final se gripeaza si trebuiesc inlocuite, poveste mare...
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Robert24
La cat se cheltuie fara rost in Ratb, 80 lei x 10 vagoane sau cate or fi e un mizilic. Rusine sa le fie unor asemenea incompetenti.
La cat se cheltuie fara rost in Ratb, 80 lei x 10 vagoane sau cate or fi e un mizilic. Rusine sa le fie unor asemenea incompetenti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Utilizator anonim
Problema este ca schimbarea permanenta a conducerii si "eficientizarile" au dus la ingreunarea licitatiilor, ca pentru uleiul asta se face licitatie. Este 80 lei x toate vagoanele V3A, BLF (fie ca sunt cu ciomag, chopper, invertor etc), daca pentru astea nu au, sigur si la alte depouri sunt aceleasi probleme . Schimbarea se face de obicei la RT2.
Problema este ca schimbarea permanenta a conducerii si "eficientizarile" au dus la ingreunarea licitatiilor, ca pentru uleiul asta se face licitatie. Este 80 lei x toate vagoanele V3A, BLF (fie ca sunt cu ciomag, chopper, invertor etc), daca pentru astea nu au, sigur si la alte depouri sunt aceleasi probleme . Schimbarea se face de obicei la RT2.
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Bucur LF-CH (402-405 produse in 2011)
Rathgeber2523
403 si 404 au fost folosite ca vagoane de Școala pentru specializarea vatmanilor. Posibil sa le vedem curand la traseu.
403 si 404 au fost folosite ca vagoane de Școala pentru specializarea vatmanilor. Posibil sa le vedem curand la traseu.
📖 Pagination options