Topic: Bucur LF-CH (#402 - #405)
602 posts, 198142 views
📖 Pagination options
- Aron
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Aron
un link cu stirea de pe antene
http://www.a1.ro/news/inedit/vezi-cel-mai-modern-tramvai-din-bucuresti-va-circula-pe-linia-34-cea-care-traverseaza-pasajul-basarab-158091.html
s-a zis ca vor intra in maxim o saptamana chiar o fi adevarat deoarece ma gandesc ca nu poate fi ceva dat de la ei deoarece au fost la URAC si au vorbit cu sefi de pe acolo si daca acestia le-au zis ca intr-o saptamana, ofi adevarat nu stiu, poate ne va spune mai multe Marian. Le-o fi venit piesele de care au nevoie., si au mai zis ca inca 5 vor fi scoase pana la sfarsitul anului ma gndesc la 406-410 nu??
un link cu stirea de pe antene
http://www.a1.ro/news/inedit/vezi-cel-mai-modern-tramvai-din-bucuresti-va-circula-pe-linia-34-cea-care-traverseaza-pasajul-basarab-158091.html
s-a zis ca vor intra in maxim o saptamana chiar o fi adevarat deoarece ma gandesc ca nu poate fi ceva dat de la ei deoarece au fost la URAC si au vorbit cu sefi de pe acolo si daca acestia le-au zis ca intr-o saptamana, ofi adevarat nu stiu, poate ne va spune mai multe Marian. Le-o fi venit piesele de care au nevoie., si au mai zis ca inca 5 vor fi scoase pana la sfarsitul anului ma gndesc la 406-410 nu??
- Aron
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Aron
dap, foarte adevarat, nu sa fie facut pe bucati, iar restu (pasaj muncii, vasilea milea, calea dudesti) sa fie lasata in paragina
Uzina din Bucuresti pregateste pentru inceputul anului viitor chiar un model cu podele la nivelul statiilor, ca in marile orase europene. Pentru ca el sa fie insa introdus in circulatie este nevoie de modernizarea completa a liniilor si a statiilor.
dap, foarte adevarat, nu sa fie facut pe bucati, iar restu (pasaj muncii, vasilea milea, calea dudesti) sa fie lasata in paragina
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Dominatrix
Alea sunt bugetate pe anul acesta, dar nu inseamna ca si vor intra in circulatie. Tot asa si 402 - 405 au fost bugetate de anul trecut, si nici acum nu sunt gata.
dj_exemplar wrote:
si au mai zis ca inca 5 vor fi scoase pana la sfarsitul anului ma gndesc la 406-410 nu??
Alea sunt bugetate pe anul acesta, dar nu inseamna ca si vor intra in circulatie. Tot asa si 402 - 405 au fost bugetate de anul trecut, si nici acum nu sunt gata.
Uzina din Bucuresti pregateste pentru inceputul anului viitor chiar un model cu podele la nivelul statiilor, ca in marile orase europene. Pentru ca el sa fie insa introdus in circulatie este nevoie de modernizarea completa a liniilor si a statiilor.VAX! Dupa ce am vazut Siemens ULF (nu tramvaiul nostru ciobanesc) mergand pe linie construita cu dale Otelu Rosu, nu mai cred placa asta.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Gabi23
Proiectate să «zboare» cu 100 km/h, merg cu doar 50 km/h
Patru tramvaie-minune vor circula de săptămâna viitoare pe Pasajul Basarab
„Zici că eşti în avion”. Dă de manete, apasă pe butoane, mişcă drăcovenia înainte şi înapoi. Florin Luţă, vatmanul de protocol şi teste al RATB, a ieşit să încerce unul din tramvaiele-minune ale Regiei.
La uzina de reparaţii a RATB, salariaţii nu au mai fost de mult aşa de emoţionaţi. Motivul nu e vreo inspecţie sau o mărire de salariu, ci apropiata „ieşire în lume" a celor "patru fraţi Bucur" din neamul „podea coborâtă".
Cele mai moderne tramvaie realizate în ultimii 20 de ani în fabrică vor fi trimise săptămâna viitoare să preia călători, pe linia 34.
Ele vor circula de la Romprim în cartierul Ghencea şi vor supratraversa Pasajul Basarab. Vehicululul dispune de mijloace de siguranţă suplimentare faţă de un tramvai obişnui.
„Are calculator de bord, aer condiţionat în cabină, scaun care se reglează în funcţie de greutatea vatmanului şi frână în trei trepte, care face oprirea mai lină", ne descrie Florin Luţă „limuzina" pe şine.
Dar are şi o hibă. „Tramvaiele astea pot prinde 100 km/h, dar sunt programate să nu meargă mai repede de 50 km/h. Nu le permit traseele din România", ne-a spus Gheorghe Ştefan, proiectantul lor.
Tramvaiele Bucur LF, fabricate în uzina bucureşteană, costă în jur de 900.000 de euro fiecare. Nici unul nu e dotat însă cu sistem de aer condiţionat pentru călători.
Vehiculele sunt proiectate şi realizate exclusiv de specialiştii Uzinei Reparaţii Atelierele Centrale (URAC). Primul model de acest tip a fost dat în folosinţă în 2008, experimental, pe linia 21.
Sursa: Click.ro
http://www.click.ro/news/bucuresti/Proi ... 80258.html
Proiectate să «zboare» cu 100 km/h, merg cu doar 50 km/h
Patru tramvaie-minune vor circula de săptămâna viitoare pe Pasajul Basarab
„Zici că eşti în avion”. Dă de manete, apasă pe butoane, mişcă drăcovenia înainte şi înapoi. Florin Luţă, vatmanul de protocol şi teste al RATB, a ieşit să încerce unul din tramvaiele-minune ale Regiei.
La uzina de reparaţii a RATB, salariaţii nu au mai fost de mult aşa de emoţionaţi. Motivul nu e vreo inspecţie sau o mărire de salariu, ci apropiata „ieşire în lume" a celor "patru fraţi Bucur" din neamul „podea coborâtă".
Cele mai moderne tramvaie realizate în ultimii 20 de ani în fabrică vor fi trimise săptămâna viitoare să preia călători, pe linia 34.
Ele vor circula de la Romprim în cartierul Ghencea şi vor supratraversa Pasajul Basarab. Vehicululul dispune de mijloace de siguranţă suplimentare faţă de un tramvai obişnui.
„Are calculator de bord, aer condiţionat în cabină, scaun care se reglează în funcţie de greutatea vatmanului şi frână în trei trepte, care face oprirea mai lină", ne descrie Florin Luţă „limuzina" pe şine.
Dar are şi o hibă. „Tramvaiele astea pot prinde 100 km/h, dar sunt programate să nu meargă mai repede de 50 km/h. Nu le permit traseele din România", ne-a spus Gheorghe Ştefan, proiectantul lor.
Tramvaiele Bucur LF, fabricate în uzina bucureşteană, costă în jur de 900.000 de euro fiecare. Nici unul nu e dotat însă cu sistem de aer condiţionat pentru călători.
Vehiculele sunt proiectate şi realizate exclusiv de specialiştii Uzinei Reparaţii Atelierele Centrale (URAC). Primul model de acest tip a fost dat în folosinţă în 2008, experimental, pe linia 21.
Sursa: Click.ro
http://www.click.ro/news/bucuresti/Proi ... 80258.html
- Aron
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Aron
da ma intreb oare care vatman ar fi atat de tampit incat sa accelereze pana la 100 stiind ca sinele sunt cum sunt, mai bine la limitau si eu pe la 70
da ma intreb oare care vatman ar fi atat de tampit incat sa accelereze pana la 100 stiind ca sinele sunt cum sunt, mai bine la limitau si eu pe la 70
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
ByOnu
Spune tu ce vrei, dar eu sunt socat sa vad viteza cu care circula tramvaiele pe P Basarab... si in general. Nu inteleg de ce se merge asa lent pe liniile modernizate.
Preabine, pe Basarab este inca in 'teste' si 'rodaj' ... dar restul liniilor modernizate?
dj_exemplar wrote:
da ma intreb oare care vatman ar fi atat de tampit incat sa accelereze pana la 100 stiind ca sinele sunt cum sunt, mai bine le limitau si ei pe la 70
Spune tu ce vrei, dar eu sunt socat sa vad viteza cu care circula tramvaiele pe P Basarab... si in general. Nu inteleg de ce se merge asa lent pe liniile modernizate.
Preabine, pe Basarab este inca in 'teste' si 'rodaj' ... dar restul liniilor modernizate?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
bercenicity
Din cauza "duratei programate a semicursei, lungita ca elasticul de la chiloti"™.
---
"Durata programata a semicursei, lungita ca elasticul de la chiloti" este o marca inregistrata Dominatrix
Din cauza "duratei programate a semicursei, lungita ca elasticul de la chiloti"™.
---
"Durata programata a semicursei, lungita ca elasticul de la chiloti" este o marca inregistrata Dominatrix
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Gabi23
Eu cred ca e marca inregistrata a lui Dr2005 .
bercenicity wrote:
"Durata programata a semicursei, lungita ca elasticul de la chiloti" este o marca inregistrata Dominatrix
Eu cred ca e marca inregistrata a lui Dr2005 .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Utilizator anonim
Saptamana viitoare vagoanele 402 si 403 (cel putin) ies pe traseu.
Saptamana viitoare vagoanele 402 si 403 (cel putin) ies pe traseu.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Dominatrix
Articolul acela e scris cu picioarele. "Tramvaiele astea pot prinde 100 km/h, dar sunt programate să nu meargă mai repede de 50 km/h. Nu le permit traseele din România". De parca exista vreun oras oriunde in lume in care un tramvai urban sa mearga cu mai mult de 50 - 60 km/h. Poate doar pe linia 41 sa "poata prinde" ceva mai mult, dar oricum pe distante scurte, si in nici un caz 100 km/h. Nici nu ar avea cum, fiindca nici Motoarele TN71 nu poate functiona in conditii optime pana la asemenea viteza, iar reductoarele boghiurilor s-ar face praf la asemenea exploatare in mod constant. Lucru valabil pentru toate tramvaiele cu boghiuri "V3A", inclusiv Bucur LF.
3 sisteme de franare? Asa au toate tramvaiele V3A. Are AC si calculator de bord? Asa este si la CH-PPC. Coulomb a descoperit America. Alte noutati?
In concluzie, inca un articol de propaganda ieftina pro-URAC.
Articolul acela e scris cu picioarele. "Tramvaiele astea pot prinde 100 km/h, dar sunt programate să nu meargă mai repede de 50 km/h. Nu le permit traseele din România". De parca exista vreun oras oriunde in lume in care un tramvai urban sa mearga cu mai mult de 50 - 60 km/h. Poate doar pe linia 41 sa "poata prinde" ceva mai mult, dar oricum pe distante scurte, si in nici un caz 100 km/h. Nici nu ar avea cum, fiindca nici Motoarele TN71 nu poate functiona in conditii optime pana la asemenea viteza, iar reductoarele boghiurilor s-ar face praf la asemenea exploatare in mod constant. Lucru valabil pentru toate tramvaiele cu boghiuri "V3A", inclusiv Bucur LF.
3 sisteme de franare? Asa au toate tramvaiele V3A. Are AC si calculator de bord? Asa este si la CH-PPC. Coulomb a descoperit America. Alte noutati?
In concluzie, inca un articol de propaganda ieftina pro-URAC.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Dr2005
În Viena se circulă cu 80 km/h (cu restricţie la 60 km/h în unele zone, mai ales în centru).
În Viena se circulă cu 80 km/h (cu restricţie la 60 km/h în unele zone, mai ales în centru).
- Aron
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Aron
si vor inlocui 2 ture, sau vor suplimenta cu inca 2 ture??
Utilizator anonim wrote:
Saptamana viitoare vagoanele 402 si 403 (cel putin) ies pe traseu.
si vor inlocui 2 ture, sau vor suplimenta cu inca 2 ture??
- SprinterXP
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Dr2005
... formate din 2 vagoane care au ajuns deja la Bucureştii-Noi, care are parcul la pământ.
... formate din 2 vagoane care au ajuns deja la Bucureştii-Noi, care are parcul la pământ.
📖 Pagination options