Topic: Bucur LF-CH (#402 - #405)
602 posts, 197715 views
📖 Pagination options
- Mircea Hirjau
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Mircea Hirjau
Bucur LF 404 la Grozavesti
20.11.2011
Bucur LF 404 la Grozavesti
20.11.2011
Bucur LF 404.JPG (60.06 KB; downloaded 3353 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Axel
404 cu primele lui stegulete de 1 Decembrie pe linia 1 pe Strada Nerva Traian.
404-1,1.12.2011. by axel4955, on Flickr
404 cu primele lui stegulete de 1 Decembrie pe linia 1 pe Strada Nerva Traian.
404-1,1.12.2011. by axel4955, on Flickr
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Gabi23
"Lacustele" se asorteaza cu blocurile proaspat renovate de la Banu Manta
402 - 1 - 09.12.2011 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
"Lacustele" se asorteaza cu blocurile proaspat renovate de la Banu Manta
402 - 1 - 09.12.2011 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Utilizator anonim
405 este in URAC pentru procedura de omologare finala a vagoanelor cu AFER.
405 este in URAC pentru procedura de omologare finala a vagoanelor cu AFER.
DSC08415.JPG (223.34 KB; downloaded 2746 times)
DSC08417.JPG (194.73 KB; downloaded 2746 times)
IMG_7677.JPG (231.3 KB; downloaded 2744 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
ByOnu
Dar de ce mai trebuie omologata si seria asta daca #401 a fost omologat deja? Doar nu se face pt fiecare bucata...
Utilizator anonim wrote:
405 este in URAC pentru procedura de omologare finala a vagoanelor cu AFER.
Dar de ce mai trebuie omologata si seria asta daca #401 a fost omologat deja? Doar nu se face pt fiecare bucata...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Dominatrix
Procesul de omologare are mai multe etape. Detalii: http://www.afer.ro/rom/OMT%20nr%20290-0 ... xa%203.htm
Valabil - cu unele modificari - si la tramvaie.
Procesul de omologare are mai multe etape. Detalii: http://www.afer.ro/rom/OMT%20nr%20290-0 ... xa%203.htm
Valabil - cu unele modificari - si la tramvaie.
- marian
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
marian
Azi am dat o tura pe linia 41 pe care nu prea mai am ocazia sa o folosesc in ultimul timp si chiar m-am intilnit cu un prieten de la Alexandria care mi-a spus printre altele, ca 405 a facut niste probe in depou zilele trecute,ca bineinteles nu incape pe liniile de intretinere deci aceeasi situatie care o stim de la probele lui 401, asa ca nu a inteles care a fost rolul acestor probe.Daca voi stiti ceva spuneti-mi si mie ca sint curios.In alta ordine de idei toata lumea stie de venirea lui 204 si 076 si cel putin pe 204 il asteapta saptamana viitoare.
Azi am dat o tura pe linia 41 pe care nu prea mai am ocazia sa o folosesc in ultimul timp si chiar m-am intilnit cu un prieten de la Alexandria care mi-a spus printre altele, ca 405 a facut niste probe in depou zilele trecute,ca bineinteles nu incape pe liniile de intretinere deci aceeasi situatie care o stim de la probele lui 401, asa ca nu a inteles care a fost rolul acestor probe.Daca voi stiti ceva spuneti-mi si mie ca sint curios.In alta ordine de idei toata lumea stie de venirea lui 204 si 076 si cel putin pe 204 il asteapta saptamana viitoare.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Utilizator anonim
405 este de cateva zile in Alexandria, a facut probe in depou pe canale in vederea realizarii unor modificari si in vederea introducerii in viitorul apropiat pe linia 41 a unui vagon de acest tip. Este treaba de care va ziceam mai demult si mi-a sarit toata lumea in cap ca nu va fi asa. Totusi nu este cum se scrie in alte parti ca cele 5 de la Dudesti vor fi mutate la Alexandria, eventual in functie de testele viitoare seria 406-410 sa mearga pentru 41. Revin cu detalii pe masura ce am informatii...
204 ajunge undeva saptamana viitoare la Alexandria iar 076 cam in 1-2 saptamani, sunt deja in repartizare pe linia 41. La fel inca de la intrarea acestor vagoane in URAC am spus sigur ca vor merge la Alexandria.
405 este de cateva zile in Alexandria, a facut probe in depou pe canale in vederea realizarii unor modificari si in vederea introducerii in viitorul apropiat pe linia 41 a unui vagon de acest tip. Este treaba de care va ziceam mai demult si mi-a sarit toata lumea in cap ca nu va fi asa. Totusi nu este cum se scrie in alte parti ca cele 5 de la Dudesti vor fi mutate la Alexandria, eventual in functie de testele viitoare seria 406-410 sa mearga pentru 41. Revin cu detalii pe masura ce am informatii...
204 ajunge undeva saptamana viitoare la Alexandria iar 076 cam in 1-2 saptamani, sunt deja in repartizare pe linia 41. La fel inca de la intrarea acestor vagoane in URAC am spus sigur ca vor merge la Alexandria.
- marian
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Dr2005
Totuşi, chiar nu realizează nimeni că vagonul Bucur LF e prea mic pentru 41?
Sau facem cum am făcut cu V2A-T-urile, le punem pe 35 că aşa vrea conducerea, chiar dacă cară aer (bine că le-au scos de acolo, era risipă de curent)?
Totuşi, chiar nu realizează nimeni că vagonul Bucur LF e prea mic pentru 41?
Sau facem cum am făcut cu V2A-T-urile, le punem pe 35 că aşa vrea conducerea, chiar dacă cară aer (bine că le-au scos de acolo, era risipă de curent)?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Dominatrix
Stai linistit, ca RATB e precum copiii mici: pana nu se ard la flacara, nu isi dau seama de ce le spunea mamica sa nu se joace la aragaz.
Ca exemple, avem experimentele cu vagoanele V2ST pe linia 41 in 2001-2002, sau mai recent Tatra solo pe 25. Daca se va introduce experimental Bucur LF pe linia 41, cand se va lasa cu usi rupte sau fortate bine de tot de calatorii care nu mai incap in vagon, isi vor baga mintile in cap.
Legat de capacitate, conform fisei tehnice, capacitatea totala la Bucur LF este urmatoarea:
160 persoane la 4 calatori/m2
220 persoane la 6 calatori/m2
238 persoane la 6,6 calatori/m2.
Comparativ cu V3A-93-CH-PPC:
178 persoane la 4 calatori/m2
248 persoane la 6 calatori/m2
272 persoane la 6,6 calatori/m2.
Stai linistit, ca RATB e precum copiii mici: pana nu se ard la flacara, nu isi dau seama de ce le spunea mamica sa nu se joace la aragaz.
Ca exemple, avem experimentele cu vagoanele V2ST pe linia 41 in 2001-2002, sau mai recent Tatra solo pe 25. Daca se va introduce experimental Bucur LF pe linia 41, cand se va lasa cu usi rupte sau fortate bine de tot de calatorii care nu mai incap in vagon, isi vor baga mintile in cap.
Legat de capacitate, conform fisei tehnice, capacitatea totala la Bucur LF este urmatoarea:
160 persoane la 4 calatori/m2
220 persoane la 6 calatori/m2
238 persoane la 6,6 calatori/m2.
Comparativ cu V3A-93-CH-PPC:
178 persoane la 4 calatori/m2
248 persoane la 6 calatori/m2
272 persoane la 6,6 calatori/m2.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
3mil
De cateva zile bune, cel putin #402 a primit ,,upgrade" la pantograf - o noua patina de aluminiu (in locul celei originale de grafit).
De cateva zile bune, cel putin #402 a primit ,,upgrade" la pantograf - o noua patina de aluminiu (in locul celei originale de grafit).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Utilizator anonim
Posibil si 403 sa aiba parte de acelasi tratament, acesta a stat in weekend din cauza unor probleme la piesa de la pantograf.
Posibil si 403 sa aiba parte de acelasi tratament, acesta a stat in weekend din cauza unor probleme la piesa de la pantograf.
📖 Pagination options