Topic: #205 - Primul tramvai cu acționare în curent alternativ
418 posts, 158294 views
📖 Pagination options
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Dominatrix
Am uitat de chestia asta. Eu as vrea sa stiu cam cat a costat in total, inclusiv motoarele asincrone, invertoarele si tot ce a mai fost primit cadou.
Bineinteles ca cea mai mare parte din costul total a reprezentat-o echipamentele electronice, ca la caroserie nu s-a facut mare lucru.
Dr2005 wrote:
La #205 multe au fost kad-ou, deci costurile nu cred că au fost mai mari decât la un RK obişnuit.
Am uitat de chestia asta. Eu as vrea sa stiu cam cat a costat in total, inclusiv motoarele asincrone, invertoarele si tot ce a mai fost primit cadou.
Bineinteles ca cea mai mare parte din costul total a reprezentat-o echipamentele electronice, ca la caroserie nu s-a facut mare lucru.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
S-au adaugat peste costul unui RK - geamuri noi, pantograf nou, capace+fusta de AL, parte frontala modificata...
Dr2005 wrote:
La #205 multe au fost kad-ou, deci costurile nu cred că au fost mai mari decât la un RK obişnuit.
S-au adaugat peste costul unui RK - geamuri noi, pantograf nou, capace+fusta de AL, parte frontala modificata...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
205 circula fara probleme, din pacate are zile de stationare din cauza lipsei unui titular la sch1, titularul este in concediu.
205 circula fara probleme, din pacate are zile de stationare din cauza lipsei unui titular la sch1, titularul este in concediu.
DSC05295.JPG (259.74 KB; downloaded 3277 times)
IMG_0421.JPG (238.57 KB; downloaded 3286 times)
IMG_0426.JPG (175.26 KB; downloaded 3277 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Se apropie de 30.000km, undeva spre sfarsitul saptamanii viitoare ii si depaseste la 5 luni de la intrarea in traseu.
Il depaseste la km si pe Bucur LF care abia acum ajunge si el la 30.000km, dar dupa ce circula din august 2009 pe lenta linie 21 unde are un rulaj foarte mic.
Se apropie de 30.000km, undeva spre sfarsitul saptamanii viitoare ii si depaseste la 5 luni de la intrarea in traseu.
Il depaseste la km si pe Bucur LF care abia acum ajunge si el la 30.000km, dar dupa ce circula din august 2009 pe lenta linie 21 unde are un rulaj foarte mic.
IMG_0475.JPG (204.57 KB; downloaded 3191 times)
IMG_0477.JPG (227.13 KB; downloaded 3197 times)
IMG_0480.JPG (242.45 KB; downloaded 3196 times)
- dimitryyyy
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
dimitryyyy
Salut tuturor ,Andrei felicitari pentru efortul permanent cu portalul tau , m-am gandit si eu sa fac un calcul si sa compar costurile de consum ale acestui tramvai cu un autobuz si sa ajungem undeva la un consum de litri /100 km , deci 74587 kwh - 33061 kwh = 41526 kwh x 0.5 ron (pretul aproximativ pe kwh , nu stiu exact la ce pret cumpara RATB energia electrica) = 20763 ron (costul total al energie electrice consumate pana acum) /28378 km efectuati = 0.73 ron/km x 100 km = 73.16 ron/100km . Daca comparam cu costul in motorina de 4.07 ron ar rezulta ca avem un tramvai care consuma in jur de 18 l /100km
ce a ce mi se pare extraordinar tinand cont ca un autobuz consuma undeva intre 40-45 l/100km si in acealsi timp avem capacitate tripla de transport.
Salut tuturor ,Andrei felicitari pentru efortul permanent cu portalul tau , m-am gandit si eu sa fac un calcul si sa compar costurile de consum ale acestui tramvai cu un autobuz si sa ajungem undeva la un consum de litri /100 km , deci 74587 kwh - 33061 kwh = 41526 kwh x 0.5 ron (pretul aproximativ pe kwh , nu stiu exact la ce pret cumpara RATB energia electrica) = 20763 ron (costul total al energie electrice consumate pana acum) /28378 km efectuati = 0.73 ron/km x 100 km = 73.16 ron/100km . Daca comparam cu costul in motorina de 4.07 ron ar rezulta ca avem un tramvai care consuma in jur de 18 l /100km

-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Chev Celios
Nu problema este ca 21 este mai scurta decat 41 iar asta este diferenta dintre cele doua lini.Chiar daca nu pare dar sa stiti ca acele porcari care au fost puse pe Colentina si Mosilor au mai eliberat linia.
Nu problema este ca 21 este mai scurta decat 41 iar asta este diferenta dintre cele doua lini.Chiar daca nu pare dar sa stiti ca acele porcari care au fost puse pe Colentina si Mosilor au mai eliberat linia.
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Dominatrix
Mesajul de sus m-a facut sa zambesc...
Linia 41 are 9,4 km cale dubla si o semicursa de 35 de minute. Viteza medie: 16,1 km/h.
Linia 21 are 7,4 km, masurati de mine in GE, si o semicursa de 42 de minute (asa era acum vreo 6 luni, nu stiu daca s-a micsorat intre timp). Viteza medie: 10,6 km/h, adica cu 34% mai mica decat metroul usuratic. Deci Andrei are dreptate.
Ce tie si cu matematica asta...
Mesajul de sus m-a facut sa zambesc...
Linia 41 are 9,4 km cale dubla si o semicursa de 35 de minute. Viteza medie: 16,1 km/h.
Linia 21 are 7,4 km, masurati de mine in GE, si o semicursa de 42 de minute (asa era acum vreo 6 luni, nu stiu daca s-a micsorat intre timp). Viteza medie: 10,6 km/h, adica cu 34% mai mica decat metroul usuratic. Deci Andrei are dreptate.
Ce tie si cu matematica asta...

-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Chev Celios
Crede-ma ca timpul sa micsorat undeva la 30 de minute poate chiar mai putin.Pe traseul Colentina Piata Sf.Gheorghe faci cam 15 minute,iar pe restul traseului se fac maxim 10 minute.Cel mai mult timp se pierde intre Carol I si Sf.Gheoghe pe am amblele sensuri.
Crede-ma ca timpul sa micsorat undeva la 30 de minute poate chiar mai putin.Pe traseul Colentina Piata Sf.Gheorghe faci cam 15 minute,iar pe restul traseului se fac maxim 10 minute.Cel mai mult timp se pierde intre Carol I si Sf.Gheoghe pe am amblele sensuri.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Dr2005
S-a micşorat timpul efectiv de parcurgere a semicursei. Dar timpul de pe hârtie nu cred că s-a micşorat...
S-a micşorat timpul efectiv de parcurgere a semicursei. Dar timpul de pe hârtie nu cred că s-a micşorat...
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Chev Celios
Sa micsorat si pe hartie sunt sigur pentru ca la inceput cand se puse-se acele separatoare doar pe Mosilor si pe la Bucur vatmani mergeau destul de incet pentru ca erau foarte inaintati si nu aveau unde sa stea,acum ca sa umblat la timpi si cel mai probabil sa mai adaugat o cursa nu vezi mai mult de doua tramvaie la Sf.Gheorghe si 4-5 la Europa.
Sa micsorat si pe hartie sunt sigur pentru ca la inceput cand se puse-se acele separatoare doar pe Mosilor si pe la Bucur vatmani mergeau destul de incet pentru ca erau foarte inaintati si nu aveau unde sa stea,acum ca sa umblat la timpi si cel mai probabil sa mai adaugat o cursa nu vezi mai mult de doua tramvaie la Sf.Gheorghe si 4-5 la Europa.
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Dominatrix
Chiar daca s-a micsorat si pe hartie, sa zicem la 30 de minute, tot 41 are viteza comerciala mai mare, fiindca 7,4/(30/60) = 14,8 km/h. Deci implicit si rulajul mediu zilnic al lui Bucur LF ar trebui sa fie mai mic decat al lui #205.
Chiar daca s-a micsorat si pe hartie, sa zicem la 30 de minute, tot 41 are viteza comerciala mai mare, fiindca 7,4/(30/60) = 14,8 km/h. Deci implicit si rulajul mediu zilnic al lui Bucur LF ar trebui sa fie mai mic decat al lui #205.
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Chev Celios
Normal ca 41 e o linie de viteza mai mare.Si sa nu uitam ca toata discutia a inceput de la faptul ca 205 are mai multi KM decat 401.Dar acum vine intrebarea cat de mult a stat 401 tras pe dreapta si cat de ult a stat tras pe dreapta 205 de cand e pe C.A.?????
Apropo azi l-am vazut in jurul orei 13:30 pe 205 la Obor.Pe semne ca venea de la URAC si se ducea la Alexandria.
Normal ca 41 e o linie de viteza mai mare.Si sa nu uitam ca toata discutia a inceput de la faptul ca 205 are mai multi KM decat 401.Dar acum vine intrebarea cat de mult a stat 401 tras pe dreapta si cat de ult a stat tras pe dreapta 205 de cand e pe C.A.?????
Apropo azi l-am vazut in jurul orei 13:30 pe 205 la Obor.Pe semne ca venea de la URAC si se ducea la Alexandria.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Dr2005
Vai câte cratime şi litere lipsesc ... bine că e o cratimă pusă greşit (ca să compenseze lipsa celorlalte?).
Chev Celios wrote:
Sa micsorat si pe hartie sunt sigur pentru ca la inceput cand se puse-se acele separatoare doar pe Mosilor si pe la Bucur vatmani mergeau destul de incet pentru ca erau foarte inaintati si nu aveau unde sa stea,acum ca sa umblat la timpi si cel mai probabil sa mai adaugat o cursa nu vezi mai mult de doua tramvaie la Sf.Gheorghe si 4-5 la Europa.
Vai câte cratime şi litere lipsesc ... bine că e o cratimă pusă greşit (ca să compenseze lipsa celorlalte?).
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Gabi23
205 a circulat ca tur normal pe linia 41 astazi, dar a fost "convocat" la o "intalnire" cu Bucur LF la Depoul Dudesti, din acasta cauza l-ai vazut la Obor.
Chev Celios wrote:
Apropo azi l-am vazut in jurul orei 13:30 pe 205 la Obor.Pe semne ca venea de la URAC si se ducea la Alexandria.
205 a circulat ca tur normal pe linia 41 astazi, dar a fost "convocat" la o "intalnire" cu Bucur LF la Depoul Dudesti, din acasta cauza l-ai vazut la Obor.
📖 Pagination options