Topic: #205 - Primul tramvai cu acționare în curent alternativ
416 posts, 155800 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
La Piata Drumul Taberei...
La Piata Drumul Taberei...
DSC05701.JPG (484.13 KB; downloaded 3104 times)
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Der Hofmeister
205 la Ghencea
205 la Ghencea
205 - 41 - 14.04.2011.jpg (242.5 KB; downloaded 3558 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
La datorie ca de obicei
La datorie ca de obicei
IMG_3675.JPG (297.53 KB; downloaded 3464 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Se apropie de 85.000km.
Se apropie de 85.000km.
IMG_3873.JPG (202.84 KB; downloaded 3411 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
ByOnu
Cati Km avea la activ inainte de transformare? Dar celelalte doua Hollec-uri cat au acum?
Cati Km avea la activ inainte de transformare? Dar celelalte doua Hollec-uri cat au acum?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
205 a circulat aproximativ 400.000km inainte de modernizare, celelalte nu stiu, dar probabil tot in jurul acestei valori.
205 a circulat aproximativ 400.000km inainte de modernizare, celelalte nu stiu, dar probabil tot in jurul acestei valori.
- TsE
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
TsE
kilometrajul de la bord este inceput de la 0, dupa refabricarea din URAC.
kilometrajul de la bord este inceput de la 0, dupa refabricarea din URAC.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
205 a ramas cu regim special si asa va ramane circuland exclusiv pe linia 41, acesta nu poate fi luat si pe alte linii cum se mai intampla cu CH PPC.
205 a ramas cu regim special si asa va ramane circuland exclusiv pe linia 41, acesta nu poate fi luat si pe alte linii cum se mai intampla cu CH PPC.
- marian
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
marian
Cred ca niciodata nu au reusit sa construiasca la URAC, un tramvai asa fiabil ca 205.Sper ca si 076 si 204 sa fie la fel,cu toate ca experinta arata ca prototipul este foarte bun,apoi se gaseste un destept care incepe sa faca economie cumpara piese mai ieftine si se alege praful.Apropo,076,204, au aceelasi sistem de diagnoza sau au un mare ceas de kilometraj care nu mai merge dupa primul RT1 pt ca au uitat sa-l conecteze?
Cred ca niciodata nu au reusit sa construiasca la URAC, un tramvai asa fiabil ca 205.Sper ca si 076 si 204 sa fie la fel,cu toate ca experinta arata ca prototipul este foarte bun,apoi se gaseste un destept care incepe sa faca economie cumpara piese mai ieftine si se alege praful.Apropo,076,204, au aceelasi sistem de diagnoza sau au un mare ceas de kilometraj care nu mai merge dupa primul RT1 pt ca au uitat sa-l conecteze?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Practic totul este identic cu ce este pe 205 deci probleme nu prea au de ce sa apara. Pe bord din motive economice se monteaza un display mai mic, asemanator cu cel deja prezent pe LFuri si troleibuzele cu echipamente de SAERP (poza de la troleibuze Cluj de aici http://img88.imageshack.us/i/dscf3455y.jpg/)
Practic totul este identic cu ce este pe 205 deci probleme nu prea au de ce sa apara. Pe bord din motive economice se monteaza un display mai mic, asemanator cu cel deja prezent pe LFuri si troleibuzele cu echipamente de SAERP (poza de la troleibuze Cluj de aici http://img88.imageshack.us/i/dscf3455y.jpg/)
- marian
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
marian
Si cu acest display ai aceelasi set de date la dispozitie (de ex. temperatura motoarelor,tensiunea din retea etc.] ca din poza nu imi dau seama?Intreb acest lucru ca eu cred ca daca 205 merge bine este si pt ca poti sa monitorizezi foarte bine starea generala a tramvaiului si sa previi anumite defectiuni.
Si cu acest display ai aceelasi set de date la dispozitie (de ex. temperatura motoarelor,tensiunea din retea etc.] ca din poza nu imi dau seama?Intreb acest lucru ca eu cred ca daca 205 merge bine este si pt ca poti sa monitorizezi foarte bine starea generala a tramvaiului si sa previi anumite defectiuni.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Monitorizarea si blocul de comanda/diagnoza sunt identice cu cel de pe 205.
Monitorizarea si blocul de comanda/diagnoza sunt identice cu cel de pe 205.
- TsE
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
TsE
Motivele pentru afisorul mai mic (la aceeasi rezolutie) este legat de dimensiunea bordului, similara CH-PPC, care nu primea afisorul mare, si de eliminarea Windows, care are multiple avantaje. Pretul nu difera mult, nu s-a scumpit nimeni la afisor. Ata ca nu e cazul de pus sistem de operare windows pe tramvai.
Utilizator anonim wrote:
Practic totul este identic cu ce este pe 205 deci probleme nu prea au de ce sa apara. Pe bord din motive economice se monteaza un display mai mic, asemanator cu cel deja prezent pe LFuri si troleibuzele cu echipamente de SAERP (poza de la troleibuze Cluj de aici
Motivele pentru afisorul mai mic (la aceeasi rezolutie) este legat de dimensiunea bordului, similara CH-PPC, care nu primea afisorul mare, si de eliminarea Windows, care are multiple avantaje. Pretul nu difera mult, nu s-a scumpit nimeni la afisor. Ata ca nu e cazul de pus sistem de operare windows pe tramvai.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
SprinterXP
205 ca deobicei la datorie pe linia 41
205 ca deobicei la datorie pe linia 41
205 - 41 - 4.05.2011 (2) (1024x768).jpg (567.04 KB; downloaded 3093 times)
📖 Pagination options