Topic: Întrebari și răspunsuri
1055 posts, 306875 views
📖 Pagination options
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
rosetti61
Sens unic a fost introdus pe Dacia (cu banda speciala ITB) si Eminescu in 1973.
Sens unic a fost introdus pe Dacia (cu banda speciala ITB) si Eminescu in 1973.
- omirica
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
omirica
Erată: sens unic pe ultima porțiune între Moșilor și Tunari.
Sursa pentru 2011: https://www.libertatea.ro/stiri/sens-uni ... i-569435
Nu am găsit nimic în 2009, iar street view nu e o sursă credibilă.
Erată: sens unic pe ultima porțiune între Moșilor și Tunari.
Sursa pentru 2011: https://www.libertatea.ro/stiri/sens-uni ... i-569435
Nu am găsit nimic în 2009, iar street view nu e o sursă credibilă.
- messe
-
Posted:
-
Întrebari și răspunsuri
messe
Ai dreptate, nu stiam anul exact insa si 86 (sens catre Pajura) avea o bucla pe la Liceul Cantemir pe unde intra in Dacia sau Taras Sevcenko (parca Taras Sevcenko era intre Icoanei si Mosilor, daca nu gresesc). Prin anii '70 pe Eminescu circulau (1)33 circular, (1)37 si (1)40; rosetti, daca am gresit ceva te rog sa ma corectezi, multumesc! Si sa nu uit: scuze ,, rosilor" si ,,verzilor" pentru off-topic!
Ai dreptate, nu stiam anul exact insa si 86 (sens catre Pajura) avea o bucla pe la Liceul Cantemir pe unde intra in Dacia sau Taras Sevcenko (parca Taras Sevcenko era intre Icoanei si Mosilor, daca nu gresesc). Prin anii '70 pe Eminescu circulau (1)33 circular, (1)37 si (1)40; rosetti, daca am gresit ceva te rog sa ma corectezi, multumesc! Si sa nu uit: scuze ,, rosilor" si ,,verzilor" pentru off-topic!
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
rosetti61
Troleibuzul facea o bucla acolo, in ambele sensuri, ocolind Piata Gemeni de la intersectia Dacia cu Icoanei prin Luminei - Taras Sevcenco (prin fata liceului, intersectia cu Viitorului. A fost ales acest traseu pentru troleibuz din cauza ca zona Gemeni era nesistematizata, pe str. Orientului nu incapea altceva decat tramvaiul. Indreptarea strazii acolo si corectarea traseului de troleibuz s-a realizat in 1988. Din acest motiv, pe liniile 79 si 86 nu au circulat pana atunci troleibuze articulate.
Pe Eminescu, pana la modificarea de sensuri din 1973 circulau numai 33 si 40, pe Dacia erau 37 si 106. Mai era si autobuzul 43 care se oprea la Gemeni.
Troleibuzul facea o bucla acolo, in ambele sensuri, ocolind Piata Gemeni de la intersectia Dacia cu Icoanei prin Luminei - Taras Sevcenco (prin fata liceului, intersectia cu Viitorului. A fost ales acest traseu pentru troleibuz din cauza ca zona Gemeni era nesistematizata, pe str. Orientului nu incapea altceva decat tramvaiul. Indreptarea strazii acolo si corectarea traseului de troleibuz s-a realizat in 1988. Din acest motiv, pe liniile 79 si 86 nu au circulat pana atunci troleibuze articulate.
Pe Eminescu, pana la modificarea de sensuri din 1973 circulau numai 33 si 40, pe Dacia erau 37 si 106. Mai era si autobuzul 43 care se oprea la Gemeni.
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
nokia2110
Păi pe Eminescu pe unde şi cum era sens unic din 1973 şi până când a ţinut?
Păi pe Eminescu pe unde şi cum era sens unic din 1973 şi până când a ţinut?
- messe
-
Posted:
-
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
nokia2110
306 o lua pe Drumul Sării sau vira pe Şos. Panduri (lor) şi apoi o lua pe Cal. 13 Septembrie?
306 o lua pe Drumul Sării sau vira pe Şos. Panduri (lor) şi apoi o lua pe Cal. 13 Septembrie?
- rosetti61
-
Posted:
-
- cosmindaniel
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
ADK
Nu știu dacă s-a mai discutat acest aspect, însă în București ce autobuze/troleibuze/tramvaie au avut sistem de anunțare audio și/sau video al stațiilor?
Înafară de Citaro, Irisbus, 415T parcă și tramvaie precum BLF și CHPPC nu știu altele, sau cel puțin nu le-am apucat sau văzut funcționale (în cazul U412-urilor). DAF-urile 902-904 au avut acest sistem? Nu am prea urmărit videoclipuri cu ele pe YT, deoarece aceste autobuze le-am văzut pentru prima dată (mă rog, mai de aproape) doar retrase. Am înțeles că au fost V3A-uri, cel puțin M2000.
Nu știu dacă s-a mai discutat acest aspect, însă în București ce autobuze/troleibuze/tramvaie au avut sistem de anunțare audio și/sau video al stațiilor?
Înafară de Citaro, Irisbus, 415T parcă și tramvaie precum BLF și CHPPC nu știu altele, sau cel puțin nu le-am apucat sau văzut funcționale (în cazul U412-urilor). DAF-urile 902-904 au avut acest sistem? Nu am prea urmărit videoclipuri cu ele pe YT, deoarece aceste autobuze le-am văzut pentru prima dată (mă rog, mai de aproape) doar retrase. Am înțeles că au fost V3A-uri, cel puțin M2000.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
ByOnu
V3A-93-2S au avut (cel putin cele cu negru la geamuri).
A fost si cel putin un EPC cu anunturi vocale.
V3A-93-2S au avut (cel putin cele cu negru la geamuri).
A fost si cel putin un EPC cu anunturi vocale.
- REDX
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination