Parent forum: Istoria transportului în comun din București

 

Topic: Întrebari și răspunsuri

895 posts, 157790 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 64
 
 

📖 Pagination options
  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Întrebari și răspunsuri Marian Andrei

Pe Bd. Iuliu Maniu troneaza un stalp cu 2 semafoare ce par a fi foste semafoare ale CFR sau ale retelei de tramvai, ce ma mira este ca nu au fost demontate desi in zona s-au facut mai multe lucrari de reabilitare. Stie cineva ce rol are acel stalp ?

 


  • Author: mikeeb777
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri mikeeb777

Mai tin minte ca prin 90 ITB avea ceva autobuze/tramvaie/ troleibuze vopsite in portocaliu. Are cineva poze?

 


  • Author: Marian Andrei
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri Marian Andrei

Sunt cateva poze prin galeria foto de aici. Un portocaliu spre mustariu, destul de urata si plictisitoare schema.

 


  • Author: shoppy
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri shoppy

Sunt repetoare/indicatoare de directie CFR. Cineva zicea ca acestea afisau literele P respectiv C, adica Punct Control, si daca erau aprinse atunci masinile care ieseau spre autostrada (sau doar camioanele?) trebuiau sa opreasca pentru a fi controlate de echipajul de militie care statea in capatul troleibuzului de acolo.

 


  • Author: Tom
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri Tom

mikeeb777 wrote:
Mai tin minte ca prin 90 ITB avea ceva autobuze/tramvaie/ troleibuze vopsite in portocaliu. Are cineva poze?

viewtopic.php?f=14&t=119&p=18161#p18161

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri rosetti61

Erau unele Dac117 portocaliu inchis, cu dunga lata crem sub ferestre, aveau butuc la incuietorile usilor - asa erau din fabrica; circulau pe 101, 102, pe liniile astea le-am vazut.
Dar ce era cu DACurile 117 cu usi de Ikarus280 (vazute tot asa pe 102), sau erau niste IK208 cu fata de DAC?

 


  • Author: Tom
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri Tom

Am vazut un singur DAC 117 cu usi de Ikarus, care avea numarul 970. E posibil sa mai fi fost si altele. Cred ca pana atunci au casat cateva Ikarus 280 si s'au gandit sa se joace cu usile sau poate au vrut sa vada daca arata mai bine cu usi din 4 segmente.
Autobuzele de culoare portocaliu inchis sunt cele aduse in 1989. Voi pune poze cu ele in topicul acestor autobuze.

 


  • Author: alch3mist
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri alch3mist

In anii '90 (sa fi fost 1994-1995) am tras la un moment dat de taica-meu sa ma plimbe cu linia 261, care pe atunci intorcea la statia Gheorghe Stefan in Vatra Noua.
Era pe timpul cand statia de plecare a autobuzelor catre zona de nord era unde este acum statia Piata Presei pentru 131, 205, 335 si 783. Stiu ca am asteptat peste o ora sa vina, iar autobuzul cred ca era un IK-4 (era rosu inchis iar scaunele erau dispuse ca la metrou in zona mediana). Tot asteptand, au trecut prin statie si autobuze ale liniei 161 (parca si ele tot IK-4). Stie cineva ce traseu avea acest 161 ?

 


  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri Dominatrix

Traseul liniei 161 era urmatorul: PPL - Sos. Bucuresti -Ploiesti (la ducere str. Elena Vacarescu - Ficusului - Aerogarii, la intoarcere direct) - Str. Ion Ionescu de la Brad - Sos. Straulesti - Str. Coralilor - Cart. Damaroaia.

 


  • Author: alch3mist
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri alch3mist

Mersi! Deci un fel de 261 + partial 112. Atunci e de inteles de ce se urca atata lume in acele 161, la frecventa lui 261 cred ca multi il luau pana la actuala Bioterra si ulterior pe jos pana in Vatra Noua...

 


  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri Dominatrix

alch3mist wrote:
Mersi! Deci un fel de 261 + partial 112.
Exact, cu precizarea ca pe atunci 112 circula intre Aeroportul Baneasa si intersectia Bd. Bucurestii Noi/Bd. Gloriei pe un traseu diferit de cel de azi, mai precis: Ion Ionescu de la Brad - Straulesti - Coralilor - Gloriei, in ambele sensuri. Deci practic linia 161 permanent dubla o alta linie, dar era cam inutila, mai bine ar fi fost desfiintata si suplimentat 261, ceea ce de altfel s-a si intamplat pana la urma.

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri ByOnu

De ce n-a circulat si M-ul la parada din Sept 2010? Mai ales, de ce sta retras in vopsitoria URAC-ului, ci nu alaturi de cei 3 fratiori? :?:

PS. ar mai trebui adaugate si celelalte tramvaie in subiectul: viewforum.php?f=217

PS(2): stiu ca un tram cu cai apartine sigur muzeului Leonida, dar celalalt?

 


  • Author: Dominatrix
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri Dominatrix

ByOnu wrote:
PS(2): stiu ca un tram cu cai apartine sigur muzeului Leonida, dar celalalt?
La parada din 2009, vagonul cu cai de tip STB a fost adus de la muzeul tehnic Dimitrie Leonida, iar celalalt a fost imprumtat de la muzeul tramvaielor din Viena. La parada din 2010 nu au participat tramvaie cu cai.

 


  • Author: Gabi23
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri Gabi23

Simplu, din cate am inteles M-ul nu este al RATB si sta la URAC pentru ca acolo este locul sau de parcare  :).

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 64
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București  • 
Choose destination

Since , our 1793 forum members have written 350309 posts in 4187 topics and 426 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use