Topic: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
71 posts, 41873 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
Dominatrix
25: traseu actual
11: traseu actual
8: Zetarilor - Razoare - Gara Basarab (cei din zona Giurgiului au metrou pentru a ajunge la Gara + linia 11 pana la Plevnei. In conditiile lipsei cronice de tramvaie nu cred ca iis mai permite cineva luxul sa aiba trasee dublate pe distante mari, de genul 11+ 12, 34+35 etc..)
20:Laromet - Cismigiu (cand o fi gata lucrarea pe Berzei, pana atunci poate ramane cu capat temporar la Banu Manta, sau la Gara de Nord, cu bucla prin Cuza - Duca - Grivitei, ca si linia 45)
24:Damaroaia - dr. Felix - Basarab - Grozavesti - Cet Vest (inglobeaza linia 47, singura linie de tramvai care va folosi sinele spre Damaroaia, Cet vest si pe str. dr. Felix.
27:redirectionat de la Parcul Carol spre Ghencea (suplimentat cu excesul de parc de pe liniile 34 si 35; vezi mai jos).
34:prelungit de la Banu Manta pana la Depoul Militari (ingloband viitorul fostul 35).
42:Mezes - PPL
44:Giulesti - Cismigiu, traseu "traditional" (sau Giulesti - Gara Basarab pana se reia circulatia pana la Cismigiu)
45:Mezes - Piata Victoriei - Gara de Nord (traseu "traditional")
46:desfiintat si suplimentat 34 (pe inelul central) si 55 (Pantelimon - Sf. Vineri)
47:desfiintat (inglobat cu tot cu parc circulant in 24)
Lohengrin wrote:Cred ca acestea ar fi niste propuneri decente. Motivatiile pentru traseele asa-zis "ne-traditionale" le-am pus mai demult aici.
Pentru 11 şi 25 nu există motive de schimbare. Ambele corespund unor fluxuri bine conturate de transport. [...]Marota "Toate drumurile duc la Ghencea, mai puţin cele care trebuie" face din păcate ravagii prin RATB şi PMB. Numai aşa se explică de ce a fost ales 34 pentru prelungire acolo, în ciuda fluxului mare spre Piaţa Unirii şi a problemelor de semafor de la Răzoare. Soluţia corectă: 27 la Ghencea, 34 la Depoul Militari. Cît despre 47, acesta trebuie unit cu 24 sau 42 şi dus spre Bd. Mihalache. Cu două linii (25 şi 34) la Depoul Militari, 8 e logic să ajungă la Basarab, împreună cu necesarul 44 din Giuleşti. Calculele mele arată că ar fi parc de tramvaie pentru toate mişcările amintite, chiar dacă 20 va fi menţinut.
25: traseu actual
11: traseu actual
8: Zetarilor - Razoare - Gara Basarab (cei din zona Giurgiului au metrou pentru a ajunge la Gara + linia 11 pana la Plevnei. In conditiile lipsei cronice de tramvaie nu cred ca iis mai permite cineva luxul sa aiba trasee dublate pe distante mari, de genul 11+ 12, 34+35 etc..)
20:Laromet - Cismigiu (cand o fi gata lucrarea pe Berzei, pana atunci poate ramane cu capat temporar la Banu Manta, sau la Gara de Nord, cu bucla prin Cuza - Duca - Grivitei, ca si linia 45)
24:Damaroaia - dr. Felix - Basarab - Grozavesti - Cet Vest (inglobeaza linia 47, singura linie de tramvai care va folosi sinele spre Damaroaia, Cet vest si pe str. dr. Felix.
27:redirectionat de la Parcul Carol spre Ghencea (suplimentat cu excesul de parc de pe liniile 34 si 35; vezi mai jos).
34:prelungit de la Banu Manta pana la Depoul Militari (ingloband viitorul fostul 35).
42:Mezes - PPL
44:Giulesti - Cismigiu, traseu "traditional" (sau Giulesti - Gara Basarab pana se reia circulatia pana la Cismigiu)
45:Mezes - Piata Victoriei - Gara de Nord (traseu "traditional")
46:desfiintat si suplimentat 34 (pe inelul central) si 55 (Pantelimon - Sf. Vineri)
47:desfiintat (inglobat cu tot cu parc circulant in 24)
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
linia 69
Face ce face RATB-ul si iar da cu mucii in fasole .... sau cu 34 in Ghencea in loc de 27, sau cu 35 la Dep. Militari in loc de 34, sau cu 48 CET VEST-Gara Basarab in loc de 24 Damaroaia- CET VEST, sau cu 12 in loc de 25, sau mai nou cu versiunea 42 gen 635 (pana nu le ametesc nu se lasa) sau alta si mai si 34,35,46 si M pe distanta Bucur Obor - Piata Victoriei (sa nu uitam ca pe acolo, partial, mai sunt 330 si 335) si exemplele pot contiua ..... Ce studii or face ? Si oficial nu au tramvaie, vand castraveti la gradinar.
Pai cum mama ..... sa aiba tramvaie cand dubleaza linii pe distante mari de trasee 11+12, 34+35+46, 48+35 .... Orice numai ce e folositor nu!!!
Face ce face RATB-ul si iar da cu mucii in fasole .... sau cu 34 in Ghencea in loc de 27, sau cu 35 la Dep. Militari in loc de 34, sau cu 48 CET VEST-Gara Basarab in loc de 24 Damaroaia- CET VEST, sau cu 12 in loc de 25, sau mai nou cu versiunea 42 gen 635 (pana nu le ametesc nu se lasa) sau alta si mai si 34,35,46 si M pe distanta Bucur Obor - Piata Victoriei (sa nu uitam ca pe acolo, partial, mai sunt 330 si 335) si exemplele pot contiua ..... Ce studii or face ? Si oficial nu au tramvaie, vand castraveti la gradinar.
Pai cum mama ..... sa aiba tramvaie cand dubleaza linii pe distante mari de trasee 11+12, 34+35+46, 48+35 .... Orice numai ce e folositor nu!!!
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
Lohengrin
De acord 110% cu lista enunţată de Dominatrix. Dacă se face petiţie cu destinaţia Herr Kritz, semnez.
De acord 110% cu lista enunţată de Dominatrix. Dacă se face petiţie cu destinaţia Herr Kritz, semnez.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
Dominatrix
Avand in vedere ca e de porc consultarea opiniei publice, nu stiu ce sanse ar avea o petitie, chiar si comuna cu mai multe semnaturi si bine argumentata, dar daca s-ar face cred ca ar trebui adresata nu numai RATB, dar si Directiei de Transport si infrastructura din PMB, cu "dedicatie speciala" pentru Ion Dedu.
Avand in vedere ca e de porc consultarea opiniei publice, nu stiu ce sanse ar avea o petitie, chiar si comuna cu mai multe semnaturi si bine argumentata, dar daca s-ar face cred ca ar trebui adresata nu numai RATB, dar si Directiei de Transport si infrastructura din PMB, cu "dedicatie speciala" pentru Ion Dedu.
- George
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
George
Am vazut ieri in 41 (chiar in 205, cel cu CA, parca) un abtibild in care calatorii erau invitati sa petitioneze RATB pentru o linie 27 Ghencea - Titan...
E pacat ca RATB nu poate gandi solutiile eficiente singur, are nevoie de petitii pentru asta. Pe de alta parte, experienta mea practica cu diverse petitii (gen parcat aiurea prin parcul Drumul Taberei, pe iarba etc.) releva ca in general in 30 - 40 % din cazuri chiar rezolvi ceva. Deci merita incercat.
Am vazut ieri in 41 (chiar in 205, cel cu CA, parca) un abtibild in care calatorii erau invitati sa petitioneze RATB pentru o linie 27 Ghencea - Titan...
E pacat ca RATB nu poate gandi solutiile eficiente singur, are nevoie de petitii pentru asta. Pe de alta parte, experienta mea practica cu diverse petitii (gen parcat aiurea prin parcul Drumul Taberei, pe iarba etc.) releva ca in general in 30 - 40 % din cazuri chiar rezolvi ceva. Deci merita incercat.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
GAC
In ceea ce priveste realizarea buclei de intoarcere Basarab si a inaugurarii pasajului, variante pentru noi trasee sunt multe.
Totusi niciuna din variantele discutae nu prea ii avantajeaza pe locuitorii de Giulesti care trebuie sa se "multumeasca" cu 2 autobuze ce vin la 20 de minute si cu un tramvai care vine aproape la fel de bine. Ceea ce trebuie in Giulesti este o linie, sa zicem 44 Giulesti-Basarab cu un parc de 8-10 tramvaie care sa asigure un interval de 3-4-5 minute, astfel incat omul din Giulesti sa ajunga repede la Basarab si de aici sa aiba mai multe variante, fie urca pe pod si ia 34, fie metrou. Mai mult, aceasta linie 11 poate fi scurtata la Ghencea, rezolvand inca o mare problema.
In ceea ce priveste realizarea buclei de intoarcere Basarab si a inaugurarii pasajului, variante pentru noi trasee sunt multe.
Totusi niciuna din variantele discutae nu prea ii avantajeaza pe locuitorii de Giulesti care trebuie sa se "multumeasca" cu 2 autobuze ce vin la 20 de minute si cu un tramvai care vine aproape la fel de bine. Ceea ce trebuie in Giulesti este o linie, sa zicem 44 Giulesti-Basarab cu un parc de 8-10 tramvaie care sa asigure un interval de 3-4-5 minute, astfel incat omul din Giulesti sa ajunga repede la Basarab si de aici sa aiba mai multe variante, fie urca pe pod si ia 34, fie metrou. Mai mult, aceasta linie 11 poate fi scurtata la Ghencea, rezolvand inca o mare problema.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
Dominatrix
In legatura cu propunerile de modificari de trasee de tramvai odata cu deschiderea Pasajului Basarab, m-am straduit sa alcatuiesc o "petitie comuna" care ar putea fi adresata in numele "comunitatii" si RATB'ului, dar si Directiei de Transport si Infrastructura din PMB.
Multumesc lui Dr2005 si Utilizator anonim pentru "inspiratie" (am preluat unele idei din petitiile trimise de ei). Rog pe cei mai in tema cu situatia parcului circulant al RATB sa faca observatii, completari sau corecturi daca e cazul. Ar fi bine daca pentru fiecare traseu propus, cineva ar putea veni cu o estimare "decenta" a duratei unei curse complete si a parcului circulant necesar pe fiecare traseu, pentru o deservire cat de cat multumitoare a acestuia.
Textul il gasiti in atasament. Daca vi se pare buna asa cum e, modificati-o cum vreti, semnati-o si trimiteti-o unde stiti.
Ideea de baza, asa cum zicea si Dr2005 mai sus, este sa nu mai fiti Bottoms, si sa luati veneticii de urechi pentru conditiile mizerabile de transport oferite.
In legatura cu propunerile de modificari de trasee de tramvai odata cu deschiderea Pasajului Basarab, m-am straduit sa alcatuiesc o "petitie comuna" care ar putea fi adresata in numele "comunitatii" si RATB'ului, dar si Directiei de Transport si Infrastructura din PMB.
Multumesc lui Dr2005 si Utilizator anonim pentru "inspiratie" (am preluat unele idei din petitiile trimise de ei). Rog pe cei mai in tema cu situatia parcului circulant al RATB sa faca observatii, completari sau corecturi daca e cazul. Ar fi bine daca pentru fiecare traseu propus, cineva ar putea veni cu o estimare "decenta" a duratei unei curse complete si a parcului circulant necesar pe fiecare traseu, pentru o deservire cat de cat multumitoare a acestuia.
Textul il gasiti in atasament. Daca vi se pare buna asa cum e, modificati-o cum vreti, semnati-o si trimiteti-o unde stiti.
Ideea de baza, asa cum zicea si Dr2005 mai sus, este sa nu mai fiti Bottoms, si sa luati veneticii de urechi pentru conditiile mizerabile de transport oferite.
forum_metrouusor.ZIP
forum_metrouusor.ZIP (16.11 KB; downloaded 458 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
Dr2005
De acord, cu amendamente (ca la şedinţele CGMB )
La punctul
Se pune problema asigurării unui interval decent pe traseul 34, care va deveni foarte lung. Evident, un traseu lung, care se separat de trafic doar vreo 25%, o să aibă probleme în asigurarea intervalului. Din cauza asta, ar cam trebui păstrat 46, chiar dacă ar fi - să zicem - limitat la Banu Manta (ca în prezent). În plus, e singura legătură între Pantelimon şi Obor (330 / 335 trec prin pasaj), nu mai zic că 330/335 nu opresc în anumite staţii unde tramvaiul opreşte (de ex. la stadionul Dinamo, staţie ,,pierdută" la reabilitarea lui 34 şi pe care au uitat să o mai reînfiinţeze, deşi probabil încă mai e în memoria afişajelor de Citaro).
Astea sunt trasee ,,tradiţionale"... greu de crezut că nu se vor repune în circulaţie aşa (bine... cu 45 la dus prin Piaţa Victoriei - P-ţa. Buzeşti - Bd. Alex. I. Cuza).
----
Apropo, Stan Tabără ăla e intersecţia Cal. Rahovei cu Şos. Progresului... mă îndoiesc că cinea din RATB a auzit de Str. Stan Tabără, la fel şi majoritatea călătorilor din zonă, cu excepţia celor care folosesc des staţia lui 8, 11, 25 spre 13 Septembrie.
De acord, cu amendamente (ca la şedinţele CGMB )
La punctul
6)Desfiintarea liniei 46.
-In prezent aceasta linie e folosit mai mult pe Pantelimon pentru legatura cu metroul de la Iancului si pe Stefan cel Mare ca "ajutor" pentru 34. De asemnenea traseul este dublat pe o mare parte din traseu (intre Piata Delfinului si intersectia Sos. Stefan cel Mare/Cal. Dorobantilor) de liniile de autobuz 330 si 335, cu o frecventa mai buna. Parcul liniei 46 ar putea fi folosit folosit pentru suplimentarea liniilor 34 si 55
Se pune problema asigurării unui interval decent pe traseul 34, care va deveni foarte lung. Evident, un traseu lung, care se separat de trafic doar vreo 25%, o să aibă probleme în asigurarea intervalului. Din cauza asta, ar cam trebui păstrat 46, chiar dacă ar fi - să zicem - limitat la Banu Manta (ca în prezent). În plus, e singura legătură între Pantelimon şi Obor (330 / 335 trec prin pasaj), nu mai zic că 330/335 nu opresc în anumite staţii unde tramvaiul opreşte (de ex. la stadionul Dinamo, staţie ,,pierdută" la reabilitarea lui 34 şi pe care au uitat să o mai reînfiinţeze, deşi probabil încă mai e în memoria afişajelor de Citaro).
10) Revenirea liniilor 20 si 45 pe traseele de baza: Laromet – Piata Victoriei - Vasile Parvan, respectiv Mezes – Piata Victoriei – Gara de Nord, aceste modificari fiind evident conditionate de refacerea caii de rulare pe tronsoanele afectate de proiectul strapungerii si supralargirii Buzesti – Berzei – Uranus.
Astea sunt trasee ,,tradiţionale"... greu de crezut că nu se vor repune în circulaţie aşa (bine... cu 45 la dus prin Piaţa Victoriei - P-ţa. Buzeşti - Bd. Alex. I. Cuza).
----
Apropo, Stan Tabără ăla e intersecţia Cal. Rahovei cu Şos. Progresului... mă îndoiesc că cinea din RATB a auzit de Str. Stan Tabără, la fel şi majoritatea călătorilor din zonă, cu excepţia celor care folosesc des staţia lui 8, 11, 25 spre 13 Septembrie.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
linia 69
Printre cei care au "atentionat" RATB-ul despre aducerea liniei 27 in Ghencea am fost si eu (puteti cauta pe forum petitia scrisa catre RATB) dar din pacate nu am mai continuat din lipsa de timp, intre timp am studiat si care este numarul de calatori ce merg cu linia 27 intre str.11Iunie si P-ta Unirii. Este foarte mic media pe zi este de 10-12 calatori.
Sunt de acord cu ce a scris Dr.2005 in materialul foarte bine facut, documentat si argumentat. Sunt gata sa-l semnez !!! Cand da-ti semnalul vin la locul de intalnire pentru semnatura.
Sunt de acord si cu petitia scrisa de Dominatrix, iar daca imi este permis sa mai fac mici completari personale o voi face diseara sau maine, acum sunt la servici si nu am timp.
Va urez o zi buna !!!
Printre cei care au "atentionat" RATB-ul despre aducerea liniei 27 in Ghencea am fost si eu (puteti cauta pe forum petitia scrisa catre RATB) dar din pacate nu am mai continuat din lipsa de timp, intre timp am studiat si care este numarul de calatori ce merg cu linia 27 intre str.11Iunie si P-ta Unirii. Este foarte mic media pe zi este de 10-12 calatori.
Sunt de acord cu ce a scris Dr.2005 in materialul foarte bine facut, documentat si argumentat. Sunt gata sa-l semnez !!! Cand da-ti semnalul vin la locul de intalnire pentru semnatura.
Sunt de acord si cu petitia scrisa de Dominatrix, iar daca imi este permis sa mai fac mici completari personale o voi face diseara sau maine, acum sunt la servici si nu am timp.
Va urez o zi buna !!!
- George
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
George
Daca se potriveste ora stabilita cu programul de lucru, vin si eu sa semnez, unde stabiliti.
Daca se potriveste ora stabilita cu programul de lucru, vin si eu sa semnez, unde stabiliti.
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
DanCld
Statia respectiva se numeste acum simplu "Calea Rahovei". Numele stradutei respective a iesit de mult din mentalul colectiv.
Dr2005 wrote:
Apropo, Stan Tabără ăla e intersecţia Cal. Rahovei cu Şos. Progresului... mă îndoiesc că cinea din RATB a auzit de Str. Stan Tabără, la fel şi majoritatea călătorilor din zonă, cu excepţia celor care folosesc des staţia lui 8, 11, 25 spre 13 Septembrie.
Statia respectiva se numeste acum simplu "Calea Rahovei". Numele stradutei respective a iesit de mult din mentalul colectiv.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
adn2377
Ma bag si eu daca este de semnat o petitie comuna, cea scrisa de Dominatrix mi se pare o buna baza de pornire (mai putin partea cu desfiintarea liniei 46).
Cred ca ar fi un plus daca am putea sa estimam si intervale optime + parc necesar pe fiecare linie, dar nu stiu daca avem cum
Ma bag si eu daca este de semnat o petitie comuna, cea scrisa de Dominatrix mi se pare o buna baza de pornire (mai putin partea cu desfiintarea liniei 46).
Cred ca ar fi un plus daca am putea sa estimam si intervale optime + parc necesar pe fiecare linie, dar nu stiu daca avem cum
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
bercenicity
M-as baga si eu (desi mi-ar fi placut mai mult varianta 34+12 in loc de 34+35, dar sansele-s mai mari la comun) cu niste mici precizari:
La pct.6 - ca alternative la desfiintare ar fi limitarea lui 46 la Piata Iancului (pentru cei care iau metroul) sau la Obor (pentru pietari care sunt destul de multi, mai ales in weekend, cu intoarcere via Colentina - Ziduri Mosi - Ferdinand)
La pct.8 - mentionarea faptului ca 11 ajunge sa aiba mari goluri din cauza blocajelor de pe Oltenitei si Vasile Milea si nu te poti baza pe el (in Giulesti)
Unde-i pct.9?
Dar ar trebui o audienta si la Directorul Exploatare, ca ma gandesc ca fata de la "Relatii Clienti" o sa dea cu tifla intre doua partide de solitare.
M-as baga si eu (desi mi-ar fi placut mai mult varianta 34+12 in loc de 34+35, dar sansele-s mai mari la comun) cu niste mici precizari:
La pct.6 - ca alternative la desfiintare ar fi limitarea lui 46 la Piata Iancului (pentru cei care iau metroul) sau la Obor (pentru pietari care sunt destul de multi, mai ales in weekend, cu intoarcere via Colentina - Ziduri Mosi - Ferdinand)
La pct.8 - mentionarea faptului ca 11 ajunge sa aiba mari goluri din cauza blocajelor de pe Oltenitei si Vasile Milea si nu te poti baza pe el (in Giulesti)
Unde-i pct.9?
Dar ar trebui o audienta si la Directorul Exploatare, ca ma gandesc ca fata de la "Relatii Clienti" o sa dea cu tifla intre doua partide de solitare.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Petitie pentru modificarea traseelor de tramvaie
Dr2005
Adică LCD-uri. Plasmele sunt altceva.
---
Legat de petiţie, mai bine eliminăm punctul cu linia 46 (oricum, la cum sunt autobuzele de pe 335, mai bine cu 46), mai ales că linia aia va fi separată de trafic (cu ,,morcovi", deci ca şi cum n-ar fi, dar gestul contează). Altfel ajungem la situaţia de pe Ghencea, unde autobuzele ar fi bune dacă n-ar fi blocate în trafic.
Gabi23 wrote:
fiecare autobuz de pe aceasta linie sa aiba plasmele din interior.
Adică LCD-uri. Plasmele sunt altceva.
---
Legat de petiţie, mai bine eliminăm punctul cu linia 46 (oricum, la cum sunt autobuzele de pe 335, mai bine cu 46), mai ales că linia aia va fi separată de trafic (cu ,,morcovi", deci ca şi cum n-ar fi, dar gestul contează). Altfel ajungem la situaţia de pe Ghencea, unde autobuzele ar fi bune dacă n-ar fi blocate în trafic.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination