Topic: Repartizarea tramvaielor
2099 posts, 529104 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
Cand? La schimbul 1 a circulat cu titularul de la Bucurestii Noi, chiar am mers cu el spre casa de la Ghencea.
Dr2005 wrote:
Apropo de ture... nu înţeleg de ce nu se mai dă o tură din 41 la Bucureştii-Noi... azi #023 a fost împrumutat în locul unui CH-PPC picat.
Cand? La schimbul 1 a circulat cu titularul de la Bucurestii Noi, chiar am mers cu el spre casa de la Ghencea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Probabil a ramas blocat pe undeva sau s-a dus la depou si a venit printre turele de Alexandria, nu au mai fost imprumutate vagoane de la B Noi de iarna trecuta ca acum Alexandria sta chiar bine la parc, au maxim 23 ture si 30 vagoane de 41.
Probabil a ramas blocat pe undeva sau s-a dus la depou si a venit printre turele de Alexandria, nu au mai fost imprumutate vagoane de la B Noi de iarna trecuta ca acum Alexandria sta chiar bine la parc, au maxim 23 ture si 30 vagoane de 41.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
107 vad ca s-a intors la Giurgiu. Deci s-a facut si rocada invers, cu un vagon de Faur trimis de la Giurgiu inapoi la Alexandria in schimbul lui 107?
Gabi23 wrote:
Datorita lipsei de vagoane compatibile pentru linia 41, Dep. Alexandria a imprumutat temporar de la Dep. Giurgiu, vagonul V3A-93 107. La schimb a fost dat sa circule pe liniile Dep. Giurgiu vagonul V3A-93M-FAUR 114.
107 vad ca s-a intors la Giurgiu. Deci s-a facut si rocada invers, cu un vagon de Faur trimis de la Giurgiu inapoi la Alexandria in schimbul lui 107?
Utilizator anonim wrote:29 sau 30? Din cate stiu, au disponibile pentru metroul usuratic 25 CH-PPC (unul e rezervat pentru 32)+ #205 + #282 + #324 + #107. In total 29. Care e al 30'lea?
Probabil a ramas blocat pe undeva sau s-a dus la depou si a venit printre turele de Alexandria, nu au mai fost imprumutate vagoane de la B Noi de iarna trecuta ca acum Alexandria sta chiar bine la parc, au maxim 23 ture si 30 vagoane de 41.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dr2005
#107 are pantograf clasic (s-a rupt cel ,,nou"), deci nu mai e bun.
Ar mai fi disponibil şi #361... dar există un mare interes să NU circule #192 şi #361, având în vedere că au choppere de import, ci nu produse de ,,celebra" firmă de electronică ce câştigăă toate contractele cu RATB.
#107 are pantograf clasic (s-a rupt cel ,,nou"), deci nu mai e bun.
Ar mai fi disponibil şi #361... dar există un mare interes să NU circule #192 şi #361, având în vedere că au choppere de import, ci nu produse de ,,celebra" firmă de electronică ce câştigăă toate contractele cu RATB.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
Deci parcul pentru linia 41:
131, 136, 172, 205, 224, 264, 280, 282, 306, 324, 4001, 4002, 4003, 4004, 4006, 4007, 4008, 4009, 4011, 4014, 4020, 4021, 4023, 4025, 4028, 4029, 4030, 4033, 4036, 4045. 4048.
Cu totul sunt de fapt 31 de vagoane pentru linia 41, in care sunt incluse: turul de pe linia 32 (care este de fapt rezerva de 41) si cele indisponibile din diverse motive.
107 a circulat cateva zile, si bineinteles ca s-a intors la loc 114 la Alexandria cu care facuse rocada. Momentan, 107 e ramas fara pantograful cu patina de grafit.
361 si 192 au fost mentinute in circualtie datorita titularilor care au avut aceste vagoane. Piese putine, si chiar s-a incercat repararea lor, dar a fost imposibil. Si nu este vorba de neinteres ci pur si simplu sunt "moarte", fara sa mai poata fi reparate in forma actuala. Cum iti explici ca 361 n-a circulat decat 6 zile dupa RK? Pur si simplu nefiabil... Momentan nu se poate face nimic cu ele pentru ca n-au km suficienti si nici bani... Daca era dupa mine le-as fi transformat pe rand in vagoane clasice asemeni celor 10 V3A-93M-EPC, in anul 2007, cand a ajuns la RK 192 si apoi in 2008 l-as fi facut tot asa si pe 361. Si cred ca ar fi circulat astazi fara probleme.
Deci parcul pentru linia 41:
131, 136, 172, 205, 224, 264, 280, 282, 306, 324, 4001, 4002, 4003, 4004, 4006, 4007, 4008, 4009, 4011, 4014, 4020, 4021, 4023, 4025, 4028, 4029, 4030, 4033, 4036, 4045. 4048.
Cu totul sunt de fapt 31 de vagoane pentru linia 41, in care sunt incluse: turul de pe linia 32 (care este de fapt rezerva de 41) si cele indisponibile din diverse motive.
107 a circulat cateva zile, si bineinteles ca s-a intors la loc 114 la Alexandria cu care facuse rocada. Momentan, 107 e ramas fara pantograful cu patina de grafit.
Dr2005 wrote:
Ar mai fi disponibil şi #361... dar există un mare interes să NU circule #192 şi #361, având în vedere că au choppere de import, ci nu produse de ,,celebra" firmă de electronică ce câştigăă toate contractele cu RATB.
361 si 192 au fost mentinute in circualtie datorita titularilor care au avut aceste vagoane. Piese putine, si chiar s-a incercat repararea lor, dar a fost imposibil. Si nu este vorba de neinteres ci pur si simplu sunt "moarte", fara sa mai poata fi reparate in forma actuala. Cum iti explici ca 361 n-a circulat decat 6 zile dupa RK? Pur si simplu nefiabil... Momentan nu se poate face nimic cu ele pentru ca n-au km suficienti si nici bani... Daca era dupa mine le-as fi transformat pe rand in vagoane clasice asemeni celor 10 V3A-93M-EPC, in anul 2007, cand a ajuns la RK 192 si apoi in 2008 l-as fi facut tot asa si pe 361. Si cred ca ar fi circulat astazi fara probleme.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Mersi, Gabi. Deci practic sunt 29 de vagoane disponibile pentru parcul de "zi de zi" pentru 41. In numaratoarea mea, pe 280 nu l-am mai pus la socoteala, fiindca e la URAC, iar un CH-PPC e turat pe 32.
Legat de Holec-uri, parerea mea e ca marea lor problema e ca au fost numai 3. Nu e neaparat problema echipamentelor, ci a service-ului dificil din partea producatorului (nici nu stiu daca ar mai fi posibil asa ceva acum). In schimb, sa faci RK'uri care "sa tina" mai putin decat o gripa sau raceala mi se pare bataie de joc si bani aruncati pe fereastra. Iar daca s-au "ars" cu RK'ul la primul vagon, nu inteleg de ce au incercat acelasi lucru si la al 2'lea in loc sa le lase asa cum erau si sa inceapa cu ele proiectul de CA in loc sa inceapa cu 204, 076...
Mersi, Gabi. Deci practic sunt 29 de vagoane disponibile pentru parcul de "zi de zi" pentru 41. In numaratoarea mea, pe 280 nu l-am mai pus la socoteala, fiindca e la URAC, iar un CH-PPC e turat pe 32.
Legat de Holec-uri, parerea mea e ca marea lor problema e ca au fost numai 3. Nu e neaparat problema echipamentelor, ci a service-ului dificil din partea producatorului (nici nu stiu daca ar mai fi posibil asa ceva acum). In schimb, sa faci RK'uri care "sa tina" mai putin decat o gripa sau raceala mi se pare bataie de joc si bani aruncati pe fereastra. Iar daca s-au "ars" cu RK'ul la primul vagon, nu inteleg de ce au incercat acelasi lucru si la al 2'lea in loc sa le lase asa cum erau si sa inceapa cu ele proiectul de CA in loc sa inceapa cu 204, 076...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Din prisma deservirii calatorilor si a timpilor de acces/retragere, e preferabil ca o linie sa fie deservita de 2 depouri, din motive lesne de inteles. Pe de alta parte, la RATB, acest lucru este de obicei indezirabil, prietenii stiu de ce...
Din prisma deservirii calatorilor si a timpilor de acces/retragere, e preferabil ca o linie sa fie deservita de 2 depouri, din motive lesne de inteles. Pe de alta parte, la RATB, acest lucru este de obicei indezirabil, prietenii stiu de ce...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dominatrix
Pai de aia ziceam ca e mai bine ca o linie sa fie deservita de 2 depouri, fiindca e mai usor sa ai in acest caz plecari de la ambele capete la ore mai apropiate. Daca toate turele sunt asigurate de un singur depou si depoul e la capat de linie, evident ca acest lucru nu e posibil. Dar la noi prioritatatile (si mai ales interesele) sunt altele decat deservirea calatorilor, ca sa-ti mai raspund mai voalat si la intrebarea de ce.
Pai de aia ziceam ca e mai bine ca o linie sa fie deservita de 2 depouri, fiindca e mai usor sa ai in acest caz plecari de la ambele capete la ore mai apropiate. Daca toate turele sunt asigurate de un singur depou si depoul e la capat de linie, evident ca acest lucru nu e posibil. Dar la noi prioritatatile (si mai ales interesele) sunt altele decat deservirea calatorilor, ca sa-ti mai raspund mai voalat si la intrebarea de ce.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Doar 4038, 4040 si 4042, restul stau in conservare + mentenanta in depou pana cand se deschide linia 5. Apoi toate 14 vor fi titulare pe linia 5, ocazie cu care scapam de ele din 46 si 34, linii pentru care sunt prea mici.
lucianho wrote:Utilizator anonim wrote:ANTENA wrote:
Pe 4042 l-am vazut azi la traseu pe linia 46
L-ai vazut in traseu pe cel nou, cele vechi nu mai circula.
L-ai fi vazut pe 4042 in traseu pe linia 46 deoarece devierea liniei 5 nu s-a produs...banuiesc ca aceste vagoane pana vor intra in linia 5 acestea vor circula in continuare pe liniile depoului Victoria....
Doar 4038, 4040 si 4042, restul stau in conservare + mentenanta in depou pana cand se deschide linia 5. Apoi toate 14 vor fi titulare pe linia 5, ocazie cu care scapam de ele din 46 si 34, linii pentru care sunt prea mici.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
In orice caz un lucru e destul de cert: se va alege praful de aceste vagoane pe linia 5. Uitati-va in ce hal arata vagoanele de la Colentina care circula de regula acolo si din pricina starii precare a liniei dar si din alte cauze pentru care vagoanele au un aspect mizerabil de ti-e scarba. Ca tot se spune ca in Giulesti e zona mai rea si dar vagoanele au fost pastrate in condtii decente, ca sa nu mai zic ca cele produse in anul 2009 arata poate mai bine de cand cele care au iesit in traseu toamna aceasta... Urmeaza sa vedem lunile urmatoare cum vor ajunge.
In orice caz un lucru e destul de cert: se va alege praful de aceste vagoane pe linia 5. Uitati-va in ce hal arata vagoanele de la Colentina care circula de regula acolo si din pricina starii precare a liniei dar si din alte cauze pentru care vagoanele au un aspect mizerabil de ti-e scarba. Ca tot se spune ca in Giulesti e zona mai rea si dar vagoanele au fost pastrate in condtii decente, ca sa nu mai zic ca cele produse in anul 2009 arata poate mai bine de cand cele care au iesit in traseu toamna aceasta... Urmeaza sa vedem lunile urmatoare cum vor ajunge.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
Incepand de maine25.11.2010
Linia 5 (Podul Baneasa - Bucur Obor - Sf. Gheorghe) este deservita de vagoane V3A-2S-93 de la Dep. Victoria
LInia 46 (Granitul - Piata Iancului - Banu Manta) este deservita de vagoane V3A-93 de la Dep. Colentina.
Incepand de maine25.11.2010
Linia 5 (Podul Baneasa - Bucur Obor - Sf. Gheorghe) este deservita de vagoane V3A-2S-93 de la Dep. Victoria
LInia 46 (Granitul - Piata Iancului - Banu Manta) este deservita de vagoane V3A-93 de la Dep. Colentina.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
Deocamdata atat e cert. Vom vedea ce si cum se modifica in urmatoarea perioada .
Deocamdata atat e cert. Vom vedea ce si cum se modifica in urmatoarea perioada .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Depoul Victoria isi pregateste parcul de 14 vagoane V3A-2S-93 pentru linia 5. Acestea vor circula exclusiv pe linia 5 pentru ceva timp de acum inainte.
Cu vagoanele ramase nu se suplimenteaza nimic, ele vor ramane ca rezerve momentan, posibil sa fie redistribuite in momentul deschiderii liniilor de la solul pasajului Basarab sau sa fie pastrate pana la deschiderea pasajului pentru a deservi liniile in configuratia in care vor fi atunci.
Informatii oficiale despre liniile ce vor circula din decembrie la solul pasajului nu exista, doar ca acestea vor fi deservite de Alexandria sau Militari.
Depoul Victoria isi pregateste parcul de 14 vagoane V3A-2S-93 pentru linia 5. Acestea vor circula exclusiv pe linia 5 pentru ceva timp de acum inainte.
Cu vagoanele ramase nu se suplimenteaza nimic, ele vor ramane ca rezerve momentan, posibil sa fie redistribuite in momentul deschiderii liniilor de la solul pasajului Basarab sau sa fie pastrate pana la deschiderea pasajului pentru a deservi liniile in configuratia in care vor fi atunci.
Informatii oficiale despre liniile ce vor circula din decembrie la solul pasajului nu exista, doar ca acestea vor fi deservite de Alexandria sau Militari.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
GAC
In legatura cu tramvaiele Tatra, nu inteleg un lucru: conform statisticilor RATB, exista 116 tramvaie Tatra, aici, se refera la 116 vagoane individuale (adica 58 de cupluri), sau se refera la 116 cupluri, fiindca aceste tramvaie, circula impreunate, cand vine un cuplu Tatra, spui ca a venit tramvaiul, (unul), nu ca au venit 2 tramvaie.
De asemenea, ma mai mira un singur lucru: aceste tramvaie deservesc 2 linii: 8 si 25 (47 nu-l punem la socoteala ca are 2-3 ture), si chiar si in cazul in care exista doar 58 de cupluri, mie mi se pare ca mai exista Tatre somere, intrucat, pe linia 8 mai ruleaza si tramvaiele V2ST si V2AT (tramvaiele albastre), care sunt in numar de 9, iar pe 25 mai sunt si tramvaie V3A. E foarte dubios...dupa calculele mele, pe linia 25, nu au cum sa fie mai mult de 22-27 de cupluri Tatra, avand in vedere ca aceasta linie e separata de trafic (cu mici exceptii), deci chiar daca traseul este lung, poate fi parcurs la fel de repede, indiferent de conditiile din trafic, iar pe linia 8, care vine mai rar ca 25 si are si un traseu mai scurt, si pe care circula si tramvaiele V2ST si V2AT(9 buc), nu cred ca au cum sa fie mai mult de 12, cel mult 15 cupluri Tatra. Deci, daca ar fi sa adunam, am obtine 27+15+3=45 de cupluri, iar pana la 58, ar mai fi 13 cupluri, asta daca nu sunt chiar mai multe (intrucat este posibil sa fi supraestimat parcul lui 8 si 25). Deci, ce se intampla cu cuplurile somere....?
@ Dominatrix, ideea cu Tatrele din Praga ar fi fost buna, dar ele sunt cu 30 cm mai late ca ale noastre (2,5m, fata de 2,2 m, Tatrele noastre), deci ar fi trebuit reconfigurate toate refugiile, iar daca pe vreo linie s-ar fi facut vreun parc mix, e posibil ca cei ce s-ar fi dat jos din tramvaiele noastre (late de 2,2, mai ales cei de varsta a treia), din neatentie sa calce in mimihaul de 20-25 cm lasat intre bordura refugiului si gabaritul Tatrelor T3, cu consecintele aferente.
In legatura cu tramvaiele Tatra, nu inteleg un lucru: conform statisticilor RATB, exista 116 tramvaie Tatra, aici, se refera la 116 vagoane individuale (adica 58 de cupluri), sau se refera la 116 cupluri, fiindca aceste tramvaie, circula impreunate, cand vine un cuplu Tatra, spui ca a venit tramvaiul, (unul), nu ca au venit 2 tramvaie.
De asemenea, ma mai mira un singur lucru: aceste tramvaie deservesc 2 linii: 8 si 25 (47 nu-l punem la socoteala ca are 2-3 ture), si chiar si in cazul in care exista doar 58 de cupluri, mie mi se pare ca mai exista Tatre somere, intrucat, pe linia 8 mai ruleaza si tramvaiele V2ST si V2AT (tramvaiele albastre), care sunt in numar de 9, iar pe 25 mai sunt si tramvaie V3A. E foarte dubios...dupa calculele mele, pe linia 25, nu au cum sa fie mai mult de 22-27 de cupluri Tatra, avand in vedere ca aceasta linie e separata de trafic (cu mici exceptii), deci chiar daca traseul este lung, poate fi parcurs la fel de repede, indiferent de conditiile din trafic, iar pe linia 8, care vine mai rar ca 25 si are si un traseu mai scurt, si pe care circula si tramvaiele V2ST si V2AT(9 buc), nu cred ca au cum sa fie mai mult de 12, cel mult 15 cupluri Tatra. Deci, daca ar fi sa adunam, am obtine 27+15+3=45 de cupluri, iar pana la 58, ar mai fi 13 cupluri, asta daca nu sunt chiar mai multe (intrucat este posibil sa fi supraestimat parcul lui 8 si 25). Deci, ce se intampla cu cuplurile somere....?
@ Dominatrix, ideea cu Tatrele din Praga ar fi fost buna, dar ele sunt cu 30 cm mai late ca ale noastre (2,5m, fata de 2,2 m, Tatrele noastre), deci ar fi trebuit reconfigurate toate refugiile, iar daca pe vreo linie s-ar fi facut vreun parc mix, e posibil ca cei ce s-ar fi dat jos din tramvaiele noastre (late de 2,2, mai ales cei de varsta a treia), din neatentie sa calce in mimihaul de 20-25 cm lasat intre bordura refugiului si gabaritul Tatrelor T3, cu consecintele aferente.
📖 Pagination options