Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Repartizarea tramvaielor

2159 posts, 577125 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52  ... 155
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea tramvaielor RATB ByOnu

Sa zicem mersi ca nu circula EP-uri pe 41... :shock:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Se pare ca o prima masura ce va fi luata in scurt timp va fi limitarea la 50kmh a tuturor tramvaielor liniei si se vor introduce pe cat posibil tramvaie mai noi (ch ppc), cam asta am reusit sa aflu in seara asta, maine mai multe ca toata lumea e agitata acum.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Gabi23

Pai da, ca CH-PPCurile cara majoritatea boschetarilor din Rahova (fara nici o ofensa pentru segmentul de calatori civilizati ai liniei 32, care din pacate este foarte mic)! Sau stau defecte pentru toate nimicurile in depourile Alexandria si mai ales Dudesti :roll:! In schimb avem aproximativ 250-300 de statii de emisie receptie pe autobuze care nu le folosesc la nimic!
As prefera sa vad mai putine RK-uri de mantuiala si mai multe transformari ale vagoanelor care sa aiba sistemul de franare asemeni vagoanelor 076 si 204.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB ByOnu

Gabi23 wrote:
As prefera sa vad mai putine RK-uri de mantuiala si mai multe transformari ale vagoanelor care sa aiba sistemul de franare asemeni vagoanelor 076 si 204.


Total d'acord! Asa ca o parere de habarnist, cu banii pe care-i bagi intr-un RK 'URACcian' modernizezi 1/3 dintr-un tramvai, poate chiar mai mult. In loc de RK ar trebui sa se faca modernizare in CA-2010 direct, ca oricum scot tot de pe el si-l tin per total aproape un an ... in unele cazuri mai nefericite chiar mai mult! Modernizarile ar trebui sa devina noul 'RK' al V3A-urilor. :|

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dr2005

Utilizator anonim wrote:
Se pare ca o prima masura ce va fi luata in scurt timp va fi limitarea la 50kmh a tuturor tramvaielor liniei

Ceea ce e imposibil, pentru că pe V3A-93-uri nu există electronică, nu ai ce să limitezi, cel mult poţi să te apuci să blochezi controller-ul, dar nici asta nu e indicat.
Ce treabă are frâna cu vatmanul neatent? Frâna electrică are acelaşi principiu de funcţionare indiferent de vagon şi motor. Frâna de staţionare e şi ea asemănătoare ca eficienţă, solenoidul la fel (mă rog, solenoidul e o mare porcărie, de aia e şi anulat pe majoritatea vagoanelor, produce blocarea osiei pe care acţionează şi apariţia de locuri plane). Credeţi că dacă în loc de #296 era #076 nu se întâmpla la fel? De fapt, dacă era un vagon cu bot din fibră de sticlă, vatmanul acum era într-o lume mai bună. Nu au putut cei de la Iaşi, care au vagoane cu frână pneumatică, deci muuuult mai eficientă decât cea a V3A-urilor, să evite un accident similar.

E adevărat şi că depourile au un număr mare de vagoane în depou, fie pe motiv de defecte (Buc. Noi, Giurgiu, Colentina), fie pentru că nu li se permite să suplimenteze parcul (Militari, Dudeşti). Militari are 10 rezerve la un parc circulant de 30 de vagoane (!), Dudeşti are vreo 15 tot la vreo 30 de ture. Aici clar e bătaie de joc.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB linia 69

Daca se vrea introducere de tramvaie mai noi (CH-PPC) pe linia 41 singura solutie este mutarea lor (la schimb) de la Depoul Dudesti la Depoul Bucurestii Noi sau Alexandria care sa tina toata linia 41.
In timp ar trebui, asa cum au zis si alti colegi, ca in loc de RK sa se faca modernizari in CA si bineinteles sa se repare toate tramvaiele defecte de mult timp, insa toate astea in caz de vreun eveniment neplacut produs din vina vatmanilor nu au cum sa te protejeze de neplaceri.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Dr2005 wrote:
Ceea ce e imposibil, pentru că pe V3A-93-uri nu există electronică, nu ai ce să limitezi, cel mult poţi să te apuci să blochezi controller-ul, dar nici asta nu e indicat.


Este foarte usor sa limitezi si vagoanele clasice prin dublarea sau triplarea unor circuite din rezistentele de demaraj, cu cat se pun mai multe circuite pe rezistente cu atat demarajul va fi mai lent si se vor putea atinge greu viteze mari, ceva gen FAUR 282 de la Alexandria care este recunoscut ca lentul liniei cand mai apare  :lol: .
Daca era CH PPC sau orice tramvai cu electronica impactul putea fi evitat sau era mult mai usor din multe motive - sunt limitate la 50 kmh, au frana electrica mai eficienta (chiar pana la 0 kmh la 205, 204, 076) si mai au si sistemul antipatinaj (exceptie cele care sunt blocate cu banu, desi foarte rar am mai vazut in 41) care ajuta foarte mult la reducerea distantei de franare.
Totusi o problema de genul asta poate fi evitata foarte usor chiar daca s-ar merge si cu 100 la ora in pasajul ala, instalarea unui sistem de semnalizare care sa indice rosu la intrarea in pasaj pana cand tramvaiul din fata ajunge sa zicem in statia urmatoare.

@linia 69 - nu prea mai ai ce sa iei de la Dudesti, acolo toate CH PPC sunt tandari, bandaje praf, flecuri pe toate boghiurile, mai bine scoti alea 2-3 CH din 32, mergi cu un 26-28 ture de Alexandria numai cu vagoane noi iar de la B Noi pui la punct 20 vagoane care sa mearga numai aici, fara federe, tigai, cazaturi.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dr2005

Oricâte rezistenţe pui în plus, nu poţi să limitezi vagonul fix la o viteză. Şi mai şi complici schema electrică a vagonului...
Frâna electrică, indiferent de tipul motorului, nu are cum să fie eficientă până la oprirea completă, că ar înseamna că legile fizicii nu se mai aplică. A, că la ~5 km/h intră frâna de staţionare care opreşte vagonul e altă treabă.

Pasajul Lujerului e destul de lung, poţi să îl împarţi în 4 blocuri de linie: un semnal la începerea rampei de coborâre, unul la intrarea în pasaj, unul la mijloc şi unul la ieşire. Că pe lungimea unui bloc are timp vagonul să frâneze de la 60 la zero dacă vede galben.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB electricianu

toata lumea isi da cu parerea ,dar cei din sistem stiu ce sa intimplat acolo,cind se va dori un transpot civilizat si vagoane bune va trece multa vreme ,se fac eforturi mari de catre cei din depouri sa le scoata in siguranta in traseu,nu ies cu probleme de frina,dar acest lucru nu mai poata merge multa vreme atita timp cit cei din primarie nu aloca fonduri si se fac numiri in conducere pe criteri politice nu pe competenta,nu exista fonduri pentru piese la toate nivelurilor din ratb,asa nu mai merge .

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Axel

Incepand cu data de 1 Iulie 2012, Depoul Titan a preluat ture in linia 55. :shock:  :roll:
Mai devreme vagonul 310 stationa la Granitul. ;)
310-55,01.07.2012.jpg (91.29 KB; downloaded 2814 times)

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Gabi23

Bun ceva s-a inteles Depoul Titan a preluat ture pe linia 55... Dar in concluzie, cine a "sarit din schema" Victoria sau Colentina?

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Axel

Gabi23 wrote:
Bun ceva s-a inteles Depoul Titan a preluat ture pe linia 55... Dar in concluzie, cine a "sarit din schema" Victoria sau Colentina?


Victoria.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dr2005

Cum să sară Victoria din schema lui 55? A sărit Colentina, care a luat şi partea Titanului de pe 36...

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB 3mil

Aztazi, la schimbul 2 pe linia 46 era vagonul #113. Or fi trimis ce era disponibil prin Dep. Colentina in linie, tinand cont ca Dep. Titan a avut o parte din parc aici zilele astea?

 


Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52  ... 155
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2450 forum members have written 436500 posts in 5444 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use