Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Repartizarea tramvaielor

1977 posts, 459700 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 36 37 38 39 40 41 42  ... 142
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

marian wrote:
Banuiesc ca110 si celalt vagon sint noile tramvaie pt linia de'' metrou usor''.avind in vedere ca a venit timpul  dupa cum spuneai, ca vechile tramvaie sa fie schimbate cu tramvaie '' noi
Din ce citesc aici, nu cumva problema e ca Buc. Noi nu mai are cu ce isi scoate turele fiindca are prea multe vagoane imobilizate?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Pai daca mai cad vagoane in ritmul asta ar insemna ca B Noi sa primeasca incet incet toate vagoanele din RATB  :lol:
Sa speram ca se misca repede o achizitie de vagoane pentru inlocuirea intregului parc al liniei 41, pana atunci cu siguranta se va merge in continuare cu amestecatura actuala  :roll:

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Cristy

Din ce se vede pana acum, daca nu se face niciun progres o sa ajungem in viitor ca pe linia 41 sa circulam numai cu v3a si faur in loc de ch-ppc, v3a-93m-41 si bucur lf. :oops: (poate ca exagerez un pic  :arrow: )
Ati vazut cum tin cei de la dudesti vagoanele ch-ppc; ale noastre de alexandria........... :evil:
Totusi, ce se mai aude de Siemens Imperio?

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Sa speram ca se misca repede o achizitie de vagoane pentru inlocuirea intregului parc al liniei 41, pana atunci cu siguranta se va merge in continuare cu amestecatura actuala  :roll:
Daca te referi la achizitie de vagoane din afara, marmota va mai inveli mult timp ciocolata in staniol si ursul va mai face bule pentru ciocolata multa vreme.

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB marian

Nu o sa vezi nici o achizitie ,or sa inceapa alt proiect special pt 41[ar fii al 3-lea]dupa ce il vor face or sa isi dea seama ca de fapt nu prea sint bune din diferite motive pt 41si o sa circulam in continuare cu tot felul de rapandule,gen 158 care acum o saptamina s-a desfacut de la unul din burdufe de puteai sa vezi in el de afara.Si exemplele pot continua cu 021 care numai un noroc chior a facut sa nu se intimple o nenorocire mare.Si acestea erau tramvaie care au primit avizul sa circule in 41.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Si Dudesti au picate, 4015, 4016, 4022, 4027 sunt scumpe la vedere in ultimul timp, in special 4016. Problema e ca pica cu reductoare care momentan nu se repara, iar astea nu tin cont de depou sau linie.
Cu Imperio merge treaba, detalii nu se dau, dar ce este clar e ca prototipul va fi la Alexandria si va circula pe 41, apoi in functie de licitatie/achizitie vom afla daca vedem Imperio pe toata linia 41.
Oricum pentru 41 nu vad o imbunatatire mai repede de 1-2 ani...

Acum toata lumea se astepta ca odata cu 34 sa mai scada aglomeratia de pe 41 si sa se reduca la 30-34 ture, dar iata ca surpriza, aglomeratia a ramas la fel pe 41.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

marian wrote:
alt proiect special pt 41


Parerea mea e ca nu mai este nevoie de asa ceva, s-a vazut ca actionarea in CA este cea mai buna posibila, asa ca acum ar trebui sa echipeze vagoane V3A (indiferent de model) cu acest tip de actionare, 205, 204, 076 nu sunt de ajuns  :lol: Iar soarta urmatoarelor 5 Bucur LF care vor fi in CA nu se stie care e, probabil va fi decisa in urma mult asteptatului experiment cu un LF pe 41  :roll:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Cine a zis de asta ? Daca e sa o luam asa nici 41 si 34 nu se incadreaza in ce zici tu, ambele linii sunt cu corcituri de parc, din cauza ca vagoanele noi (CA, CH, LF) sunt prea putine si oricum se mai defecteaza si ele, asa ca pe 41 pe langa CH si CA o sa tot vedem tot felu de cazaturi iar pe 34 pe langa LF si CA o sa vedem la fel tot felu de epave  :roll:

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dr2005

Aglomeraţia a rămas la fel, tocmai pentru că 34 circulă cum circulă (rar şi cu viteză de melc) şi duce nicăier pentru cei din Drumul Taberei. Dacă ar fi mers pe Bd. Timişoara, era cu totul altă treabă. În felul ăsta, Ghencea l-ar fi putut primi pe 27 sau o linie între Ghencea şi Unirii, caz în care nu s-ar mai îmbulzi atâţia pe 41 + M de la Crângaşi, când, cel puţin pentru anumite destinaţii. Chiar şi la Romană s-ar ajunge mult mai uşor decât cu 368.


---
Rampă pentru cărucioare, în baza directivelor (m)UE, trebuie să fie pe minim 1/4 din parcul fiecărei linii, iar cursele respective să fie marcate distinct pe programele de circulaţie afişate obligatoriu în toate staţiile.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Cristy

Si până la urmă pe 41 (cea mai buna linie a Ratb) n-ar trebui sa circule tot felul de jeguri de tramvaie cum se intampla in acest moment. De mai bine de un an vad cum pe linia 41 se târăsc tot felul de Faur, de v3a. Pe zi ce trece realizez si vad cum linia 41 e distrusa. :oops:  :evil:  prin lenea de a reface cateva bandaje la boghiurile vagoanelor de Bc. Noi care chipurile au ''interzis'' pe 41 din cauza ca au bandajele tocite. haideti sa fim seriosi.............. :evil:

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

Utilizator anonim wrote:
Acum toata lumea se astepta ca odata cu 34 sa mai scada aglomeratia de pe 41 si sa se reduca la 30-34 ture, dar iata ca surpriza, aglomeratia a ramas la fel pe 41.
Nu stiu unde este surpriza...era normal sa se intample asta, atat timp cat 34 face acel carlig bizar ca sa ajunga la Ghencea, ca sa nu mai vorbim de viteza de circulatie redusa datorita cursei lungite ca elasticul de la chiloti (™Dr2005) . Daca 34 ar fi fost prelungit spre Militari, si ar fi existat o legatura directa inel central - Pasaj Basarab - Bd. Timisoara - Plaza Romania (transbordare cu 41) atunci poate ar fi scazut si aglomeratia pe 41. Dar asa, daca mergi pe minima rezistenta, cu trasee gandite "din pix", normal ca socoteala din birou nu se potriveste cu cea din "teren".
PS. Scuze am scris in acelasi timp cu Dr2005.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Nu cred ca mai exista o linie buna la RATB...
La momentul de fata teoretic ar fi liniile 41 si 34, 41 e vai de lume la parc iar 34 e vai de lume la traseu si timpii de parcurs...
Pentru a se imbunatatii situatia pe cele doua linii ar fi necesare urgent masuri, cum ar fi, pentru 41 repararea celor cu frana pe pompe de B Noi (fostele metrouri usoare care acum sunt terminate mare parte) iar la Alexandria repararea CH PPCurilor, lucruri care nu se pot intampla pana nu se clarifica cine repara reductoarele. Abia apoi se poate reveni la un procent de sa zicem 24 ture de Alexandria si 16 B Noi, ambele depouri trimitand doar vagoane calumea pe traseu.
Pe 34 e ceva mai usor, in cazul in care nu mai cad CH PPCuri la Dudesti, solutia ar fi ca Dudesti sa trimita numai CH + LF, turele sunt bine facute 18+10, sa se reduca timpii de parcurs si sa se faca culoar unic (ca pe 21) intre  Pasaj Victoria si Vitan...

Cu fluxurile de calatori, acum cred ca ar trebui sa asteptam si 46le in CET Vest via Pasaj Basarab.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dr2005

Vagoanele de Bucureştii Noi au probleme cu rulmenţii de la crapodine... au ,,şanţuri" mari în ele şi riscă să sară rolele de pe ele la viteze mari şi la acceleraţii transversale necompensate mari.

,,Bube" din astea sunt la toate depourile. Alexandria are avantajul că are mai multe vagoane noi (deci şi rulmenţii au fost noi), aşa că are un procent mai mic de vagoane defecte.

Altă problemă mare sunt reductoarele, care nu se mai produc (Neptun Câmpina nu mai produce, având un singur client pentru ele - RATB-ul - care poate să cumpere într-un an 500 şi într-un an 4), iar boghiurile se vor bloca toate în timp, inclusiv mult-lăudatele Bucur LF (care tot boghiuri de V3A au), în ritmul ăsta în 4 - 5 ani nu mai rămâne roată de V3A sau Bucur LF în Bucureşti. Evident, griparea şi distrugerea angrenajelor are drept cauză şi ungerea defectuasă care, de când cu epoca Criţ, se face cu ulei refolosit te miri de unde ,,filtrat" şi ,,răs-filtrat" şi pus în reductoare. Evident, ,,zeama" respectivă nu mai lubrifiază cum trebuie cele 2 roţi dinţate.

---
Maria, să ştii că e eficient să ai depouri doar cu un singur tip de vehicul (automat ai scule pentru un singur tip de vehicul, ai oameni specializaţi pe tipul respectiv), dar este ineficient să ai trasee lungi ţinute de un singur depou sau de 2 depouri depăratate de el. Ideal e să ai câte un depou cam la fiecare cap de linie, pentru a avea tramvaie devreme la ambele capete şi a avea şi noaptea târziu tramvai de la ambele capete (nu cum e cu 34 acum, la care ultima cursă de la Dudeşti e la 22:02 pe hârtie, adică vreo 21:40 - 21:45 în practică, în funcţie de vatman). Deci, să ai un parc uniform pe o linie e un lucru absolut neimportant, nu contează de ce tip sunt, doar să fie 1/4 din ele cu podea joasă. Călătorii oricum vor lua ce vine (cel puţin cei Occidentali, că la noi mai sunt fiţe gen ,,Nu mă urc în Tatra" e altă mâncare de peşte).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Ba chiar amestecaturile se vor generaliza pe masura ce se mai aduc/produc/modernizeaza tramvaie si incet incet se mai baga si pe alte linii. Mai ales ca apar modele noi de la un an la altul  :roll:
Daca e sa o luam asa pe 41 acum avem cateva tipuri de vagoane in circulatie...V3A-93, V3A-93M FAUR, V3A-93-CA, V3A-93-CH-PPC, V3A-93-PPC, or sa apara si V3A-2010-CA. Pe 34 iar amestecatura, avem V3A-93, V3A-93-CH-PPC, Bucur LF, V3A-93M EP....

 


Go to page:  1  ... 36 37 38 39 40 41 42  ... 142
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use