Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Repartizarea tramvaielor

2092 posts, 525694 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 150
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea tramvaielor RATB Aron

Intr-adevar acum 47 intre ghencea si razoare duce mai mult fantome, dar 34 o sa fie folosit asa cum a fost si 11 cand intorcea la ghencea, multi luau tramvaiul pana la sebastia/13 septembrie s.a, dar dupa ce a pleact 11 si deja toti stiu cum vine 47 folosesc autobuzul de se umple 173 si 385, dar mai mult ca sigur ca 34 o sa aiba calatori

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB alchimistul

Linia 11 era folosita de catre cei din Ghencea deoarece ii ajuta la transbordarea cu 32 la calea Rahovei. 34 in cel mai bun caz va ajuta la orele de varf calatorii care nu vor sa stea blocati in trafic in 385/122. Dar ma indoiesc ca se vor gasi multi care sa il foloseasca catre Unirii, schimband cu 8/11/25 si ulterior cu 32.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Incepand de maine depoul Alexandria are un tur in plus pe linia 8. In scurt timp o parte a liniei 8 va fi preluata de Alexandria iar Militari va inlocui turele de Giurgiu pe linia 25 momentan. Totul datorita redistribuirii turelor de pe linia 7 pe linia 34 (la deschiderea pasajului).
Incepand tot de maine depoul Colentina preia turul de Dudesti din linia 21.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

Sa intelegem de aici ca linia 25 nu va fi desfiintata ca urmare a deschiderii circulatiei pe Pasajul Basarab?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Momentan nu s-a luat nicio decizie clara in acest sens.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB sloppy

Nu s-a luat nici in cazul lui 35 si 12 ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Pana acum nu are loc nicio modificare cu exceptia liniei 34.
Ce mai este luat in calcul este ca liniile 20, 24, 42 sa nu mai intoarca la Banu Manta ci in Depoul Victoria pentru a nu se aglomera terminalul Banu Manta.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

Repartizarile nu se fac de pe o zi pe alta. Din ce scrie Andrei, mie "imi miroase" ca linia 25 "scapa" tocmai pentru ca e traseul "perfect" pentru depoul Militari si circulatia tramvaielor Tatra, fara a cadea retina cuiva vazand Tatre pe langa maretul pasaj.
Aberatia cu intorsul liniilor din Bucurestii Noi in depoul Victoria in loc de trimiterea a macar uneia dintre ele peste pasaj prefer sa nu o comentez.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB fider

Impresia mea, si nu cred sa gresesc prea mult, este ca nu are nici o logica pentru liniile 20, 24, 42 (trebuie scris cu cifre mari) sa intoarca la depoul Victoria. Este curios cum pana acum liniile au lejer spatiu cand mai este si 34+46 care intorc in acelasi loc dar brusc devine neincapator cand 34 isi va continua traseul pe pasaj. Despre 24 si 42: 24 mai vine din cand in cand dar ca nu ar fi loc in bucla pentru 42 la cat de des vine este chiar cea mai buna gluma. Pe de alta parte observ ca nu se spune nimic despre 45. Ramane 45 cu capat la Banu Manta in aceasta "fantastica" viziune?

Revenind la partea mai serioasa o asemenea varianta cu modificarea punctului terminus al acestor linii este justificata poate din prisma RATB de capatul inghesuit si nemodernizat de la Gara de Nord care ar ramane doar pentru 45. Chiar si asa, in trecut, 24 si 45 intorceau fara probleme in acea bucla in conditiile in care mai erau si liniile 34, 46 cu acelasi capat.

O alta varianta, mai plauzibila, este ca RATB justifica schimbarea accesului actual prin str. Iacob Felix catre Banu Manta prin faptul ca se studiaza, la un moment dat, disparitia portiunii de linie de pe str. Iacob Felix odata cu finalizarea lucrarilor pe Buzesti - Berzei si mutarea la V. Parvan din nou a liniei 20 poate si a lui 45 sau 24. Disparitia racordului de pe str. Iacob Felix este insa foarte interesanta si merita discutata pentru ca incet dar sigur, pe ascuns, raman tot mai putine variante de deviere a liniilor de tramvai la diverse lucrari. De retinut!

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

Fider, nu cred ca ai dreptate in legatura cu linia de pe dr. Felix. Portiunea respectiva va scapa de "mulgere" fiindca a fost refacuta total relativ recent, in 2007. Nu e o problema, sunt alte tronsoane candidate la "mulgere": prima tinta, linia pe Bucurestii Noi, dupa deschiderea metroului.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

De la 1 iunie Depoul Dudesti are pe linia 34 titulare numai vagoane CH PPC, cele de Craiova au interzis iar V3A-93 vor mai merge doar la stricta necesitate.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Victor92

Utilizator anonim wrote:
De la 1 iunie Depoul Dudesti are pe linia 34 titulare numai vagoane CH PPC.


+ Bucur LF cand se deschide pasajul Basarab ;)

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB 3mil

Utilizator anonim wrote:
De la 1 iunie Depoul Dudesti are pe linia 34 titulare numai vagoane CH PPC, cele de Craiova au interzis iar V3A-93 vor mai merge doar la stricta necesitate.

De ce au interzis cele de Craiova? :shock: Chiar asa de cazute sunt? Mie unul mi se par peste V3A-93.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

Daca aceste tramvaie vor fi trimise la depoul Militari pentru inlocuirea tramvaielor Tatra, mi se pare cam irelevant de ce au interzis pe linia 34, pentru ca nu vor mai ramane oricum unde sunt acum. Problema e cu ce vor fi inlocuite la Dudesti, dar mi-e teama ca ajungem iar la povestea cu scroafa moarta...

 


Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 150
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430451 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use