Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Repartizarea tramvaielor

1977 posts, 459671 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 142
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Statia de la Basarab e gata, mai dureaza pana cel tarziu la 15 iulie montarea scarilor si lifturilor.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB ByOnu

Utilizator anonim wrote:
...mai dureaza pana cel tarziu la 15 iulie...


Spune-mi c-ai gresit o litera... iuNie nu iuLie! 8-)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Iulie este, nu e timp sa se monteze toate scarile si lifturile, pe langa asta toate astea la sol vor sta intr-un refugiu de sticla.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB fider

Linia 34 la Ghencea... hmm... sunt curios ce justificare au pentru traseul asta imbecil. Nici cand circula 635 la interval de succedare acceptabil nu erau prea multi calatori care sa vina de la Basarab si pana la Ghencea. Autobuzul se cam golea inca de la intrarea pe drumul Sarii iar putinii calatori ramasi coborau la intesectia 13 Septembrie. Inteleg ca poate RATB are obsesia cretina cu Tatra NU trebuie sa circule pe pasaj sau ca poate capatul de la Cet Vest (singurul care nu este prea uzitat) e cam deplorabil (nu ca linia de pe pasajul Muncii nu ar fi). Perspectiva este ca totusi capatul Militari sa devina multimodal fie prin prelungirea Cet Vest - Soseaua de Centura, fie prin cea mult trambitata amenajare Depoul Militari (RATB+Metrorex), nu vorbesc de varianta SF cu metrou iesit din subteran si terminal cu tramvai si autobuz pana la linia de centura cu posibilitate de subtraversare a soselei de centura prin pasaj pietonal.

Pe de alta parte sunt curios ce interval de succedare se va obtine pentru 34. Parca vad ca se ajunge la vreo 12-14 minute doar pentru ca se va justifica prin faptul ca cererea este prea mica in zona Ghencea - 13 Septembrie. Tot asa sunt curios cum se va face in zona Obor: 46 va fi singurul care va veni mai des si iar se rupe in doua semi-inelara 34? in aceeasi idee daca admitem ca 34 nu va putea primi ture in plus (doar 41 si 32 au primit din motive imbecile) care mai este mult laudata legatura rapida si practica Iuliu Maniu - Basarab daca avem intervale atat de jenante? tot 35?

Si vesnicul amuzament: de ce 41 are nevoie de ture multe? ca sa nu ramana depoul Alexandria fara repartizari. Aici e durul adevar pe care nu vrea cineva sa il recunoasca. De cand Alexandria a renuntat la diverse trasee a ramas numai cu 32 linie principala si cam atat. Cum nu se puteau aloca trasee noi mai serioase, de ex. catre Basarab, situatia a degenerat in "imperativul" ca linia 41 sa fie deservita de depoul Alexandria si nu de depoul Militari cum ar fi fost logic la inceput. Nici acum din Rahova nu ai o solutie rezonabila de a ajunge la Gara de Nord ci doar trasee ocolite sau cu multe transbordari. Curios este ca nimeni nu a spus despre acest aspect idiot: un mare cartier cu legaturi acceptabile spre Centru, Est si Sud dar groaznice spre Nord ori Nord-Vest. Vad ca putem discuta despre 34 in Militari, 27 in Ghencea dar nu despre un amarat de tramvai care poate circula din Rahova si are linie, macaz sa ajunga pana la Basarab. Doar pentru ca cineva are impresia ca linia 96 este pentru habarnisti cam tot ce ai nevoie in Rahova ca sa ajungi la Gara de Nord si 139 ca sa ajungi cu inghesuiala doar pana la Politehnica?

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

fider wrote:
Linia 34 la Ghencea... hmm... sunt curios ce justificare au pentru traseul asta imbecil. Nici cand circula 635 la interval de succedare acceptabil nu erau prea multi calatori care sa vina de la Basarab si pana la Ghencea. Autobuzul se cam golea inca de la intrarea pe drumul Sarii iar putinii calatori ramasi coborau la intesectia 13 Septembrie.
Cel mai probabil, motivatiile sunt cele "clasice" la RATB: cat mai putina munca, trasee cat mai fragmentate, cat mai putini calatori, si implicit cat mai putina bataie de cap. Daca s-ar fi ales solutia logica cu 34 re-orientat la Depoul Militari (cu desfiintarea lui 35), va dati seama ce traseu "torturat" ar fi rezultat, cu o linie deservita de 3 depouri diferite, si cu ture intercalate Dudesti - Victoria - Militari - Victoria? Prea mult BDSM mental pentru "mintile" odihnite" din RATB. Cat despre SF'urile cu prelungirea tramvaiului de la Cet Vest pana la Centura etc. nu cred ca are rost sa comentam.

fider wrote:
Pe de alta parte sunt curios ce interval de succedare se va obtine pentru 34. Parca vad ca se ajunge la vreo 12-14 minute doar pentru ca se va justifica prin faptul ca cererea este prea mica in zona Ghencea - 13 Septembrie. Tot asa sunt curios cum se va face in zona Obor: 46 va fi singurul care va veni mai des si iar se rupe in doua semi-inelara 34? in aceeasi idee daca admitem ca 34 nu va putea primi ture in plus (doar 41 si 32 au primit din motive imbecile) care mai este mult laudata legatura rapida si practica Iuliu Maniu - Basarab daca avem intervale atat de jenante? tot 35?
E destul de usor de observat ca se prefera fragmentarea la maxim a traseelor, probabil in vederea cresterii incasarilor, si a evitarii pe cat posibil de a avea linii care sa fie deservite de 2 depouri. In aceste conditii, chiar mai mir ca linia 25 nu s-a desfiintat odata cu reluarea circulatiei pe la Basarab.
fider wrote:
Si vesnicul amuzament: de ce 41 are nevoie de ture multe? ca sa nu ramana depoul Alexandria fara repartizari. Aici e durul adevar pe care nu vrea cineva sa il recunoasca. De cand Alexandria a renuntat la diverse trasee a ramas numai cu 32 linie principala si cam atat. Cum nu se puteau aloca trasee noi mai serioase, de ex. catre Basarab, situatia a degenerat in "imperativul" ca linia 41 sa fie deservita de depoul Alexandria si nu de depoul Militari cum ar fi fost logic la inceput. Nici acum din Rahova nu ai o solutie rezonabila de a ajunge la Gara de Nord ci doar trasee ocolite sau cu multe transbordari. Curios este ca nimeni nu a spus despre acest aspect idiot: un mare cartier cu legaturi acceptabile spre Centru, Est si Sud dar groaznice spre Nord ori Nord-Vest. Vad ca putem discuta despre 34 in Militari, 27 in Ghencea dar nu despre un amarat de tramvai care poate circula din Rahova si are linie, macaz sa ajunga pana la Basarab. Doar pentru ca cineva are impresia ca linia 96 este pentru habarnisti cam tot ce ai nevoie in Rahova ca sa ajungi la Gara de Nord si 139 ca sa ajungi cu inghesuiala doar pana la Politehnica?
41 deservit  de Militari ar fi fost prea complicat, din cel putin 2 motive: depoul Militari este adaptat pentru intretinerea vagoanelor Tatra, nu pentru V3A (si ar fi fost cel putin bizar ca pe linia "admiral"  :roll: ) a RATB sa circule cele mai vechi tramvaie din dotare, si in al 2'lea rand, cineva, intr-o "sclipire" de inteligenta a desfiintat si macazele de la Plaza, asa ca traseul de acces/retragere de la depoul Militari ar fi fost foarte ocolit. In Rahova, e adevarat ca singurul traseu de tramvai a ramas 32 (spre deosebire de perioada de dinainte de 2002 cand existau 6 trasee pe Calea Rahovei (din care doua mergeau spre Grozavesti  :!: ) dar frecventa combinata pe acolo a ramas cam aceeasi. De aceea, in conditiile in care 32 vine la 2-3 minute, cred ca ar fi dificil de introdus un traseu suplimentar, care sa aiba si frecventa buna, fara afectarea turatiei pe 32. Iar decat sa introduci un tramvai care vine la 15-20 de minute, mai bine lipsa, fiindca putini vor astepta atat in conditiile in care 32 vine mult mai bine, si vor prefera alte variante de ajuns la destinatie.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB ByOnu

Utilizator anonim wrote:
...toate astea la sol vor sta intr-un refugiu de sticla...


Nu prea vad motivul pt care sa le tina in sticla... decat daca se opresc aici, si poate vor sa faca un 'muzeu'! :lol:

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB fider

De acord in general cu detaliile mentionate anterior de catre Dominatrix. Stim care este, in mare, atitudinea RATB asa ca nu avem motive de mirare. Ce este insa absurd este ca si persoane cu mai multe abilitati mentale, desi nu fac parte din RATB, tot raman cantonate in idei total depasite sau care dau doar bine pe hartie. Aspectul cel mai dureros este ca daca la autobuze mai avem cand si cand reconfigurari de traseu sau modificari pentru circulatie, unele mai bune altele mai rele, la troleibuz si tramvai situatia este oribila. Cu trasee de troleibuz precum 85, 86, 90, 92, 79 cu intervale de succedare extrem de proaste pentru trasee care au o solicitare mare indeosebi in cazul liniei 90 si partial 85 suntem de tot rasul. Nu mai vorbesc de faptul ca depoul Vatra Luminoasa nu deserveste acceptabil nici macar singurul traseu major pe care il are si anume 66. La tramvai ne permitem sa avem trasee tampite precum 42 si 47 si un 11 care este mai mult pustiu o buna parte din traseu in conditiiile unei crize acute a materialului rulant (intretinuta din motive cretine si asta pentru ca multe vagoane stau fara repartizari, in conservare sau fara piese).

Dominatrix wrote:
In Rahova, e adevarat ca singurul traseu de tramvai a ramas 32 (spre deosebire de perioada de dinainte de 2002 cand existau 6 trasee pe Calea Rahovei (din care doua mergeau spre Grozavesti  :!: ) dar frecventa combinata pe acolo a ramas cam aceeasi. De aceea, in conditiile in care 32 vine la 2-3 minute, cred ca ar fi dificil de introdus un traseu suplimentar, care sa aiba si frecventa buna, fara afectarea turatiei pe 32. Iar decat sa introduci un tramvai care vine la 15-20 de minute, mai bine lipsa, fiindca putini vor astepta atat in conditiile in care 32 vine mult mai bine, si vor prefera alte variante de ajuns la destinatie.


Ce este ironic insa in cazul liniei 32 pe langa supraturarea stupida avem suplimentar circulatia frecvent lenta chiar si la sfarsit de saptamana cand semicursa se poate incheia lejer in 20 de minute. Pe de alta parte daca linia 32 nu este extrem de deranjata de intrarile si iesirile liniilor 8, 23, 27, 7 in diverse puncte de pe traseu nu vad de ce adaugand un traseu Dep Alexandria - Basarab ar fi prea mare bataie de cap in conditiile in care ar avea un interval de circulatie de succedare de cam 10-12 minute. Tot asa trebuie tinut cont ca traseul liniei 32 tine loc si de itinerar acces-retragere din momentul in care s-a luat decizia imbecila cu 41 deservit de Alexandria in loc sa fie deservit de depoul Bucurestii Noi si utilizand un traseu de acces-retragere mult mai scurt si putin perturbator. Probabil ca asta este si motivatia pentru care se considera ca Alexandria nu mai poate duce inca un traseu util: e saturat artificial cu 41 si 32 iar linia e ocupata de accese-retrageri de doi lei din motive de alocare imbecila a traseelor. Nu ma pot astepta nici ca RATB sa elimine stationarea stupida de la capat (in trenulet) si sa se faca plecarea cu predarea stafetei in sistemul primul venit primul plecat pentru a fi nevoie de mai putini vatmani, vagoane, costuri, aglomeratie.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

fider wrote:
Nu ma pot astepta nici ca RATB sa elimine stationarea stupida de la capat (in trenulet) si sa se faca plecarea cu predarea stafetei in sistemul primul venit primul plecat pentru a fi nevoie de mai putini vatmani, vagoane, costuri, aglomeratie.
Sistemul cu predarea stafetei este practicat pe scara larga in vest, mai ales la orele de varf. Adica vatmanul, odata ajuns la capat, abandoneaza vagonul cu care a venit, isi ia pauza programata, si preia vagonul urmator, sau 2-3 vagoane din spate. Avantajul principal este acoperirea traseului intr-un interval mai scurt de timp, deci pentru un interval de succedare dat sunt necesare mai putine vagoane decat ar fi necesar daca vagoanele ar avea stationare la capat lunga cat pauza vatmanului. In conditiile situatiei foarte proaste a parcului de tramvaie a RATB, si avand in vedere ca nici nu se prevede vreo imbunatatire (ba dimpotriva, daca se va proceda la retragerea tramvaielor Tatra), sistemul - stafeta ar rezolva partial 2 probleme:

1) acoperirea traseelor intr-un interval mai scurt de timp, ceea ce s-ar traduce intr-un numar mai mic de vagoane necesar pentru metinerea capacitatii de transport.
2) acoperirea repartizarii vatmanilor, fiindca - in mod evident - in acest sistem numarul de vatmani necesari e mai mare decat numarul de vagoane in traseu.
Sansa de a se pune in practica asa ceva: aproape zero.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Repartizarea finala a liniei 34 dupa deschiderea pe traseul Dudesti - Ghencea via Pasaj Basarab este urmatoarea:

Depoul Dudesti - 17 ture
Depoul Victoria - 17 ture

Depoul Dudesti reduce cele 3 ture din 7 si turul din linia 21.
In masura posibilitatilor Depoul Dudesti va trimite pe 34 numai vagoane CH PPC/LF.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB autob368

DOAR 34 de ture???? Sa se tina cont ca este un traseu de 2.5 - 3 ori mai lung ca al lui 41, cu mai mult mai multe blocari pe traseu (semafoare Razoare, blocari pe Bd. Timisoara-Bd Gral Vasile Milea, chiar poate si Stefan cel Mare - Mihai Bravu, etc). Iar cele 34 ture sunt maximele, nu? Adica la orele de varf, ca probabil se vor retrage vreo 10 vagoane si probabil ca intervalul de succedare (cu tot cu stationari la capete)va fi de minim 6-7 minute, maxim 10-11 minute. Dar nu am pus la socoteala si rezervele...
Parca era vorba de 40 ture? Ce s-a intamplat, le-a inghitit Oprescu sau Crit?  :evil:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Pentru inceput, pe parcurs se vor suplimenta, probabil va intra Dudesti cu 4 suplimentare cand vin cele 4 LF.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Axel

Utilizator anonim wrote:
Pentru inceput, pe parcurs se vor suplimenta, probabil va intra Dudesti cu 4 suplimentare cand vin cele 4 LF.


Nu vreau sa-mi imaginez cum va fi linia 34 cand v-a revenii la Romprim. :roll:
Prea lung traseul oricum. :?

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB ByOnu

Eu unu' l-as redenumi pe 34 in 26! :D

Acum si voi repede sa criticati, cand traseele sunt prea scurte nu e bine ca "schimbi de 10 ori si taxezi pe masura", daca-s prea lungi, ca "vezi Doamne ce greu o sa vina". Sa speram ca RATB va incerca sa controleze acest 'mastodont' cat mai corect.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

ByOnu wrote:
Acum si voi repede sa criticati, cand traseele sunt prea scurte nu e bine ca "schimbi de 10 ori si taxezi pe masura", daca-s prea lungi, ca "vezi Doamne ce greu o sa vina". Sa speram ca RATB va incerca sa controleze acest 'mastodont' cat mai corect.
Nu criticam traseul fiindca e prea lung, il criticam fiindca e prea CRETIN GANDIT! Chiar nu vede nimeni ca 47 - asa prost cum vine - cara aer intre Razoare si 13 Septembrie? Si cand face curba spre/dinspre Ghencea e cvasi-gol? La ce trebuie pe acolo 34 care va veni mult mai des (speram) si se va incurca pe deasupra si inutil la Razoare? Inca o mizerie marca RATB!
autob368 wrote:
DOAR 34 de ture???? Sa se tina cont ca este un traseu de 2.5 - 3 ori mai lung ca al lui 41, cu mai mult mai multe blocari pe traseu (semafoare Razoare, blocari pe Bd. Timisoara-Bd Gral Vasile Milea, chiar poate si Stefan cel Mare - Mihai Bravu, etc). Iar cele 34 ture sunt maximele, nu?
De dragul istoriei, am pus in topicul acesta turatia in luna octombrie 1998 a catorva trasee de tramvai care treceau prin zonele de care vorbim aici. Concluziile le trageti singuri, dragi colegi si colege!

 


Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 142
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use