Topic: Repartizarea tramvaielor
2092 posts, 525658 views
📖 Pagination options
- Gabi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi
dar si prototipul va circula nu?... ca doar ar fi ridicol sa nu-l foloseaca
dar si prototipul va circula nu?... ca doar ar fi ridicol sa nu-l foloseaca
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Regim special ca #205
Gabi wrote:
dar si prototipul va circula nu?... ca doar ar fi ridicol sa nu-l foloseaca
Regim special ca #205
- Gabi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi
oricum banuiesc ca odata cu contructia tramvaielor inperio vor disparea treptat v3a-urile m41 si cele clasice
oricum banuiesc ca odata cu contructia tramvaielor inperio vor disparea treptat v3a-urile m41 si cele clasice
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Se vor muta pe alte linii, cum s-a intamplat si la venirea CH PPC.
Se vor muta pe alte linii, cum s-a intamplat si la venirea CH PPC.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
"Clasicele" de la Alexandria (299, 295, 197, 198, 284 etc.) au fost trimise pe linia 41 din conjunctura, fiind probleme cu geamuri sparte, boghiuri defecte etc. La sosirea geamurilor si a boghiurilor din URAC vor reaparea in traseu toate CH-PPCurile si clasicele le vom vedea din nou numai pe liniile 32/11. La fel se va intampla cu timpul si cu vagoanele de la Bucurestii Noi si vor ajunge pe alte linii, devenind o amintire vremurile cand faceau istorie pe linia 41. Treptat in urmatorii ani parcul de vagoane al liniei 41 se va inlocui cu cele mai bune vagoane, pentru ca este linia de elita a RATB si nu are rival din toate punctele de vedere (numar de calatori, infrastructura, parc circulant de vagoane, viteza de deplasare etc) cu celelalte linii de tramvai din oras, fie ca le convine sau nu unora .
"Clasicele" de la Alexandria (299, 295, 197, 198, 284 etc.) au fost trimise pe linia 41 din conjunctura, fiind probleme cu geamuri sparte, boghiuri defecte etc. La sosirea geamurilor si a boghiurilor din URAC vor reaparea in traseu toate CH-PPCurile si clasicele le vom vedea din nou numai pe liniile 32/11. La fel se va intampla cu timpul si cu vagoanele de la Bucurestii Noi si vor ajunge pe alte linii, devenind o amintire vremurile cand faceau istorie pe linia 41. Treptat in urmatorii ani parcul de vagoane al liniei 41 se va inlocui cu cele mai bune vagoane, pentru ca este linia de elita a RATB si nu are rival din toate punctele de vedere (numar de calatori, infrastructura, parc circulant de vagoane, viteza de deplasare etc) cu celelalte linii de tramvai din oras, fie ca le convine sau nu unora .
- Gabi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi
Sper sa se respecte ce s-a zis despre imperio cum ca ar fi un tramvai cu aer conditinat si ecrane LCD dar asta nu prea cred.
Sper sa se respecte ce s-a zis despre imperio cum ca ar fi un tramvai cu aer conditinat si ecrane LCD dar asta nu prea cred.
- marian
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
marian
Sper sa fie asa cum spui tu Gabi23 si sa nu procedeze la fel ca si cu celelalte prototipuri care le-au construit special pt 41si au ajuns in alte linii.Tare mi-e frica ca va deveni si Imperio ''neincapator'' la fel cum a devenit si BucurLF,pina ajunge sa intre in circulatie.
Sper sa fie asa cum spui tu Gabi23 si sa nu procedeze la fel ca si cu celelalte prototipuri care le-au construit special pt 41si au ajuns in alte linii.Tare mi-e frica ca va deveni si Imperio ''neincapator'' la fel cum a devenit si BucurLF,pina ajunge sa intre in circulatie.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
41 va fi "sparta" la probe cu un LF, poate va si circula un vagon pe acolo, dupa cum am mai zis aici pe forum.
41 va fi "sparta" la probe cu un LF, poate va si circula un vagon pe acolo, dupa cum am mai zis aici pe forum.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Conteaza in special ACul in salon, alte optiuni nu sunt chiar atat de importante, mai ale GPS si ecrane LCD, pana la urma tramvaiu nu iese de pe sine sa necesite GPS (cel putin harta din salon), poate doar pentru o dispecerizare.
Imperio este pentru 41 pentru ca are capacitate mai mare decat orice vagon actual din parcul RATB iar introducerea lui in testare pe 41 este stipulata si in contractul de colaborare cu Astra Arad dat fiind ca este cea mai importanta, aglomerata linie a RATB.
Gabi wrote:
Sper sa se respecte ce s-a zis despre imperio cum ca ar fi un tramvai cu aer conditinat si ecrane LCD dar asta nu prea cred.
Conteaza in special ACul in salon, alte optiuni nu sunt chiar atat de importante, mai ale GPS si ecrane LCD, pana la urma tramvaiu nu iese de pe sine sa necesite GPS (cel putin harta din salon), poate doar pentru o dispecerizare.
Imperio este pentru 41 pentru ca are capacitate mai mare decat orice vagon actual din parcul RATB iar introducerea lui in testare pe 41 este stipulata si in contractul de colaborare cu Astra Arad dat fiind ca este cea mai importanta, aglomerata linie a RATB.
- Gabi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi
cum adica "sparta" de un lf, vrei sa spui ca va circula si pe 41?
cum adica "sparta" de un lf, vrei sa spui ca va circula si pe 41?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Vedem...
Gabi wrote:
cum adica "sparta" de un lf, vrei sa spui ca va circula si pe 41?
Vedem...
- Gabi
-
Posted:
-
- dragos10me
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
dragos10me
Salut tuturor!
Am descoperit forumul vostru din curiozitate pentru ca ma pasionau tramvaiele (transportul in comun in general).
O sa vin si eu cu informatii cand o sa pricep mai multe lucruri de pe aici,pentru ca deocamdata ma uit cam stramb la toate denumirile pe care le volositi voi cei experimentati.Pana atunci urmaresc in fiecare zi activitatea de pe forum .
Salutari si numai bine!
Salut tuturor!
Am descoperit forumul vostru din curiozitate pentru ca ma pasionau tramvaiele (transportul in comun in general).
O sa vin si eu cu informatii cand o sa pricep mai multe lucruri de pe aici,pentru ca deocamdata ma uit cam stramb la toate denumirile pe care le volositi voi cei experimentati.Pana atunci urmaresc in fiecare zi activitatea de pe forum .
Salutari si numai bine!
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
DanCld
Sau va fi sparta la propriu si ma refer la anumite borduri montate in zona colturilor - buclelor de intoarcere? Din cate tin minte BucurLF a avut bara frontala facuta praf intr-o astfel de bordura pe linia 21 iar pe linia 45 in Chitila cu ocazia probelor dupa modernizare au trebuit repozitionate alte borduri acolo la capat
Utilizator anonim wrote:
41 va fi "sparta" la probe cu un LF, poate va si circula un vagon pe acolo, dupa cum am mai zis aici pe forum.
Sau va fi sparta la propriu si ma refer la anumite borduri montate in zona colturilor - buclelor de intoarcere? Din cate tin minte BucurLF a avut bara frontala facuta praf intr-o astfel de bordura pe linia 21 iar pe linia 45 in Chitila cu ocazia probelor dupa modernizare au trebuit repozitionate alte borduri acolo la capat
📖 Pagination options