Topic: Repartizarea tramvaielor
2168 posts, 583342 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Nenea_titi
Pe OR poate circula orice tramvai. Nu e important că poate circula. Ci cât poate circula (cât rezistă până la prima defecțiune, apoi după ce repari linia și îl trimiți pe linie bună, tramvaiul respectiv e deja epavă).
Pe OR poate circula orice tramvai. Nu e important că poate circula. Ci cât poate circula (cât rezistă până la prima defecțiune, apoi după ce repari linia și îl trimiți pe linie bună, tramvaiul respectiv e deja epavă).
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
ADK
Lămuriți-mă și pe mine, vă rog, ce înseamnă mai exact OR? Deduc din mesaje că starea liniei, adică precară, dar inițiativele de la ce vin?
Lămuriți-mă și pe mine, vă rog, ce înseamnă mai exact OR? Deduc din mesaje că starea liniei, adică precară, dar inițiativele de la ce vin?
- nathalael
-
Posted:
-
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
1689
OR = sina simpla incastrata in dale de beton montate pe pat de balast si prevazuta cu elemente de fixare in canalul de sina din cauciuc. Initial, se pare ca aceasta solutie tehnologica era folosita pentru macaralele industriale ?
Din informatiile mele, prima data s-a folosit experimental pe segmentul dintre Piata Sudului si Geamuri Multe (Scoala de Politie pe Oltenitei), undeva la inceputul anilor 80, doar pe sensul de la Big spre Brincoveanu.
Ulterior, spre sfirsitul anilor ‘80, datorita simplitatii tehnologice si a usurintei /timplului scurt in care putea fi instalata a fost utilizata pe scara larga.
Dat fiind ca solutia de fixare a sinei nu era adecvata traficului greu, calitatea cauciucului era foarte proasta, fundamentul folosit pentru dalele de beton nu era stabilizat, sina era de proasta calitate si multi alti factori, vedem ceea ce vedem astazi in Bucuresti pe inca multe segmente de cale…
OR = sina simpla incastrata in dale de beton montate pe pat de balast si prevazuta cu elemente de fixare in canalul de sina din cauciuc. Initial, se pare ca aceasta solutie tehnologica era folosita pentru macaralele industriale ?
Din informatiile mele, prima data s-a folosit experimental pe segmentul dintre Piata Sudului si Geamuri Multe (Scoala de Politie pe Oltenitei), undeva la inceputul anilor 80, doar pe sensul de la Big spre Brincoveanu.
Ulterior, spre sfirsitul anilor ‘80, datorita simplitatii tehnologice si a usurintei /timplului scurt in care putea fi instalata a fost utilizata pe scara larga.
Dat fiind ca solutia de fixare a sinei nu era adecvata traficului greu, calitatea cauciucului era foarte proasta, fundamentul folosit pentru dalele de beton nu era stabilizat, sina era de proasta calitate si multi alti factori, vedem ceea ce vedem astazi in Bucuresti pe inca multe segmente de cale…
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
shoppy
Iar sina incastrata in cauciuc nu era este cu profil UIC cu canal sau CF, in sectiune era un patrat cu latura de vreo 5cm, uneori coltul interior mai era luat manual la polizor dar rigiditatea este complet insuficienta, se deplaseaza aiurea in toate directiile si deterioreaza initial cauciucul si apoi betonul dalei, la Praga exista sina cu dale dar sina este profil UIC cu canal si acolo rezista bine.
Se pare ca cel putin patratul folosit pentur sina era produs la uzina Otelul Rosu si initial era folosit pentru podurile rulante(macarale portal din hale industriale).
Iar sina incastrata in cauciuc nu era este cu profil UIC cu canal sau CF, in sectiune era un patrat cu latura de vreo 5cm, uneori coltul interior mai era luat manual la polizor dar rigiditatea este complet insuficienta, se deplaseaza aiurea in toate directiile si deterioreaza initial cauciucul si apoi betonul dalei, la Praga exista sina cu dale dar sina este profil UIC cu canal si acolo rezista bine.
Se pare ca cel putin patratul folosit pentur sina era produs la uzina Otelul Rosu si initial era folosit pentru podurile rulante(macarale portal din hale industriale).
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Cezar210
130 și 255 (Depoul Colentina, împrumutate de Depoul Victoria) circulă acum în regim de urgență pe linia 10, din cauza multiplelor defectări a vagoanelor de la Militari (Tatra, Bucur).
De altfel, pe linia 1 circulă 223 și 252, de la Depoul Alexandria, tot sub formă de împrumut.
130 și 255 (Depoul Colentina, împrumutate de Depoul Victoria) circulă acum în regim de urgență pe linia 10, din cauza multiplelor defectări a vagoanelor de la Militari (Tatra, Bucur).
De altfel, pe linia 1 circulă 223 și 252, de la Depoul Alexandria, tot sub formă de împrumut.
-
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
STB Spotting 21
CA-ul 017 al depoului Colentina se afla in circulatie pe linia 32 in acest moment.
CA-ul 017 al depoului Colentina se afla in circulatie pe linia 32 in acest moment.
-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
LucaTB
A revenit 3359 după incidentul său de la Afi, este prezent pe linia 25.
A revenit 3359 după incidentul său de la Afi, este prezent pe linia 25.
- CristianSTB
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
CristianSTB
3359 s-a retras acum câteva minute și în locul lui circulă 3321 tot pe linia 25.
3359 s-a retras acum câteva minute și în locul lui circulă 3321 tot pe linia 25.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
vl273
258 de la Colentina se afla pe linia 11 in acest moment (probabil imprumutat la Victoria).
258 de la Colentina se afla pe linia 11 in acest moment (probabil imprumutat la Victoria).
-
- Victor92
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Nenea_titi
Întreb și eu ca prostul.
CA-PPC din Colentina nu pot fi date pe liniile 1/10, de exemplu? Sunt trimise pe aici diverse hârburi din Victoria pentru că nu sunt suficiente BLF, pe 10 mai scapă Bucur V2A-t și rar Tatre. Plus că multe din ele (CA-PPC din Colentina) sunt terfelite pe 14.
Întreb și eu ca prostul.
CA-PPC din Colentina nu pot fi date pe liniile 1/10, de exemplu? Sunt trimise pe aici diverse hârburi din Victoria pentru că nu sunt suficiente BLF, pe 10 mai scapă Bucur V2A-t și rar Tatre. Plus că multe din ele (CA-PPC din Colentina) sunt terfelite pe 14.
-
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
STB Spotting 21
Odata cu devierea liniei 5 la bucla Tei, 2 ture ale liniei au ajuns pe linia 55 - astazi circula pe aici bidirectionalele 028 si 037.
Odata cu devierea liniei 5 la bucla Tei, 2 ture ale liniei au ajuns pe linia 55 - astazi circula pe aici bidirectionalele 028 si 037.
- citaro4775
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
citaro4775
Aceste 2 ture de Victoria sunt in locul a 2 ture de Titan? Intreb, pentru ca din ce m-am mai uitat pe Info TB la ora actuala, 19 are mai multe ture de Titan si totodata este numai o Tatra in circulatie si ma gandeam la faptul ca Depoul Titan ar fi repartizat aceste 2 ture din 55 in 19, inlocuind astfel 2 Tatre din aceasta linie.
Aceste 2 ture de Victoria sunt in locul a 2 ture de Titan? Intreb, pentru ca din ce m-am mai uitat pe Info TB la ora actuala, 19 are mai multe ture de Titan si totodata este numai o Tatra in circulatie si ma gandeam la faptul ca Depoul Titan ar fi repartizat aceste 2 ture din 55 in 19, inlocuind astfel 2 Tatre din aceasta linie.
📖 Pagination options