Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Repartizarea tramvaielor

1975 posts, 457393 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 136 137 138 139 140 141 142
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea tramvaielor Nenea_titi

Pe OR poate circula orice tramvai. Nu e important că poate circula. Ci cât poate circula (cât rezistă până la prima defecțiune, apoi după ce repari linia și îl trimiți pe linie bună, tramvaiul respectiv e deja epavă).

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor ADK

Lămuriți-mă și pe mine, vă rog, ce înseamnă mai exact OR? Deduc din mesaje că starea liniei, adică precară, dar inițiativele de la ce vin?

 


Re: Repartizarea tramvaielor nathalael

Otelul Rosu

 


Re: Repartizarea tramvaielor 1689

OR = sina simpla incastrata in dale de beton montate pe pat de balast si prevazuta cu elemente de fixare in canalul de sina din cauciuc. Initial, se pare ca aceasta solutie tehnologica era folosita pentru macaralele industriale ?
Din informatiile mele, prima data s-a folosit experimental pe segmentul dintre Piata Sudului si Geamuri Multe (Scoala de Politie pe Oltenitei), undeva la inceputul anilor 80, doar pe sensul de la Big spre Brincoveanu.
Ulterior, spre sfirsitul anilor ‘80, datorita simplitatii tehnologice si a usurintei /timplului scurt in care putea fi instalata a fost utilizata pe scara larga.
Dat fiind ca solutia de fixare a sinei nu era adecvata traficului greu, calitatea cauciucului era foarte proasta, fundamentul folosit pentru dalele de beton nu era stabilizat, sina era de proasta calitate si multi alti factori, vedem ceea ce vedem astazi in Bucuresti pe inca multe segmente de cale…

 


Re: Repartizarea tramvaielor shoppy

Iar sina incastrata in cauciuc nu era este cu profil UIC cu canal sau CF, in sectiune era un patrat cu latura de vreo 5cm, uneori coltul interior mai era luat manual la polizor dar rigiditatea este complet insuficienta, se deplaseaza aiurea in toate directiile si deterioreaza initial cauciucul si apoi betonul dalei, la Praga exista sina cu dale dar sina este profil UIC cu canal si acolo rezista bine.
Se pare ca cel putin patratul folosit pentur sina era produs la uzina Otelul Rosu si initial era folosit pentru podurile rulante(macarale portal din hale industriale).

 


Re: Repartizarea tramvaielor Cezar210

130 și 255 (Depoul Colentina, împrumutate de Depoul Victoria) circulă acum în regim de urgență pe linia 10, din cauza multiplelor defectări a vagoanelor de la Militari (Tatra, Bucur).

De altfel, pe linia 1 circulă 223 și 252, de la Depoul Alexandria, tot sub formă de împrumut.

 


Re: Repartizarea tramvaielor STB Spotting 21

CA-ul 017 al depoului Colentina se afla in circulatie pe linia 32 in acest moment.

 


Re: Repartizarea tramvaielor LucaTB

A revenit 3359 după incidentul său de la Afi, este prezent pe linia 25.

 


Re: Repartizarea tramvaielor CristianSTB

3359 s-a retras acum câteva minute și în locul lui circulă 3321 tot pe linia 25.

 


Re: Repartizarea tramvaielor vl273

258 de la Colentina se afla pe linia 11 in acest moment (probabil imprumutat la Victoria).

 


Re: Repartizarea tramvaielor Victor92

A fost si ieri tot in 11.

 


Re: Repartizarea tramvaielor Nenea_titi

Întreb și eu ca prostul.

CA-PPC din Colentina nu pot fi date pe liniile 1/10, de exemplu? Sunt trimise pe aici diverse hârburi din Victoria pentru că nu sunt suficiente BLF, pe 10 mai scapă Bucur V2A-t și rar Tatre. Plus că multe din ele (CA-PPC din Colentina) sunt terfelite pe 14.

 


Re: Repartizarea tramvaielor STB Spotting 21

Odata cu devierea liniei 5 la bucla Tei, 2 ture ale liniei au ajuns pe linia 55 - astazi circula pe aici bidirectionalele 028 si 037.

 


Re: Repartizarea tramvaielor citaro4775

Aceste 2 ture de Victoria sunt in locul a 2 ture de Titan? Intreb, pentru ca din ce m-am mai uitat pe Info TB la ora actuala, 19 are mai multe ture de Titan si totodata este numai o Tatra in circulatie si ma gandeam la faptul ca Depoul Titan ar fi repartizat aceste 2 ture din 55 in 19, inlocuind astfel 2 Tatre din aceasta linie.

 


Go to page:  1  ... 136 137 138 139 140 141 142
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2275 forum members have written 420348 posts in 5238 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use