Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Repartizarea tramvaielor

1975 posts, 457390 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea tramvaielor Nenea_titi

Ok.
- Deci transferă Imperio la Colentina până la urmă. Au făcut curat în Colentina (dus toate casările, recuperat ce se poate, fier vechi ce nu mai merită)? Au pază întărită? Cine va face mentenanță? Vor fi cu totul la Colentina sau parțial, adică doar garate, mentenanța și exploatarea fiind cu personal de Dudești ? Mi-e teamă că ajung ca V3A de acolo. În plus linia 21 e praf, arată a linie nouă dar e praf.

- Sperăm că pe 55 trimite CH PPC... că oricum BLF nu rezistă nici la linie bună.

- Linia 11 consider că merită și ea niște CA-PPC sau CH-PPC. Uneori am senzația că, asemeni lui 19 este linia casărilor. Oricum 11 are un interval jenant.

 


Re: Repartizarea tramvaielor SirVlady

Eu încă nu înțeleg de ce s-a tot insistat cu relocarea Imperiilor din Dudești la Colentina. În afară de accesul mai facil nu văd nimic pozitiv în relocarea lor la Colentina. La Dudești aveai garare într-o hală acoperită, însă la Colentina le lași sub cerul liber, putând fi potențiale ținte ale grafferilor, Colentina știindu-se a fi un depou problemă privind graffiti-ul, acum ceva ani fiind în floare problema. Să nu mai zic de mentenanța dezastruoasă acordată tuturor tramvaielor, de le auzi din capătul celălalt al străzii, valabil atât pentru V3A-urile clasice, cât și pentru V3A-urile modernizate.

Dacă pretextul mutării lor a fost strict pe motivul accesului lung, pe această cale ar fi trebuit să fie relocate și o parte din tramvaiele Imperio de pe linia 10, traseele de acces/retragere la Militari pentru linia 10 fiind mult mai lungi față de cele ale liniei 21 la Dudești.

 


Re: Repartizarea tramvaielor Nenea_titi

Da, dar accesul pe linia din Dudești le va deteriora în timp. Plus că am văzut cazuri când și retragerea din 21 o făcea prin Ziduri Moși. Pe lângă accesul la Dudești. Accesul de la Militari pe 10 respectiv GR pe 1 nu e foarte lung. Mai lung e accesul lui Militari pe 47 sau al lui GR pe 23 . Dacă se va face transferul cu vatmani cu tot nu va fi o problemă. Problema este că la cât de neglijenți sunt Colentina, le vor lovi prin depou, nefiind exclusă la stradă repetarea situației din 24.12 de la Lizeanu. Există un precedent în 2020, cu 121 și 156, situația a fost cam ca la Lizeanu.

 


Re: Repartizarea tramvaielor SirVlady

Atât că retragerile din 21 de la Pasaj prin Ziduri Moși s-au făcut în primele zile de când au intrat primele ture de Dudești, ulterior retrăgându-se din Sfântu Gheorghe.
De accesul lui 1 din Giurgiului n-am zis niciodată, e mult mai facil față de accesul lui 10 din Militari, care are peste 10km atât pe acces, cât și pe retragere, indiferent dacă face acces la Șură sau la Banu Manta.
Cât despre 23, dacă faci acces din Giurgiului la Poarta 4, mai ales că accesul se face prin Olteniței-Văcărești. Anumite retrageri către Dudești din Zețari tot prin Olteniței-Văcărești se fac (nu știu dacă mai sunt ture care au retragere din Zețari, având în vedere că Dudeștiul mai are doar 3 ture în zile lucrătoare și un singur tur în weekend-uri/sărbători legale). În rest, dacă faci acces din Giurgiului la Zețari, nu văd motive de a ne plânge de accesul foarte “lung”, idem Titan/Dudești la Poarta 4, k idee.  ;)

Cât despre mersul celor de la Colentina, nu pot să mă pronunț, accidente se pot produce peste tot, nu numai la un singur depou care e mai cu motz, problema o constituie cum am mai zis mentenanța precară și gararea sub cerul liber într-un depou cu cazier bogat în rândul grafferilor.

 


Re: Repartizarea tramvaielor ByOnu

Decizia mutarii parcului de Imperio dedicat liniei 21 la Depoul Colentina este absolut normala si mult-asteptata: era si timpul. Sper doar ca au inceput cu 6 unitati si ca le vor muta si pe restul.

Cred ca temerile expuse aici nu au sustinere:
- Imperio vor sta sub cerul liber ... so what? La Giurgiului, Alexandria si Militari stau acoperite? Sunt vehicule proiectate pentru exterior. Desigur, eu unul sustin nevoia ca la viitoarele modernizari liniile de garare sa fie acoperite la cat mai multe depouri, dar momentan operam ce avem.
- grafferii nu mai sunt o problema de ani de zile la Colentina. Vandalizarile vehiculelor au loc in timpul circulatiei pe traseu.

In ceea ce priveste mentenanta precara pe care o fac vagoanelor cei de la Colentina: STB trebuie sa ia masuri. Care sunt problemele? Lipsa utilajelor? Lipsa fondurilor? Lipsa personalului? CA-urile venite praf din URAC? Nerespectarea procedurilor? Rea-vointa? Mi se pare ca tratati problemele de la Colentina precum un dat divin ce nu poate fi schimbat. Daca sunt probleme, acestea trebuie tratate, nu sa abandonam cu totul un depou.

Sa speram mai departe ca Dudestiul va prelua Imperio dedicate liniilor 1/10.

Sutele de km irosite zilnic pentru accesul si retragerea Imperio ne costa bani, timp si uzura accelerata a vehiculelor si infrastructurii. Unitatile de exploatare nu-s echipe de forbal sa tinem cu una sau cu alta - eficienta tehnologica si economica trebuie sa primeze, ca transportul public se face din subventiile noastre. Imi amintesc ca acum nu mult timp, unii pasionati sustineau ca 21 n-ar merita tramvaie noi pentru ca ar fi rau-famata. Aceleasi discutii au fost si cu hibridele pe 117. Astfel de discriminari n-ar trebui sa-si aiba locul...

 


Re: Repartizarea tramvaielor shoppy

Ca un depou este prost inseamna ca ori trebuie desfiintat ori facut sa fie bun, nu tinut prost la infinit.

 


Re: Repartizarea tramvaielor WT_fan06

De ce să fie desființat? Aș înțelege dacă există probleme cu amplasamentul propriu zis (exemplu pur teoretic: capacitate scăzută de garare), dar dacă nu, atunci trebuie analizate echipamentele și capacitatea personalului de a opera acele echipamente. Ca să aduci depoul la stadiul 2024 nu e nevoie să desființezi și să construiești în altă parte.

 


Re: Repartizarea tramvaielor shoppy

Teoretic vorbind, doar enumeram optiunile.

 


Re: Repartizarea tramvaielor 3mil

Gabi23 wrote here:
Începând cu 10 ianuarie, se vor produce următoarele modificări de parc:
- Depoul Colentina va prelua 6 ture pe linia 21 (cu vagoane Imperio relocate din Depoul Dudești);
- Depoul Dudești va prelua 6 ture pe linia 55;
- Depoul Victoria va prelua 2 ture pe linia 11 de la Depoul Giurgiu.

Turele de Dudesti din 55 le vor înlocui pe cele de Colentina? Care ar fi motivarea în acest caz? Pentru că turele din 21 se muta cu tot cu vagoane, nu e ca și cum nu ar mai avea Colentina cu ce sa le scoată. Dacă nu pleacă niște V3A la schimb cu cele 6 Imperio, doar problema lipsei de personal as vedea-o.

 


Re: Repartizarea tramvaielor Nicu24

Colentina nu dă nimic că nu cred că au surplus de vagoane ...tot Dudești o sa acopere 6 vagoane pentru 55...

 


Re: Repartizarea tramvaielor DenisM017

Dudești va avea cu ce tramvaie să asigure turele de pe linia 55, ba chiar au avut surplus destul de mare de parc cât au stat toate cele 12 vagoane Imperio la ei.
Poate așa se mai eliberează niște tramvaie care să înlocuiască Tatrele, acestea fiind mult prea mici mai ales pentru linia 19...

 


Re: Repartizarea tramvaielor Chev Celios

In seara asta primele 6 vagoane Imperio ale linie 21 s-au retras la Colentina.
3858 si 3861 la intrarea in depou in seara asta.
IMG_20240109_222936.jpg (1.9 MB; downloaded 1420 times)

IMG_20240109_222909.jpg (1.89 MB; downloaded 1420 times)

IMG_20240109_222923.jpg (1.9 MB; downloaded 1420 times)

IMG_20240109_222934.jpg (1.87 MB; downloaded 1420 times)

 


Re: Repartizarea tramvaielor Andi_C

După două luni, au reușit și ei să il repare pe 3858?!

 


Re: Repartizarea tramvaielor Mariusv

La schimb cu cele 6 Imperio transferate, Dudesti a primit 3 V3A-uri (CA) de la Colentina, unul dintre ele este 045.

 


Go to page:  1  ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2275 forum members have written 420348 posts in 5238 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use