Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Repartizarea tramvaielor

1977 posts, 460813 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 132 133 134 135 136 137 138  ... 142
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea tramvaielor WT_fan06

Ruginește din toate încheieturile, sau ce se întâmplă la exterior, de arată în asemenea hal?

 


Re: Repartizarea tramvaielor 3mil

În ultima perioadă, cel puțin la vagoanele non Astra se pare că a fost coborâtă garda mult la Dudesti. Pana nu demult erau întreținute exemplar vagoanele acestui depou, erau spălate zilnic cu simt de răspundere, cum apărea vreo zgarietură pe vreun vagon (fapt ce parca nu se întâmpla atât de des precum în prezent), până să iasă în traseu a doua zi era remediată (mai ales la vagoanele Bucur LF)... Acum... 406 a circulat luni de zile cu colțul dreapta față lovit și fisurat destul de mult. Nici nu a fost cârpită bine dauna ca a căpătat pe stânga față o julitura destul de lungă și circula așa de alte luni de zile bune. Nu mai vorbesc de alte vagoane din același lot care circula cu capace la boghiu lipsa ori cu ele puse doar de forma, foarte deformate care stau sa se desprindă la fiecare denivelare... Se cam alege praful și de aceste vagoane din păcate.

 


Re: Repartizarea tramvaielor SirVlady

WT_fan06 wrote here:
Ruginește din toate încheieturile, sau ce se întâmplă la exterior, de arată în asemenea hal?

Cel puțin de când au fost băgate pe 23, BLF-urile au avut de suferit tocmai din cauza vegetației (ghivecelor) dintre Râmnic și Dristor, respectiv cele de la Octavian Goga. Nu poate fi vorba de coroziune, mai ales că am urmărit evoluția lor de când au intrat pe 23.  ;)

 


Re: Repartizarea tramvaielor WT_fan06

Bun, atunci de ce au urme transversale, în loc să fie longitudinale, dacă este o problemă de gabarit?

Întreb pentru că V3A-urile care se lovesc de ghivece au urme longitudinale.

 


Re: Repartizarea tramvaielor Luca M.

406 clar e zgariat de ceva.
IMG_0605.jpeg (601.81 KB; downloaded 2504 times)

 


Re: Repartizarea tramvaielor Cristi.

De astăzi, îl avem și pe 405 în 21.

 


Re: Repartizarea tramvaielor georgica2704

Alaturi de 403 si 408.

 


Re: Repartizarea tramvaielor ByOnu

Ieri au fost 3 BLF concomitent pe linia 21?

 


Re: Repartizarea tramvaielor Cristi.

Am senzația că au fost chiar 4 sau 5.
Am mers cu 405 spre Pasaj Colentina, iar în sensul spre Sf Gheorghe au trecut 3 BLF-uri.

 


Re: Repartizarea tramvaielor STB Spotting 21

CH-PPC 4034 a circulat astazi pe linia 32, imprumutat de la depoul Dudesti la Alexandria. In continuare, si V3A-93 026 si 064 sunt imprumutate la Alexandria, de la depoul Giurgiului.

 


Re: Repartizarea tramvaielor Cezar210

Din punctul meu de vedere, vagoanele trimise de Depoul Militari la alte depouri în perioada în care nu a fost exploatat (dintre care 120, 254, 265 defecte, 091, 141, 182, 268, 347, funcționale) ar trebui să revină la Militari.

De ce?

În primul rand, ar fi posibilă eliminarea vagoanelor Bucur de pe linia 25, ce nu au capacitatea necesara acestei linii (mai ales la orele de varf).
În al doilea rand (luând în calcul toate 12 Imperio pt. 25 functionale, dar si toate V3A-urile), ar mai rămâne disponibile 4 vagoane V3A și 8 vagoane Bucur (3003 este tamponat). Pe linia 19 ar putea fi introduse vagoane V3A, la fel și pe 47, iar cu vagoanele rămase, Bucur și dacă este cazul și Tatra, poate reveni linia 35.

Așadar, conform ce am scris mai sus, s-ar putea realiza aceste repartizari:
- linia 25: 12 Imperio + 4 V3A (16 ture în c.s., 12 weekend)
- linia 19: 2 ture V3A (2 ture c.s., 0 weekend)
- linia 47: 2 ture V3A, 3 ture Bucur (5 ture c.s., 1 weekend)
- revenirea liniei 35: 5 ture Bucur, + câte Tatre ar mai fi nevoie pana la o frecventa actractiva + eventual prelungita linia.

 


Re: Repartizarea tramvaielor idk_vlad

Cred că prefer totuşi să mă înghesui într-o Tatra/Bucur 1 decât să merg cu un V3A transferat de la Colentina  :lol: O opţiune mai bună ar fi să transfere măcar o parte din M2000-urile de la BN la Militari, oricum vor să scape de ele acolo.

 


Re: Repartizarea tramvaielor Cezar210

La Colentina au fost provizoriu, aparțineau, înainte, de Militari (asa cum am spus). Și asta e adevărat, dar BN are multe defecte..

 


Re: Repartizarea tramvaielor idk_vlad

Dacă le-ar repara boghiurile să nu mai troncăne ca ultimele rable, sunt total de acord. De la BN se pot transfera treptat, pe măsură ce se repară şi pe măsură ce primesc cei de la BN vagoane cu RK.

 


Go to page:  1  ... 132 133 134 135 136 137 138  ... 142
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420984 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use