Topic: Repartizarea tramvaielor
2092 posts, 525234 views
📖 Pagination options
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Cezar210
De ce a fost necesară mutarea vagoanelor CH-PPC cu RK și a vagoanelor 2010-CA noi la BN în loc de Alexandria? După cum se poate observa, din cauză că BN a pierdut multe ture din 41, vagoanele au ajuns pe alte linii, cum ar fi 11/44...nu zic că e rău că au intrat și aici, pentru că mi se pare ok, dar nu înțeleg ideea prin care se face loc vagoanelor Imperio transferând CH, nu Faur/V3A.
De ce a fost necesară mutarea vagoanelor CH-PPC cu RK și a vagoanelor 2010-CA noi la BN în loc de Alexandria? După cum se poate observa, din cauză că BN a pierdut multe ture din 41, vagoanele au ajuns pe alte linii, cum ar fi 11/44...nu zic că e rău că au intrat și aici, pentru că mi se pare ok, dar nu înțeleg ideea prin care se face loc vagoanelor Imperio transferând CH, nu Faur/V3A.
- TPB
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
TPB
Pai și ce făceai? Dădeai Faur la BN ca să ajungă acum tot pe 41?
La Giurgiu s-ar mai fi trimis și alte vagoane Faur, dar unele dintre ele au alt tip de uși si nu încap în halele depoului.
CH-urile și CA-urile transferate la BN sunt foarte utile, dovadă că avem liniile 11 și 44 parțial modernizate.
Pai și ce făceai? Dădeai Faur la BN ca să ajungă acum tot pe 41?
La Giurgiu s-ar mai fi trimis și alte vagoane Faur, dar unele dintre ele au alt tip de uși si nu încap în halele depoului.
CH-urile și CA-urile transferate la BN sunt foarte utile, dovadă că avem liniile 11 și 44 parțial modernizate.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
shoppy
Este bine ca le-a dat vagoane bune ca BN acum nu are nici o scuza sa trimita vagoane proaste in 41, altfel s-ar fi tot tiganit cu refuzat / nerefuzat.
Si este bine si pentru Alexandria, acele reostatice oricum sunt scadente la RK / modernizare si o sa vina din URAC tot la Alexandria.
Este bine ca le-a dat vagoane bune ca BN acum nu are nici o scuza sa trimita vagoane proaste in 41, altfel s-ar fi tot tiganit cu refuzat / nerefuzat.
Si este bine si pentru Alexandria, acele reostatice oricum sunt scadente la RK / modernizare si o sa vina din URAC tot la Alexandria.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Cezar210
În premieră (bănuiesc) pentru această linie, 4007 circulă astăzi pe linia 24.
În premieră (bănuiesc) pentru această linie, 4007 circulă astăzi pe linia 24.
- Mat_hias
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
shoppy
Desi stau pe Mihalache mai bine sa le trimita pe Giulesti ca este linia modernizata si nu OR.
Desi stau pe Mihalache mai bine sa le trimita pe Giulesti ca este linia modernizata si nu OR.
- joker
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
joker
131 si 4048 circula astazi cu titlu de imprumut pe liniile 11 respectiv 1.
131 si 4048 circula astazi cu titlu de imprumut pe liniile 11 respectiv 1.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
vl273
Off topic: nu e chiar ‘premiera’, 4007 a mai fost pe 24, dar in viata lui anterioara, de V2A acum vreo 15 ani
Cezar210 wrote here:
În premieră (bănuiesc) pentru această linie, 4007 circulă astăzi pe linia 24.
Off topic: nu e chiar ‘premiera’, 4007 a mai fost pe 24, dar in viata lui anterioara, de V2A acum vreo 15 ani
- GPS
-
Posted:
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
joker
4007 a revenit in aceasta seara la depoul sau de domiciliu - Depoul Alexandria
4007 a revenit in aceasta seara la depoul sau de domiciliu - Depoul Alexandria
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Mariusv
Posibil sa nu fie doar imprumutate 051 si 324.... erau si azi pe 16 respectiv 40.
Posibil sa nu fie doar imprumutate 051 si 324.... erau si azi pe 16 respectiv 40.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Gabi23
Momentan sunt împrumutate, nu s-au făcut documentele de transfer definitiv. Dar în principiu 051 și 324 vor rămâne ale Depoului Titan (051 este împrumutat la Colentina în acest moment). Vor mai migra vagoane de la Alexandria.
Momentan sunt împrumutate, nu s-au făcut documentele de transfer definitiv. Dar în principiu 051 și 324 vor rămâne ale Depoului Titan (051 este împrumutat la Colentina în acest moment). Vor mai migra vagoane de la Alexandria.
- TPB
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
TPB
Stiam ca depourile Colentina si Titan nu vor mai primi alte tramvaie... mai ales la Colentina, sa ne amintim in ce situatie a ajuns 105, cu transfer definitiv de la Alexandria.
Stiam ca depourile Colentina si Titan nu vor mai primi alte tramvaie... mai ales la Colentina, sa ne amintim in ce situatie a ajuns 105, cu transfer definitiv de la Alexandria.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
Gabi23
Vagoanele se vor mai "plimba" între depouri.
Sper să fiu destul de clar și să nu degenereze discuția inutil.
105 a fost transferat la Titan pentru V2A casate în perioada 2007-2010. El a fost apoi cedat la Colentina pentru trimiterea la modernizare a lui 204. S-a încercat revitalizarea lui prin trimiterea la RK la URAC prin 2011. A circulat apoi cu perioade de absență cam 5-6 ani, făcând blocări dese. În "valul" de modernizări CA a vagoanelor cu frână pe federe mecanice, s-a dorit includerea lui, ajungând inclusiv în uzină. Nu s-a putut, din motivul că este un alt tip de vagon (astfel a fost luat 027 la modernizare). Era în acei ani și intenția de modernizare a tuturor vagoanelor construite la FAUR, în cadrul unui proiect separat.
În prezent este destul de clar că vagoanele FAUR ies din scenă și se încheie povestea lor.
Vagoanele: 105, 190, 234, 139, 176, 198, 284, 147, 322, 332 sunt radiate, aprobată casarea și se tot încearcă valorificarea lor.
Vagoanele: 024, 197, 248, 329 sunt retrase și cu șanse infime să mai circule.
Vagoanele: 173, 240, 229, 233, 269, 299 sunt indisponibile cu boghiuri/tamponate.
Vagoanele se vor mai "plimba" între depouri.
Sper să fiu destul de clar și să nu degenereze discuția inutil.
105 a fost transferat la Titan pentru V2A casate în perioada 2007-2010. El a fost apoi cedat la Colentina pentru trimiterea la modernizare a lui 204. S-a încercat revitalizarea lui prin trimiterea la RK la URAC prin 2011. A circulat apoi cu perioade de absență cam 5-6 ani, făcând blocări dese. În "valul" de modernizări CA a vagoanelor cu frână pe federe mecanice, s-a dorit includerea lui, ajungând inclusiv în uzină. Nu s-a putut, din motivul că este un alt tip de vagon (astfel a fost luat 027 la modernizare). Era în acei ani și intenția de modernizare a tuturor vagoanelor construite la FAUR, în cadrul unui proiect separat.
În prezent este destul de clar că vagoanele FAUR ies din scenă și se încheie povestea lor.
Vagoanele: 105, 190, 234, 139, 176, 198, 284, 147, 322, 332 sunt radiate, aprobată casarea și se tot încearcă valorificarea lor.
Vagoanele: 024, 197, 248, 329 sunt retrase și cu șanse infime să mai circule.
Vagoanele: 173, 240, 229, 233, 269, 299 sunt indisponibile cu boghiuri/tamponate.
📖 Pagination options