Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4524 posts, 1052783 views
📖 Pagination options
-
- ByOnu
-
Posted:
-
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Gabi23
O să mai aşteptăm mult şi bine până va face RAR-ul ceva, când ei dau ITP-urile cum ştie toată lumea... Autobuzele defilează cu uşile deschise la şoferi, ba chiar unele merg cu ambele foi de la uşa 1 deschise (4794 de la Nordului pe linia 449 în această după-amiază aşa circula
). Sunt zeci de autobuze Euro 4 care circulă fără AC şi pentru că nu funcţionază, dar şi pentru că nu vor şoferii.
4928 (linia 261) de la Floreasca măcar avea o hartie scrisă că AC-ul nu funcţionează...
Utilizator anonim wrote:
De asemenea in cazul in care instalatia AC din autobuze nu functioneaza trebuie sa stiti ca RAR poate retrage autorizatia autobuzului respectiv !
O să mai aşteptăm mult şi bine până va face RAR-ul ceva, când ei dau ITP-urile cum ştie toată lumea... Autobuzele defilează cu uşile deschise la şoferi, ba chiar unele merg cu ambele foi de la uşa 1 deschise (4794 de la Nordului pe linia 449 în această după-amiază aşa circula

4928 (linia 261) de la Floreasca măcar avea o hartie scrisă că AC-ul nu funcţionează...

4928 - 261 - 31.07.2014.jpg (277.04 KB; downloaded 2404 times)
-
- Rathgeber2523
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Rathgeber2523
4406 in urma cu cateva zile mergea si cu usa 1 de la calatori deschisa si cu usa soferului.
4406 in urma cu cateva zile mergea si cu usa 1 de la calatori deschisa si cu usa soferului.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Gabi23
După ce ani de zile nu au mai înlocuit geamurile despărţitoare interioare sparte la autobuzele Mercedes E3, am descoperit geam nou înlocuit la vreo 3 săptămâni după ce a fost spart pe linia 163. Deci se poate, dacă se vrea. Din păcate sunt sute de astfel de geamuri sparte la toate garajele de-a lungul anilor...
După ce ani de zile nu au mai înlocuit geamurile despărţitoare interioare sparte la autobuzele Mercedes E3, am descoperit geam nou înlocuit la vreo 3 săptămâni după ce a fost spart pe linia 163. Deci se poate, dacă se vrea. Din păcate sunt sute de astfel de geamuri sparte la toate garajele de-a lungul anilor...
geam.jpg (216.08 KB; downloaded 2341 times)
geam (1).jpg (314.79 KB; downloaded 2341 times)
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Robert24
Bataie de joc RATB.
Nici macar in 783 nu sunt trimise masini Euro4 cu AC functional.
Este 8:52. In 4642 sunt 38 de grade!!!
Bataie de joc RATB.
Nici macar in 783 nu sunt trimise masini Euro4 cu AC functional.
Este 8:52. In 4642 sunt 38 de grade!!!

-
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
DAF SB220
Traieasca autobaza Pipera pentru ca in 112 trimit masini cu aer. Nu ca fac vre-o imagine negativa, dar la autobaza Obregia pe linia 381 vad destul de multe masini Euro 3.
Traieasca autobaza Pipera pentru ca in 112 trimit masini cu aer. Nu ca fac vre-o imagine negativa, dar la autobaza Obregia pe linia 381 vad destul de multe masini Euro 3.

- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
rosetti61
Afisajul interior de pe #4907 (linia 368) defileaza stramb - cel mai probabil a cazut dispozitivul din suport, la cate hopuri o fi luat si nimeni nu a vazut acest lucru. In afara de monitoarele din cabina lor, soferii nu verifica si restul afisajelor pentru calatori? Habar n-au ce enormitati debiteaza uneori afisajul pentru calatori... E de luni bune asa, intr-o rana, nu stiu daca or mai fi si altele cu aceeasi problema.
Afisajul interior de pe #4907 (linia 368) defileaza stramb - cel mai probabil a cazut dispozitivul din suport, la cate hopuri o fi luat si nimeni nu a vazut acest lucru. In afara de monitoarele din cabina lor, soferii nu verifica si restul afisajelor pentru calatori? Habar n-au ce enormitati debiteaza uneori afisajul pentru calatori... E de luni bune asa, intr-o rana, nu stiu daca or mai fi si altele cu aceeasi problema.
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Victor92
De ani buni e aceasta "problema" cu 4907. Decat sa semnalam astfel de probleme "minore", zic ca ar fi cazul sa ne concentram asupra celor grave in care nimeni nu reactioneaza si atunci cand e cazul...ne facem ca nu vedem ...
rosetti61 wrote:
Afisajul interior de pe #4907 (linia 368) defileaza stramb - cel mai probabil a cazut dispozitivul din suport, la cate hopuri o fi luat si nimeni nu a vazut acest lucru. In afara de monitoarele din cabina lor, soferii nu verifica si restul afisajelor pentru calatori? Habar n-au ce enormitati debiteaza uneori afisajul pentru calatori... E de luni bune asa, intr-o rana, nu stiu daca or mai fi si altele cu aceeasi problema.
De ani buni e aceasta "problema" cu 4907. Decat sa semnalam astfel de probleme "minore", zic ca ar fi cazul sa ne concentram asupra celor grave in care nimeni nu reactioneaza si atunci cand e cazul...ne facem ca nu vedem ...
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Chev Celios
Pentru afisajul ala masina o sa fie redusa si o sa stea o zi doua in garaj pe dreapta pentru afi reparata. Intre timp pica alta masina cu alceva si de unde sa ia piesa de pe 4907. In cazul asta e si 4579 care e pe dreapta pentru o problema la alternator de mai bine de un an si a ajuns sa fie descompletata in ultimul hal. Intre timp titulari au ajuns pe 4542.
Pentru afisajul ala masina o sa fie redusa si o sa stea o zi doua in garaj pe dreapta pentru afi reparata. Intre timp pica alta masina cu alceva si de unde sa ia piesa de pe 4907. In cazul asta e si 4579 care e pe dreapta pentru o problema la alternator de mai bine de un an si a ajuns sa fie descompletata in ultimul hal. Intre timp titulari au ajuns pe 4542.
-
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
ikarus13
Peste tot e la fel. Tot ce pică chiar și cu o problemă minoră devine donatoare cu lunile sau chiar cu anii. Sunt foarte multe exemple cum a zis Chev Celios cu 4579. De când nu l-am mai văzut pe 4100? Sau 4210? Sau 4681? Sau 4686? Problema e că nu sunt doar aceste mașini. Sunt mult mai multe.
Peste tot e la fel. Tot ce pică chiar și cu o problemă minoră devine donatoare cu lunile sau chiar cu anii. Sunt foarte multe exemple cum a zis Chev Celios cu 4579. De când nu l-am mai văzut pe 4100? Sau 4210? Sau 4681? Sau 4686? Problema e că nu sunt doar aceste mașini. Sunt mult mai multe.

-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
Gabi23
În primul rând ar trebui traşi la răspundere cei care se ocupă de mentenaţă în garaje şi şefii care au permis aceste distrugeri. La Militari spre exemplu 4362, a fost trasă pe dreapta îîn urmă cu aproximativ 1 an pentru că avea geamul de la şofer defect. Cum la RATB animozităţile şi prostie sunt în floare şi durează de ani de zile, autobuzul a fost descompletat în ultimul hal...
4210 a circulat ultima dată pe 16.12.2010, iar pe 4100 ultima dată am văzut-o circulând în august 2012. 4686 şi ea stă de prin 2011...
În primul rând ar trebui traşi la răspundere cei care se ocupă de mentenaţă în garaje şi şefii care au permis aceste distrugeri. La Militari spre exemplu 4362, a fost trasă pe dreapta îîn urmă cu aproximativ 1 an pentru că avea geamul de la şofer defect. Cum la RATB animozităţile şi prostie sunt în floare şi durează de ani de zile, autobuzul a fost descompletat în ultimul hal...
4210 a circulat ultima dată pe 16.12.2010, iar pe 4100 ultima dată am văzut-o circulând în august 2012. 4686 şi ea stă de prin 2011...
-
- DAF SB220
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
DAF SB220
4210 apartine de autobaza Titan, e primul Mercedes Citaro retras la aceasta autobaza din cauza unui geam, apoi din cauza de la ceva electronic, el ar mai fi circulat saracu' dar daca nu sunt bani de piese...
4100 apartine de autobaza Obregia, aici e vorba de primul Mercedes venit in Bucuresti dar problema mai mare e ca si e si o masina de tip prototip, chiar nustiu daca va mai revenii vreodata in circulatie...
4686 apartine de autobaza Ferentari si ar fi mai printre primele Mercedes Citaro retrase de inca cand circulau si fostele autobuze DAF, si pare a avea soarta lui 4210... oricum la fiecare garaj e cate o masina nemaivazuta chiar de ani intregi. Eu sincer, chiar sunt curios ce vor face cu atatea masini retrase pe dreapta (pana la urma, Citaro-urile tot se vor repara) dar cu ramasitele de Rocar si DAF ramase prin garaje... la autobaza Militari am vazut de la strada, cateva DAF-uri bagate prin hale. Acestea ar fi 690 (primul), 872 in spatele lui, apoi 755, 734 si inca una.
4210 apartine de autobaza Titan, e primul Mercedes Citaro retras la aceasta autobaza din cauza unui geam, apoi din cauza de la ceva electronic, el ar mai fi circulat saracu' dar daca nu sunt bani de piese...
4100 apartine de autobaza Obregia, aici e vorba de primul Mercedes venit in Bucuresti dar problema mai mare e ca si e si o masina de tip prototip, chiar nustiu daca va mai revenii vreodata in circulatie...
4686 apartine de autobaza Ferentari si ar fi mai printre primele Mercedes Citaro retrase de inca cand circulau si fostele autobuze DAF, si pare a avea soarta lui 4210... oricum la fiecare garaj e cate o masina nemaivazuta chiar de ani intregi. Eu sincer, chiar sunt curios ce vor face cu atatea masini retrase pe dreapta (pana la urma, Citaro-urile tot se vor repara) dar cu ramasitele de Rocar si DAF ramase prin garaje... la autobaza Militari am vazut de la strada, cateva DAF-uri bagate prin hale. Acestea ar fi 690 (primul), 872 in spatele lui, apoi 755, 734 si inca una.
-
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
ikarus13
4796 de la autobaza Ferentari o să lipsească o scurtă perioadă deoarece un călător a spart unul dintre geamurile ușii 3.
Indisponibile la autobaza Ferentari sunt pe puțin: 4351, 4371, 4381, 4446, 4472, 4616, 4681, 4686, 4796(de maxim 3 zile), 4898, 6250, 6251, 6254 și 6274.
4796 de la autobaza Ferentari o să lipsească o scurtă perioadă deoarece un călător a spart unul dintre geamurile ușii 3.
Indisponibile la autobaza Ferentari sunt pe puțin: 4351, 4371, 4381, 4446, 4472, 4616, 4681, 4686, 4796(de maxim 3 zile), 4898, 6250, 6251, 6254 și 6274.

-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor RATB
cris_m
Astazi pe la ora 12:30, motorul lui 4664 a fiert dupa cat a mers intre Dimitrov si Perla cu a 1-a si a 2-a. Primele semne au aparut dupa Casa Presei Libere cand soferul a tras pe dreapta pentru 2 minute sa verifice ceva la motor, apoi si-a continuat drumul pana la Fantana Miorita(unde in cele din urma a cedat spre bucuria calatorilor) cu o viteza de maxim 15 km/h.
Din ce am inteles de la sofer, problema a fost ca nu mai putea accelera, deci deduc ca ar fi o problema si la cutia de viteze
Daca gresesc cu diagnoza, va rog sa ma corectati, intrucat nu am suficiente cunostinte in domeniu si vreau sa capat experienta
P.s: Numai zic ca la usa 3 unul din manere era de Rocar...
Astazi pe la ora 12:30, motorul lui 4664 a fiert dupa cat a mers intre Dimitrov si Perla cu a 1-a si a 2-a. Primele semne au aparut dupa Casa Presei Libere cand soferul a tras pe dreapta pentru 2 minute sa verifice ceva la motor, apoi si-a continuat drumul pana la Fantana Miorita(unde in cele din urma a cedat spre bucuria calatorilor) cu o viteza de maxim 15 km/h.
Din ce am inteles de la sofer, problema a fost ca nu mai putea accelera, deci deduc ca ar fi o problema si la cutia de viteze

Daca gresesc cu diagnoza, va rog sa ma corectati, intrucat nu am suficiente cunostinte in domeniu si vreau sa capat experienta

P.s: Numai zic ca la usa 3 unul din manere era de Rocar...
Motorul la aerisit...
14100072150670.jpg (251.62 KB; downloaded 3267 times)
Si "victima" din fata... (afisajul merge, chiar daca are hartie in geam). In grupul de oameni din dreptul usii 3 se vede soferul cu parul carunt si tricou bej.
14100072520021.jpg (280.19 KB; downloaded 3267 times)
📖 Pagination options