Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4529 posts, 1057820 views
📖 Pagination options
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
4727 va lipsi o perioadă pentru înlocuirea geamului spart de la afișajul frontal.
4727 va lipsi o perioadă pentru înlocuirea geamului spart de la afișajul frontal.
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ByOnu
La cum arata si avand in vedere ca este un E3, cred ca va deveni cel mult donator de piese.
Gabi23 wrote here:
De la Militari va lipsi pe termen lung probabil 4344 care a avut un incendiu la motor în această seară în autobază...
La cum arata si avand in vedere ca este un E3, cred ca va deveni cel mult donator de piese.
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ADK
Nu văd să mai repare nimeni acest autobuz, pentru că costurile ar fi prea mari, posibil de durată, mașina este veche pentru un autobuz destinat transportului local dintr-o capitală și plus de asta, mai trebuie să vină autobuze, care vor fi moderne, deci nu va fi o lipsă. Odată și odată trebuiesc retrase și E3-urile, doar nu vor fi veșnic în STB. Cred că epoca vechilor Citaro va apune maxim până în 2028.
Ar trebui totodată, demarată o acțiune de păstrare a unor autobuze, troleibuze și tramvaie pentru ucranieni, îndată ce flota STB se modernizează, iar ce-a veche mai este funcțională sau ușor reparabilă, și nu prezintă pericol pentru siguranța circulației. În cazul autobuzelor am vorbi momentan cam strict de E3, păstrăm și noi câteva vestiare și pe 4100 pentru MTB (proiecte gen electric, gaz sau troleibuz le văd cam eșuate), troleibuze Ikarus din ambele serii și tramvaie cam doar T4R. Nouă când ne-a crăpat măseaua în 1989 ne-au ajutat alții, iar de tramvaie ne mai folosim și astăzi chiar de le utilizăm ca utilitare. Sau ne bucurăm în continuare la niște bani și tot nu ne îmbogățim, poate doar să ne sărăcim. Dacă eram noi acum ...ne bucuram sigur și la Conecto high-floor, dar în fine.
Pentru criteriile actuale înțeleg că orice reparație care depășește 10.000 lei necesită o aprobare, probabil pentru fiecare autobuz în parte, nu știu dacă și la troleibuze și tramvaie...
Nu văd să mai repare nimeni acest autobuz, pentru că costurile ar fi prea mari, posibil de durată, mașina este veche pentru un autobuz destinat transportului local dintr-o capitală și plus de asta, mai trebuie să vină autobuze, care vor fi moderne, deci nu va fi o lipsă. Odată și odată trebuiesc retrase și E3-urile, doar nu vor fi veșnic în STB. Cred că epoca vechilor Citaro va apune maxim până în 2028.
Ar trebui totodată, demarată o acțiune de păstrare a unor autobuze, troleibuze și tramvaie pentru ucranieni, îndată ce flota STB se modernizează, iar ce-a veche mai este funcțională sau ușor reparabilă, și nu prezintă pericol pentru siguranța circulației. În cazul autobuzelor am vorbi momentan cam strict de E3, păstrăm și noi câteva vestiare și pe 4100 pentru MTB (proiecte gen electric, gaz sau troleibuz le văd cam eșuate), troleibuze Ikarus din ambele serii și tramvaie cam doar T4R. Nouă când ne-a crăpat măseaua în 1989 ne-au ajutat alții, iar de tramvaie ne mai folosim și astăzi chiar de le utilizăm ca utilitare. Sau ne bucurăm în continuare la niște bani și tot nu ne îmbogățim, poate doar să ne sărăcim. Dacă eram noi acum ...ne bucuram sigur și la Conecto high-floor, dar în fine.
Pentru criteriile actuale înțeleg că orice reparație care depășește 10.000 lei necesită o aprobare, probabil pentru fiecare autobuz în parte, nu știu dacă și la troleibuze și tramvaie...
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
Din pacate nu se mai vrea ca autobuzele sa "doneze" piese nu stiu motivul dar cert e ca STB nu doreste sa se ia piese de pe alt autobuz. De aia si sunt atatea autobuze defecte deoarece nu este cum este la tramvaie(sa se ia piese de pe unul sa puna pe altul)
ByOnu wrote here:
La cum arata si avand in vedere ca este un E3, cred ca va deveni cel mult donator de piese.
Din pacate nu se mai vrea ca autobuzele sa "doneze" piese nu stiu motivul dar cert e ca STB nu doreste sa se ia piese de pe alt autobuz. De aia si sunt atatea autobuze defecte deoarece nu este cum este la tramvaie(sa se ia piese de pe unul sa puna pe altul)
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
Nu este diferență între tramvaie și autobuze, este doar prostie, multă prostie! Și birocrație combinată cu frica de „pușcărie”
Nu este diferență între tramvaie și autobuze, este doar prostie, multă prostie! Și birocrație combinată cu frica de „pușcărie”

-
- survola
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
survola
In principiu, nu este rău să se monteze piese noi in locul celor stricate, cu garanție, și nu piese luate de pe alte mașini.
Nu vorbesc de scaune, ci de piese la motoare sau trenul de rulare.
In principiu, nu este rău să se monteze piese noi in locul celor stricate, cu garanție, și nu piese luate de pe alte mașini.
Nu vorbesc de scaune, ci de piese la motoare sau trenul de rulare.
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Andrei98
Da , dar tu daca ai 10 masini defecte si nu ai bani de piese noi dar cu piesele de pe ele poti face 4-5 masini functionale ce faci? Mai ales in cazul E3 investitiile in piese noi ar trebui sa se opreasca, si asa vad ca se insista tare cu reparatia lor in timp ce multe E4 zac defecte.
Da , dar tu daca ai 10 masini defecte si nu ai bani de piese noi dar cu piesele de pe ele poti face 4-5 masini functionale ce faci? Mai ales in cazul E3 investitiile in piese noi ar trebui sa se opreasca, si asa vad ca se insista tare cu reparatia lor in timp ce multe E4 zac defecte.
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ADK
Dar când ai zeci de autobuze, defecte, gen autobaza Ferentari, garaj devenit mai mult parc rece decât parc activ, nu mai intră nimeni la detenție?
Acum 15-20 ani, chiar mai mult, nu știam nici măcar de un singur autobuz defect de luni bune, nu mai zic de ani, și în general în vechiul ITB-RATB nu sila asta numită astăzi STB. De ce acum ar trebui să fie mai diferit, de parcă se urmărește ceva, și se vine la muncă doar pentru prezență?
Nu o dau pe nostalgie că doar nu mănânc din asta, dar în trecut mi se păreau mai curate treburile și era o altă energie, totul era mai simplu, economic și înțelept, la momentul prezent nu știu încotro ne îndreptăm și cât la % mai este ceva din ce am menționat. Și asta se întâmplă în general, de parcă vrem ca sfârșitul să se apropie tot mai repede prin specia asta numită OM, că ne-am înrăutățit și noi ca oameni, vrând tot mai mult, mai mult decât oricând...
Dar când ai zeci de autobuze, defecte, gen autobaza Ferentari, garaj devenit mai mult parc rece decât parc activ, nu mai intră nimeni la detenție?
Acum 15-20 ani, chiar mai mult, nu știam nici măcar de un singur autobuz defect de luni bune, nu mai zic de ani, și în general în vechiul ITB-RATB nu sila asta numită astăzi STB. De ce acum ar trebui să fie mai diferit, de parcă se urmărește ceva, și se vine la muncă doar pentru prezență?
Nu o dau pe nostalgie că doar nu mănânc din asta, dar în trecut mi se păreau mai curate treburile și era o altă energie, totul era mai simplu, economic și înțelept, la momentul prezent nu știu încotro ne îndreptăm și cât la % mai este ceva din ce am menționat. Și asta se întâmplă în general, de parcă vrem ca sfârșitul să se apropie tot mai repede prin specia asta numită OM, că ne-am înrăutățit și noi ca oameni, vrând tot mai mult, mai mult decât oricând...
-
- survola
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
survola
Când se vine la muncă se urmărește să se muncească cât mai puțin.
Ce altceva? Munca la stat
Când se vine la muncă se urmărește să se muncească cât mai puțin.
Ce altceva? Munca la stat

-
- valy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
valy
Mai sunt și alte Citaro care au luat foc până acum sau ăsta e primul?
Mai sunt și alte Citaro care au luat foc până acum sau ăsta e primul?
-
- punmeister
-
Posted:
-
-
- valy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
valy
Mă și miram cum din 1000 n-a ars nici unul până acum, având în vedere ce mentenanță au avut...
Mă și miram cum din 1000 n-a ars nici unul până acum, având în vedere ce mentenanță au avut...
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
Parca prin Londra tot luau foc Citaro, aia nu au prins smecheria ca daca la fiecare 6 luni bubuie un furtun cu antigel atunci antigelul acela spala comaprtiemntul motor si nu are ce sa ia foc.
Parca prin Londra tot luau foc Citaro, aia nu au prins smecheria ca daca la fiecare 6 luni bubuie un furtun cu antigel atunci antigelul acela spala comaprtiemntul motor si nu are ce sa ia foc.
-
- TPB
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
TPB
4609 se retrage acum la autobaza Floreasca, după ce a mers în linia 282, până în stația ,,Sala Lucian Grigorescu", unde prima ușă a făcut ,,fițe" și nu s-a mai închis. Călătorii au de așteptat mai bine de 10 minute pentru următorul autobuz, care cel mai probabil vine plin.
4609 se retrage acum la autobaza Floreasca, după ce a mers în linia 282, până în stația ,,Sala Lucian Grigorescu", unde prima ușă a făcut ,,fițe" și nu s-a mai închis. Călătorii au de așteptat mai bine de 10 minute pentru următorul autobuz, care cel mai probabil vine plin.
📖 Pagination options