Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor

4742 posts, 1248094 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 319 320 321 322 323 324 325  ... 339
 
 

📖 Pagination options
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor Gabi23

Nu este diferență între tramvaie și autobuze, este doar prostie, multă prostie! Și birocrație combinată cu frica de „pușcărie”  :popa:

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor survola

In principiu, nu este rău să se monteze piese noi in locul celor stricate, cu garanție, și nu piese luate de pe alte mașini.
Nu vorbesc de scaune, ci de piese la motoare sau trenul de rulare.

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor Andrei98

Da , dar tu daca ai 10 masini defecte si nu ai bani de piese noi dar cu piesele de pe ele poti face 4-5 masini functionale ce faci? Mai ales in cazul E3 investitiile in piese noi ar trebui sa se opreasca, si asa vad ca se insista tare cu reparatia lor in timp ce multe E4 zac defecte.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor ADK

Dar când ai zeci de autobuze, defecte, gen autobaza Ferentari, garaj devenit mai mult parc rece decât parc activ, nu mai intră nimeni la detenție?

Acum 15-20 ani, chiar mai mult, nu știam nici măcar de un singur autobuz defect de luni bune, nu mai zic de ani, și în general în vechiul ITB-RATB nu sila asta numită astăzi STB. De ce acum ar trebui să fie mai diferit, de parcă se urmărește ceva, și se vine la muncă doar pentru prezență?

Nu o dau pe nostalgie că doar nu mănânc din asta, dar în trecut mi se păreau mai curate treburile și era o altă energie, totul era mai simplu, economic și înțelept, la momentul prezent nu știu încotro ne îndreptăm și cât la % mai este ceva din ce am menționat. Și asta se întâmplă în general, de parcă vrem ca sfârșitul să se apropie tot mai repede prin specia asta numită OM, că ne-am înrăutățit și noi ca oameni, vrând tot mai mult, mai mult decât oricând...

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor survola

Când se vine la muncă se urmărește să se muncească cât mai puțin.
Ce altceva? Munca la stat   :D

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor valy

Mai sunt și alte Citaro care au luat foc până acum sau ăsta e primul?

 



Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor valy

Mă și miram cum din 1000 n-a ars nici unul până acum, având în vedere ce mentenanță au avut...

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor shoppy

Parca prin Londra tot luau foc Citaro, aia nu au prins smecheria ca daca la fiecare 6 luni bubuie un furtun cu antigel atunci antigelul acela spala comaprtiemntul motor si nu are ce sa ia foc.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor TPB

4609 se retrage acum la autobaza Floreasca, după ce a mers în linia 282, până în stația ,,Sala Lucian Grigorescu", unde prima ușă a făcut ,,fițe" și nu s-a mai închis. Călătorii au de așteptat mai bine de 10 minute pentru următorul autobuz, care cel mai probabil vine plin.

 



Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor Axel

De la Nordului a revenit recent E3-ul 4125 .

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor Gabi23

4909 circulă constant de vreo două săptămâni, după aproape 2 ani de imobilizare. Astăzi nu-i funcționa instalația de climatizare. Tot la Floreasca se lucrează la 4801 care nu circulă de mai mulți ani și era destul de „chel”.
4909 - 112 - 06.09.2023.JPG (448.9 KB; downloaded 3061 times)

 


Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor Victor92

4909 a circulat, vinerea trecura,  pe linia 447 …

 


Go to page:  1  ... 319 320 321 322 323 324 325  ... 339
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2335 forum members have written 425806 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use