Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4529 posts, 1058113 views
📖 Pagination options
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ADK
Ce piese să iei de pe altele ca să-l mai faci pe 4499? Structura este distrusă, în acest caz se retrage definitiv urmând a deveni el donator de piese pentru altele.
STB bagă cu greu bani în reparații mai banale, dar să mai repare un E3 din 2007 când intenția este să se retragă aceste modele n-o să se mai întâmple. Acum, mai important este starea tuturor celor aflați în mașină, înțeleg că sunt conștienți și sper recuperativi...
Ce piese să iei de pe altele ca să-l mai faci pe 4499? Structura este distrusă, în acest caz se retrage definitiv urmând a deveni el donator de piese pentru altele.
STB bagă cu greu bani în reparații mai banale, dar să mai repare un E3 din 2007 când intenția este să se retragă aceste modele n-o să se mai întâmple. Acum, mai important este starea tuturor celor aflați în mașină, înțeleg că sunt conștienți și sper recuperativi...
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
Se spune ca utilitara era parcata, deci cel mai probabil vine este a soferului STB, sa vedem la cat se evalueaza autobuzul si in cat timp il plateste soferul.
Se spune ca utilitara era parcata, deci cel mai probabil vine este a soferului STB, sa vedem la cat se evalueaza autobuzul si in cat timp il plateste soferul.
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
Din informatile pe care le am,i s-ar fi facut rau soferului STB si de aceea a intrat in utilitara
Din informatile pe care le am,i s-ar fi facut rau soferului STB si de aceea a intrat in utilitara
- roby2334
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
roby2334
Pai macar sa mai traga de ele....nu sa se tina pe dreapta din 2017 incoace ... ca cu 100 de autobuze electrice nu se retrag aproape 300 ( 289 mai exact ) de modele E3 plus 358 de modele E4....se inlocuiesc probabil cu cele retrase definitiv deja ( 99 la numar E3 + alte 68 E4 , 6204 fiind retras cel mai recent din circulatie definitiv, nu stiu motivul ) . Oricum fereasca Domnul de ceva mai grav. Sunt autobuze care au circulat 5 ani de zile dupa care probabil ca s au defectat si s-au tras pe dreapta. De 10 ani de zile rugineste albeata pe ele si nu se misca de acolo . Sa puna mana Domnul Crit sa angajeze soferi ca sa nu se mai oboseasca oamenii atatea ore si sa ne trezim cu ei altundeva
ADK wrote here:
Ce piese să iei de pe altele ca să-l mai faci pe 4499? Structura este distrusă, în acest caz se retrage definitiv urmând a deveni el donator de piese pentru altele.
STB bagă cu greu bani în reparații mai banale, dar să mai repare un E3 din 2007 când intenția este să se retragă aceste modele n-o să se mai întâmple. Acum, mai important este starea tuturor celor aflați în mașină, înțeleg că sunt conștienți și sper recuperativi...
Pai macar sa mai traga de ele....nu sa se tina pe dreapta din 2017 incoace ... ca cu 100 de autobuze electrice nu se retrag aproape 300 ( 289 mai exact ) de modele E3 plus 358 de modele E4....se inlocuiesc probabil cu cele retrase definitiv deja ( 99 la numar E3 + alte 68 E4 , 6204 fiind retras cel mai recent din circulatie definitiv, nu stiu motivul ) . Oricum fereasca Domnul de ceva mai grav. Sunt autobuze care au circulat 5 ani de zile dupa care probabil ca s au defectat si s-au tras pe dreapta. De 10 ani de zile rugineste albeata pe ele si nu se misca de acolo . Sa puna mana Domnul Crit sa angajeze soferi ca sa nu se mai oboseasca oamenii atatea ore si sa ne trezim cu ei altundeva
-
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Vasile52
Electricele nu sunt menite sa înlocuiască Euro 3 ci sa creasca capacitatea de transport. Nu sunt livrate catre autobaze asa ca nu este necesar sa fie retras niciun Euro 3.
Eventual Euro 3 sunt mutate pe alte trasee sau intercalate cu vehicule cu AC.
Electricele nu sunt menite sa înlocuiască Euro 3 ci sa creasca capacitatea de transport. Nu sunt livrate catre autobaze asa ca nu este necesar sa fie retras niciun Euro 3.
Eventual Euro 3 sunt mutate pe alte trasee sau intercalate cu vehicule cu AC.
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
O data cu sosirea la autobuzele electrice tot nu se vor inlocui autobuzele Euro 3, s-ar putea doar daca ar lua alti operatori ai TPBI precum STV,STCM s.a.m.d periferiile cum se zvoneste si ar intra Euro 4 urile in totalitate alaturi de Otokare si Hybride in liniile de oras.
6204 nu este cel mai recent Euro 4 retras(6204 a fost retras dupa ce a picat ITP-ul pe 17 iulie care si asa era o masina care cel putin vara asta baga caldura in loc de aer conditionat si in cabina si salon) ci 4963 de la Obregia si 4790 de la Giurgiului la care le a expirat ITP-ul pe 7 august dar posibil sa fie retrase/defecte de mai mult timp
@Vasile52 Intradevar,autobuzele electrice nu vor fi livrate la autobaze ci la depourile de troleibuze(Berceni,Bujoreni si Bucurestii Noi conform unei planificari mai vechi)
roby2334 wrote here:
Pai macar sa mai traga de ele....nu sa se tina pe dreapta din 2017 incoace ... ca cu 100 de autobuze electrice nu se retrag aproape 300 ( 289 mai exact ) de modele E3 plus 358 de modele E4....se inlocuiesc probabil cu cele retrase definitiv deja ( 99 la numar E3 + alte 68 E4 , 6204 fiind retras cel mai recent din circulatie definitiv, nu stiu motivul ) . Oricum fereasca Domnul de ceva mai grav. Sunt autobuze care au circulat 5 ani de zile dupa care probabil ca s au defectat si s-au tras pe dreapta. De 10 ani de zile rugineste albeata pe ele si nu se misca de acolo.
O data cu sosirea la autobuzele electrice tot nu se vor inlocui autobuzele Euro 3, s-ar putea doar daca ar lua alti operatori ai TPBI precum STV,STCM s.a.m.d periferiile cum se zvoneste si ar intra Euro 4 urile in totalitate alaturi de Otokare si Hybride in liniile de oras.
6204 nu este cel mai recent Euro 4 retras(6204 a fost retras dupa ce a picat ITP-ul pe 17 iulie care si asa era o masina care cel putin vara asta baga caldura in loc de aer conditionat si in cabina si salon) ci 4963 de la Obregia si 4790 de la Giurgiului la care le a expirat ITP-ul pe 7 august dar posibil sa fie retrase/defecte de mai mult timp
@Vasile52 Intradevar,autobuzele electrice nu vor fi livrate la autobaze ci la depourile de troleibuze(Berceni,Bujoreni si Bucurestii Noi conform unei planificari mai vechi)
-
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Dragos31
STV si STCM nu sunt operatori privati ...
STV si STCM nu sunt operatori privati ...
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
Da imi cer scuze,dar tot alti operatori ai TPBI cum a fost in iunie cand TItan a pierdut toate periferiile deoarece le-a luat STV
Da imi cer scuze,dar tot alti operatori ai TPBI cum a fost in iunie cand TItan a pierdut toate periferiile deoarece le-a luat STV
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
punmeister
Ca forma juridica sunt, faptul ca sunt detinute in integrime de primariile in cauza este alta poveste.
Dragos31 wrote here:
STV si STCM nu sunt operatori privati ...
Ca forma juridica sunt, faptul ca sunt detinute in integrime de primariile in cauza este alta poveste.
-
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Vasile52
Putin probabil ca toate liniile metropolitane STB sa treaca la alti operatori. Nu sunt suficiente vehicule, iar accesul si retragerea in linii sunt deobicei mai lungi. (se plateste accesul si retragerea)
Putin probabil ca toate liniile metropolitane STB sa treaca la alti operatori. Nu sunt suficiente vehicule, iar accesul si retragerea in linii sunt deobicei mai lungi. (se plateste accesul si retragerea)
- roby2334
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
roby2334
Am vazut pe un site cum ca la 4 ore distanta , un alt autobuz "De generatie veche" a intrat in coliziune cu un autoturism de la MAI , pagubele au fost minore ( Nr de inventar nu l-au aratat , dar circula pe 226 ) , si cica 4499 trebuia sa fie retras din "Circuit" peste cateva luni
Astea cred ca sunt cele mai ghinioniste autobuze, acum nu stiu daca s-a mai intamplat asa ceva si cu rocar/daf/ikarus ...nu sunt asa de demult nascut :))) . le-am prins cand eram mic , dar mna.
Similar cu ceea ce s-a intamplat cu 4499 , s-a intamplat si cu 4108 cand a intrat in stalp...exact 4 oameni au fost raniti , exact soferului i s-a facut rau...si in 2019 cu 4661 , exact soferului i s-a facut rau , exact 4 persoane ranite....Cele mai ghinioniste generatii de autobuze dupa parerea mea
Am vazut pe un site cum ca la 4 ore distanta , un alt autobuz "De generatie veche" a intrat in coliziune cu un autoturism de la MAI , pagubele au fost minore ( Nr de inventar nu l-au aratat , dar circula pe 226 ) , si cica 4499 trebuia sa fie retras din "Circuit" peste cateva luni

Astea cred ca sunt cele mai ghinioniste autobuze, acum nu stiu daca s-a mai intamplat asa ceva si cu rocar/daf/ikarus ...nu sunt asa de demult nascut :))) . le-am prins cand eram mic , dar mna.
Similar cu ceea ce s-a intamplat cu 4499 , s-a intamplat si cu 4108 cand a intrat in stalp...exact 4 oameni au fost raniti , exact soferului i s-a facut rau...si in 2019 cu 4661 , exact soferului i s-a facut rau , exact 4 persoane ranite....Cele mai ghinioniste generatii de autobuze dupa parerea mea
-
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
3mil
Din ce am înțeles de la un articol de știri se pare ca tot acest șofer era la volanul lui #6477 în 2021 la incidentul din Pasajul Victoria.
Din ce am înțeles de la un articol de știri se pare ca tot acest șofer era la volanul lui #6477 în 2021 la incidentul din Pasajul Victoria.
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ADK
Cred că ar trebuii niște "revizii" mai riguroase conducătorilor "problemă"...
În era Mercedes sunt de părere că este și stresul actualei epoci. Pe timpul Rocar din ce știu erau destul de diminuate (dacă nu chiar inexistente, dar n-aș fi 100% sigur), nu a fost niciun DAF, DeSimon sau Ikarus accidentat în felul acesta, poate DAC da că circulau cu atâta timp bun înaintea celor menționate anterior. Dar și dacă era unul lovit astăzi declarat "daună totală" pe atunci se reparau. Deși ar trebui să ne intereseze mai mult oamenii decât mașinile...
Cred că ar trebuii niște "revizii" mai riguroase conducătorilor "problemă"...
În era Mercedes sunt de părere că este și stresul actualei epoci. Pe timpul Rocar din ce știu erau destul de diminuate (dacă nu chiar inexistente, dar n-aș fi 100% sigur), nu a fost niciun DAF, DeSimon sau Ikarus accidentat în felul acesta, poate DAC da că circulau cu atâta timp bun înaintea celor menționate anterior. Dar și dacă era unul lovit astăzi declarat "daună totală" pe atunci se reparau. Deși ar trebui să ne intereseze mai mult oamenii decât mașinile...
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
Pai si ce daca i s-a facut rau?, cand a acceptat sa conduca masina fara Casco pe raspunderea lui nu s-a gandit ca poate intr-o zi o sa i se faca rau?, ca daca mie mi se face rau si imi busesc masina fara Casco sigur nu vine STB sau PMB sa mi-o repare. Si aia de au busit Astre tot rau li se facuse, ca doar nu or fi fraieri sa spuna altfel.
Pai si ce daca i s-a facut rau?, cand a acceptat sa conduca masina fara Casco pe raspunderea lui nu s-a gandit ca poate intr-o zi o sa i se faca rau?, ca daca mie mi se face rau si imi busesc masina fara Casco sigur nu vine STB sau PMB sa mi-o repare. Si aia de au busit Astre tot rau li se facuse, ca doar nu or fi fraieri sa spuna altfel.
📖 Pagination options