Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4529 posts, 1057831 views
📖 Pagination options
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
Acum ca a venit vara incep sa apara probleme,in general ce ajunge tractat/instotit de tractare ajunge ca nu mai porneste motorul/pierderi de antigel sau furtunul de la antigel care a bubuit/pierderi de aer
Acum ca a venit vara incep sa apara probleme,in general ce ajunge tractat/instotit de tractare ajunge ca nu mai porneste motorul/pierderi de antigel sau furtunul de la antigel care a bubuit/pierderi de aer
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
Ori sunt pompele de apa scadente la inlocuire si nu mai asigura debitul necesar ori s-a furat apa demineralizata, s-a facut antigelul cu apa de la furtun si s-a depus calcar in radiatoare.
Ori sunt pompele de apa scadente la inlocuire si nu mai asigura debitul necesar ori s-a furat apa demineralizata, s-a facut antigelul cu apa de la furtun si s-a depus calcar in radiatoare.
-
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
ikarus13
Care antigel? Apa. Asta se pune. La majoritatea Mb-urilor temperatura motorului ajunge de n ori pe zi la 98-103 grade.
Care antigel? Apa. Asta se pune. La majoritatea Mb-urilor temperatura motorului ajunge de n ori pe zi la 98-103 grade.
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
Sau mai rau,106-108 °C, am auzit de un caz in care apa a ajuns la 118 °C in jurul orei 8 dimineata, la unele chiar si cu antigel real nu apa tot incinge motoru pe la 100-103 °C
Sau mai rau,106-108 °C, am auzit de un caz in care apa a ajuns la 118 °C in jurul orei 8 dimineata, la unele chiar si cu antigel real nu apa tot incinge motoru pe la 100-103 °C
-
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
3mil
Păi degeaba pui antigel în al 12-lea ceas după ce ai mers cu apă ani de zile și s-a colmatat tot circuitul...
Păi degeaba pui antigel în al 12-lea ceas după ce ai mers cu apă ani de zile și s-a colmatat tot circuitul...
- Cristi.
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Cristi.
6808 a căzut la datorie în stația Sarafinești(Linia 335)
6808 a căzut la datorie în stația Sarafinești(Linia 335)
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
Iarna trebuie sa pui antigel ca altfel ingheata peste noapte. Asta cu temperatura peste 100 de grade nu inseamna ca nu exista antigel, sunt multe cauze, instalatie colmatata, pompa de apa neconforma, termostat neconform, radiatoare cu depuneri de calciu pe interior sau umplut cu praf la exterior.
Iarna trebuie sa pui antigel ca altfel ingheata peste noapte. Asta cu temperatura peste 100 de grade nu inseamna ca nu exista antigel, sunt multe cauze, instalatie colmatata, pompa de apa neconforma, termostat neconform, radiatoare cu depuneri de calciu pe interior sau umplut cu praf la exterior.
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
@shoppy fara suparare dar ai uitat si de racitorul de la CV pe timp de vara(nu stiu exact care este rolul lui dar acum ceva timp era un autobuz care ajungea la 105-106 si dupa schimbarea la racitor si completare la antigel se mentinea in 84-85 cand stationa)
@shoppy fara suparare dar ai uitat si de racitorul de la CV pe timp de vara(nu stiu exact care este rolul lui dar acum ceva timp era un autobuz care ajungea la 105-106 si dupa schimbarea la racitor si completare la antigel se mentinea in 84-85 cand stationa)
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
Ce este CV?
Daca nivelul lichidului era sub minim este normal sa creasca temperatura ca nu mai ai lichid destul pentru intreg sistemul si dupa completare in limite normale sa scada.
Am mers personal intr-o vara cu un Duster inchiriat care avea un por la radiator si pierdea lichid, mi-au spus ca dureaza pana gasesc un radiator after market(ca n-au bani de unul original) asa ca au completat doar cu apa demineralizata(ca nu avea rost sa-i faca antigelul daca oricum curge pe sosea si il aruncau cand vine radiatorul de schimb) si mi-au mai dat si mie 3 sticle de 2 litrii de apa demineralizata, in fiecare dimineata completam sa fie nivelul intre minim si maxim, dupa o luna cand le-am terminat si a venit radiatorul de schimb clar nu mai aveam neam de antigel in sistem si temperatuara in bord a fost mereu ca atunci cand aveam antigel, adica normala, la mijloc, 6/12 diviziuni cum arata la Duster(bine, o facatura ca la temperatura mergea din 3 in 3 diviziuni si nu scrie nicaieri ce inseamna minim / normal / maxim).
La Volskwagen la mijlocul scalei la "normal" scrie 90 de grade si la BMW scrie 100 de grade, si la fiecare sta acul fix acolo la mijloc, deci cine sa mai inteleaga ce se intampla cu adevarat pe acolo.
Ce este CV?
Daca nivelul lichidului era sub minim este normal sa creasca temperatura ca nu mai ai lichid destul pentru intreg sistemul si dupa completare in limite normale sa scada.
Am mers personal intr-o vara cu un Duster inchiriat care avea un por la radiator si pierdea lichid, mi-au spus ca dureaza pana gasesc un radiator after market(ca n-au bani de unul original) asa ca au completat doar cu apa demineralizata(ca nu avea rost sa-i faca antigelul daca oricum curge pe sosea si il aruncau cand vine radiatorul de schimb) si mi-au mai dat si mie 3 sticle de 2 litrii de apa demineralizata, in fiecare dimineata completam sa fie nivelul intre minim si maxim, dupa o luna cand le-am terminat si a venit radiatorul de schimb clar nu mai aveam neam de antigel in sistem si temperatuara in bord a fost mereu ca atunci cand aveam antigel, adica normala, la mijloc, 6/12 diviziuni cum arata la Duster(bine, o facatura ca la temperatura mergea din 3 in 3 diviziuni si nu scrie nicaieri ce inseamna minim / normal / maxim).
La Volskwagen la mijlocul scalei la "normal" scrie 90 de grade si la BMW scrie 100 de grade, si la fiecare sta acul fix acolo la mijloc, deci cine sa mai inteleaga ce se intampla cu adevarat pe acolo.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
cris_m
CV ar trebui sa fie prescurtarea pentru cutie de viteza.
CV ar trebui sa fie prescurtarea pentru cutie de viteza.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
shoppy
Pai daca sta pe loc atunci cutia de viteze nu ar trebui sa genereze caldura ca ambreiajul este decuplat si nu se invarte nimic pe acolo.
Pai daca sta pe loc atunci cutia de viteze nu ar trebui sa genereze caldura ca ambreiajul este decuplat si nu se invarte nimic pe acolo.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
Gabi23
Va lipsi o perioadă 6460 (geam lateral spart).
Va lipsi o perioadă 6460 (geam lateral spart).
-
- joker
-
Posted:
-
-
- joker
-
Posted:
-
Re: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
joker
Intradevar,dar totul depinde de starea masinii si a componentelor
shoppy wrote here:
Pai daca sta pe loc atunci cutia de viteze nu ar trebui sa genereze caldura ca ambreiajul este decuplat si nu se invarte nimic pe acolo.
Intradevar,dar totul depinde de starea masinii si a componentelor
📖 Pagination options