Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4815 posts, 1321156 views
📖 Pagination options
- roberto2001
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
roberto2001
Fac pariu cu tine si cu toti de aici ca soarta "Merturilor" va fi aceeasi ca la restu de acu 10 ani. Casate , neinlocuite cu nimic...si atunci ciuciu mai avem cu ce sa circulam . din 1530 de autobuze 1000 sunt citaro deci 75% din Flota....Domnule Crit aveti 10 ani la S.T.B si tot acelasi om ati ramas de atunci si pana acum...dezinteresat...axat doar pe ce e nou...nepasator...etc...Parerea mea ? nu greva....dar sa facem cumva sa achizitionam piese pentru Flota veche macar pentru 1 an 2...si dupa om vedea ce o-m mai face
ADK wrote here:
E mai degrabă neglijență în serviciu (de bună voie). Se mai miră cineva de ce ajung șoferii să scoată bani de la ei pentru întreținerea autobuzelor? ca să nu ajungă și ale lor trase pe dreapta chiar și un deceniu, că jumătate din parc e imobilizat. Întreabă de piese, aud că ”nu sunt, și de pe X, Y și Z s-au luat acele piese” și ce urmează să faci ca să-și câștigi existența, când pe alții efectiv direct responsabili îi doare undeva? nici șefii de la celelalte autobaze nu cred că dau ceva împrumut când știu că n-are cum să ajungă pur și simplu zeci de autobuze bune imobilizate, ca să le imobilizeze și pe ale lor.roberto2001 wrote here:
Mi se pare mie sau E3-urile revin mai repede ca E4 ? Ciudat ..fiindca trebuia sa aibe prioritate E4
La momentul actual ar fi bine să se repare orice e reparabil, că e E3/4, doar n-o să te axezi 100% doar pe E4 când poate câteva E3-uri pot fi reactivate cu minimum de interes. Desigur, sunt deja și unele dintre ele casabile care nu vor mai circula niciodată (nu știu dacă se mai pot repara chiar toate, Albert), în schimb de pe ele pot fi procurate diverse piese (dacă mai există) încă în stare bună pentru reactivarea altor autobuze (dar probabil asta s-a făcut, inclusiv cu autobuzele care circulă și care n-au avut perioade mari de imobilizare, dar sunt de părere că se poate și mai mult), însă nu știu cum doar cu dl. Criț s-a ajuns așa. Tot el a mai făcut o dată cimitir din Ferentari prin 2011 (și nu numai la Ferentari), când erau zeci de autobuze oprite la comandă și neînlocuite cam cu nimic.
Fac pariu cu tine si cu toti de aici ca soarta "Merturilor" va fi aceeasi ca la restu de acu 10 ani. Casate , neinlocuite cu nimic...si atunci ciuciu mai avem cu ce sa circulam . din 1530 de autobuze 1000 sunt citaro deci 75% din Flota....Domnule Crit aveti 10 ani la S.T.B si tot acelasi om ati ramas de atunci si pana acum...dezinteresat...axat doar pe ce e nou...nepasator...etc...Parerea mea ? nu greva....dar sa facem cumva sa achizitionam piese pentru Flota veche macar pentru 1 an 2...si dupa om vedea ce o-m mai face
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
1689
Aici nu e vorba de autobuzul X/Y/Z din Autobaza P/Q/R, aici e vorba de un contract de management care ar trebui asumat de ambele parti cu clauze clare.
La nivel micro, insa, e foarte simplu.
Metodele statistice - pompos numite Inteligenta Artificiala astazi - permit foarte usor urmarirea performantei unei unitati de exploatare comparat cu alta (inclusiv cu detaliere pe tip de vehicul, durata de exploatare, virsta etc.).
Asta inseamna ca performanr fiecarui administrator, la fiecare nivel si locatie poate fi urmarita foarte usor si - daca e nevoie - corelata cu nivelul administrativ superior.
Ceea ce se traduce, in fapt, ca putem evalua performanta unui administrator de unitate operationala functie de contextul politic, disponibilitatea bugetelor de piese de schimb, parcul pe care il administreaza etc.) si putem compara performanta sa cu cea a altor administratori intr-un mod impersonal.
Aici nu e vorba de autobuzul X/Y/Z din Autobaza P/Q/R, aici e vorba de un contract de management care ar trebui asumat de ambele parti cu clauze clare.
La nivel micro, insa, e foarte simplu.
Metodele statistice - pompos numite Inteligenta Artificiala astazi - permit foarte usor urmarirea performantei unei unitati de exploatare comparat cu alta (inclusiv cu detaliere pe tip de vehicul, durata de exploatare, virsta etc.).
Asta inseamna ca performanr fiecarui administrator, la fiecare nivel si locatie poate fi urmarita foarte usor si - daca e nevoie - corelata cu nivelul administrativ superior.
Ceea ce se traduce, in fapt, ca putem evalua performanta unui administrator de unitate operationala functie de contextul politic, disponibilitatea bugetelor de piese de schimb, parcul pe care il administreaza etc.) si putem compara performanta sa cu cea a altor administratori intr-un mod impersonal.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ADK
Nu știu cât putem spune dezinteresat, e mai rău de atât, a avut intenție și un talent înnăscut de a-și bate joc de propriul parc. Eu nu știu ce are de câștigat acest om în urma alegerilor sale, vrea să nu mai circule autobuze vechi (mă rog, vechi, Citaro e încă decent dar cele mai vechi au 16 ani) în capitală, vrea să rămână fără angajați, vrea să lase călătorii fără transport, iar respectivii să fie nevoiți să apeleze la surse alternative de transport și-n același timp să-i umple și cămara? ori vrea să plece din STB că i s-a urât și vrea să-i ceară alții acest lucru? dânsul știe. Cred că câte puțin din fiecare, dar chiar și el are șefii lui care ori țin cu el, ori nu le pasă.
Domnule Crit aveti 10 ani la S.T.B si tot acelasi om ati ramas de atunci si pana acum...dezinteresat...axat doar pe ce e nou...nepasator...etc...
Nu știu cât putem spune dezinteresat, e mai rău de atât, a avut intenție și un talent înnăscut de a-și bate joc de propriul parc. Eu nu știu ce are de câștigat acest om în urma alegerilor sale, vrea să nu mai circule autobuze vechi (mă rog, vechi, Citaro e încă decent dar cele mai vechi au 16 ani) în capitală, vrea să rămână fără angajați, vrea să lase călătorii fără transport, iar respectivii să fie nevoiți să apeleze la surse alternative de transport și-n același timp să-i umple și cămara? ori vrea să plece din STB că i s-a urât și vrea să-i ceară alții acest lucru? dânsul știe. Cred că câte puțin din fiecare, dar chiar și el are șefii lui care ori țin cu el, ori nu le pasă.
- roberto2001
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
roberto2001
Eu cred ca vrea sa ii fie umplut frigideru cu carne pe 20 de ani si nu stie cum sa faca .... Daca Domnul Crit este destept poate sa faca in felul urmator...ok...sa ia electricele ca din cate am inteles alea nu vor inlocui parcul actual de autobuze cum nici otokar si hybridele nu au facut-o...dar daca el chiar nu mai vrea citaro de generatie veche pe traseu ( chit ca au 14 ani sau 16 ani ) ...sa faca licitatie de 750 tot citaro dar de generatie noua...si sa pastreze cateva de generatie veche pe care sa le scoata ca rezerve la nevoie (nu ca acum 10 ani reamintesc din nou cand au stat "in conservare" anumite autobuze si dupa tot la casat s-a ajuns...) , iar pe restul...ori sa le vanda (care sunt mai decente ) sau sa le duca in parcul rece si de acolo sa le valorifice. Nu stiu ce sa zic...eu asa as face. Eu cred ca in mintea lui Crit este alternanta asta nou-vechi...intelegi? Ca nu m-ar prinde mirarea ca la mintea lui sa scoata intr-o zi tot parcul nou in exploatare iar in alta sa vedem flota veche si tot asa alternativ ceva de genul.
ADK wrote here:Domnule Crit aveti 10 ani la S.T.B si tot acelasi om ati ramas de atunci si pana acum...dezinteresat...axat doar pe ce e nou...nepasator...etc...
Nu știu cât putem spune dezinteresat, e mai rău de atât, a avut intenție și un talent înnăscut de a-și bate joc de propriul parc. Eu nu știu ce are de câștigat acest om în urma alegerilor sale, vrea să nu mai circule autobuze vechi (mă rog, vechi, Citaro e încă decent dar cele mai vechi au 16 ani) în capitală, vrea să rămână fără angajați, vrea să lase călătorii fără transport, iar respectivii să fie nevoiți să apeleze la surse alternative de transport și-n același timp să-i umple și cămara? ori vrea să plece din STB că i s-a urât și vrea să-i ceară alții acest lucru? dânsul știe. Cred că câte puțin din fiecare, dar chiar și el are șefii lui care ori țin cu el, ori nu le pasă.
Eu cred ca vrea sa ii fie umplut frigideru cu carne pe 20 de ani si nu stie cum sa faca .... Daca Domnul Crit este destept poate sa faca in felul urmator...ok...sa ia electricele ca din cate am inteles alea nu vor inlocui parcul actual de autobuze cum nici otokar si hybridele nu au facut-o...dar daca el chiar nu mai vrea citaro de generatie veche pe traseu ( chit ca au 14 ani sau 16 ani ) ...sa faca licitatie de 750 tot citaro dar de generatie noua...si sa pastreze cateva de generatie veche pe care sa le scoata ca rezerve la nevoie (nu ca acum 10 ani reamintesc din nou cand au stat "in conservare" anumite autobuze si dupa tot la casat s-a ajuns...) , iar pe restul...ori sa le vanda (care sunt mai decente ) sau sa le duca in parcul rece si de acolo sa le valorifice. Nu stiu ce sa zic...eu asa as face. Eu cred ca in mintea lui Crit este alternanta asta nou-vechi...intelegi? Ca nu m-ar prinde mirarea ca la mintea lui sa scoata intr-o zi tot parcul nou in exploatare iar in alta sa vedem flota veche si tot asa alternativ ceva de genul.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ADK
Nu mai da citat la mesajul anterior, se subînțelege continuarea discuției.
E drept că poate mai bine din jumătatea flotei de E3 și E4 ar necesita înlocuire, dar întâi să aducă autobuze. Chiar și în regim sh nu cred că ar fi rău, tot Citaro măcar E5 ceva similar celor buzoiene cred că-i cât se poate de decent, tot sunt familiarizaţi angajații și călătorii cu ele. E doar o mică propunere, cu slabe șanse ca capitala să mai cumpere vreodată ceva rulat chiar și-n cazuri de genul...
Nu mai da citat la mesajul anterior, se subînțelege continuarea discuției.
E drept că poate mai bine din jumătatea flotei de E3 și E4 ar necesita înlocuire, dar întâi să aducă autobuze. Chiar și în regim sh nu cred că ar fi rău, tot Citaro măcar E5 ceva similar celor buzoiene cred că-i cât se poate de decent, tot sunt familiarizaţi angajații și călătorii cu ele. E doar o mică propunere, cu slabe șanse ca capitala să mai cumpere vreodată ceva rulat chiar și-n cazuri de genul...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Chev Celios
Asta este cea mai mare prostie care sa facut vreodata in ITB/RATB/STB. Nu soferul trebuie sa vina cu bani pentru piese. Angajatorul trebuie sa imi asigure un vehicul in stare tehnica de circulatie. Stiu cunosc ceea ce zici tu ADK, insa nu am fost de acord niciodata cu asta. Aici ar trebui sa se implice mai tare si sa sustina fiecare sofer care refuza sa iasa in traseu cu o masina care are defecte. Stim cu toti cazurile bine dezbatute si aici. Atunci ia sa vezi cand se trezeste primaria ca nu iese la traseu peste jumatate din vehicule. Eu am curajul ca intr-o zi sa il iau pe Nicusor Dan si sa facem o plimbare prin majoritatea bazelor STB. Numai asa poti sa vezi cu adevarat care este situatia. Nu cred ca a mai calcat un primar printr-o baza STB de zeci ani de zile.
ADK wrote here:
E mai degrabă neglijență în serviciu (de bună voie). Se mai miră cineva de ce ajung șoferii să scoată bani de la ei pentru întreținerea autobuzelor? ca să nu ajungă și ale lor trase pe dreapta chiar și un deceniu, că jumătate din parc e imobilizat. Întreabă de piese, aud că ”nu sunt, și de pe X, Y și Z s-au luat acele piese” și ce urmează să faci ca să-și câștigi existența, când pe alții efectiv direct responsabili îi doare undeva? ....
Asta este cea mai mare prostie care sa facut vreodata in ITB/RATB/STB. Nu soferul trebuie sa vina cu bani pentru piese. Angajatorul trebuie sa imi asigure un vehicul in stare tehnica de circulatie. Stiu cunosc ceea ce zici tu ADK, insa nu am fost de acord niciodata cu asta. Aici ar trebui sa se implice mai tare si sa sustina fiecare sofer care refuza sa iasa in traseu cu o masina care are defecte. Stim cu toti cazurile bine dezbatute si aici. Atunci ia sa vezi cand se trezeste primaria ca nu iese la traseu peste jumatate din vehicule. Eu am curajul ca intr-o zi sa il iau pe Nicusor Dan si sa facem o plimbare prin majoritatea bazelor STB. Numai asa poti sa vezi cu adevarat care este situatia. Nu cred ca a mai calcat un primar printr-o baza STB de zeci ani de zile.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ADK
Este într-adevăr, confirm și ce ai spus în rest (totuși Firea a mers în autobaza Titan în anul 2016). Însă revenind, nu-ți e totuna când în loc să duci banii acasă trebuie să-i duci înapoi la servici că... Dl. Criț și Nicușor Dan, și nu numai. Dar nevoia te împinge de piese ce țin în special de buna funcționare a mașinii, nu de... leduri pe poziții, aici șoferii chiar nu au ce face cu banii și nici nu știu cât cunosc că nu este permisă montarea de becuri cu led pe exteriorul oricărei mașini, nu o zic eu ci RAR'ul. Și să se facă o dată diferența între becurile cu led de ”zi” (unele cu rol și de poziții, spre exemplu la Duster) prevăzute din fabrică pe bandă electronică fixă (nu știu câte leduri pe o bandă d-aia, când se duce se schimbă cu totul) cum sunt pe Otokar, ”modă” apărută de ceva ani, cu cele care au soclu și se pot schimba în locul celor clasice ca să pară ”cool”...
Revenind la subiect, deși nu mai are importanță, dar acum ceva ani buni la Ferentari când încă erau DAF-urile și efectiv foarte multe dintre ele fie aveau stopurile sparte (un caz minor, dar uite că...), decolorate și lipite cu scotch ca să nu cadă de la cât de coapte erau, iar în magazie am văzut și eu că nu mai aveau iar șeful de atelier a spus că nu se mai comandă cât o mai circula DAF-urile, astfel ca să mai treacă vre'un ITP trebuiau să cumpere... șoferii. Efectiv se vedea doar lumină albă la semnalizare, poziții și stop pe frână și al meu a trebuit să cumpere stopuri noi care se găseau la un magazin la Luica (chiar unde întorcea 102 pe vremuri). La fel și alții de pe DAF-uri, nu-i prea mai știu de atâția ani dar unii fie nu mai găseau stopuri identice și adaptau stopuri similare (cele care se găseau și pe unele camioane de 7,5t, câțiva au avut și ideea să le prevină cu antifurt cu grătar, fie altul a avut ideea să pună stopurile pe care le-a avut pe DAC, și nu erau deloc rele ca look, pe ăsta mi-l aduc aminte că era pe 788) dar erau și destui care nu-i interesau și dădeau ”ceva” inspectorului, însă aici era vorba de siguranța circulației totuși. Ca să vedeți că nu e doar haha, conduci și... atât. Deși așa ar fi fost normal să fie, conducătorul auto să fie doar conducător auto, mecanicul doar mecanic, și să nu fie nevoie să-i cinstești pe toți (mecanici/electricieni/tinichigii) ca să-ți repare mașina, și nu numai, că doar de asta sunt plătiți. Iar la piese să fie mereu ce trebuie să fie, nu să cumperi tu. Dar nu e chiar așa din păcate, ca șofer te privește indirect și autobuzul în sine deși în privința mentenanței singura obligație este doar să... raportezi defectele, nu să trebuiască tot tu să achiziționezi piesele necesare și eventual tot tu să remediezi, n-ar trebui să existe așa ceva și toți șoferii care au plătit piese din buzunarul lor nevoiți luând poate și de la gura familiei ar trebui să li se dea banii înapoi... cu vârf și îndesat.
Asta este cea mai mare prostie care sa facut vreodata in ITB/RATB/STB.
Este într-adevăr, confirm și ce ai spus în rest (totuși Firea a mers în autobaza Titan în anul 2016). Însă revenind, nu-ți e totuna când în loc să duci banii acasă trebuie să-i duci înapoi la servici că... Dl. Criț și Nicușor Dan, și nu numai. Dar nevoia te împinge de piese ce țin în special de buna funcționare a mașinii, nu de... leduri pe poziții, aici șoferii chiar nu au ce face cu banii și nici nu știu cât cunosc că nu este permisă montarea de becuri cu led pe exteriorul oricărei mașini, nu o zic eu ci RAR'ul. Și să se facă o dată diferența între becurile cu led de ”zi” (unele cu rol și de poziții, spre exemplu la Duster) prevăzute din fabrică pe bandă electronică fixă (nu știu câte leduri pe o bandă d-aia, când se duce se schimbă cu totul) cum sunt pe Otokar, ”modă” apărută de ceva ani, cu cele care au soclu și se pot schimba în locul celor clasice ca să pară ”cool”...
Revenind la subiect, deși nu mai are importanță, dar acum ceva ani buni la Ferentari când încă erau DAF-urile și efectiv foarte multe dintre ele fie aveau stopurile sparte (un caz minor, dar uite că...), decolorate și lipite cu scotch ca să nu cadă de la cât de coapte erau, iar în magazie am văzut și eu că nu mai aveau iar șeful de atelier a spus că nu se mai comandă cât o mai circula DAF-urile, astfel ca să mai treacă vre'un ITP trebuiau să cumpere... șoferii. Efectiv se vedea doar lumină albă la semnalizare, poziții și stop pe frână și al meu a trebuit să cumpere stopuri noi care se găseau la un magazin la Luica (chiar unde întorcea 102 pe vremuri). La fel și alții de pe DAF-uri, nu-i prea mai știu de atâția ani dar unii fie nu mai găseau stopuri identice și adaptau stopuri similare (cele care se găseau și pe unele camioane de 7,5t, câțiva au avut și ideea să le prevină cu antifurt cu grătar, fie altul a avut ideea să pună stopurile pe care le-a avut pe DAC, și nu erau deloc rele ca look, pe ăsta mi-l aduc aminte că era pe 788) dar erau și destui care nu-i interesau și dădeau ”ceva” inspectorului, însă aici era vorba de siguranța circulației totuși. Ca să vedeți că nu e doar haha, conduci și... atât. Deși așa ar fi fost normal să fie, conducătorul auto să fie doar conducător auto, mecanicul doar mecanic, și să nu fie nevoie să-i cinstești pe toți (mecanici/electricieni/tinichigii) ca să-ți repare mașina, și nu numai, că doar de asta sunt plătiți. Iar la piese să fie mereu ce trebuie să fie, nu să cumperi tu. Dar nu e chiar așa din păcate, ca șofer te privește indirect și autobuzul în sine deși în privința mentenanței singura obligație este doar să... raportezi defectele, nu să trebuiască tot tu să achiziționezi piesele necesare și eventual tot tu să remediezi, n-ar trebui să existe așa ceva și toți șoferii care au plătit piese din buzunarul lor nevoiți luând poate și de la gura familiei ar trebui să li se dea banii înapoi... cu vârf și îndesat.
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
Toate pozele alea sunt din Titan. Referitor la partea cu asiguratul unei masini functionale e discutabila treaba, cand ti se spune de la statie ca alta masina nu are si nu o sa ai ce sa faci decat sa stai pe la statie platit cu 75% nu cred ca iti convine si o sa iesi vrei nu vrei. Acasa nu vei fi intrebat de copii daca ai avut defecte in bord ci daca ai bani sa le iei bomboane
1689 wrote here:
Imaginile din Autobaza Ferentari arata o lipsa crasa de responsabilitate - poza cu spatiul gol lasat de semnalizator transformat in cos de gunoi e emblematica...
Aici nu e vorba de lipsa de piese sau de bani, e vorba de lipsa de interes.
Daca as fi fost intr-o pozitie de decizie, intreaga conducere a Autobazei Ferentari ar fi avut contractul de munca desfacut pentru neglijenta in exercitarea sarcinilor de serviciu.
Toate pozele alea sunt din Titan. Referitor la partea cu asiguratul unei masini functionale e discutabila treaba, cand ti se spune de la statie ca alta masina nu are si nu o sa ai ce sa faci decat sa stai pe la statie platit cu 75% nu cred ca iti convine si o sa iesi vrei nu vrei. Acasa nu vei fi intrebat de copii daca ai avut defecte in bord ci daca ai bani sa le iei bomboane
- TPB
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
TPB
Din cele 998 autobuze pe care STB le mai are (Citaro Euro3 & Euro4), cate sunt defecte?
Din cele 998 autobuze pe care STB le mai are (Citaro Euro3 & Euro4), cate sunt defecte?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ADK
Cred că-i greu de spus, dacă doar Ferentari cu Titan au peste 100 de mașini. Cu tot cei pe la celelalte garaje sunt cel puțin 200, din care destule nu vor mai circula niciodată (inclusiv un E4). Plus că din așa-zisele 998 de autobuze, doar 995 mai sunt diesel (4116 e GNC, 4117 e electric iar 4142 e troleibuz) + cel puțin unul este transformat ca autovestiar, deci care nu va mai face parte din parcul DTA.
Cred că-i greu de spus, dacă doar Ferentari cu Titan au peste 100 de mașini. Cu tot cei pe la celelalte garaje sunt cel puțin 200, din care destule nu vor mai circula niciodată (inclusiv un E4). Plus că din așa-zisele 998 de autobuze, doar 995 mai sunt diesel (4116 e GNC, 4117 e electric iar 4142 e troleibuz) + cel puțin unul este transformat ca autovestiar, deci care nu va mai face parte din parcul DTA.
- V2A
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
shoppy
Greseala vine de la mentalitatea "sa nu ajunga si masinile lor...", masinile nu sunt si nu vor fi niciodata ale lor, este doar o metoda de a starni angajatii unii impotriva altora pentru ca dezbinati sunt mai usor de controlat decat uniti, dar romanul nu intelege avantajle unei comunitati, vede doar dezavantajele si ar prefera sa fie legea junglei ca in Rusia ca asa are sansele de a ajunge noul dictator pe viata.
Inteligenta artificiala pe naiba, este la indemana oricui iar in orasele civilizte, unde se lucreaza cu imprumuturi de la banci, nu permite nimeni ca o masina sa stea pe dreapta si sa aiba de 4 ori mai puti km decat alta, ca doar creditul trebuie sa fie performant. La noi este pe dos, persoanele care se prezinta ca necorupte dau vina pe corupti ca vor sa indatoreze Bucurestiul, este o greseala, cand banul nu o sa mai fie public ci al bancilor, atunci bancile vor veghea sa nu fie terfelit prin autobaze unde se lipesc usile cu hartie sau se sudeaza plasa de Buzau peste geamuri pe post de gratii(la locomotive) asa cum se intampla acum.
Probabil ca ce se intampla la noi este vechiul sistem, spagile se iau atunci cand se cumpara masini noi, asa ca se justifica, cumpararea de masini noi prin distrugerea celor existente ca sa vada tot omul ca sunt distruse si astfel sa nu existe nici un oponent la ideea de masini noi.
Da, am observat si eu folia de pe Tatrele din Militari, laudabil, dar ce garantie avem ca seful de la Militari nu va fi inlocuit maine cu unul delegat sa distruga Tatrele? Nici una.
Greseala vine de la mentalitatea "sa nu ajunga si masinile lor...", masinile nu sunt si nu vor fi niciodata ale lor, este doar o metoda de a starni angajatii unii impotriva altora pentru ca dezbinati sunt mai usor de controlat decat uniti, dar romanul nu intelege avantajle unei comunitati, vede doar dezavantajele si ar prefera sa fie legea junglei ca in Rusia ca asa are sansele de a ajunge noul dictator pe viata.
Inteligenta artificiala pe naiba, este la indemana oricui iar in orasele civilizte, unde se lucreaza cu imprumuturi de la banci, nu permite nimeni ca o masina sa stea pe dreapta si sa aiba de 4 ori mai puti km decat alta, ca doar creditul trebuie sa fie performant. La noi este pe dos, persoanele care se prezinta ca necorupte dau vina pe corupti ca vor sa indatoreze Bucurestiul, este o greseala, cand banul nu o sa mai fie public ci al bancilor, atunci bancile vor veghea sa nu fie terfelit prin autobaze unde se lipesc usile cu hartie sau se sudeaza plasa de Buzau peste geamuri pe post de gratii(la locomotive) asa cum se intampla acum.
Probabil ca ce se intampla la noi este vechiul sistem, spagile se iau atunci cand se cumpara masini noi, asa ca se justifica, cumpararea de masini noi prin distrugerea celor existente ca sa vada tot omul ca sunt distruse si astfel sa nu existe nici un oponent la ideea de masini noi.
Da, am observat si eu folia de pe Tatrele din Militari, laudabil, dar ce garantie avem ca seful de la Militari nu va fi inlocuit maine cu unul delegat sa distruga Tatrele? Nici una.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
Gabi23 wrote here:A revenit cu o nouă lunetă, azi pe linia 278.
4352(lunetă)
- GPS
-
Posted:
-
📖 Pagination options