Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4815 posts, 1321151 views
📖 Pagination options
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Albert
Chederul ala de la geam e o problema pe care am văzut-o pe toate Otokarele. Si au problema asta don primele zile de circulație, chiar se poate băga mana între geam si panoul de plastic. Pe toate autobuzele am văzut ca in unele locuri garnitura intra între geam si panou. La Citaro e mult mai bine prins acel panou si chiar nu poți sa bagi mana pe acolo oricât ai încerca...
Chederul ala de la geam e o problema pe care am văzut-o pe toate Otokarele. Si au problema asta don primele zile de circulație, chiar se poate băga mana între geam si panoul de plastic. Pe toate autobuzele am văzut ca in unele locuri garnitura intra între geam si panou. La Citaro e mult mai bine prins acel panou si chiar nu poți sa bagi mana pe acolo oricât ai încerca...
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Valentin
E o problema fiindca? Nu inteleg, toti calatorii cand se aseaza isi baga mana acolo ca sa vada daca au aerisire naturala? Pe bune, atata timp cat geamul ala sta si nu raneste pe nimeni nu inteleg aceasta "problema".
E o problema fiindca? Nu inteleg, toti calatorii cand se aseaza isi baga mana acolo ca sa vada daca au aerisire naturala? Pe bune, atata timp cat geamul ala sta si nu raneste pe nimeni nu inteleg aceasta "problema".
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
Chederul ala de la Otokar este pus foarte cu cap acolo, daca avem calatori pusi pe distrugere nu e problema autobuzelor. Chedrul ala are rolul de a opri apa provenita din condensul de pe geamuri sau din timpul spalarii interioare, care la Citaro se scurge pe sub finisaje si ajunge in caroserie, lucru pe care deja il vedem cu rugina care se scurge de dupa panourile alea de finisaj. Daca la Otokar se intampla ce au facut in imagine, la Citaro in spatiul ala au infipt guma, coji de semite, hartii etc. Deci orice s-ar pune tot vor gasi o solutie sa le distruga.
Chederul ala de la Otokar este pus foarte cu cap acolo, daca avem calatori pusi pe distrugere nu e problema autobuzelor. Chedrul ala are rolul de a opri apa provenita din condensul de pe geamuri sau din timpul spalarii interioare, care la Citaro se scurge pe sub finisaje si ajunge in caroserie, lucru pe care deja il vedem cu rugina care se scurge de dupa panourile alea de finisaj. Daca la Otokar se intampla ce au facut in imagine, la Citaro in spatiul ala au infipt guma, coji de semite, hartii etc. Deci orice s-ar pune tot vor gasi o solutie sa le distruga.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ADK
Orice mașină se distruge, indiferend de cât de ”bine” e concepută. Contează unde și cum e exploatată. Rugina de o ”au” Mercedesurile e floare la ureche față de cum o au autobuzele turcești în general, din cauza materiei prime și a vopselei ieftine. Ca fapt-divers, nu-mi puteam da seama la BMC-urile buzoiene cum a apărut atâta rugină la uși pe interior și-i văd din magazie când căutam piese pentru un Van-Hool. Proștii cu 4 clase (că așa merită să le zic) de la spălătorie băgau apă cu tonele în autobuze, și udau tot ce nimereau. Apa aia evident că se ”așeza” pe uși, se infiltra sub vopsea și apoi sub fier. M-am dus la ei să-i fac conștienți de prostia de-o fac, și când am văzut tupeul super de-l aveau m-am dus la șeful de stație (care răspundea și de ei), nu ai ce căuta cu apă în interiorul autobuzului ci doar cu mătura și mopul, pentru astea care au linoleu. Că doar nu cred că-n Ploiești dai cu mopul și-n Ikarus. Singura excepție în care să bagi apă în interior, era doar la mașinile vechi cu scări, când nu aveai cum scoate noroiul.
Orice mașină se distruge, indiferend de cât de ”bine” e concepută. Contează unde și cum e exploatată. Rugina de o ”au” Mercedesurile e floare la ureche față de cum o au autobuzele turcești în general, din cauza materiei prime și a vopselei ieftine. Ca fapt-divers, nu-mi puteam da seama la BMC-urile buzoiene cum a apărut atâta rugină la uși pe interior și-i văd din magazie când căutam piese pentru un Van-Hool. Proștii cu 4 clase (că așa merită să le zic) de la spălătorie băgau apă cu tonele în autobuze, și udau tot ce nimereau. Apa aia evident că se ”așeza” pe uși, se infiltra sub vopsea și apoi sub fier. M-am dus la ei să-i fac conștienți de prostia de-o fac, și când am văzut tupeul super de-l aveau m-am dus la șeful de stație (care răspundea și de ei), nu ai ce căuta cu apă în interiorul autobuzului ci doar cu mătura și mopul, pentru astea care au linoleu. Că doar nu cred că-n Ploiești dai cu mopul și-n Ikarus. Singura excepție în care să bagi apă în interior, era doar la mașinile vechi cu scări, când nu aveai cum scoate noroiul.
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Calaretul
4850 de la Titan a fost imobolizat ceva vreme? Zilele trecute mi-a sarit in ochi pe linia 202 fiindca pe firma scria C.E.T Sud Vitan - CFR Progresu
4850 de la Titan a fost imobolizat ceva vreme? Zilele trecute mi-a sarit in ochi pe linia 202 fiindca pe firma scria C.E.T Sud Vitan - CFR Progresu
- GPS
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Nu, 4850 a fost o prezentat constanta in ultimii ani pe liniile de la Titan. Am mers cu el pe 311 de vreo 2 ori acum multe luni, iar de la o vreme poate fi vazut foarte des pe 202. Probabil a "scapat" acum
Si referitor la cheder, mie mi se pare si mai mare problema ca la Citaro, intrucat acolo pot fi aruncate resturi mai mari (ambalaje, resturi de mancare etc). Daca ambalaje umfla cel mult plasticul din salon, resturile de mancare lasa si un miros placut dupa un timp...
Nu, 4850 a fost o prezentat constanta in ultimii ani pe liniile de la Titan. Am mers cu el pe 311 de vreo 2 ori acum multe luni, iar de la o vreme poate fi vazut foarte des pe 202. Probabil a "scapat" acum
Si referitor la cheder, mie mi se pare si mai mare problema ca la Citaro, intrucat acolo pot fi aruncate resturi mai mari (ambalaje, resturi de mancare etc). Daca ambalaje umfla cel mult plasticul din salon, resturile de mancare lasa si un miros placut dupa un timp...
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Nenea_titi
Asta tine deja de nivelul de cultură și civilizație. Nu de marca autobuzului.
Asta tine deja de nivelul de cultură și civilizație. Nu de marca autobuzului.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
V2A
A fost lansată o licitație pentru reparații la motoarele mai multor autobuze Mercedes-Benz Citaro (numărul în SICAP: CN1014748). Mai jos găsiți caietul de sarcini.
Autobuzele vizate sunt:
Euro 3 - 4381, 4428, 4104, 4251, 4133, 4302, 4333, 4127;
Euro 4 - 6232, 6242, 4897, 4705, 4842, 4950, 6284.
A fost lansată o licitație pentru reparații la motoarele mai multor autobuze Mercedes-Benz Citaro (numărul în SICAP: CN1014748). Mai jos găsiți caietul de sarcini.
Autobuzele vizate sunt:
Euro 3 - 4381, 4428, 4104, 4251, 4133, 4302, 4333, 4127;
Euro 4 - 6232, 6242, 4897, 4705, 4842, 4950, 6284.
SVA 42 - REPARATIA MOTOARELOR MERCEDES TIP OM 906 LA (EURO 3) SI TIP OM 926 LA (EURO 4) DE LA AUTOBUZELE MERCEDES-BENZ CITARO O530 - 10.06.2019.pdf
SVA 42 - REPARATIA MOTOARELOR MERCEDES TIP OM 906 LA (EURO 3) SI TIP OM 926 LA (EURO 4) DE LA AUTOBUZELE MERCEDES-BENZ CITARO O530 - 10.06.2019.pdf (460.41 KB; downloaded 263 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Nimic nu-ti convine. Cand e cald in autobuz nu-ti convine, cand iti repara autobuze defect ce au si AC, iar nu-ti convine... Ce sa mai inteleg?
Nimic nu-ti convine. Cand e cald in autobuz nu-ti convine, cand iti repara autobuze defect ce au si AC, iar nu-ti convine... Ce sa mai inteleg?
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
Eu as prefera sa le repare pe toate, in felul acesta se mai pot folosi de euro 3 inca 3-4 ani. Daca vor ajunge pe mana altor orase (asa cum se vehiculeaza) vor mai fi utlizate pe putin 5-6 ani.
Eu as prefera sa le repare pe toate, in felul acesta se mai pot folosi de euro 3 inca 3-4 ani. Daca vor ajunge pe mana altor orase (asa cum se vehiculeaza) vor mai fi utlizate pe putin 5-6 ani.
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
4133 circula chiar in acest moment pe R452, probabil circula cu motorul asa
V2A wrote:
A fost lansată o licitație pentru reparații la motoarele mai multor autobuze Mercedes-Benz Citaro (numărul în SICAP: CN1014748). Mai jos găsiți caietul de sarcini.
Autobuzele vizate sunt:
Euro 3 - 4381, 4428, 4104, 4251, 4133, 4302, 4333, 4127;
Euro 4 - 6232, 6242, 4897, 4705, 4842, 4950, 6284.
4133 circula chiar in acest moment pe R452, probabil circula cu motorul asa
- V2A
-
Posted:
-
📖 Pagination options