Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor

4742 posts, 1246161 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 155 156 157 158 159 160 161  ... 339
 
 

📖 Pagination options
Re: Mentenanţa autobuzelor Gabi23

#4293 a crăpat ieri în zona Unirii, fiind înlocuit pe linia 117 de către #4309.

SPB + 4293 - DEFECT - 01.05.2019.JPG (350.52 KB; downloaded 3388 times)

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor V2A

V2A wrote:
Lui 4307 i-a fost refăcută partea frontală, avariată în urma unui accident.

O poză informativă (scuzați calitatea) cu zona refăcută:
#4307 - 116 - 2.05.2019.jpg (453.97 KB; downloaded 3311 times)

 


Re: Mentenanţa autobuzelor ByOnu

4790 a picat in 605 la Carol I.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor V2A

4239 (repartizat în 232/381) nu mai are deloc linoleum în dreptul ușii 3. În plus, de câteva zile are probleme cu toba de eșapament.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Nenea_titi

4377 crăpat la Ciurel

 


Re: Mentenanţa autobuzelor andrei11

De ce ai postat la mentenanță și nu la incidente ? De unde știi că defecțiunea ține de mentenanță deficitară sau de un incident neplanificat ?
Întreb și eu așa, ca opinia publică, n-am nici un interes de niciunde.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor Utilizator anonim

4413 a pierdut mult lichid caramiziu la Lujerului. E dus la autobaza tractat.

LRM_EXPORT_183550584601665_20190513_120340239.jpeg (1.1 MB; downloaded 2315 times)


LRM_EXPORT_183577387268377_20190513_120407041.jpeg (1.13 MB; downloaded 2316 times)

 


Re: Mentenanţa autobuzelor dany

Antigel, probabil furtun spart, revine in scurt timp

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor ADK

Lichid cărămiziu? :lol: ăla-i antigel, vorba colegului de la vreun furtun fisurat revine repede. Se ajunge aici că mecanicii strâng la maxim capacul de la vas.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor Albert

Poate reveni și azi dacă au furtunul in stoc...

 


Re: Mentenanţa autobuzelor andrei11

ADK,  am mai discutat odată acest aspect, capacul de la vasul de expansiune  trebuie să fie strâns etanș.
Ți-o spun direct, dacă nu te pricepi la teorie ignor-o. O suprapresiune în circuitul de răcire indică  garnitura chiulasă  fisurata, termostat blocat sau  radiator infundat.  ( Plus alte defecțiuni minore ). M-ai mai luat odată peste picior că sunt inginer mecanic, pe lângă faptul că am reparat sute de motoare am mai avut curs de motoare termice și la facltate. Și am făcut o facultate cu proifil mecanic. Am  respectat - și voi respecta - toate meseriile, inclusiv oamenii care le practică, dar șoferul este șofer iar mecanicul este mecanic. Ar trebui să ai dublă calificare ca să-ți exprimi părerea față de presiunile - suprapresiunile din circuitul de răcire. Postările de pe Google ? 99% sunt maculatură, rar să dai peste un articol documentat și original despre suprapresiunile din circuitul de răcire al motorului.
Mai sunt unii de aici care susțin că la autovehicul trebuie să ai anvelope de același profil pe toate roțile, nu fac diferența între anvelopele de vară și cele de iarnă și habar nu au că  anvelopele all season nu te ajută nici vara nici iarna, sunt o măgărie comercială și ar trebui interzise total și definitiv iarna.
Mai sunt alții care susțin că nu există ulei de motor de vară și de iarnă, alții care sunt convinși că plăcuțele de frână sunt din azbest...
Și multe altele !

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Mentenanţa autobuzelor ADK

Mda... unde era expertul. :lol: Forum plin de așa-ziși experți, m-am lămurit. :roll:

 


Re: Mentenanţa autobuzelor cris_m

Pai unde scrie ca suntem experti? Uiti ca forumul este o pasiune pentru majoritatea dintre noi si ca nu o facem din obligatie. A, ca unii dintre noi avem pregatire pe domenii conexe cu tematica forumului (mecanica, transporturi, automatizari etc) este altceva... Andrei este unul dintre ei, cu facultate de profil mecanic absolvita. Eu unul zic ca nu vorbeste sa se afle in treaba. Acum esti liber sa consideri ce doresti, dar asta e realitatea. Inchei aici off-topicul.

 


Re: Mentenanţa autobuzelor TibiV

cris_m, nu este off-topic cat timp se emit "judecati" PE TEME TEHNICE.
ADK wrote:
Mda... unde era expertul. :lol: Forum plin de așa-ziși experți, m-am lămurit. :roll:

adk
Incearca sa nu sari calul... :twisted:
Tu ai un cartonas micut, ca un card, cu poza si datele personale, emis de niste politisti de la rutiera, pe care sunt inscrise categoriile de vehicule PE care le poti conduce.
Card care a presupus vreo 15-30 ore de ”teorie la sala”, vreo 30-60 de ore de condus in trafic, un examen teoretic ( :lol: ) si unul practic. Punct.
Cartonas/card pe care orice politist rutier ti-l poate retine/suspenda daca asa are el chef.

Altii de pe aici au niste ”hartii” mari (tot cu poza si nume), dar pentru care au consumat cam 5000 (cinci mii) de ore de ”teorie la sala” si sute de ore de experiente in laborator. Iar la final, pentru a obtine acele ”hartii” au dat peste 60 de ”examene mici” si unul mare. Si ”hartiile” astea, care au niste semnaturi olografe (nu la imprimanta) nu le poate retine/suspenda nici un politist...

Deci...
AI DAT CU MUCII IN FASOLE !!!..

Daca esti asa sigur despre ce vorbesti, explica te rog de ce crezi tu ca ”se ajunge aici că mecanicii strâng la maxim capacul de la vas.”
Iar dupa ce termini, povesteste-ne (cu vorbele tale) care este diferenta dintre sistemele de racire presurizate si cele nepresurizate. Avantaje si dezavantaje, domenii de aplicare, diferenta de costuri...
(Asta este unul dintre ”maruntisurile” pe care le inveti in cele 5000 de ore de teorie pentru a obtine ceva mai mult de un cartonas de la politia rutiera...)

 


Go to page:  1  ... 155 156 157 158 159 160 161  ... 339
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2332 forum members have written 425583 posts in 5292 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use