Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Terminalul Valea Ialomiţei

52 posts, 29538 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei subway guru

N-a spus nimeni sa desfiintam electricele, din contra, am spus mereu ca trebuie 'reorientate' in conformitate cu noile realitati...doar ca nu e suficient sa vrea Bula 'binele', trebuie si baba sa vrea sa traverseze strada...daca ramanem 'pietrificati' in trecut nu progresam in niciun fel, doar ne intarcem la 'paleolitic'...asta vrem???
:bere:

 


Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei TibiV

shoppy wrote:
RATB nu o sa spuna niciodata "stai bai ca dublam metroul, ia sa ia aia metroul si gata", ca metroul nu este subventionat

In general evit sa mai intru in discutii cu tine, dar de data asta ai lansat o mare prostie.
Si RATB, si Metrorex sunt subventionate.
Doar ca RATB este subventionat de PMB, iar Metrorex este subventionat de MT.

Daca nu crezi, arunca un ochi pe bugetul Metrorex (cred ca l-a pus Adrian Rosca pe undeva, nu am nervi sa caut...)

O sa ai mari surpize cand vei vedea ca fo' jumatea veniturilor Metrorex sunt subventii.
Si - atentie - vorbesc de venituri curente.
Extinderea retelei (care in realitate este tot un venit, atata timp cat primesti "moca" o extindere a retelei, fara sa dai un ban pentru asta...) nu este inclusa in BVC-ul Metrorex...

subway guru wrote:
doar ca nu e suficient sa vrea Bula 'binele', trebuie si baba sa vrea sa traverseze strada...

Noroc ca Bula are timp sa o convinga pe baba...
Noi, in Bucuresti, nu prea mai avem timp... ;)

 


Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei shoppy

Da, bine, ce vroiam sa spun este ca PMB este votat de pensionarii din Bucuresti, al caror talon de pensie reprezinta abonament nelimitat la RATB dar nu are nici o valoarea la Metrorex.

 


Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei Florinds

E adevarat si asta...
Dar, pe alt topic Guru spunea ca Metrorex a platit, RATB nu (prin PMB) linia dublata.
Lucrul asta nu il stiam si atunci are dreptate Metrorex.
Corect ar fi deci ca RATB daca doreste (ca si noi din zona de altfel, voi prefera oricand troleibuzul autobuzului) sa mentina liniile pe ramura nordica, sa plateasca linia dublata, iar Metrorex sa refaca pe cat posibil situatia la stadiul de dinaintea lucrarilor.

 


Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei andrei11

______________
9-5-2017 10-58-09 AM.jpg (55.97 KB; downloaded 6487 times)

 


Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei shoppy

Ca a platit la RATB sau la PMB nu are nici o relevanta, ca orice institutie de stat RATB preda toate veniturile la PMB si dupa aceea  primeste inapoi bani de investitii.
Metrorex nu are ce dreptate sa aiba sau sa nu aiba, lucrul demolat trebuie platit sau construit la loc dupa cum prefera proprietarul, ca este ineficient ca mijloacele sa se dubleze  cu statii de lungimi egale este alta treaba, aici se vede incapacitatea institutiilor de a colabora, ca si Metrorex construieste metrou pe unde ii tuna indiferent de ce face RATB, si RATB baga linii pe unde le tuna indiferent de Metrorex.

 


Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei Florinds

Da, dar fiecare raspunde de banii lui, PMB de ai lui, MT de ai lui. Pana una-alta, MT a platit, PMB a beneficiat si acum vrea sa ramana si cu linia extinsa, si cu liniile vechi, pe banii MT.
E logic ce spui tu, dar nu se inteleg frate cu frate, sunt frati gemeni care se judeca, ce pretentii ai de la institutii? Fiecare isi incordeaza muschii, incearca sa faca din rahat bici.

 


Re: Discutii - Lucrari statia si depou Valea Ialomitei aztec

Deci ce aveam inainte, ce avem acum...

Intrebarea e ce o sa ramana pana la urma...
ante metrou.jpg (332.04 KB; downloaded 6370 times)
acum.jpg (313.48 KB; downloaded 6371 times)

 


Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) subway guru

Pune si metroul si autobuzul ca sa avem o imagine corecta...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) GPS

Eu zic ca ar avea sens o linie de troleibuz, 93 Valea Ialomiței - Gara de Nord, nu contează pe bani cui e făcută, dacă ar fi singura linie de pe ramura nordica, și ar avea un interval decent (4-5 minute). Desigur acum e cam imposibil de realizat... Astfel s-ar reduce poluarea, deoarece cei care vor sa meargă in cartier iau troleibuzul, iar cei care vor sa ajungă in centru / alte cartiere iau metroul. In caz de nevoie se mai poate pune o linie de autobuz.

 


Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) Puss in Boots

Daca se da drumul la str.V.Ialomitei, cum citesc pe alt topic, cu troleele nu s-a luat inca nicio decizie nu?

 


Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) andrei11

GPS wrote:
...deoarece cei care vor sa meargă in cartier iau troleibuzul.

Stațiile de metrou se suprapun peste cele de troleibuz. În cartier pe ramura nordică te vei da tot cu metroul.  :D
Adică cum ar veni cu un troleu de 12 ori mai mare ( ca și capacitate ).
Un troleu are sens de la Valea Argeșului la gară.
Prin centru două linii, una  M Eroilor - Vatra Luminoasă și una M Eroilor - Balta Albă.
85 să-și păstreze actuala rută GdN - G. Obor.
_____________
Asta dacă următoarea etapă din M 5 va fi Eroilor - Iancului. Vă dați seama că pe bulevard nu o să mai circule absolul nimic.
Așadar dacă reorganizează troleele cum am propus eu e ok.
Capul de la Vasile Pârvan oricum e contra naturii, logic e să întoarcă troleele la M Eroilor. Evident și 66.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) GPS

andrei11 wrote:
GPS wrote:
...deoarece cei care vor sa meargă in cartier iau troleibuzul.

Stațiile de metrou se suprapun peste cele de troleibuz. În cartier pe ramura nordică te vei da tot cu metroul.  :D
Adică cum ar veni cu un troleu de 12 ori mai mare ( ca și capacitate ).



Fara suparare, dar nu ar da nimeni 2.5 lei ca sa ajunga de la Parc la DT 34, in detrimentul a 1.3 lei sau gratis, depinde de situatie. Nu o sa ia nimeni metroul pentru asa ceva, o sa prefere sa o ia pe jos, pentru ca ajunge mai repede. Troleibuzul e suprateran, il prinzi in statie, te urci si scutesti o statie de mers pe jos, la metrou trebuie sa cobori, sa treci de porti, de abia dupa te urci in metrou, apoi mai ai de urcat si la iesire.
Metroul e bun, dar nu pentru asa ceva, si nu cu statii de rang RATB, pentru ca asa e in vest... Nu cred ca a murit nimeni cu statiile actuale si nu cred ca va muri nimeni daca statiile ar fi la o distanta de minim 750m intre ele. Ca sa nu mai zic de situatia in care vezi cealalta statie de pe peron, in unele cazuri nici la RATB nu se intampla asa ceva.
_______
Scuze de off. :bere:

 


Re: Capătul de la Valea Ialomiţei (liniile 90, 91, 93) alliens

Atata timp cat  RATB si Metrorex au fiecare propriul sistem de taxare, si mai mult au preturi diferite pentru o calatorie, nu cred ca un posesor de abonament RATB va  fi dispus sa aleaga metroul in zona respectiva daca are alternativa RATB.....daca am fi fost o capitala civilizata, cu un sistem unic de taxare si pret, indiferent de  operator, ar fi fost valabila  asetiunea ca daca ai metrou cu aceleasi statii cu troleibuzul ai lua automat metroul....

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421753 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use