Topic: Terminalul Valea Ialomiţei
52 posts, 29480 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Terminalul Valea Ialomiţei
Dominatrix
Capatul de la Valea Ialomitei a fost deschis circulatiei troleibuzelor in anul 1971, cand liniile 84 si 93 au fost prelungite pana acolo. Linia 84 circula intre Valea Ialomitei si Bd. Muncii/Basarabia (capatul actual al liniilor 70 si 79), pe un traseu diferit fata de cel de azi in zonele Cotroceni si Popa Nan (dupa cum s-a discutat aici, respectiv aici), iar linia 93 circula pe traseul pe care il are si azi. Interesant e ca de atunci si pana in ziua de azi, linia 93 si-a pastrat acelasi traseu (mai putin perioada "tulbure" 1985 - 1994), despre care s-a vorbit aici.
Capatul de la Valea Ialomitei a fost deschis circulatiei troleibuzelor in anul 1971, cand liniile 84 si 93 au fost prelungite pana acolo. Linia 84 circula intre Valea Ialomitei si Bd. Muncii/Basarabia (capatul actual al liniilor 70 si 79), pe un traseu diferit fata de cel de azi in zonele Cotroceni si Popa Nan (dupa cum s-a discutat aici, respectiv aici), iar linia 93 circula pe traseul pe care il are si azi. Interesant e ca de atunci si pana in ziua de azi, linia 93 si-a pastrat acelasi traseu (mai putin perioada "tulbure" 1985 - 1994), despre care s-a vorbit aici.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Capatul de la Valea Ialomitei (liniile 90, 91, 93)
linia 69
Prin acest capat se retrag toate troleibuzele care apartin Depoului Bujoreni. Inainte retragerea se facea chiar prin bucla capatului dar de cativa ani (din pacate nu mai stiu exact) s-a montat retea drept, chiar pe strada Valea Ialomitei pentru a nu se mai incurca troleibuzele care se retrag cu cele ale liniilor care intorc acolo.
Prin acest capat se retrag toate troleibuzele care apartin Depoului Bujoreni. Inainte retragerea se facea chiar prin bucla capatului dar de cativa ani (din pacate nu mai stiu exact) s-a montat retea drept, chiar pe strada Valea Ialomitei pentru a nu se mai incurca troleibuzele care se retrag cu cele ale liniilor care intorc acolo.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Capatul de la Valea Ialomitei (liniile 90, 91, 93)
Utilizator anonim
Intreaga zona se va schimba in urmatoarea perioada, aici se afla amplasamentul statiei de pe M5 - Valea Ialomitei si a depoului Valea Ialomitei.
Intreaga zona se va schimba in urmatoarea perioada, aici se afla amplasamentul statiei de pe M5 - Valea Ialomitei si a depoului Valea Ialomitei.
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Capatul de la Valea Ialomitei (liniile 90, 91, 93)
SprinterXP
Si prin acest capat, dar si prin capatul de la Valea Argesului (liniile 69 si 71), desi intradevar marea majoritate a liniilor de la Bujoreni fac accesul/retragerea prin acest capat.
linia 69 wrote:
Prin acest capat se retrag toate troleibuzele care apartin Depoului Bujoreni.
Si prin acest capat, dar si prin capatul de la Valea Argesului (liniile 69 si 71), desi intradevar marea majoritate a liniilor de la Bujoreni fac accesul/retragerea prin acest capat.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Capatul de la Valea Ialomitei (liniile 90, 91, 93)
Dr2005
Prin Valea Argeşului nu ai ce să retragi, că nu s-a mai făcut reţea în dublu sens pe Str. Valea Oltului (decât să pui captatoarele pe sensul opus), deşi, acum câţiva ani, s-a făcut curba. Singura soluţie e să vii înapoi pe Str. Valea Argeşului, apoi viraj la stânga spre bucla Drumul Taberei şi iar la stânga pe Str. Valea Ialomiţei.
Prin Valea Argeşului nu ai ce să retragi, că nu s-a mai făcut reţea în dublu sens pe Str. Valea Oltului (decât să pui captatoarele pe sensul opus), deşi, acum câţiva ani, s-a făcut curba. Singura soluţie e să vii înapoi pe Str. Valea Argeşului, apoi viraj la stânga spre bucla Drumul Taberei şi iar la stânga pe Str. Valea Ialomiţei.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Capatul de la Valea Ialomitei (liniile 90, 91, 93)
Gabi23
Probabil ca se va "face" in urmatoarea perioada reteaua de retragere pe la Valea Argesului >> Valea Oltului, pentru ca clar va fi nevoie iminenta.
Probabil ca se va "face" in urmatoarea perioada reteaua de retragere pe la Valea Argesului >> Valea Oltului, pentru ca clar va fi nevoie iminenta.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Capatul de la Valea Ialomitei (liniile 90, 91, 93)
Victor92
Prin capatul de la Valea Ialomitei, au acces liniile 61,62,91,93,96.
Prin capatul de la Valea Argesului, au acces DOAR liniile 69 si 71.
De asemenea, retragerea parcului de la Bujoreni se face pe la Valea Ialomitei.
SprinterXP wrote:linia 69 wrote:
Prin acest capat se retrag toate troleibuzele care apartin Depoului Bujoreni.
Si prin acest capat, dar si prin capatul de la Valea Argesului (liniile 69 si 71), desi intradevar marea majoritate a liniilor de la Bujoreni fac accesul/retragerea prin acest capat.
Prin capatul de la Valea Ialomitei, au acces liniile 61,62,91,93,96.
Prin capatul de la Valea Argesului, au acces DOAR liniile 69 si 71.
De asemenea, retragerea parcului de la Bujoreni se face pe la Valea Ialomitei.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Capatul de la Valea Ialomitei (liniile 90, 91, 93)
Dr2005
Nu va mai fi nevoie, că în 2 + n ani (unde N tinde la infinit) vom avea metrou, deci adio troleibuze. Problema e că atunci când se va începe casarea în masă a Ikarusurilor (mare minune dacă nu o fi chiar anul ăsta), va dispărea mare parte din reţeaua din Drumul Taberei, chiar dacă metroul nu e gata.
Gabi23 wrote:
Probabil ca se va "face" in urmatoarea perioada reteaua de retragere pe la Valea Argesului >> Valea Oltului, pentru ca clar va fi nevoie iminenta.
Nu va mai fi nevoie, că în 2 + n ani (unde N tinde la infinit) vom avea metrou, deci adio troleibuze. Problema e că atunci când se va începe casarea în masă a Ikarusurilor (mare minune dacă nu o fi chiar anul ăsta), va dispărea mare parte din reţeaua din Drumul Taberei, chiar dacă metroul nu e gata.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Capatul de la Valea Ialomitei (liniile 90, 91, 93)
linia 69
Situatia retragerii liniilor 69 si 71 este exact asa cum a scris Dr2005 deci tot prin Valea Ialomitei ! De aceea am scris ca toate troleibuzele de la Bujoreni se retrag prin str. Valea Ialomitei. Racordul spre Valea Oltului de la capatul strazii Valea Argesului a fost facut acum vreo 2 -3 ani cand s-a asfaltat capatul de la Valea Ialomitei iar toate troleibuzele Depoului Bujoreni pentru o saptamana se retrageau pe aici prin mutarea captatorilor manual pe sensul de venire. E adevarat ca la intrarea in traseu doar troleibuzele liniilor 69 si 71 vin pe Valea Oltului.
Pe perioada lucrarilor la M5 si in special al celor de la Valea Ialomitei mai mult ca sigur ca toate troleibuzele vor avea accesul la depou prin Valea Argesului - Valea Oltului. Atunci (cat de curand) va trebui fi facut accesul in dublu sens pe Valea Oltului, in portiunea Valea Argesului - Valea Ialomitei.
Troleibuzele din Drumul Taberei nu se vor scoate nici pe durata lucrarilor la M5 nici dupa (ma refer la cele care merg pe ramura sud). Totusi Depoul Bujoreni e un depou mare si e si cel mai nou construit. Reteaua din partea de sud a cartierului nu prea are de-aface cu M5, cel putin pana la Favorit e nevoie de troleibuze + ca mai sunt si cele din Militari (61 si 62) si 96.
Si totusi in Militari "convietuiesc" foarte bine cu metroul, de ce in Drumul Taberei nu ar putea?
Situatia retragerii liniilor 69 si 71 este exact asa cum a scris Dr2005 deci tot prin Valea Ialomitei ! De aceea am scris ca toate troleibuzele de la Bujoreni se retrag prin str. Valea Ialomitei. Racordul spre Valea Oltului de la capatul strazii Valea Argesului a fost facut acum vreo 2 -3 ani cand s-a asfaltat capatul de la Valea Ialomitei iar toate troleibuzele Depoului Bujoreni pentru o saptamana se retrageau pe aici prin mutarea captatorilor manual pe sensul de venire. E adevarat ca la intrarea in traseu doar troleibuzele liniilor 69 si 71 vin pe Valea Oltului.
Pe perioada lucrarilor la M5 si in special al celor de la Valea Ialomitei mai mult ca sigur ca toate troleibuzele vor avea accesul la depou prin Valea Argesului - Valea Oltului. Atunci (cat de curand) va trebui fi facut accesul in dublu sens pe Valea Oltului, in portiunea Valea Argesului - Valea Ialomitei.
Troleibuzele din Drumul Taberei nu se vor scoate nici pe durata lucrarilor la M5 nici dupa (ma refer la cele care merg pe ramura sud). Totusi Depoul Bujoreni e un depou mare si e si cel mai nou construit. Reteaua din partea de sud a cartierului nu prea are de-aface cu M5, cel putin pana la Favorit e nevoie de troleibuze + ca mai sunt si cele din Militari (61 si 62) si 96.
Si totusi in Militari "convietuiesc" foarte bine cu metroul, de ce in Drumul Taberei nu ar putea?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Capatul de la Valea Ialomitei (liniile 90, 91, 93)
Dr2005
Şi Berceni la fel... şi totuşi e complet izolat de reţea. Şi nu de ieri, ci de vreo 30 de ani.
linia 69 wrote:
Totusi Depoul Bujoreni e un depou mare
Şi Berceni la fel... şi totuşi e complet izolat de reţea. Şi nu de ieri, ci de vreo 30 de ani.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Capatul de la Valea Ialomitei (liniile 90, 91, 93)
linia 69
Din pacate asa e, dar sper ca Bujoreni sa nu ajunga la fel. Partea buna e ca nu s-a desfintat. (haz de necaz)
O sa vedem ce va mai fi .... timpul le rezolva pe toate ... depinde si cum !!!!
Din pacate asa e, dar sper ca Bujoreni sa nu ajunga la fel. Partea buna e ca nu s-a desfintat. (haz de necaz)
O sa vedem ce va mai fi .... timpul le rezolva pe toate ... depinde si cum !!!!
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Capatul de la Valea Ialomitei (liniile 90, 91, 93)
Dominatrix
linia 69 wrote:In Militari statiile sunt mai indepartate, deci si transportul de suprafata si metroul sunt absolut necesare si nu poti avea "unul" fara "celalalt". Metroul din Drumul Taberei va fi un tramvai subteran, deci cele 2 situatii nu sunt direct comparabile. Evident, asta nu inseamna ca trebuie scoase troleibuzele (de ex. in continaure va fi nevoie de legatura cu gara etc. ), dar s-a dovedit in alte orase ale patriei ca cel mai usor de a scapa de troleibuze este de a lasa intentionat infrastructura si vehiculele in paragina pentru ca in timp sa devina pretext pentru desfiintare. Cum altfel se pot justifica aburelile cu "autobuze hibrid"? Infiintarea, extinderea sau continuarea transportului electric este lasata la cheremul alesilor vremelnici ai orasului, care nu sunt in mod obligatoriu si cunoscatori in domeniu si nici nu sunt interesati in proiecte ce isi arata roadele dupa mai mult de 1-2 mandate. Despre obligativitatea unor studii de circulatie pertinente, facute dupa metodologie si criterii europene, sau despre importanta strategica a transportului electric nu se aminteste nimic.
Si totusi in Militari "convietuiesc" foarte bine cu metroul, de ce in Drumul Taberei nu ar putea?
- autob368
-
Posted:
-
Re: Capatul de la Valea Ialomitei (liniile 90, 91, 93)
autob368
Azi, vineri 06.01.2012 este ultima zi de existenta a capatului de troleibuze Valea Ialomitei. Dupa 40 ani de existenta, perioada in care a gazduit linii precum 84, 90, 91, 93 si nu a suferit modernizari/schimbari (exceptand inlocuirea pietrei cubice cu asfalt si a cabinei dispecerei) acest capat isi traieste azi ultimile ore, lasand loc santierului pentru magistrala 5 de metrou, respectiv pentru statia si depoul Valea Ialomitei. Asadar ceea e se scria pe forum acum aproape un an, devine realitate. La ora 24 se retrag ultimile troleibuze in depoul Bujoreni pe strada Valea Ialomitei si din acest capat de linie. Incepand de sambata 07.01.2012 toate troleibuzele depoului Bujoreni au accesul si retragerea prin Valea Oltului-Valea Argesului. Vom reveni cu poze din ultima zi de circulatie pe Valea Ialomitei.
Utilizator anonim wrote:
Intreaga zona se va schimba in urmatoarea perioada, aici se afla amplasamentul statiei de pe M5 - Valea Ialomitei si a depoului Valea Ialomitei.
Gabi23 wrote:
Probabil ca se va "face" in urmatoarea perioada reteaua de retragere pe la Valea Argesului >> Valea Oltului, pentru ca clar va fi nevoie iminenta.
Victor92 wrote:
Prin capatul de la Valea Ialomitei, au acces liniile 61,62,91,93,96.
Prin capatul de la Valea Argesului, au acces DOAR liniile 69 si 71.
De asemenea, retragerea parcului de la Bujoreni se face pe la Valea Ialomitei.
Azi, vineri 06.01.2012 este ultima zi de existenta a capatului de troleibuze Valea Ialomitei. Dupa 40 ani de existenta, perioada in care a gazduit linii precum 84, 90, 91, 93 si nu a suferit modernizari/schimbari (exceptand inlocuirea pietrei cubice cu asfalt si a cabinei dispecerei) acest capat isi traieste azi ultimile ore, lasand loc santierului pentru magistrala 5 de metrou, respectiv pentru statia si depoul Valea Ialomitei. Asadar ceea e se scria pe forum acum aproape un an, devine realitate. La ora 24 se retrag ultimile troleibuze in depoul Bujoreni pe strada Valea Ialomitei si din acest capat de linie. Incepand de sambata 07.01.2012 toate troleibuzele depoului Bujoreni au accesul si retragerea prin Valea Oltului-Valea Argesului. Vom reveni cu poze din ultima zi de circulatie pe Valea Ialomitei.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Capatul de la Valea Ialomitei (liniile 90, 91, 93)
Gabi23
Cateva poze din acest terminal realizate in anul 2010...
Cateva poze din acest terminal realizate in anul 2010...
Valea Ialomitei - 06.11.2010.JPG (261.21 KB; downloaded 8789 times)
Valea Ialomitei - 06.11.2010 (1).JPG (396.19 KB; downloaded 8792 times)
Valea Ialomitei - 06.11.2010 (2).JPG (460.46 KB; downloaded 8791 times)
Valea Ialomitei - 06.11.2010 (3).JPG (384.09 KB; downloaded 8802 times)
Valea Ialomitei - 06.11.2010 (4).JPG (518.28 KB; downloaded 8798 times)
Valea Ialomitei - 06.11.2010 (5).JPG (526.33 KB; downloaded 8796 times)
Valea Ialomitei - 06.11.2010 (6).JPG (554.87 KB; downloaded 8801 times)
Valea Ialomitei - 06.11.2010 (7).JPG (408.38 KB; downloaded 8786 times)
Valea Ialomitei - 06.11.2010 (8).JPG (523.87 KB; downloaded 8789 times)
Valea Ialomitei - 06.11.2010 (9).JPG (413.43 KB; downloaded 8794 times)
📖 Pagination options