Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Discuții diverse

782 posts, 229130 views
 
Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse BGP2597

Eu am cumpărat bilet de la automat și cu 6 minute înaintea trenului (5 minute e limita admisă în care se consideră că mai poți prinde trenul la linie). Probabil la trenul respectiv nu mai existau locuri disponibile și a fost închis la vânzare, alt motiv nu văd să nu te fi lăsat.

 


Re: Discutii diverse dekolor

M-am gandit si eu la asta, dar dupa ce n-am reusit sa cumpar de la automat m-am dus la o casa de langa, si am putut sa imi iau bilet la trenul respectiv. Ciudat.

 


Re: Discutii diverse Bogdan Ciorascu

dekolor wrote here:
Exista un motiv anume pentru care nu poti cumpara un bilet de la automatele CFR cu doar cateva ore inainte de plecarea trenului? Am vrut astazi sa iau un bilet de la un automat CFR din Gara de Nord pentru trenul de Constanta de la ora 14, dar nu m-a lasat pe motivul ca "pentru trenul respectiv nu se mai pot cumpara bilete" sau ceva de genul, desi era ora 11. La cele online inteleg motivul celor 6 ore, dar la cele printate la automat care ar fi?

Asta ca tot se intreba Vitalie Cojocari mai devreme pe ProTV de ce nu foloseste nimeni automatele alea.


Netul prost! Am rugat o doamna de la casierie sa restarteze un automat si dupa a mers perfect!

 


Re: Discutii diverse shoppy

S-a facut o schimbare pe urcarea trenurilor de la GFR pe Timis, pana acum spargeau trenul in cupluri, aduceau 30 de vagoane cu impingatoare si apoi inca 15, acum au redus trenurile la 35 de vagoane si le aduc in dubla tractiune cu rotasa.
Apropo de organizarea schimbului pe locomotiva, GFR face schimbul de mecanici pe impingatoarea de pe Timis la Predeal, ultimul tren impins este pe la ora 19 dupa care mecanicii cer gararea pe linia 6 ca la 19:30 le vine schimbul de la Ploiesti cu R3007 la linia 7 si ei pleaca la Ploiesti dupa ce predau tura cu R3024.

 


Re: Discutii diverse andrei11

Pentru un drum București - Iași cu trenul îmi trebuie Certificatul Verde ?
La avion ( tot București - Iași ) parcă da.

 


Re: Discutii diverse PTMZ

Doar dacă mergi cu trenul de noapte sau dacă te prinde intervalul 22:00 - 5:00 pe drum.

 


Re: Discutii diverse shoppy

O bijuterie, Dashcam Bucuresti Nord - Berceni pe centura de vest / sud si retur.
Filmare octombrie 2016, vizita oficiala de lucru pentru observarea situatiei din teren, cronometrarea timpilor de parcurs si stabilirea ochiometrica a pozitiei viitoarelor statii de calatori de pe centura.
Se vede ca Berceni este o ruina, nu mai trec trenuri, toata gara este cu restrictie de 5km/h iar IDM trebuie sa se deplaseze cu masina in capul garii pentru a manevra semnalizarea mecanica(de asemenea interstatia Jilava - Berceni este linie simpla limitata la 15km/h).
Interesante si comentariile, cum planuiau oamenii tren la Cotroceni si altele.


 


Re: Discutii diverse shoppy

S-au livrat cupoane de sina in Predeal, daca le folosesc pe Predeal - Darste o sa mai urmeze si alte intarzieri.

 


Re: Discutii diverse ByOnu

https://cfrcalatori.ro/transportul-anima ... ompanie/

În vagoanele de călători, la clasa a 2-a, este permis transportul câinilor însoţiţi  în următoarele condiţii:

- au botniţã,
- sunt ţinuţi în lesă pe podeaua vagonului, în compartimente,
- dacă nici un călător nu protestează.


Cum vine asta?

 


Re: Discutii diverse BGP2597

Adică dacă cineva la 6 rânduri distanță de tine zice că nu vrea să meargă cu câinele în vagon, controlorul te trimite pe hol să stai pe scări, cu tot cu rezervarea de loc pe care ai dat bani.

 


Re: Discutii diverse orex

shoppy wrote here:
O bijuterie, Dashcam Bucuresti Nord - Berceni pe centura de vest / sud si retur.
Filmare octombrie 2016, vizita oficiala de lucru pentru observarea situatiei din teren, cronometrarea timpilor de parcurs si stabilirea ochiometrica a pozitiei viitoarelor statii de calatori de pe centura.
Se vede ca Berceni este o ruina, nu mai trec trenuri, toata gara este cu restrictie de 5km/h iar IDM trebuie sa se deplaseze cu masina in capul garii pentru a manevra semnalizarea mecanica(de asemenea interstatia Jilava - Berceni este linie simpla limitata la 15km/h).
Interesante si comentariile, cum planuiau oamenii tren la Cotroceni si altele.

Comentariile dupa min. 29:27 sunt fabuloase!
”Astea care-s restrictii de 5 trebuia inchisa linia demult, numa ca le tin asa la limita existentei”;
”Aia iti cade trenul intre linii”!
Si la min. 34:00
”Aicea se tin traversele de linii”
Asta acum mai bine de 5 ani.   :headbash:  
PS
Cu toate astea, atunci, intre GdN si Berceni  parcursul a fost de 41 de minute.

 


Re: Discutii diverse andrei11

Care sunteţi cu reglementările recente, ce semifică semnul acesta ?
cfr.png (1.15 MB; downloaded 2314 times)

 


Re: Discutii diverse PTMZ

Nu sunt sigur, dar cred că am găsit un potențial răspuns la benzinari:
frunzaverde wrote:
2. Limitarea permanenta : Dar ce se intampla daca intre doua gari avem doua segmente, una de 120, alta de 50? De exemplu, sa zicem ca avem o sectiune de 5 km de linie dreapta, urmata de o curba foarte, foarte brusca si un pod. Avem asa ceva pe Floresti - Campina la Bobolia, de exemplu? O optiune ar fi ca tot segmentul sa fie pus la viteza minima a liniei intre astea doua gari, dar e aberant, de ce ai merge 10 km cu 50 pentru un pod de 500 metri si o curba.

Asa ca s-au inventat limitarile permanente. Astea sunt niste placi dreptunghiulare albe, puse in teren, pe care scriu doua cifre cu negru: una sus, una jos.

Cifra de sus e viteza limitata, care e totdeauna strict mai mica ca VS, in km pe ora
Cifra de jos este punctul de unde incepe limitarea, in metri.

Deci:
100
000

se citeste : Din punctul tablei (in zero metri) se circula cu 100 km/h. Se revine la VS cu o alta tabla alba pe care scrie, cu negru, VS. Sau VN daca tabla e veche rau.

Limitarile astea nu se consemneaza DECAT in teren. Nu exista un document care le centralizeaza. Sunt permanente pentru ca sunt gandite sa fie folosite exclusiv acolo unde configuratia liniei nu permite, PERMANENT, viteza normala (VS). Adica curbe, sicane, declivitati ciudate, poduri construite la un standard inferior etc. etc., si ideea e ca nu se vor scoate niciodata.

Sursa

 


Re: Discutii diverse BGP2597

Aceea e poziția kilometrică a magistralei - km 1+300.  Pe liniile modernizate după 2000 vechile borne înfipte în pământ au fost înlocuite cu plăci metalice amplasate pe stâlpi din 200 în 200 de metri.

Limitările permanente arată similar, dar au scrisul mai mic.

 


Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420533 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use