Forum părinte: Paris

 

Subiect: Metroul din Paris

171 mesaje, 42518 vizualizări.
 
Mergi la pagina:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
 
 

📖 Opțiuni paginare
  • Autor: Dr2005
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris Dr2005

Păi conductor înseamnă naş... conducătorul de tren se numeşte mecanic.

 


  • Autor: bercenicity
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris bercenicity

Campanie anti-bizoneala in metrou/autobuz:
subway_ad_prints_in_france_640_01.jpg (68.2 KB; descărcat de 2976 ori)
subway_ad_prints_in_france_640_02.jpg (73.13 KB; descărcat de 2975 ori)
subway_ad_prints_in_france_640_03.jpg (76.29 KB; descărcat de 2975 ori)
subway_ad_prints_in_france_640_04.jpg (72.96 KB; descărcat de 2975 ori)
subway_ad_prints_in_france_640_05.jpg (82.19 KB; descărcat de 2975 ori)

 


  • Autor: 2009
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris 2009





Esplanade de La Défense, vedere spre Pont De Neuilly










Palais Royal-Musée du Louvre, intrarea
http://www.panoramio.com/photo/414298
414298 (1).jpg (31.8 KB; descărcat de 2953 ori)

Rue de Rivoli, strada pe sub care trece



. Pe stanga aripa Richeleau de la Musée du Louvre
http://www.panoramio.com/photo/1095041
1095041.jpg (62.32 KB; descărcat de 2954 ori)





Palais Royal-Musée du Louvre







______________________________________

Zilele trecute s-a inaugurat tronsonul



de la Créteil - Préfecture la Créteil - Pointe du Lac, o statie.




 


  • Autor: 2009
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris 2009

In legatura cu



este interesant ce modificari s-au produs de-a lungul timpului in partea de vest.
Daca initial capatul liniei la 1900 a fost la Porte Maillot, ulterior s-a dorit extinderea liniei spre vest. Dar a aparut o problema! Fix ''perpendicular'' pe linile lui



, imediat la vest de bucla de la Porte Mallot, chiar langa bucla se aflau liniile ferate ale liniei



, situate la acelasi nivel cu



. Evident ca



nu putea trece mai departe spre Esplanade de la Défense. Asa ca a trebuit sa se adanceasca



pentru a putea trece pe sub liniile



. Prin adancirea lui



statia Porte Maillot fiind la acelasi nivel cu



situata pe fost bucla de intoarcere a



, a ajuns inutilizabila, fiind acum ''ghost station''.



trece pe noul traseu pe sub fosta bucla, pe sub



si se realizeaza o noua statie la Porte Maillot (actuala statie). Acest tronson de o statie se deschise in 1936, iar in 1937 de la Porte Maillot se deschide si tronsonul de inca doua statii pana la Pont de Neuilly, dar problemele nu se termina aici.
O poza cu vechea statie Porte Maillot situata in bucla, si o poza cu bucla, vechiul capat de intoarcere a lui







Inderdit by dsankt, on Flickr



Sans poisson by dsankt, on Flickr

Problemele sunt departe de a lua sfarsit. Initial s-a vrut extinderea spre La Défense iar in 1937 statia Porte de Neuilly a ramas provizoriu capat de linie, s-a lasat chiar o amorsa pentru o viitoare subtraversare a Senei, dar la statia Pont de Neuilly s-a facut greseala, dealtfel ca la Bucuresti, la Bazilescu, sa nu puna niciun macaz pentru a intoarce trenurile de pe



. Acest tronson a ajuns un calvar pentru traficul de pe



din cauza capatului provizoriu de la Pont de Neuilly. A ramas provizoriu pe urmatorii 50 ani, pana in anii 90.
In anii 70, odata cu extinderea zonei se decide constructia unor amorse pentru doua viitoare statii La Défense - Michelet si La Défense-Élysée. Se spera totusi ca



sa traverseze o data Sena si sa treaca spre zona La Défense. Dar norocul nu ii surade nici de aceasta data. Abia in 1992 se traverseaza Sena, dar pe un pod la suprafata la nivel cu bulevardul(filmuetul de la postul anterior cu vedere spre est, dar si poza de mai jos cu vedere spre vest). Se renunta la ideea de o subtraversare deoarece era prea costisitor, iar cele doua amorse pentru statiile La Défense nu s-au mai utilizat.S-au construit doua noi statii pentru



, actualele Esplanade de la Défense si La Défense, iar acele amorse au ramas nefolosite.





Grande Arche de La Défense si liniile metroului care intra in subteran spre statia Esplanade de la Défense



La Défense Paris by Manuel.A.69, on Flickr

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris andrei11

Obiectia aceea cu "capul provizoriu 50 ani" mi se pare interesanta, vezi si "Parcul ..." nostru de pe M 4 care este tot asa, un cap provizoriu. Al nostru este inca "bebelus" nu are decat cateva luni.
Trei  intrebari scurte
1) Bucla veche de la Porte Maillot o mai fi functionala ?
2) Intre noua statie Porte Maillot si statia Les Sablons ( mergand spre West), deci intre cele 2 statii sti cumva ce este ? Mi se par multe linii acolo.
3) Sti cumva "Atelierele Maillot" ce reprezinta ? Sau pur si simplu este "bucla"  :?:
Mi se pare mie, sau am cam ajuns la cap cu M 1 / Paris  :?:

 


  • Autor: 2009
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris 2009

andrei11 a scris:
Bucla veche de la Porte Maillot o mai fi functionala ?

E in stare de functionare, ca nu mai intorc metrourile acolo este altceva.

andrei11 a scris:
Sti cumva "Atelierele Maillot" ce reprezinta ? Sau pur si simplu este "bucla"  :?:

Bucla de la Porte Maillot, mai exact atelierele Maillot, este folosita pentru incercarea ramelor MP05 rame care vor inlocui vechile MP89 de pe



o data cu punerea in serviciu a lui



pe sistemul sans conducteurs in 2012

MP89 la Bastille



MP89 by EMFDMDS, on Flickr

si noile MP05, diferenta fiind defapt ca MP05 va circula in sistem sans conducteurs din 2012 si nu au cabina. Evident ca difera echipamentul electronic la ele. MP05 trebuie sa inceapa din noiembrie sa circule cu calatori, pana acum a fost doar in teste. Din noiembrie va fi cu calatori pentru ca deja portile la peron sunt montate.



Vue avant du MP 05 by greenski, on Flickr

MP05 la Nation in teste






andrei11 a scris:
Mi se pare mie, sau am cam ajuns la cap cu M 1 / Paris  :?:

cam da

andrei11 a scris:
vezi si "Parcul ..." nostru de pe M 4 care este tot asa, un cap provizoriu. Al nostru este inca "bebelus" nu are decat cateva luni.

Poate imi explici si mie pe forum la sectiunea de metrou Bucuresti cum se circula concret de la 1 Mai la Parc. Se circula doar pe un fir de la 1 Mai la Parc? Adica metroul pleaca din 1 Mai pe dreapta asa cum a venit, ajunge la Parc se intoarce pe acelasi fir pana la 1 Mai si de la 1 Mai merge normal mai departe tot pe dreapta? Celalt fir dintre 1 Mai si Parc presupun ca nu e utilizabil. Draguta gluma cu ''bebelusul'' :lol:

 


  • Autor: andrei11
  • Moderator forum
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris andrei11

Ateliers de Charonne... locul de nastere al magistralei M 2. Apoi urmeaza o "megastatie" Nation. Cred ca e prima statie  a lui M 2, o statie tip "bucla". Desi mi-am propus sa nu fiu ironic pe acest topic, totusi nu ma pot abtine sa ma gandesc ca noi la Unirii facem "mofturi" ca vor trebui sa treaca pe acolo intr-un viitor incert inca una sau 2 magistrale de metrou. Si cand ma gandesc ca la metroul francez la "Nation" vorbim de anii 1900, 1903, 1933... Pe vremea aia in Romania ne luptam cu taranii la Rascoala din 1907... No comment !
Asadar poftiti in vagoane, urmeaza statia "Avron", peron pe partea dreapta !

 


  • Autor: rosetti61
  • Membru Silver
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris rosetti61

Tot pe linia 1, imediat dupa Argentine se afla statia Charles de Gaulle-Etoile - punct terminus pentru linia 6 si statie de transit pentru liniile 1 si 2.
Un plan al buclei de la Etoile din jurul anilor 1900 (planul e de pe amtuir.org, la sectiunea de metrou) si situatia actuala.
1900_cmp_plan_etoile_boucle_106.jpg (77.91 KB; descărcat de 2842 ori)
Porte Maillot - CdG-Etoile.JPG (91.07 KB; descărcat de 2841 ori)

 


  • Autor: 2009
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris 2009

rosetti61 a scris:
se afla statia Charles de Gaulle-Etoile - punct terminus pentru linia 6

Teroretic, da e punct terminus pentru



dar practic nu, pentru ca Charles de Gaulle Etoile e statie situata chiar in bucla, iar metrourile merg continuu, stationeaza putin acolo. Schimburile de mecanici de pe



se fac la urmatoarea statie la Kléber.Kléber are mai multe linii, iar metrourile pot astepta mai mult decat in bucla de la Charles de Gaulle-Etoile.

 


  • Autor: 2009
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris 2009

Nation















Track map metrou Nation
http://carto.metro.free.fr/cartes/metro ... 777&zoom=2
N 1 (1).jpg (64.85 KB; descărcat de 2804 ori)


Track map RER Nation
http://carto.metro.free.fr/cartes/rer-idf/
N 4.jpg (76.91 KB; descărcat de 2804 ori)


Place de la Nation, 11, 12 arrt
http://en.wikipedia.org/wiki/Place_de_la_Nation




Uploaded with ImageShack.us

Nation







Paris Métro Nation 10 by paspog, on Flickr

Nation







métro Nation(2) by manuberman, on Flickr

Nation







Paris | métro Nation by thaiz_mm, on Flickr

Nation







métro Paris nation IMG_0419 by Patrick.Raymond, on Flickr

Nation







RER, Nation by Lamb_HYTseng, on Flickr

 


  • Autor: 2009
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris 2009

andrei11 a scris:
Ateliers de Charonne... locul de nastere al magistralei M 2.

Ateliers de Charonne...este defapt locul de nastere al metroului parizian, ca sa spun asa. Ateliers de Charonne a fost deschis o data cu inaugurarea primului tronson din



avand aceeasi data de inaugurare. In track-mapul de mai jos apare si linia de legatura cu



spre statia Porte de Vincennes. Ateliers de Charonne sunt situate la suprafata, iar in drum spre



linia intra in subteran. Intre ateliere si intrarea liniei de legatura in subteran, se afla o trecere la nivel cu linia de legatura pe rue de Lagny(figurata pe track-map).

http://carto.metro.free.fr/cartes/metro ... 781&zoom=2




Uploaded with ImageShack.us.

Pasajul de pe Rue de Lagny. In partea stanga se afla iesirea din Ateliers de Charonne, in dreapta linia se indreapta spre intrarea in subteran, iar in fata este un pasaj de la Petite Ceinture
rue de Lagny.jpg (95.47 KB; descărcat de 2755 ori)


Spuneam ca Ateliers de Charonne reprezinta locul de nastere a metroului parizian si a lui



pentru ca pe acolo au intrat primele rame pe reteaua de metrou, pe



. In partea de nord a atelierelor se afla un macaz care ducea chiar in calea ferata a Petite Ceinture, conectadu-se astfel cu complexul feroviar parzian. Petite Ceinture se afla pe un debleu, mult mai sus ca si Ateliers de Charonne, iar aceasta linie de legatura intre Petite Ceinture si Ateliers de Charonne era intr-o panta foarte accentuata. Petite Ceinture este dezafectata in prezent, a fost inchisa, deci prin urmare conectarea de la Charonne cu complexul feroviar parizian nu mai exista pentru ca linia de legatura nu mai e nici ea. Linia Petite Ceinture e dezafectata, dar nu demontata, dar deja asta reprezinta o alta discutie legata de complexul feroviar parizian.

Ateliers de Charonne, poza fotografiata chiar din Petite Ceinture. De sus, de aici pleca linia de legatura in jos la depou.
http://fr.wikipedia.org/wiki/Fichier:At ... aronne.JPG




Uploaded with ImageShack.us

Ateliers de Charonne, pe dreapta linia Petite Ceinture
http://www.bing.com/maps/#JnE9LnBhcmlzJ ... gxOTQ5OTk3




Uploaded with ImageShack.us

Ateliers de Charonne, imagine sens opus. Perpendicular sub Petite Ceinture e rue de Lagny. In dreapta de Petite Ceinture e iesirea din depou, apoi trecerea la nivel, iar mergand pe linia metroului, situata intre Petite Ceinture si cladirea mare din dreapta, linia de metrou ajunge la intrarea in subteran
http://www.bing.com/maps/#JnE9LnBhcmlzJ ... gxOTQ5OTk3




Uploaded with ImageShack.us

O data cu inaugurarea



,se va face legatura



cu Ateliers de Charonne prin liniile care vin de la statia Nation, iar Ateliers de Charonne devine atat depou a lui



cat si depou a lui



. In 1934, cand



se extinde sper est, la Château de Vincennes si se construieste si depoul de la Fontenay, ramele de pe



, vor ramane in Fontenay, iar Ateliers de Charonne vor ramane pentru



.

 


  • Autor: 2009
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris 2009





Couronnes




Couronnes Métro Station by gsnedders, on Flickr

La 1903 in statia asta a avut loc un incendiu care a provocat moartea a peste 80 de oameni. Este cel mai grav incident produs la metroul parizian.
http://www.popularmechanics.com/science/4322631
couronnes disaster.jpg (181.92 KB; descărcat de 2686 ori)

 


  • Autor: 2009
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris 2009





MF01 la Stalingrad






Circulatia pe



se face cu rame de tip MF01





Stalingrad



Métro - Stalingrad by paul-henri, on Flickr




Metro station Stalingrad: Paris: September 2010 v5 by Barmy Bee, on Flickr





Stalingrad



Dezember in Paris VII by WeiterWinkel, on Flickr





Barbès-Rochechouart




barbes rochechouart by _leesa_, on Flickr




Barbès-Rochechouart metro station, Paris by Dan_DC, on Flickr

Pasajul de legatura de la Barbès-Rochechouart dintre



si







M comme Melville by Gabri Le Cabri, on Flickr

 


  • Autor: 2009
  • Membru înregistrat
  • Scris:
  •  

Re: Franta-Metroul din Paris 2009





traverseaza si pachetul de linii ferate de la Gare du Nord,Gare de l'Est si Saint-Lazare. La ultima lucrurile stau putin mai complicat, voi explica mai tarziu de ce.

Pana atunci postez aceste doua imagini cu traversarea metroului la Gare du Nord. Metroul traverseaza tot pe estacade, dar fix deasupra liniilor tablierul este mai mare de tip pod grinzi cu zabrele. La fel este si la Gare de l'Est, numai ca acolo pachetul de linii ferate este mai rastrans.





Uploaded with ImageShack.us

http://www.bing.com/maps/#JnE9LnBhcmlzJ ... k0NDk5OTc=




Uploaded with ImageShack.us

Aici am postat doua filmulete youtube foarte bine realizate de pe



.
______________________________________





Portile de la peron in statia Bérault




 


Mergi la pagina:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
 

📖 Opțiuni paginare
Prima pagină  • 
Forum părinte: Paris  • 
Alege destinația

Începând cu , cei 1688 utilizatori ai forumului au scris 330042 mesaje în 3958 subiecte și 414 sub-forumuri.
Interval de actualizare: 30 minute.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Termenele și condițiile de utilizare

Întrebări frecvente - ghid de utilizare