Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport aviaticAeroporturi

 

Topic: Aeroportul Internațional Henri Coandă/Otopeni [OTP/LROP]

330 posts, 135796 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 24
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

TibiV wrote:
Robert24 wrote:
Intre terminale se poate construi un people-mover, fireste daca se vrea...

:bere:
subway guru wrote:
Ura!!!
desi nu mi-ai raspuns la intrebarea esentiala, daca e mai bine la DN sau la autostrada!
P.S.
Am vazut piste de aeroporturi majore, nu minore ca OTP peste autostrada...daca vrei, poti!

Nu am raspuns pentru ca este un non-issue...
Ce legatura va avea terminalul de pasageri, aceeasi legatura o va avea si "cargo".
Cutiuta cu nu stiu ce "device" venita din Taiwan poate suporta o ora sau doua in plus in trafic...
Omul care in urma cu o ora era in Viena nu va suporta inca o ora intre OTP si Universitate.  
Despre asta vorbim, despre oameni, nu ?!...

Nu, un aeroport are functiuni multiple cu cerinte diferite...si aici, oricat ai ocoli problema treaba e clara, pasagerii la vest, legatura la DN, la metrou si la cf, marfurile la est, la autostrada, si tot acolo si restul marafeturilor, kerosen, cargo, posta aeriana, catering si etc...daca inca nu ai inteles ca pentru un transport de calitate trebuie segregate modurile de transport, imi cam pare rau...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

.....
Otopeni.png (2.27 MB; downloaded 7021 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Robert24

Londra are vreo 6 - Heathrow (LHR) , City (LCY), Gatwick (LGW), Luton (LTN), Stansted (STN) si Southend (SEN), dar chiar nu are termen de comparatie.
Poate singurul termen de comparatie e ca si LHR are doar 2 piste si un trafic de vreo 6-7 ori mai mare decat OTP. Ce-i drept, e super saturat.
Marea problema a OTP-ului inca de acum este zona sosirilor (bagaje). In viitorul mai mult sau mai putin apropiat va fi numarul de porti de imbarcare si numarul de locuri de parcare pentru aeronave (APRON), dar cu T2 se va rezolva pentru o capacitate chiar la 30M pax (capacitate care nu prea cred ca OTP o va atinge vreodata).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Robert, n-am vrut sa ma dau 'mare' in ce priveste Londra, de aia am citat doar Luton!
Oricum nu se compara...
Si vorbim despre strategia de dezvoltare a OTP, nu de prostioare la control pasapoarte sau bagaje...e ca si cum am vorbi despre turnicheti si taxatoare in loc de magistrale si statii de metrou!
:bere:
andrei11 wrote:
Nu va fi nici un T 2 Nord, va fi cu siguranta T 2 Est, ai si loc, e si intre cele 2 piste,  e si autostrada aproape. Daca vrea sa nu rateze intalnirea cu viitorul, M 6 va trebui sa ajunga si la T2 Est, si sa aiba si o statie intermediara cam pe unde e acum zona CARGO. Deci planificarea pe verticala e esentiala chiar din start, adica de la actuala ( viitoare ) statie.
Care e problemuţa cu T 2 ( Est )  :?:  Ca de alt T 2 nu  vorbim.

Ti-am zis parerea mea ferma...nu va fi niciun T2 la est, doar cargo acolo...
:bere:
Si am si eu ceva 'fler' in 'banalitati' din astea...
:mrgreen:
Mai util ar fi sa 'puneti burta pe carte' si sa incercati sa schitati cum ar trebui sa arate acest OTP al viitorului asa cum vi l-am descris eu pe scurt...
:ugeek:

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] cavver

Eu vad un terminal in oglinda , impartind cu cel vechi calea de rulare lima cu fingerul vechi. Ca avantaje - ambele ar fi deservite de o singura statie de metrou, ai avea o singura zona pentru plecari , nu ar trebui sa construiesti parcari noi , nici people movere .

 



Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] subway guru

Stii cum e treaba cu terminalul?
Am o magazie in mijlocul curtii si o casa la strada...mai vreau sa construiesc o aripa noua, dar nu o fac pe locul magaziei ci in fundul curtii!
:bere:

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] cavver

andrei11 wrote:
Adica ce am schitat eu aici ?
viewtopic.php?f=221&t=1703&start=56#p220369

Exact asa , cu prelungirea caii de rulare Oscar pentru a avea porti si pe partea nordica. Bineinteles ca o sa se intrebe lumea de ce e nevoie sa darami ceva construit , dar pe ansamblu pare mai ieftin sa tii ambele terminale grupate; o capacitate de  20MPax mi se pare suficienta pentru un aeroport ca Otopeni.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

De acord si cu tine si cu guru la faza asta, cu cât mai compact cu atât mai bine.
Intrebare :
Casele acelea construite acolo apartin de aeroport sau sunt niste particulari ? Daca apartin de aeroport e ok, pot fi realocate, daca apartin unor particulari cine[bip] le-a dat lor teren acolo ? Oricum eu acum speculez, logic ar fi sa apartina aeroportului si atunci nu ar fi problema cu despagubirea, ar costa numai realocarea.
10-10-2016 4-33-53 PM.png (1.41 MB; downloaded 5436 times)

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] cavver

Acolo cred ca e sediul constructorilor care au facut vioara.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Bogdan MD

Inteleg ca cei care au creat planul de dezvoltare al OTP sunt prosti si nu stiu meserie, cei care au proiectat M6 stiu si aeroporturi si au mizat 100% pe faptul ca aeroportul isi va baga piciorul in propriul studiu si va face cum viseaza altii. Un fel de joc de poker in care un din parti blufeaza si asteapta ce celalalt sa dea "fold". Si daca nu cedeaza, ce se intampla cu M6? Inseamna nu va beneficia de traficul prognozat (si ala utopic), iar la statia de la OTP va fi o degringolada totala din cauza transferul pasagerilor catre celalalt terminal aflat in vest.

Care e planul de rezerva pentru situatia asta? Exista o rezerva de spatiu pentru transferul ori la un eventual people-mover al aeroportului, ori spatiu pentru prelungirea M6 catre noul terminal? Sper ca nu se rezuma la un eventual transfer cu autobuze, caci ar inseamna ca am construit degeaba T2, ala mai mari si mai frumos si care ar trebui sa preia majoritatea curselor de pe actualul terminal...

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

Sunt numeroase planuri de dezvoltare, vise umede pe foaia de hârtie. Trebuie tinut cont de realitati si de traficul real de persoane / aeronave. Intre T 2 si solutia propusa de mine cateva postari mai sus :
10-10-2016 5-04-42 PM.png (487.28 KB; downloaded 5410 times)
sunt clar pentru varianta mea. Ai totul intr-un loc. De unde stii tu de la ce poarta se va face imbarcarea pentru cursa ta ?
Daca totusi se va opta pentru T 2  M 6 va ajunge si acolo foarte simplu. Plus o statie intermediara pe la actualul CARGO, care asa cum arata cifrele poate sa mai stea acolo ani buni ca nu are trafic de marfa.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] subway guru

Si daca magazia cargo nu-si justifica de niciun fel existenta ei acolo...de ce ar ramane asa?
Si de ce daca 'operatorii' aerogarii nu au suficienta viziune trebuie injurati 'altii' cu ceva mai multa experienta in programe de dezvoltare???
Ca nu are metroul pretentia sa 'contracteze' studiile de dezvoltare ale OTP???
Dar are tot dreptul sa ceara o conceptie clara privind intentiile lor de dezvoltare...pe care nu le prea au...din pacate...si sa ridice obiectiuni perfect justificate acolo unde nu exista suficienta 'viziune'...la fel ca voi toti!
:bere:
Programele de dezvoltare aeroportuara se fac pe 20-30 de ani, programele de metrou se fac pentru 120ani...cam asta e diferenta 'de viziune'... :ugeek:v
Cum zicea cronicarul?...ca tara asta nu e a noatra si nici a urmasilor nostri, e a urmasilor, urmasilor, urmasilor, urmasilor, urmasilor, urmasilor nostri...cam atat inseamna 120ani, cca. 6generatii...  :mrgreen:
:bere:
Bogdan MD wrote:
Inteleg ca cei care au creat planul de dezvoltare al OTP sunt prosti si nu stiu meserie, cei care au proiectat M6 stiu si aeroporturi si au mizat 100% pe faptul ca aeroportul isi va baga piciorul in propriul studiu si va face cum viseaza altii. Un fel de joc de poker in care un din parti blufeaza si asteapta ce celalalt sa dea "fold". Si daca nu cedeaza, ce se intampla cu M6? Inseamna nu va beneficia de traficul prognozat (si ala utopic), iar la statia de la OTP va fi o degringolada totala din cauza transferul pasagerilor catre celalalt terminal aflat in vest.

Care e planul de rezerva pentru situatia asta? Exista o rezerva de spatiu pentru transferul ori la un eventual people-mover al aeroportului, ori spatiu pentru prelungirea M6 catre noul terminal? Sper ca nu se rezuma la un eventual transfer cu autobuze, caci ar inseamna ca am construit degeaba T2, ala mai mari si mai frumos si care ar trebui sa preia majoritatea curselor de pe actualul terminal...

Adevar graiesti, sunt doar operatori 'vremelnici', n-au niciun 'expert recunoscut autoritate in domeniu in sustinerea acelor elucubratii improvizate'!...nimic, nada, nothing... :twisted:
Treaba romaneasca 'originala'...
Tu acum ce ai vrea, sa le faca metroul treaba pentru care sunt angajati si platiti!!!
Hai, ca esti de-a dreptul 'haios', daca nu rau intentionat...ca sa nu suspicionam mai rau...  :ugeek:
Vrei un plan de rezerva???...sa-i pui pe liber si sa angajezi pe altii capabili sa raspunda la cerintele din fisa postului...na, ca am spus-o!  :bere:

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] cavver

Bogdan MD wrote:
Inteleg ca cei care au creat planul de dezvoltare al OTP sunt prosti si nu stiu meserie, cei care au proiectat M6 stiu si aeroporturi si au mizat 100% pe faptul ca aeroportul isi va baga piciorul in propriul studiu si va face cum viseaza altii. Un fel de joc de poker in care un din parti blufeaza si asteapta ce celalalt sa dea "fold". Si daca nu cedeaza, ce se intampla cu M6? Inseamna nu va beneficia de traficul prognozat (si ala utopic), iar la statia de la OTP va fi o degringolada totala din cauza transferul pasagerilor catre celalalt terminal aflat in vest.

Care e planul de rezerva pentru situatia asta? Exista o rezerva de spatiu pentru transferul ori la un eventual people-mover al aeroportului, ori spatiu pentru prelungirea M6 catre noul terminal? Sper ca nu se rezuma la un eventual transfer cu autobuze, caci ar inseamna ca am construit degeaba T2, ala mai mari si mai frumos si care ar trebui sa preia majoritatea curselor de pe actualul terminal...

Numai doua statii de metrou la aeroport lipseau. Personal cred ca banii pentru M6 ar fi mai bine cheltuiti pe magistrala rahova fundeni ; grecii inca au metroul din aeroport la interval de jumatate de ora (asa era si in 2006 ) - si asta cu 18Mpax anual.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 24
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aeroporturi  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use