Topic: V3A-93-CH-PPC
2477 posts, 758543 views
📖 Pagination options
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Andrei98
O singura data am prins o instalatie mergand anul trecut si racea destul de bine. Aici probabil vorbim tot despre indolenta, teoretic ar trebui sa fie pline cu freon ca anul trecut nu prea au avut cand sa mearga si la multe s-a montat in timpul iernii si in toamna deci ar trebui sa fie pline cu freon. Intrebarea este de ce nu le pornesc vatmanii.
O singura data am prins o instalatie mergand anul trecut si racea destul de bine. Aici probabil vorbim tot despre indolenta, teoretic ar trebui sa fie pline cu freon ca anul trecut nu prea au avut cand sa mearga si la multe s-a montat in timpul iernii si in toamna deci ar trebui sa fie pline cu freon. Intrebarea este de ce nu le pornesc vatmanii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Inafara de autobuzele Otokar, in alte vehicule fie ele tramvaie, troleibuze, nu am vazut sa fie pornite instalatiile.
Inafara de autobuzele Otokar, in alte vehicule fie ele tramvaie, troleibuze, nu am vazut sa fie pornite instalatiile.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
WT_fan06
Am prins „aer” în 2-3 Irisbusuri, în singurul Bucur LF dotat și în foarte puține Euro 3 „modernizate” (evident, nu pun la socoteală Citaro Euro 4 și Otokar). Din păcate e destul de clar că investițiile în „retrofit”-area mijloacelor cu aer condiționat nu au livrat pe măsura așteptărilor.
Am prins „aer” în 2-3 Irisbusuri, în singurul Bucur LF dotat și în foarte puține Euro 3 „modernizate” (evident, nu pun la socoteală Citaro Euro 4 și Otokar). Din păcate e destul de clar că investițiile în „retrofit”-area mijloacelor cu aer condiționat nu au livrat pe măsura așteptărilor.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
Sa vedem cum arata 4035 in doua fotografii realizate la 3 ani distanta:
Insa ce nu-mi place este ca circula asa de cateva saptamani....
Sa vedem cum arata 4035 in doua fotografii realizate la 3 ani distanta:
4035 - linia 1 - decembrie 2017
DSC_8136.jpg (1.22 MB; downloaded 4797 times)
4035 - linia 1 - iulie 2020
DSC_4328.jpg (968.17 KB; downloaded 4796 times)
Insa ce nu-mi place este ca circula asa de cateva saptamani....
4035 - linia 1 - iulie 2020 - cupla neacoperita
DSC_4330.jpg (933.72 KB; downloaded 4793 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
De aproximativ o saptamana e cazut si 4045.
De aproximativ o saptamana e cazut si 4045.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
PaulIP
Asta-toamna am mers cu 224 si pot spune ca instalatia functiona si chiar se simtea.
Asta-toamna am mers cu 224 si pot spune ca instalatia functiona si chiar se simtea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Da, cred ca le-am prins pe toate pornite si sunt foarte eficiente sistemwle, dar anul asta sunt pornite rar si de multe ori ineficient pentru ca se deschid geamurile. Acum cateva zile in 4018 baga bine rece, dar cu toate geamurile deschise.
Da, cred ca le-am prins pe toate pornite si sunt foarte eficiente sistemwle, dar anul asta sunt pornite rar si de multe ori ineficient pentru ca se deschid geamurile. Acum cateva zile in 4018 baga bine rece, dar cu toate geamurile deschise.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
La depoul Alexandria pare ca se vrea atingerea de noi recorduri de incompetenta la tramvaiele astea, sunt cazute cel putin - 131, 224, 4001, 4002, 4014, 4020, 4028, 4045.
La depoul Alexandria pare ca se vrea atingerea de noi recorduri de incompetenta la tramvaiele astea, sunt cazute cel putin - 131, 224, 4001, 4002, 4014, 4020, 4028, 4045.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Si 4003 cazut la Alexandria, cu motor. Parca nici pe 4004 nu l-am mai vazut.
Si 4003 cazut la Alexandria, cu motor. Parca nici pe 4004 nu l-am mai vazut.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
barbuandrei
Din pacate, depoul Alexandria nu reuseste sa scoata tot parcul, redus fiind la 50 ture, astazi avand cu 4 ture mai putine decat era progamat. Se pare ca ii vor ajuta cei de la BN zilele viitoare cu cateva vagoane împrumut.
Din pacate, depoul Alexandria nu reuseste sa scoata tot parcul, redus fiind la 50 ture, astazi avand cu 4 ture mai putine decat era progamat. Se pare ca ii vor ajuta cei de la BN zilele viitoare cu cateva vagoane împrumut.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
4029 se retrage acum defect-fara călători de pe linia 41 de la Presei spre depoul Alexandria...
4029 se retrage acum defect-fara călători de pe linia 41 de la Presei spre depoul Alexandria...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
In loc sa se joace de.a modernizarile si LF.ul, mai bine se ocupa strict de mentenanta parcului actual.
In loc sa se joace de.a modernizarile si LF.ul, mai bine se ocupa strict de mentenanta parcului actual.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Actualizare Alexandria, evident nu in bine - 131, 224, 4001, 4002, 4003, 4004, 4014, 4020, 4028, 4036, 4045 + 076.
Actualizare Alexandria, evident nu in bine - 131, 224, 4001, 4002, 4003, 4004, 4014, 4020, 4028, 4036, 4045 + 076.
- orex
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
orex
O pata de culoare ne va delecta privirea prin capitala...pe viitor! Sa-l vedem cum arata-n toata splendoarea!
O pata de culoare ne va delecta privirea prin capitala...pe viitor! Sa-l vedem cum arata-n toata splendoarea!
Cam asta e ”fizionomia” ce se intrezareste la poarta sectiei ”Montaj IV” la URAC!
IMG-20200804-WA0000.jpg (264.01 KB; downloaded 3629 times)
📖 Pagination options