Topic: V3A-93-CH-PPC
2477 posts, 755990 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
V2A
A revenit 4030. Indisponibile la Alexandria rămân: 131, 136, 224, 4002, 4006, 4014, 4020, 4036.
A revenit 4030. Indisponibile la Alexandria rămân: 131, 136, 224, 4002, 4006, 4014, 4020, 4036.
- Clau306
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Clau306
Dupa o lunga absenta a revenit si 136 il gasiti in linia 32.
Dupa o lunga absenta a revenit si 136 il gasiti in linia 32.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
136 nu a circulat prea mult, fiind defect cu chopper, dar nu asta este esentialul, probabil revine curand, ci faptul ca de saptamana viitoare la depoul Alexandria vine un nou sef, care daca se confirma a fi cine stiu, va readuce depoul in topul de protocol al STB. In prezent din 2017 parcul depoului Alexandria a ajuns un morman de fier vechi.
136 nu a circulat prea mult, fiind defect cu chopper, dar nu asta este esentialul, probabil revine curand, ci faptul ca de saptamana viitoare la depoul Alexandria vine un nou sef, care daca se confirma a fi cine stiu, va readuce depoul in topul de protocol al STB. In prezent din 2017 parcul depoului Alexandria a ajuns un morman de fier vechi.
- vl273
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
vl273
136 era azi in 41, deci nu a fost ceva prea grav.
136 era azi in 41, deci nu a fost ceva prea grav.
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Andi_C
O poză cu noul design al lui 136[/b:32dbvere]. Ce pot adăuga este că doar botul este revopsit, corpul B sete intr-o stare de degradare avansată, este decojit de vopsea, interiorul este foarte murdar, iar ușa stângă din spate este una albă, asemeni celor folosite la segmentul C.
O poză cu noul design al lui 136[/b:32dbvere]. Ce pot adăuga este că doar botul este revopsit, corpul B sete intr-o stare de degradare avansată, este decojit de vopsea, interiorul este foarte murdar, iar ușa stângă din spate este una albă, asemeni celor folosite la segmentul C.
20200603_221217.jpg (483.67 KB; downloaded 3999 times)
- GPS
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
A fost distrus aproape total in fata, e reconstruit. Totusi merita macar o cosmetizare la caroserie si interior avand in vedere ca e iesit din uzina la finalul lui 2007.
E bine ca revenit in 41, in imagine doamna titulara de la sch2.
A fost distrus aproape total in fata, e reconstruit. Totusi merita macar o cosmetizare la caroserie si interior avand in vedere ca e iesit din uzina la finalul lui 2007.
E bine ca revenit in 41, in imagine doamna titulara de la sch2.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
FabiM
Continui spusele colegilor in legătura cu 136. Degeaba se prezintă ca nou in fata când restul vagoanelor sunt decojite.
Și cum la Alexandria e “trend” sa se pună geamuri/usi fără vreun simt estetic, 136 are 3 geamuri de pe alt tramvai (4036 sau 4020), și ultima usa tot de pe unul din ele. Deși nu cred ca era greu sa se fi schimbat usile cu cea de pe 4009, de exemplu, din tronsonul C.
Cu toate acestea, ma bucur ca avem încă un tramvai funcțional la Alexandria și sper ca lucrurile sa se schimbe dacă se adeverește ca noul șef va face ordine.
Continui spusele colegilor in legătura cu 136. Degeaba se prezintă ca nou in fata când restul vagoanelor sunt decojite.
Și cum la Alexandria e “trend” sa se pună geamuri/usi fără vreun simt estetic, 136 are 3 geamuri de pe alt tramvai (4036 sau 4020), și ultima usa tot de pe unul din ele. Deși nu cred ca era greu sa se fi schimbat usile cu cea de pe 4009, de exemplu, din tronsonul C.
Cu toate acestea, ma bucur ca avem încă un tramvai funcțional la Alexandria și sper ca lucrurile sa se schimbe dacă se adeverește ca noul șef va face ordine.
16A17469-C8EF-48F2-9031-F7C6C8D192F2.jpeg (1.62 MB; downloaded 3898 times)
C6F36765-3D81-4B40-BB54-114664168590.jpeg (1.75 MB; downloaded 3903 times)
65AEFC7B-E4DC-4664-9BB1-0F1156311CAB.jpeg (1.66 MB; downloaded 3890 times)
0B8E09F0-3728-48DB-9A3F-E24DE37CF142.jpeg (1.28 MB; downloaded 3890 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Ultimul corp al lui 136 este in halul ala ca a fost reparat dupa ce s-a tamponat cu 306 la Ferentari acum cativa ani.
Ultimul corp al lui 136 este in halul ala ca a fost reparat dupa ce s-a tamponat cu 306 la Ferentari acum cativa ani.
accident-tramvai-rahova1-mihai-dascalescu.jpg (72.18 KB; downloaded 3813 times)
- Albert
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Albert
S-a schimbat șeful la Alexandria?
PaulM wrote:
Cu toate acestea, ma bucur ca avem încă un tramvai funcțional la Alexandria și sper ca lucrurile sa se schimbe dacă se adeverește ca noul șef va face ordine.
S-a schimbat șeful la Alexandria?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
A revenit 4006, indisponibile la Alexandria raman - 131, 224, 4002, 4014, 4020, 4036, din care 4020 si 4036 nu revin prea repede.
A revenit 4006, indisponibile la Alexandria raman - 131, 224, 4002, 4014, 4020, 4036, din care 4020 si 4036 nu revin prea repede.
- Aron
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Aron
De vreo 2 săptămâni în București sunt constant 28-30 de grade pe timp de zi. AC-ul de pe tramvaie de ce nu e dat drumul? În 41 am mers cu 7 tramvaie diferite în ulima săptămână cu instalația montată, nada aer.
De vreo 2 săptămâni în București sunt constant 28-30 de grade pe timp de zi. AC-ul de pe tramvaie de ce nu e dat drumul? În 41 am mers cu 7 tramvaie diferite în ulima săptămână cu instalația montată, nada aer.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
cris_m
Pai ce te asteptai sa vezi aer rece pe astea? Eu am zis inca de anul trecut ca vor fi pe post de mobilier...
Pai ce te asteptai sa vezi aer rece pe astea? Eu am zis inca de anul trecut ca vor fi pe post de mobilier...
📖 Pagination options