Topic: V3A-93-CH-PPC
2477 posts, 755982 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
O completare, #4026 a revenit primind instalatia de climatizare.
O completare, #4026 a revenit primind instalatia de climatizare.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
alexxd_31
Azi am mers pe linia 1 cu 4015 care era franat rau (primul boghiu). La Ferdinand a incercat sa rezolve problema dar fara mare succes. Zicea ca se retrage la Victoria.
Azi am mers pe linia 1 cu 4015 care era franat rau (primul boghiu). La Ferdinand a incercat sa rezolve problema dar fara mare succes. Zicea ca se retrage la Victoria.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
A revenit 131 dupa ce acum cateva saptamani a fost tamponat, are frontalul complet nou.
A revenit 131 dupa ce acum cateva saptamani a fost tamponat, are frontalul complet nou.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
3mil
De curiozitate: frontalul este facelift, asemenea ultimelor vagoane CA sau pre-facelift?
De curiozitate: frontalul este facelift, asemenea ultimelor vagoane CA sau pre-facelift?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Nu, e fata de CH PPC „clasic”, 136 are fata noua, iar cand vor fi trecute prin RK, le vine si lor randul destul de curand, au depasit toate 10 ani de lucru, vor primi noul set de faruri. La Alexandria sunt venite multe seturi de faruri/lampi spate noi, dar sunt in magazie de vreo 2 ani.
Nu, e fata de CH PPC „clasic”, 136 are fata noua, iar cand vor fi trecute prin RK, le vine si lor randul destul de curand, au depasit toate 10 ani de lucru, vor primi noul set de faruri. La Alexandria sunt venite multe seturi de faruri/lampi spate noi, dar sunt in magazie de vreo 2 ani.
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Andi_C
Se știe când va reveni 136 ? Nu l-am mai vazut de aproape un an.
Se știe când va reveni 136 ? Nu l-am mai vazut de aproape un an.
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Mariusv
In ianuarie/februarie o sa apara 136. 4036 este primul CH-PPC care a ajuns la RK!
In ianuarie/februarie o sa apara 136. 4036 este primul CH-PPC care a ajuns la RK!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
#4023 se deplasa mai devreme de la Dep. Dudești la Dep. Alexandria, după montarea unităților AC:
#4023 se deplasa mai devreme de la Dep. Dudești la Dep. Alexandria, după montarea unităților AC:
4023 - PROBE - 23.12.2019.jpg (181.79 KB; downloaded 3321 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
1689
Banuiesc c-at vrut sa spuneti “10 ani de cind au fost modernizate”, pentru ca 4036 - ce putin - apare constant defect din septembrie 2016 si a mai avut perioade consistente de imobilizare si inainte.
Deci, la vreo 7-8 ani de functionare, un RK.
Sint curios cit factureaza URAC-ul pentru un RK. Pretul unei PPC-izari era pe aici pe undeva (si nu era ieftin deloc).
Tragind linia, cred ca ne permiteam aproape orice tramvai daca e sa comparam cot costa (si cit reusesc sa fie functionale) PPC-urile.
Mariusv wrote:
[...] 4036 este primul CH-PPC care a ajuns la RK!
Utilizator anonim wrote:
[...] vor fi trecute prin RK, le vine si lor randul destul de curand, au depasit toate 10 ani de lucru, [...]
Banuiesc c-at vrut sa spuneti “10 ani de cind au fost modernizate”, pentru ca 4036 - ce putin - apare constant defect din septembrie 2016 si a mai avut perioade consistente de imobilizare si inainte.
Deci, la vreo 7-8 ani de functionare, un RK.
Sint curios cit factureaza URAC-ul pentru un RK. Pretul unei PPC-izari era pe aici pe undeva (si nu era ieftin deloc).
Tragind linia, cred ca ne permiteam aproape orice tramvai daca e sa comparam cot costa (si cit reusesc sa fie functionale) PPC-urile.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
131, 136, 172, 264, 224, 306 și restul seriei 4*** excepția 4037-4044 care sunt bidirecționale, sunt construite de la 0. Modernizate sunt 076, 204, (Alexandria), 049, 053, 063... Și restul de la Colentina.
Momentan asigură viața tramvaiului bucureștean. Și chiar și după venirea a 200 tramvaie noi (când or veni, dacă or veni), tot vor dăinui. Încă nu există linii în București suficient de bune, iar conviețuirea tramvaielor noi cu CH/CA-PPC nu cred că e ceva rău.
131, 136, 172, 264, 224, 306 și restul seriei 4*** excepția 4037-4044 care sunt bidirecționale, sunt construite de la 0. Modernizate sunt 076, 204, (Alexandria), 049, 053, 063... Și restul de la Colentina.
Momentan asigură viața tramvaiului bucureștean. Și chiar și după venirea a 200 tramvaie noi (când or veni, dacă or veni), tot vor dăinui. Încă nu există linii în București suficient de bune, iar conviețuirea tramvaielor noi cu CH/CA-PPC nu cred că e ceva rău.
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
GPS
Și bidirecționalele tot noi sunt, mai bine spus, tot ce are 93 în denumire este nou.
Și bidirecționalele tot noi sunt, mai bine spus, tot ce are 93 în denumire este nou.
- Albert
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Albert
Ai dreptate, luând in considerare perioadele de imobilizare, transformarea in PPC, mâna de lucru cred ca ne apropiem cu pași repezi de un Bombarider nou. Din 10 ani, cât au trecut de la modernizare pana acum, cred ca sunt unele CH-PPC care au mers doar 3-4-5.
1689 wrote:
Tragind linia, cred ca ne permiteam aproape orice tramvai daca e sa comparam cot costa (si cit reusesc sa fie functionale) PPC-urile.
Ai dreptate, luând in considerare perioadele de imobilizare, transformarea in PPC, mâna de lucru cred ca ne apropiem cu pași repezi de un Bombarider nou. Din 10 ani, cât au trecut de la modernizare pana acum, cred ca sunt unele CH-PPC care au mers doar 3-4-5.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4036 a fost descompletat cam de toate piesele de cand s-a defectat acum cativa ani, a cazut cu ceva uzual, se putea repara in maxim o luna dar a intarziat piesa respectiva si evident ca atunci cand a venit piesa nu mai aveau ce sa faca pentru ca vagonul avea cam totul scos. Sunt zeci si sute de cazuri in STB de vehicule, indiferent de tip, care au stat ani de zile dupa ce au fost imobilizate pentru maruntisuri gen geam spart, tamponare etc.
1689 wrote:
pentru ca 4036 - ce putin - apare constant defect din septembrie 2016 si a mai avut perioade consistente de imobilizare si inainte.
4036 a fost descompletat cam de toate piesele de cand s-a defectat acum cativa ani, a cazut cu ceva uzual, se putea repara in maxim o luna dar a intarziat piesa respectiva si evident ca atunci cand a venit piesa nu mai aveau ce sa faca pentru ca vagonul avea cam totul scos. Sunt zeci si sute de cazuri in STB de vehicule, indiferent de tip, care au stat ani de zile dupa ce au fost imobilizate pentru maruntisuri gen geam spart, tamponare etc.
- V2A
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
V2A
136 se află în depoul Alexandria. Partea frontală i-a fost refăcută în urma ciocnirii de anul trecut cu 4045, după cum se vede în poză. În spatele lui este un CH-PPC cu uși lipsă. N-am văzut ce număr are, nu este chiar 4036?
136 se află în depoul Alexandria. Partea frontală i-a fost refăcută în urma ciocnirii de anul trecut cu 4045, după cum se vede în poză. În spatele lui este un CH-PPC cu uși lipsă. N-am văzut ce număr are, nu este chiar 4036?
#136 - DEP - 24.12.2019.jpg (718.54 KB; downloaded 3061 times)
📖 Pagination options