Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2477 posts, 755982 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 89 90 91 92 93 94 95  ... 177
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

O completare, #4026 a revenit primind instalatia de climatizare.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati alexxd_31

Azi am mers pe linia 1 cu 4015 care era franat rau  (primul boghiu). La Ferdinand a incercat sa rezolve problema dar fara mare succes. Zicea ca se retrage la Victoria.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

A revenit 131 dupa ce acum cateva saptamani a fost tamponat, are frontalul complet nou.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 3mil

De curiozitate: frontalul este facelift, asemenea ultimelor vagoane CA sau pre-facelift? :)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Nu, e fata de CH PPC „clasic”, 136 are fata noua, iar cand vor fi trecute prin RK, le vine si lor randul destul de curand, au depasit toate 10 ani de lucru, vor primi noul set de faruri. La Alexandria sunt venite multe seturi de faruri/lampi spate noi, dar sunt in magazie de vreo 2 ani.  8-)  :bere:

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Andi_C

Se știe când va reveni 136 ? Nu l-am mai vazut de aproape un an.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Mariusv

In ianuarie/februarie o sa apara 136. 4036 este primul CH-PPC care a ajuns la RK!

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

#4023 se deplasa mai devreme de la Dep. Dudești la Dep. Alexandria, după montarea unităților AC:

4023 - PROBE - 23.12.2019.jpg (181.79 KB; downloaded 3321 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

Mariusv wrote:
[...] 4036 este primul CH-PPC care a ajuns la RK!


Utilizator anonim wrote:
[...] vor fi trecute prin RK, le vine si lor randul destul de curand, au depasit toate 10 ani de lucru, [...]


Banuiesc c-at vrut sa spuneti “10 ani de cind au fost modernizate”, pentru ca 4036 - ce putin - apare constant defect din septembrie 2016 si a mai avut perioade consistente de imobilizare si inainte.

Deci, la vreo 7-8 ani de functionare, un RK.

Sint curios cit factureaza URAC-ul pentru un RK. Pretul unei PPC-izari era pe aici pe undeva (si nu era ieftin deloc).

Tragind linia, cred ca ne permiteam aproape orice tramvai daca e sa comparam cot costa (si cit reusesc sa fie functionale) PPC-urile.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Nenea_titi

131, 136, 172, 264, 224, 306 și restul seriei 4*** excepția 4037-4044 care sunt bidirecționale, sunt construite de la 0. Modernizate sunt 076, 204, (Alexandria), 049, 053, 063... Și restul de la Colentina.
Momentan asigură viața tramvaiului bucureștean. Și chiar și după venirea a 200 tramvaie noi (când or veni, dacă or veni), tot vor dăinui. Încă nu există linii în București suficient de bune, iar conviețuirea tramvaielor noi cu CH/CA-PPC nu cred că e ceva rău.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati GPS

Și bidirecționalele tot noi sunt, mai bine spus, tot ce are 93 în denumire este nou.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Albert

1689 wrote:
Tragind linia, cred ca ne permiteam aproape orice tramvai daca e sa comparam cot costa (si cit reusesc sa fie functionale) PPC-urile.

Ai dreptate, luând in considerare perioadele de imobilizare, transformarea in PPC, mâna de lucru cred ca ne apropiem cu pași repezi de un Bombarider nou. Din 10 ani, cât au trecut de la modernizare pana acum, cred ca sunt unele CH-PPC care au mers doar 3-4-5.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

1689 wrote:
pentru ca 4036 - ce putin - apare constant defect din septembrie 2016 si a mai avut perioade consistente de imobilizare si inainte.


4036 a fost descompletat cam de toate piesele de cand s-a defectat acum cativa ani, a cazut cu ceva uzual, se putea repara in maxim o luna dar a intarziat piesa respectiva si evident ca atunci cand a venit piesa nu mai aveau ce sa faca pentru ca vagonul avea cam totul scos. Sunt zeci si sute de cazuri in STB de vehicule, indiferent de tip, care au stat ani de zile dupa ce au fost imobilizate pentru maruntisuri gen geam spart, tamponare etc.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati V2A

136 se află în depoul Alexandria. Partea frontală i-a fost refăcută în urma ciocnirii de anul trecut cu 4045, după cum se vede în poză. În spatele lui este un CH-PPC cu uși lipsă. N-am văzut ce număr are, nu este chiar 4036?
#136 - DEP - 24.12.2019.jpg (718.54 KB; downloaded 3061 times)

 


Go to page:  1  ... 89 90 91 92 93 94 95  ... 177
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2382 forum members have written 430365 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use