Topic: V3A-93-CH-PPC
2477 posts, 756375 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
Nu le repara si ei pe toate odata cu instalarea AC?
Nu le repara si ei pe toate odata cu instalarea AC?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Ba da, din cauza asta au si revenit 4028, 4029, mai apar.
Ba da, din cauza asta au si revenit 4028, 4029, mai apar.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
A revenit 306 dupa ce si-a pierdut pantograful zilele trecute la Luica.
A revenit 306 dupa ce si-a pierdut pantograful zilele trecute la Luica.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Live
Live
LRM_EXPORT_322520233193337_20190807_083523000.jpeg (1.23 MB; downloaded 4780 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Nenea_titi
Să înțeleg că boschetarii pictori își fac apariția și în Alexandria? Sincer, pe galben arată foarte bine, la fel și pe albastru ar arăta bine...
Să înțeleg că boschetarii pictori își fac apariția și în Alexandria? Sincer, pe galben arată foarte bine, la fel și pe albastru ar arăta bine...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dragos31
Dupa cum ne-a dat de veste @Utilizator anonim doua postari mai sus, incepand de azi, primul Chopper din Bucuresti a revenit la traseu dupa o scurta imobilizare de cateva zile, in urma "pierderii" pantografului pe Sos. Giurgiului in data de 2 August 2019.
A circulat azi pe linia 11, cu o firma putin mai interesanta(Cartier 16 Februarie - Romprim).
Eu l-am surprins pe 306 putin dupa ora 18:00, in statia "Calea Plevnei", in drumul sau catre Zetarilor.
Dupa cum ne-a dat de veste @Utilizator anonim doua postari mai sus, incepand de azi, primul Chopper din Bucuresti a revenit la traseu dupa o scurta imobilizare de cateva zile, in urma "pierderii" pantografului pe Sos. Giurgiului in data de 2 August 2019.
A circulat azi pe linia 11, cu o firma putin mai interesanta(Cartier 16 Februarie - Romprim).
Eu l-am surprins pe 306 putin dupa ora 18:00, in statia "Calea Plevnei", in drumul sau catre Zetarilor.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dragos31
Avand in vedere ca de maine Depoul Alexandria va scoate o mare parte din vagoanele CH-PPC pe linia 41, nu le vom mai vedea atat de des pe liniile 8, 11, 25 si 47.
Drept urmare, va invit sa urmariti doua cadre cu 172 si 4030 pe linia 25
172 - Linia 25 - Bd. Preciziei(Statia "Depoul Militari") - 29 August 2019
4030 - Linia 25 - Depoul Militari - 30 August 2019
Avand in vedere ca de maine Depoul Alexandria va scoate o mare parte din vagoanele CH-PPC pe linia 41, nu le vom mai vedea atat de des pe liniile 8, 11, 25 si 47.
Drept urmare, va invit sa urmariti doua cadre cu 172 si 4030 pe linia 25
172 - Linia 25 - Bd. Preciziei(Statia "Depoul Militari") - 29 August 2019
4030 - Linia 25 - Depoul Militari - 30 August 2019
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Odata cu revenirea liniei 41, CH PPCurile de Alexandria au revenit la graficul normal de circulatie, pe linia 41, cu exceptia celor 2-3 care sunt zilnic pe linia 32 pentru a asigura si aici podeaua joasa. Ca disponibilitate stam cam asa cu defectele:
Dudesti - 4005 (asteapta mansa), 4026, 4035 (tamponat)
Alexandria: 131, 136 (tamponat), 4003, 4004 (asteapta mansa), 4008, 4020 (tamponat), 4021, 4023, 4036 (asteapta mansa), 4045 (tamponat), 4048 (tamponat)
Cele tamponate sunt de scurta durata, cele ce asteapta mansa inteleg ca sunt in curs de completare, deja au iesit recent 4028 si 4029, iar o parte din cele absente sunt pentru montaj instalatie AC. Deocamdata nu se monteaza AC pe cele care au AC model nou in cabina, fiind necesar proiect separat.
Odata cu revenirea liniei 41, CH PPCurile de Alexandria au revenit la graficul normal de circulatie, pe linia 41, cu exceptia celor 2-3 care sunt zilnic pe linia 32 pentru a asigura si aici podeaua joasa. Ca disponibilitate stam cam asa cu defectele:
Dudesti - 4005 (asteapta mansa), 4026, 4035 (tamponat)
Alexandria: 131, 136 (tamponat), 4003, 4004 (asteapta mansa), 4008, 4020 (tamponat), 4021, 4023, 4036 (asteapta mansa), 4045 (tamponat), 4048 (tamponat)
Cele tamponate sunt de scurta durata, cele ce asteapta mansa inteleg ca sunt in curs de completare, deja au iesit recent 4028 si 4029, iar o parte din cele absente sunt pentru montaj instalatie AC. Deocamdata nu se monteaza AC pe cele care au AC model nou in cabina, fiind necesar proiect separat.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
#4004 a fost în probe la finele lunii august, deci îl revedem curând la traseu, după vreo 2 ani...
#4004 a fost în probe la finele lunii august, deci îl revedem curând la traseu, după vreo 2 ani...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
A revenit azi si 4023. Oricum foarte multe defecte nu au mai fost, doar cele care au stat pentru problema cu mansa, iar acum ca au aer conditionat se va insista sa se repare repede in caz de probleme.
A revenit azi si 4023. Oricum foarte multe defecte nu au mai fost, doar cele care au stat pentru problema cu mansa, iar acum ca au aer conditionat se va insista sa se repare repede in caz de probleme.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Problema e că multe de la Alexandria arată ca niște tomberoane și nu toți călătorii sunt deșeuri! Sunt foarte uzate deja după peste 10 ani de exploatare. Au nevoie de reparații la caroserie, exterior, schimbat linoleum, revopsit interioare, pus geamurile culisante, nu cartoane sau geamuri improvizate... Și multe altele...
P.S. #4030 de mai sus tot cu trenul de rulare de rezervă circulă de vreo 2 ani, al să original e tot în aer
Problema e că multe de la Alexandria arată ca niște tomberoane și nu toți călătorii sunt deșeuri! Sunt foarte uzate deja după peste 10 ani de exploatare. Au nevoie de reparații la caroserie, exterior, schimbat linoleum, revopsit interioare, pus geamurile culisante, nu cartoane sau geamuri improvizate... Și multe altele...
P.S. #4030 de mai sus tot cu trenul de rulare de rezervă circulă de vreo 2 ani, al să original e tot în aer
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Acolo din pacate a ramas problema delasarii cauzate de un anume sef, care trebuia mutat la Giurgiu, dar pana la urma tot acolo a ramas. Daca nu se punea aer pe ele nici nu se reparau.
Acolo din pacate a ramas problema delasarii cauzate de un anume sef, care trebuia mutat la Giurgiu, dar pana la urma tot acolo a ramas. Daca nu se punea aer pe ele nici nu se reparau.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Puss in Boots
Daca seful e delasator, nu mai bine il mutau de tot.... in alta parte?
Daca seful e delasator, nu mai bine il mutau de tot.... in alta parte?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
📖 Pagination options