Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2477 posts, 747137 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 167 168 169 170 171 172 173  ... 177
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-CH-PPC Andi_C

Și câteva cadre cu el, am reușit să merg cateva stații, este destul de silențios, spre deosebire de 4008.

4020, Piața Victoriei,linia 24, 07.08.2023



4020, Carpați, Linia 24, 07.08.2023










Și câteva detalii din interior:






O parte din geamuri nu au fost schimbate, rămânând vechiul model montat la construcția tramvaiului.








Scaunele sunt de modelul celor folosite pe V3A-93, CA, și PAFS, nu cel cu care ne-am obișnuit pe celelalte V3A-93-CH-PPC.


 


Re: V3A-93-CH-PPC joker

Momentan este silentios deoarece are bandajele noi,4008 are bandajele uzate deoarece circula pe tot felu de linii. Cand 224,4014,4036 erau exclusiv in 41 chiar si la 1 an de la RK tot se mai cunostea ca a avut schimbate bandajele la RK

 


Re: V3A-93-CH-PPC Luca M.

Este rusinos ritmul in care ies de la reparatie… din 2020 de cand a iesit 4036 de la RK pana in 2023 cand a iesit 4020, sunt in total 6 tramvaie. Sper sa nu renunte la reparatia lor si sa iasa in final toate, dar ar fi bine mai rapid…

 


Re: V3A-93-CH-PPC Gabi23

Din vara anului 2007 până în vara anului 2010 s-au construit 45 de vagoane de la zero. În 2020-2023 nu sunt capabili să le mai repare...

 


Re: V3A-93-CH-PPC punmeister

Pentru ca nu mai sunt nici oameni.

 


Re: V3A-93-CH-PPC shoppy

Daca vrei atunci gasesti de toate doar ca ei pe de-o parte primesc 100 de Astre noi-noute, mai spun ca cumpara si altele scurte, si pe de alta parte jumatate din retea o sa fie inchisa niste perioade nedefinite pentru lucrari de modernizare, deci daca ii intrebi cate vagoane si de ce fel sunt necesare apte de traseu pentru fiecare din urmatorii 5 ani, ei habar nu au, asa ca merg din aproape in aproape, mai repara URAC un electronic sa tina un an, mai repara URAC doua reostatice sa tina 6 luni, mai face un depou 1 reostatic bun din 2 stricate sa tina 3 luni, nu poti sa ceri performante sau calitate in situatia asta.

 


Re: V3A-93-CH-PPC Cezar210

Se pare că unele vagoane CH-PPC au avut parte de o schimbare a fontului numărului de parc, modificare ce probabil va continua în viitor, dacă tot s-au apucat.
Până acum: cel puțin 4003, 4007, 4045.

Un cadru cu 4007 de astăzi:
IMG_0524.jpg (1.63 MB; downloaded 2290 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC WT_fan06

Văd că noua modă este cu capacele „fluturând” în afară...  :popa:

 


Re: V3A-93-CH-PPC Cezar210

Capacele deschise aveau spatii pentru ventilare. Si probabil sunt deschise pentru o ventilație mai buna...dar decat asa, mai bine puneau un grilaj, sau niște spatii mai mari, pentru ca arata cam a improvizație..

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC ADK

Mai degrabă sunt defecte încuietoarea ori broaștele... Deși mai există și varianta lăsării deschise (nesigure pentru siguranța traficului), pentru că se fură cheia ori pătratul vagonului.

 


Re: V3A-93-CH-PPC Gabi23

Capacele alea sunt deschise asa pentru ventilație...

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC ADK

Păi, atunci de ce nu le-a făcut aerodinamica corectă? Mă refer la grile care aerisirile sunt făcute în jos, în loc să fie făcute în direcția de mers al vagonului...

 


Re: V3A-93-CH-PPC Costin

Astea nu au ventilatie naturala, sa conteze directia grilelor, ci ventilatie fortata cu filtre, ventilatoare etc. Cam ca orice calculator din ziua de azi.

Dar apoi, ce e mai usor, sa cureti filtre si ventilatoare, sau sa deschizi capacele si sa mergi asa cu vagonul pana crapa electronica?

Si dup-aia tot ei sunt cu "astea electronice sunt proaste, se strica des, tot mai bun e ala clasic care se repara cu ciocanul".

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC ADK

Normal când a fost fabricat, inginerul trebuia să predea o fișă personalului de la depoul de unde administrează vagonul, că acesta la un număr de X kilometrii necesită următoarele revizii/curățări/înlocuiri/reparații. Acum, în cazul acesta - URAC - a informat cel mai sigur beneficiarul, însă acesta probabil nu efectuează corect cele menționate, ori efectuează doar unele din ele sau deloc.

La fel cum unui autoturism, se fac următoarele când acesta atinge un număr de X kilometrii (curățare DPF, EGR, înlocuire ulei motor, cutie, grup (dacă are tracțiunea pe spate), servo, lichid frână, antigel, distribuție etc). Acum, e ca și cum ai prefera o mașină din anii '60 că nu are antigel, motoarele pe atunci find răcite cu aer, că vara ai folosit apă demineralizată iar până în iarnă nu ai scos-o și ai produs avarii motorului...

 


Go to page:  1  ... 167 168 169 170 171 172 173  ... 177
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2363 forum members have written 428487 posts in 5313 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use