Topic: V3A-93-CH-PPC
2477 posts, 757104 views
📖 Pagination options
- FabiM
-
Posted:
-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
LucaTB
Acolo este domicilat temporar cu ocazia lucrărilor Apa Nova din zona Piața Rahova.
Acolo este domicilat temporar cu ocazia lucrărilor Apa Nova din zona Piața Rahova.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Cezar210
224 în această seară pe linia 41, cu geamurile închise și aerul condiționat funcțional..dar nu la capacitate maximă:
224 în această seară pe linia 41, cu geamurile închise și aerul condiționat funcțional..dar nu la capacitate maximă:
V3A-93-CH-PPC 224 - aer condiționat funcțional, dar nu la capacitate maxima - 1.jpg (491.42 KB; downloaded 3773 times)
V3A-93-CH-PPC 224 - aer condiționat funcțional, dar nu la capacitate maxima - 2.jpg (535.56 KB; downloaded 3773 times)
- TrainWrecker
-
Posted:
-
- Mat_hias
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Mat_hias
Deci pana la urma chiar s au renuntat la camere si display uri in interior... acum vagoanele urmatoare chiar nu o sa mai arate a 2022 nici dupa RK...
Deci pana la urma chiar s au renuntat la camere si display uri in interior... acum vagoanele urmatoare chiar nu o sa mai arate a 2022 nici dupa RK...
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
WT_fan06
Cine crede că aceste vagoane arată a 2022 (cu sau fără câteva ecrane)... se ține de glume (ori n-a văzut cum arată un tramvai fabricat în 2022).
Reamintesc că proiectul CH este din 2006.
Reamintesc că proiectul CA, așa cum îi spune chiar numele, este din 2010.
De la 2010-CA au trecut cam vreo... aproximativ 12 ani. Iar noi vorbim de CH-PPC ca arătând sau nu a 2022?
Cine crede că aceste vagoane arată a 2022 (cu sau fără câteva ecrane)... se ține de glume (ori n-a văzut cum arată un tramvai fabricat în 2022).
Reamintesc că proiectul CH este din 2006.
Reamintesc că proiectul CA, așa cum îi spune chiar numele, este din 2010.
De la 2010-CA au trecut cam vreo... aproximativ 12 ani. Iar noi vorbim de CH-PPC ca arătând sau nu a 2022?
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
FabiM
Oricum cu sau fără display-uri, e același lucru, tot blocate/nefuncționale sunt.
Important ar fi sa funcționeze afișajul interior de lângă cabina vatmanului și anunțurile vocale, doua aspecte pe care in 224, 4014 și 4036 le întâlnești asa.. când e o zi cu soare.
De exemplu, de când a ieșit 4036 din URAC nu a funcționat măcar odata afișajul interior din fața.
Oricum cu sau fără display-uri, e același lucru, tot blocate/nefuncționale sunt.
Important ar fi sa funcționeze afișajul interior de lângă cabina vatmanului și anunțurile vocale, doua aspecte pe care in 224, 4014 și 4036 le întâlnești asa.. când e o zi cu soare.
De exemplu, de când a ieșit 4036 din URAC nu a funcționat măcar odata afișajul interior din fața.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
punmeister
S-ar putea sa nu sune popular ce vreau sa spun, dar este binevenit proiectul de "2020" al CA/CH-PPC, cu toate ca normal trebuiau facute asa inca din 2006. Pana cand o sa vina vremea sa se achizitioneze celelalte 200 de tramvaie noi (cele care sunt acum in curs de realizare a studiului de oportunitate pentru aplicatia POR), este nevoie de un stop-gap pentru a completa liniile cu Imperio. Berlin (cu toate ca vorbim de anii 90/2000) au modernizat destule Tatra KT4D in paralel cu achizitia de tramvaie noi ADtranz GT6N si GT6N-ZR, urmand ca Tatrele sa fie retrase pas cu pas pe masura ce au sosit noile Flexity Berlin comandate, lucru care s-a intamplat recent.
WT_fan06 wrote here:
Cine crede că aceste vagoane arată a 2022 (cu sau fără câteva ecrane)... se ține de glume (ori n-a văzut cum arată un tramvai fabricat în 2022).
Reamintesc că proiectul CH este din 2006.
Reamintesc că proiectul CA, așa cum îi spune chiar numele, este din 2010.
De la 2010-CA au trecut cam vreo... aproximativ 12 ani. Iar noi vorbim de CH-PPC ca arătând sau nu a 2022?
S-ar putea sa nu sune popular ce vreau sa spun, dar este binevenit proiectul de "2020" al CA/CH-PPC, cu toate ca normal trebuiau facute asa inca din 2006. Pana cand o sa vina vremea sa se achizitioneze celelalte 200 de tramvaie noi (cele care sunt acum in curs de realizare a studiului de oportunitate pentru aplicatia POR), este nevoie de un stop-gap pentru a completa liniile cu Imperio. Berlin (cu toate ca vorbim de anii 90/2000) au modernizat destule Tatra KT4D in paralel cu achizitia de tramvaie noi ADtranz GT6N si GT6N-ZR, urmand ca Tatrele sa fie retrase pas cu pas pe masura ce au sosit noile Flexity Berlin comandate, lucru care s-a intamplat recent.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
cris_m
Cu mentiunea ca Berlinul are o strategie in spate, iar modernizarile sunt facute cu simt de raspundere....
Cu mentiunea ca Berlinul are o strategie in spate, iar modernizarile sunt facute cu simt de raspundere....
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
punmeister
Sigur, de asta au ajuns sa puna in regim de urgenta trenurile IK17 si IK20 gandite pentru Kleinprofil (gabarit mic) pe U5 (gabarit mare)
Sigur, de asta au ajuns sa puna in regim de urgenta trenurile IK17 si IK20 gandite pentru Kleinprofil (gabarit mic) pe U5 (gabarit mare)
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
Nicu24
Zici că a ieșit vreun OZN din URAC ,tot același tramvai hârb 1970 ,ce va așteptați bun din partea URAC ??
Zici că a ieșit vreun OZN din URAC ,tot același tramvai hârb 1970 ,ce va așteptați bun din partea URAC ??
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
WT_fan06
În primul rând, CH-PPC trebuia să vină nu în 2006, ci cam prin 93 în locul V3A-93. Și nu este nicio exagerare. ATUNCI era vremea lui. Aceea era modernizarea de care avea nevoie vechiul V3A. Așa cum Berlin a modernizat Tatrele, exact cum ai spus, până în anul 2000 (mai exact între 1995 și 1997). În anul 2006, tramvaiul plecase din stație de mult.
În al doilea rând, Tatrele din Berlin au fost modernizate exemplar. Vorbim despre una dintre cele mai reușite modernizări aduse unei Tatre. Nu este cazul la noi.
Despre cât de performantă este investiția în CA s-au scris pagini întregi de forum. Nu reiau.
punmeister wrote here:Da, cu siguranță nu sună popular.
S-ar putea sa nu sune popular ce vreau sa spun, dar este binevenit proiectul de "2020" al CA/CH-PPC, cu toate ca normal trebuiau facute asa inca din 2006. Pana cand o sa vina vremea sa se achizitioneze celelalte 200 de tramvaie noi (cele care sunt acum in curs de realizare a studiului de oportunitate pentru aplicatia POR), este nevoie de un stop-gap pentru a completa liniile cu Imperio. Berlin (cu toate ca vorbim de anii 90/2000) au modernizat destule Tatra KT4D in paralel cu achizitia de tramvaie noi ADtranz GT6N si GT6N-ZR, urmand ca Tatrele sa fie retrase pas cu pas pe masura ce au sosit noile Flexity Berlin comandate, lucru care s-a intamplat recent.
În primul rând, CH-PPC trebuia să vină nu în 2006, ci cam prin 93 în locul V3A-93. Și nu este nicio exagerare. ATUNCI era vremea lui. Aceea era modernizarea de care avea nevoie vechiul V3A. Așa cum Berlin a modernizat Tatrele, exact cum ai spus, până în anul 2000 (mai exact între 1995 și 1997). În anul 2006, tramvaiul plecase din stație de mult.
În al doilea rând, Tatrele din Berlin au fost modernizate exemplar. Vorbim despre una dintre cele mai reușite modernizări aduse unei Tatre. Nu este cazul la noi.
Despre cât de performantă este investiția în CA s-au scris pagini întregi de forum. Nu reiau.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
punmeister
Inca stiu despre propunerea FAUR refuzata de RATB la vremea respectiva de a face V3A-93M cu chopper si cu doua variante de tronson C, unul PPC in stilul CH-PPC si altul 100% LF facut de SIG Schindler.
Dar da, de acord cu tine, dar din pacate asta este realitatea si nu putem schimba nimic despre trecut.
Inca stiu despre propunerea FAUR refuzata de RATB la vremea respectiva de a face V3A-93M cu chopper si cu doua variante de tronson C, unul PPC in stilul CH-PPC si altul 100% LF facut de SIG Schindler.
Dar da, de acord cu tine, dar din pacate asta este realitatea si nu putem schimba nimic despre trecut.
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC
ADK
Noi abia ce făcusem o schimbare nu cu multe zile înainte de 1990, și prioritățile erau întâi să măturăm orașul de toate pagubele produse și să reparăm clădirile avariate chiar și destui ani după, nu să ne gândim deja la "CHPPC" (din ce citesc de la voi, tehnologia exista sau trebuia să existe) fiindcă nu eram pregătiți pentru astfel de tramvaie plus costurile modernizării pentru acei ani ar fi fost destul de imense. A durat ceva ani până s-au modernizat toate tramvaiele din versiunea 1970 în 1993, la vremea aia eram fascinați dintr-un punct sau altul de vedere de Rathgeber și probabil și Duewag cu toate că nu le-am ținut mult în circulație că își îndepliniseră norma de casare.
Noi încă ne luptam să ținem Rocarul pe piață, abia ce apăruseră DeSimon pe la jumătatea anilor '90 și nu mulți și-l permiteau, mulți încă vroiau DAC-ul că era mai ieftin de produs până ce se mai stabileau treburile și prin țară ne descurcam cu ce aveam sau mai primeam de la alții. Nu cred că trebuia să fim atât de pretențioși chiar și pe la începutul anilor 2000, spre exemplu să ne înhămăm la Citaro când infrastructura era pulbere, banii erau care erau, deja pierdeam Rocarul pe atunci și în loc să dăm o pâine altor noștri să-i mai ținem pe piață le dădeam la nemți ca să ne uităm pe urmă la ele când picau cu ceva, mai ales la mentenanța de știam s-o oferim chiar și până acum ceva ani. Poate abia am avut bani și de Rocar Autodromo și DAF Hess, iar în 2005 ne bucuram la Ivecouri că au mai completat din golurile lăsate și de casarea Saviem.
Trebuie să înțelegem că fiecare țară își are dezvoltările ei, mai avansate sau mai puțin avansare, fondurile ei, președinții/primarii ei, inginerii ei, la România mai ales de perioadă trebuie să ne gândim care erau cu adevărat prioritățile pe atunci. Poate era o prostie să cumpărăm U412 la preț cu U812, sau 415T la preț cu 812EA. Dar cu siguranță aveau prețuri diferite, așa că nu mai are rost discuția, decât 5 Autodromo mai bine 8-10 DeSimon. Deși la craterele de pe atunci, nu știu cât de bine se descurcau vehiculele low-floor care erau deja în posesia RATB, iar tramvaiele să ne ocupăm și de șine și depouri dacă vrem "Tram Of The Year 2022"... Și personal calificat pentru întreținerea lor.
CHPPC-ul de mai sus atât se poate aparent, atât sunt banii PMB pentru RK-urile sau modernizările actualelor tramvaie.
Noi abia ce făcusem o schimbare nu cu multe zile înainte de 1990, și prioritățile erau întâi să măturăm orașul de toate pagubele produse și să reparăm clădirile avariate chiar și destui ani după, nu să ne gândim deja la "CHPPC" (din ce citesc de la voi, tehnologia exista sau trebuia să existe) fiindcă nu eram pregătiți pentru astfel de tramvaie plus costurile modernizării pentru acei ani ar fi fost destul de imense. A durat ceva ani până s-au modernizat toate tramvaiele din versiunea 1970 în 1993, la vremea aia eram fascinați dintr-un punct sau altul de vedere de Rathgeber și probabil și Duewag cu toate că nu le-am ținut mult în circulație că își îndepliniseră norma de casare.
Noi încă ne luptam să ținem Rocarul pe piață, abia ce apăruseră DeSimon pe la jumătatea anilor '90 și nu mulți și-l permiteau, mulți încă vroiau DAC-ul că era mai ieftin de produs până ce se mai stabileau treburile și prin țară ne descurcam cu ce aveam sau mai primeam de la alții. Nu cred că trebuia să fim atât de pretențioși chiar și pe la începutul anilor 2000, spre exemplu să ne înhămăm la Citaro când infrastructura era pulbere, banii erau care erau, deja pierdeam Rocarul pe atunci și în loc să dăm o pâine altor noștri să-i mai ținem pe piață le dădeam la nemți ca să ne uităm pe urmă la ele când picau cu ceva, mai ales la mentenanța de știam s-o oferim chiar și până acum ceva ani. Poate abia am avut bani și de Rocar Autodromo și DAF Hess, iar în 2005 ne bucuram la Ivecouri că au mai completat din golurile lăsate și de casarea Saviem.
Trebuie să înțelegem că fiecare țară își are dezvoltările ei, mai avansate sau mai puțin avansare, fondurile ei, președinții/primarii ei, inginerii ei, la România mai ales de perioadă trebuie să ne gândim care erau cu adevărat prioritățile pe atunci. Poate era o prostie să cumpărăm U412 la preț cu U812, sau 415T la preț cu 812EA. Dar cu siguranță aveau prețuri diferite, așa că nu mai are rost discuția, decât 5 Autodromo mai bine 8-10 DeSimon. Deși la craterele de pe atunci, nu știu cât de bine se descurcau vehiculele low-floor care erau deja în posesia RATB, iar tramvaiele să ne ocupăm și de șine și depouri dacă vrem "Tram Of The Year 2022"... Și personal calificat pentru întreținerea lor.
CHPPC-ul de mai sus atât se poate aparent, atât sunt banii PMB pentru RK-urile sau modernizările actualelor tramvaie.
📖 Pagination options