Topic: V3A-93-CH-PPC
2477 posts, 758524 views
📖 Pagination options
- Cristy
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Se rezolva, dar este un singur om pe tot RATB care se ocupa de ele.
Cristy wrote:
si au de gand sa le lase nefunctionale?
Se rezolva, dar este un singur om pe tot RATB care se ocupa de ele.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
adn2377
Azi in jur de 17:30 am mers dinspre Brasov spre Crangasi cu #4033, avea SAT-ul inchis (sau asta presupun, pentru ca pe validatoare era scris "inchis" plus numarul vagonului, etc).
Azi in jur de 17:30 am mers dinspre Brasov spre Crangasi cu #4033, avea SAT-ul inchis (sau asta presupun, pentru ca pe validatoare era scris "inchis" plus numarul vagonului, etc).
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Chev Celios
6-le masi ca tot uita vatmani si soferi sa dea Comercial(butonu"6").
6-le masi ca tot uita vatmani si soferi sa dea Comercial(butonu"6").
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Ei, lasă, trebuie şi controlorii să dea amenzi, nu?
Deşi, eu când urc într-un vehicul cu SAT închis şi mă întreabă controlorul de sănătate, îi arăta validatorul şi îl trimit la plimbare. Uneori ţine, alteori insistă.
Ei, lasă, trebuie şi controlorii să dea amenzi, nu?
Deşi, eu când urc într-un vehicul cu SAT închis şi mă întreabă controlorul de sănătate, îi arăta validatorul şi îl trimit la plimbare. Uneori ţine, alteori insistă.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Si eu am mers cu 4033, la acea semicursa si ii mergeau . Am urcat la Ghencea la 17:20 si am coborat la Ciurel la 17:32. Si am validat cardul la validatorul 2 care era functional. Probabil a fost in acelasi vagon, cine stie ce care a fost faza . Pe mine ma cunostea validatorul .
Si eu am mers cu 4033, la acea semicursa si ii mergeau . Am urcat la Ghencea la 17:20 si am coborat la Ciurel la 17:32. Si am validat cardul la validatorul 2 care era functional. Probabil a fost in acelasi vagon, cine stie ce care a fost faza . Pe mine ma cunostea validatorul .
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Se mai întâmplă ca validatoarele să nu comunice între ele cum trebuie, aşa că unul sau mai multe rămân închise sau arată altceva (altă oră, altă linie ş.am.d.).
Se mai întâmplă ca validatoarele să nu comunice între ele cum trebuie, aşa că unul sau mai multe rămân închise sau arată altceva (altă oră, altă linie ş.am.d.).
- DjAxL
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
DjAxL
Un raport frumusel , cu tot cu tur , vagon ,ora ,sa vezi ce nu mai uita nenea sa dea comercial , mai sunt unii din astia impotriva validatoarelor sau multi schimba sensul nu asa cum ar trebui la capat ci uneva pe la mijlocul traseului , iar saracu calator care a validat corect cardul risca sa fie prins ca si calator fraudulos degeaba aducem tehnica moderna daca nu respectam cateva reguli simple .
adn2377 wrote:
Azi in jur de 17:30 am mers dinspre Brasov spre Crangasi cu #4033, avea SAT-ul inchis (sau asta presupun, pentru ca pe validatoare era scris "inchis" plus numarul vagonului, etc).
Un raport frumusel , cu tot cu tur , vagon ,ora ,sa vezi ce nu mai uita nenea sa dea comercial , mai sunt unii din astia impotriva validatoarelor sau multi schimba sensul nu asa cum ar trebui la capat ci uneva pe la mijlocul traseului , iar saracu calator care a validat corect cardul risca sa fie prins ca si calator fraudulos degeaba aducem tehnica moderna daca nu respectam cateva reguli simple .
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
adn2377
Gabi pai inseamna ca am mers in acelasi vagon...
Eu eram mai in spate, cred ca la usa 4.
Gabi23 wrote:
Si eu am mers cu 4033, la acea semicursa si ii mergeau . Am urcat la Ghencea la 17:20 si am coborat la Ciurel la 17:32. Si am validat cardul la validatorul 2 care era functional. Probabil a fost in acelasi vagon, cine stie ce care a fost faza . Pe mine ma cunostea validatorul .
Gabi pai inseamna ca am mers in acelasi vagon...
Eu eram mai in spate, cred ca la usa 4.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Cristy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Cristy
Astazi in jur de 16:25, 4011 se indrepta spre piata presei dar nu avea capacul de la boghiul motor din stanga fata.
Astazi in jur de 16:25, 4011 se indrepta spre piata presei dar nu avea capacul de la boghiul motor din stanga fata.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
E de ceva timp asa . Nu cred ca are asta asa mare importanta.
Cristy wrote:
Astazi in jur de 16:25, 4011 se indrepta spre piata presei dar nu avea capacul de la boghiul motor din stanga fata.
E de ceva timp asa . Nu cred ca are asta asa mare importanta.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
De azi a revenit in traseu si 224, probabil de maine sau luni si 4030.
De azi a revenit in traseu si 224, probabil de maine sau luni si 4030.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
3mil
Astazi, vagonul #4005 a facut o blocare in linia 34 in jurul orelor 16.00 intre Ferdinand si Obor (sens Banu Manta). Nu stiu exact ce a patit, l-am vazut mai tarziu tractat de un camion Roman de interventie ce l-a dus pana in Dep. Victoria, de unde probabil pe seara cand nu mai incurca traficul va fi dus la Dep. Dudesti. Vagoanele liniilor 34 si 46 care nu au apucat sa treaca intersectia de la Ferdinand au evitat blocajul pe Ziduri Mosi-Colentina-Stefan cel Mare.
Astazi, vagonul #4005 a facut o blocare in linia 34 in jurul orelor 16.00 intre Ferdinand si Obor (sens Banu Manta). Nu stiu exact ce a patit, l-am vazut mai tarziu tractat de un camion Roman de interventie ce l-a dus pana in Dep. Victoria, de unde probabil pe seara cand nu mai incurca traficul va fi dus la Dep. Dudesti. Vagoanele liniilor 34 si 46 care nu au apucat sa treaca intersectia de la Ferdinand au evitat blocajul pe Ziduri Mosi-Colentina-Stefan cel Mare.
📖 Pagination options