Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2477 posts, 758967 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 138 139 140 141 142 143 144  ... 177
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Robert24

Explictia STB ca manipulantul a actionat frana mai mult sa i-o zica lu' Mutu'.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati FabiM

E drept, nu sunt expert pe partea tehnica dar, dacă e limitat in km/h, ce se poate încinge asa rău din frânare/frânări?

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

Nici eu nu am înțeles de ce au zis ca vatmanul ar fi făcut ceva greșit ?  Mie aici îmi miroase ca vor sa ascundă calitatea slaba a materialelor și subansamblelor tramvaiului ,d acă era bine proiectat nu avea de ce sa iasă fum de la motoare !
Și nu am inteles de ce 044 a fost dat la BN ,ei au dat ceva la schimb la Colentina? Cine face repartizarile astea de vagoane asa ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Probabil nu a mai defranat din mansa si a incercat sa mearga cu el asa pentru ca de regula dupa cateva cicluri de franare/defranare isi revin, aici nu a fost cazul si s-a incins. Asta se poate intampla la orice vagon nu doar la 4014. Si 4030 a avut acum cateva luni un eveniment similar.

Blestemele celor de Dudesti ca nu au mai fost duse RKurile la ei  :rofl:

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

4014 vine acum la Ghencea direct de la URAC și revine în 41. ;)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

În vizita sa de astăzi de la URAC, lui 4014 i-au fost schimbate 3 din cele 5 validatoare cu modelul Kapsch.








 



  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati ADK

Totuși, nu înțeleg un lucru: le este greu să seteze ora corectă pe validator? valabil și la autobuze/troleibuze, dar la display, unde din când în când te aflii în anul când nici nu se fabricase respectivul autobuz/troleibuz...

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati dekolor

Nici macar nu ar trebui sa fie setate manual, daca sunt conectate la internet ar trebui sa obtina data/ora automat prin NTP.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Cezar210

Iar prizele alea se mișcă după cum vrea poporu', care chiar daca funcționează (deși recordul a fost de 9% in 25 min la telefon ce suporta 40W) se mișcă în toate felurile. De exemplu, daca cineva le atinge perpendicular, se dau în cealaltă parte.

Știu că se discuta că "prăjesc telefoanele" - asta ce însemna de fapt? Că baga prea mult curent?

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati orex

Acum, ca s-a scumpit ”kw”, chiar ai de gand sa-ti incarci telefonul din ”goangele” STB? :think:

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati andrei11

Diferența de tensiune este periculoasă, intensitatea niciodată.
Am mai dat exemplul cu piciorușele ciorilor din  rețelele de 27.000 V ale CFR  - ului. Le doare fix în bască  !
Expresia << bagă  prea mult curent >>  nu există.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Cezar210

orex wrote here:
Acum, ca s-a scumpit ”kw”, chiar ai de gand sa-ti incarci telefonul din ”goangele” STB? :think:


Nu, dar mi se consumase bateria și mai aveam de mers, și am zis să le încerc noile jucării

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Cezar210

Două videoclipuri de la mine cu 4014 - unul cu prezentarea vagonului (interior/exterior, informațiile sunt în descriere) și altul cu o călătorie Piața Presei - Ghencea și ceva drăguț realizat la plecarea din Ghencea  :D

Prezentarea foto-video



Călătoria

 


Go to page:  1  ... 138 139 140 141 142 143 144  ... 177
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2393 forum members have written 430882 posts in 5359 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use