Topic: V3A-93-CH-PPC
2477 posts, 758967 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Robert24
Explictia STB ca manipulantul a actionat frana mai mult sa i-o zica lu' Mutu'.
Explictia STB ca manipulantul a actionat frana mai mult sa i-o zica lu' Mutu'.
- FabiM
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
FabiM
E drept, nu sunt expert pe partea tehnica dar, dacă e limitat in km/h, ce se poate încinge asa rău din frânare/frânări?
E drept, nu sunt expert pe partea tehnica dar, dacă e limitat in km/h, ce se poate încinge asa rău din frânare/frânări?
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Nicu24
Nici eu nu am înțeles de ce au zis ca vatmanul ar fi făcut ceva greșit ? Mie aici îmi miroase ca vor sa ascundă calitatea slaba a materialelor și subansamblelor tramvaiului ,d acă era bine proiectat nu avea de ce sa iasă fum de la motoare !
Și nu am inteles de ce 044 a fost dat la BN ,ei au dat ceva la schimb la Colentina? Cine face repartizarile astea de vagoane asa ?
Nici eu nu am înțeles de ce au zis ca vatmanul ar fi făcut ceva greșit ? Mie aici îmi miroase ca vor sa ascundă calitatea slaba a materialelor și subansamblelor tramvaiului ,d acă era bine proiectat nu avea de ce sa iasă fum de la motoare !
Și nu am inteles de ce 044 a fost dat la BN ,ei au dat ceva la schimb la Colentina? Cine face repartizarile astea de vagoane asa ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Probabil nu a mai defranat din mansa si a incercat sa mearga cu el asa pentru ca de regula dupa cateva cicluri de franare/defranare isi revin, aici nu a fost cazul si s-a incins. Asta se poate intampla la orice vagon nu doar la 4014. Si 4030 a avut acum cateva luni un eveniment similar.
Blestemele celor de Dudesti ca nu au mai fost duse RKurile la ei
Probabil nu a mai defranat din mansa si a incercat sa mearga cu el asa pentru ca de regula dupa cateva cicluri de franare/defranare isi revin, aici nu a fost cazul si s-a incins. Asta se poate intampla la orice vagon nu doar la 4014. Si 4030 a avut acum cateva luni un eveniment similar.
Blestemele celor de Dudesti ca nu au mai fost duse RKurile la ei
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
4014 vine acum la Ghencea direct de la URAC și revine în 41.
4014 vine acum la Ghencea direct de la URAC și revine în 41.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
În vizita sa de astăzi de la URAC, lui 4014 i-au fost schimbate 3 din cele 5 validatoare cu modelul Kapsch.
În vizita sa de astăzi de la URAC, lui 4014 i-au fost schimbate 3 din cele 5 validatoare cu modelul Kapsch.
- cris_m
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
ADK
Totuși, nu înțeleg un lucru: le este greu să seteze ora corectă pe validator? valabil și la autobuze/troleibuze, dar la display, unde din când în când te aflii în anul când nici nu se fabricase respectivul autobuz/troleibuz...
Totuși, nu înțeleg un lucru: le este greu să seteze ora corectă pe validator? valabil și la autobuze/troleibuze, dar la display, unde din când în când te aflii în anul când nici nu se fabricase respectivul autobuz/troleibuz...
- dekolor
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
dekolor
Nici macar nu ar trebui sa fie setate manual, daca sunt conectate la internet ar trebui sa obtina data/ora automat prin NTP.
Nici macar nu ar trebui sa fie setate manual, daca sunt conectate la internet ar trebui sa obtina data/ora automat prin NTP.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
Iar prizele alea se mișcă după cum vrea poporu', care chiar daca funcționează (deși recordul a fost de 9% in 25 min la telefon ce suporta 40W) se mișcă în toate felurile. De exemplu, daca cineva le atinge perpendicular, se dau în cealaltă parte.
Știu că se discuta că "prăjesc telefoanele" - asta ce însemna de fapt? Că baga prea mult curent?
Iar prizele alea se mișcă după cum vrea poporu', care chiar daca funcționează (deși recordul a fost de 9% in 25 min la telefon ce suporta 40W) se mișcă în toate felurile. De exemplu, daca cineva le atinge perpendicular, se dau în cealaltă parte.
Știu că se discuta că "prăjesc telefoanele" - asta ce însemna de fapt? Că baga prea mult curent?
- orex
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
orex
Acum, ca s-a scumpit ”kw”, chiar ai de gand sa-ti incarci telefonul din ”goangele” STB?
Acum, ca s-a scumpit ”kw”, chiar ai de gand sa-ti incarci telefonul din ”goangele” STB?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
andrei11
Diferența de tensiune este periculoasă, intensitatea niciodată.
Am mai dat exemplul cu piciorușele ciorilor din rețelele de 27.000 V ale CFR - ului. Le doare fix în bască !
Expresia << bagă prea mult curent >> nu există.
Diferența de tensiune este periculoasă, intensitatea niciodată.
Am mai dat exemplul cu piciorușele ciorilor din rețelele de 27.000 V ale CFR - ului. Le doare fix în bască !
Expresia << bagă prea mult curent >> nu există.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
Nu, dar mi se consumase bateria și mai aveam de mers, și am zis să le încerc noile jucării
orex wrote here:
Acum, ca s-a scumpit ”kw”, chiar ai de gand sa-ti incarci telefonul din ”goangele” STB?
Nu, dar mi se consumase bateria și mai aveam de mers, și am zis să le încerc noile jucării
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Cezar210
Două videoclipuri de la mine cu 4014 - unul cu prezentarea vagonului (interior/exterior, informațiile sunt în descriere) și altul cu o călătorie Piața Presei - Ghencea și ceva drăguț realizat la plecarea din Ghencea
Prezentarea foto-video
Călătoria
Două videoclipuri de la mine cu 4014 - unul cu prezentarea vagonului (interior/exterior, informațiile sunt în descriere) și altul cu o călătorie Piața Presei - Ghencea și ceva drăguț realizat la plecarea din Ghencea
Prezentarea foto-video
Călătoria
📖 Pagination options