Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2477 posts, 756811 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 135 136 137 138 139 140 141  ... 177
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Costin

Utilizator anonim wrote here:
Asa a vrut conducerea, usile sa se "vada"...

Mai stim in istoria relativ recenta un caz in care urbanismul se facea de catre o singura persoana care dadea din maini dintr-o masina catre tot ce trebuia demolat, fara sa aiba nici o cunostinta de urbanism. La fel si aici. Usa vatmanului arata ca cineva a gandit un design coerent apoi a venit "conducerea" si a zis cum sa se faca. Halal evolutie. Arata fix ca 242, o greseala de "dorel".

Stefan28 wrote here:
Țin să îți dau o veste proastă atunci, NU se vor monta :)

Asta chiar e o veste proasta, oriunde in lume tendinta e sa uniformizezi un serviciu sau o facilitate, nu invers. La urma urmei e in interesul STB sa aiba platitori cat mai multi... insa intrebarea e de unde stii ca nu se vor instala? Zvon de garaj sau informatie verificabila?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

La 4036 au fost montate din rezervele de la autobuze, la inceputul anului era propusa investitie de inlocuit validatoarele cu noul model pe tot parcul de CH PPC si reluarea montarii aerului conditionat. Cum noua administratie din PMB nu da bani pentru nimic, aia avem.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Speculez, dar cred ca printre motivele pentru care usile sunt albe se numara si faptul ca vor si usor de schimbat cu altele din parcul curent, la nevoie. Adica mai usor de carpit.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati WT_fan06

Chiar nu văd o problemă în faptul că ușile sunt albe, ci în faptul că nu au fost capabili să decidă o singură culoare pentru uși. Adică avem ușa vatmanului de un fel și cea a pasagerilor de alt fel. Cred că de aici a pornit de fapt discuția. 🤔

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati andrei11

Ușa vatmanului o fi diferită de restul ca cetățenii onești care vor să urce pe prima ușă să nu se înghesuie la ușa interzisă   :P

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Luca M.

114 cuplat cu 4008 au dat o plimbare pe bulevardul Marasesti acum vreo 10 minute. aveti idee de ce au mers pe aici?

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

Tot forumul, riul, ramul se-nfioara c-a iesit din ou 4014 de parca s-ar fi lansat Spacex Starship, cind, de fapt, vorbim tot de V3A mk 48 (sau cite or mai - cred ca nici ei nu mai sint capabili sa tina inventarul...).

Fix usa alba de pe tramvaiul verde a revolutionat transportul in comun din Bucuresti. O noua era a inceput, de aici magia se va dezlantui, tramvaiele vor fi fiabile, vor avea aer conditionat, vor veni din minut in minut si vor cuceri orasul.

Brat la brat cu Citaro-urile CNG, electrice si cele convertite in troleibuze.

Si basmul cu Harap Alb poate continua

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4014 ajunge azi la Alexandria urmand ca in cateva zile sa iasa la traseu, acolo primeste si numerele de parc, validatoarele BCR si actualizare Thoreb.
20210908_105823.jpg (889.13 KB; downloaded 3653 times)
20210908_110012.jpg (717.43 KB; downloaded 3653 times)
20210908_110323.jpg (789.39 KB; downloaded 3653 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati br101

Din ultima poza se vede clar care a fost ideea de design cu usa cabinei. Este un design reusit, nu exista aceasta perspectiva vizuala in poza facuta in pasaj.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

A ajuns la Alexandria unde va circula in general in 41 alaturi de 4036. Probabil de maine dimineata iese la traseu.
20210908_113147.jpg (705.22 KB; downloaded 3524 times)
20210908_113158.jpg (735.29 KB; downloaded 3524 times)
20210908_131619.jpg (931.19 KB; downloaded 3524 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati punmeister

Ma bucur ca au mers pe Thoreb-urile ultrawide de pe Citaro Hybrid, mult mai calitative fata de cele de pe 4036 si de pe Kenturi.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4008 a ajuns la RK recent la schimb cu 4014, vor mai fi trimise vagoane pana la finalul anului. La revenirea de la RK va fi scos din 32 pentru 41. De asemenea ma bucur si m-am asigurat ca a disparut ideea de acum un an ca toate vagoanele cu RK sa fie schimbate cu cele de Dudesti, cum se facuse initial cu 4036 care din temporar ramasese acolo.
20210908_091951.jpg (696.04 KB; downloaded 3561 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati andreiiul

Se pastreaza ideea ca tot ce iese de la RK sa fie vopsit in verde? Sau se razgandesc si vom ramane cu un brotac intr-o mare alba?
Interesanta ideea cu oglinzile retrovizoare digitale. Avand in vedere retrovizoarele digitale ce rost isi mai au oglinzile clasice?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Da, totul iese verde acum.

 


Go to page:  1  ... 135 136 137 138 139 140 141  ... 177
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430524 posts in 5347 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use