Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2477 posts, 755898 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 177
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Gabi wrote:
dar despre 224 ce se mai aude :?:


Reapare si el in scurt timp, a avut o defectiune la sistemul de diagnoza (MCKV) si uzina va trimite piesa reparata in scurt timp.
De asemenea sunt semnale ca au inceput sa vina materiale pentru repararea vagoanelor tamponate.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

De mentionat ca astazi a fost singurul CH PPC de pe 11, 136 si 4004 circuland pe 41.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4045 a circulat in general pe 32 luna asta. De la 1 se intoarce pe linia 41 la schimb cu 4009.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Genial, la mai putin de o saptamana dupa ce 4001 si-a primit capacul de la boghiu acum il avem pe 4011 fara.
4036 a lipsit cam o saptamana din cauza unei probleme la o pompa.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Chev Celios

Linia 34: 4013,4031,4034.








 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi

dar ala nu cred ca e 4013 pt ca nu exista, poate o fi 4012 ;)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati AlexCitelis5399

Defapt e 4010. ;)

 



Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Chev Celios

Sorry da e 4010.Nu am inteles care este si nici nu-mi mai aduc aminte,iar din poza parea a fi 3 ala.Merci pe corectura.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Astazi a fost reparat vagonul 224, acesta sta de la inceputul lui ianuarie cand i s-a stricat sistemul de diagnoza MCKV, probabil de maine sau de luni revine pe linia 41. Acestuia i-au fost montate neoane ramandand doar cateva nefunctionale.

La ora actuala 306 sta de 2 saptamani cu aceeasi problema iar 4014 a avut sursa defecta fiind inlocuita acum cu una de SAERP, urmeaza sa revina in traseu si acesta. Inafara de acestea din pacate stau multe vagoane pentru fleacuri din cauza lipsei aprovizionarii - 131, 4028, 136 stau din cauza geamurilor sparte iar 4023 si 4030 sunt tamponate. 4023 are deja toate "formalitatile" facute si va pleca la URAC pentru reparatie iar primele 3 depind de lotul de geamuri care soseste la URAC nu se stie cand, apoi e o treaba de 2 zile pana reapar toate 3 in traseu.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Cristy

Dar din cate am vazut in pozele de mai sus vagoanele ch-ppc de pe linia 34 arata si sunt intretinute mult mai bine decat cele de pe 41.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Avandajul celor de la Dudesti este ca vagoanele stau in hala si prin urmare pot spala vagoanele indiferent de temperatura de afara. La Alexandria si alte depouri "in aer liber" nu se pot spala cand e ger ca ingheata apa pe ele. Iar Alexandria de asemenea nu isi poate permite luxul sa tina vagonul pe dreapta pentru orice zgarietura, la Dudesti se poate pentru ca pe linia 34 pot trimite orice vagon, pe cand pe 41 e mai greu cu vagoane clasice.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati adn2377

Utilizator anonim wrote:
Astazi a fost reparat vagonul 224, acesta sta de la inceputul lui ianuarie cand i s-a stricat sistemul de diagnoza MCKV, probabil de maine sau de luni revine pe linia 41. Acestuia i-au fost montate neoane ramandand doar cateva nefunctionale.


Am si eu o curiozitate... Daca tot lucreaza pe vagon si tot ii inlocuiesc neoanele (asa cum e si normal) - de ce nu pot sa faca o treaba pana la capat? De ce sa ramana neoane nefunctionale? Uitati-va de pentru comparatie la alte vehicole pe sine - ramele de metrou, fie ele Bombardier sau chiar IVA, de a caror mentenanta se ocupa Alstom, ca poti sa dai cu tunul si nu gasesti o lampa nefunctionala... sau poate la IVA dar extrem de rar.

Din alt topic:
Utilizator anonim wrote:
Inafara de neoane o sa mai vina piese vitale pentru tramvaie pentru ca in sfarsit a inceput sa functioneze bine serviciul de logistica al RATB.

+
Utilizator anonim wrote:
...In afara de acestea din pacate stau multe vagoane pentru fleacuri din cauza lipsei aprovizionarii - 131, 4028, 136 stau din cauza geamurilor sparte iar 4023 si 4030 sunt tamponate. 4023 are deja toate "formalitatile" facute si va pleca la URAC pentru reparatie iar primele 3 depind de lotul de geamuri care soseste la URAC nu se stie cand, apoi e o treaba de 2 zile pana reapar toate 3 in traseu.


Pana la urma cum e mon chèr... a fost sau n-a fost?  :roll:

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Dominatrix

adn2377 wrote:
Am si eu o curiozitate... Daca tot lucreaza pe vagon si tot ii inlocuiesc neoanele (asa cum e si normal) - de ce nu pot sa faca o treaba pana la capat? De ce sa ramana neoane nefunctionale?
Daca se trimit vagoane la RK si dupa ce vin de la URAC stau in depou fiindca sunt scadente la RR, ce sa mai vorbim de "subtilitati" gen neoane?  
adn2377 wrote:
Utilizator anonim wrote:
Inafara de neoane o sa mai vina piese vitale pentru tramvaie pentru ca in sfarsit a inceput sa functioneze bine serviciul de logistica al RATB.

+
Utilizator anonim wrote:
...In afara de acestea din pacate stau multe vagoane pentru fleacuri din cauza lipsei aprovizionarii - 131, 4028, 136 stau din cauza geamurilor sparte iar 4023 si 4030 sunt tamponate. 4023 are deja toate "formalitatile" facute si va pleca la URAC pentru reparatie iar primele 3 depind de lotul de geamuri care soseste la URAC nu se stie cand, apoi e o treaba de 2 zile pana reapar toate 3 in traseu.
Pana la urma cum e mon chèr... a fost sau n-a fost?  :roll:
Nu dati "cu pietre" in Utilizator anonim, el incearca pe cat posibil sa va aduca informatii cat mai proaspete. Piesele nu pot veni peste noapte, licitatiile dureaza, deci mai avem de asteptat. Ideea e ca angrenajul a fost pus in miscare...

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 177
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2382 forum members have written 430333 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use