Topic: V3A-93-CH-PPC
2477 posts, 755898 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Reapare si el in scurt timp, a avut o defectiune la sistemul de diagnoza (MCKV) si uzina va trimite piesa reparata in scurt timp.
De asemenea sunt semnale ca au inceput sa vina materiale pentru repararea vagoanelor tamponate.
Gabi wrote:
dar despre 224 ce se mai aude
Reapare si el in scurt timp, a avut o defectiune la sistemul de diagnoza (MCKV) si uzina va trimite piesa reparata in scurt timp.
De asemenea sunt semnale ca au inceput sa vina materiale pentru repararea vagoanelor tamponate.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
De mentionat ca astazi a fost singurul CH PPC de pe 11, 136 si 4004 circuland pe 41.
De mentionat ca astazi a fost singurul CH PPC de pe 11, 136 si 4004 circuland pe 41.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4045 a circulat in general pe 32 luna asta. De la 1 se intoarce pe linia 41 la schimb cu 4009.
4045 a circulat in general pe 32 luna asta. De la 1 se intoarce pe linia 41 la schimb cu 4009.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Genial, la mai putin de o saptamana dupa ce 4001 si-a primit capacul de la boghiu acum il avem pe 4011 fara.
4036 a lipsit cam o saptamana din cauza unei probleme la o pompa.
Genial, la mai putin de o saptamana dupa ce 4001 si-a primit capacul de la boghiu acum il avem pe 4011 fara.
4036 a lipsit cam o saptamana din cauza unei probleme la o pompa.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Gabi
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi
dar ala nu cred ca e 4013 pt ca nu exista, poate o fi 4012
dar ala nu cred ca e 4013 pt ca nu exista, poate o fi 4012
- AlexCitelis5399
-
Posted:
-
- Gabi
-
Posted:
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Chev Celios
Sorry da e 4010.Nu am inteles care este si nici nu-mi mai aduc aminte,iar din poza parea a fi 3 ala.Merci pe corectura.
Sorry da e 4010.Nu am inteles care este si nici nu-mi mai aduc aminte,iar din poza parea a fi 3 ala.Merci pe corectura.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Astazi a fost reparat vagonul 224, acesta sta de la inceputul lui ianuarie cand i s-a stricat sistemul de diagnoza MCKV, probabil de maine sau de luni revine pe linia 41. Acestuia i-au fost montate neoane ramandand doar cateva nefunctionale.
La ora actuala 306 sta de 2 saptamani cu aceeasi problema iar 4014 a avut sursa defecta fiind inlocuita acum cu una de SAERP, urmeaza sa revina in traseu si acesta. Inafara de acestea din pacate stau multe vagoane pentru fleacuri din cauza lipsei aprovizionarii - 131, 4028, 136 stau din cauza geamurilor sparte iar 4023 si 4030 sunt tamponate. 4023 are deja toate "formalitatile" facute si va pleca la URAC pentru reparatie iar primele 3 depind de lotul de geamuri care soseste la URAC nu se stie cand, apoi e o treaba de 2 zile pana reapar toate 3 in traseu.
Astazi a fost reparat vagonul 224, acesta sta de la inceputul lui ianuarie cand i s-a stricat sistemul de diagnoza MCKV, probabil de maine sau de luni revine pe linia 41. Acestuia i-au fost montate neoane ramandand doar cateva nefunctionale.
La ora actuala 306 sta de 2 saptamani cu aceeasi problema iar 4014 a avut sursa defecta fiind inlocuita acum cu una de SAERP, urmeaza sa revina in traseu si acesta. Inafara de acestea din pacate stau multe vagoane pentru fleacuri din cauza lipsei aprovizionarii - 131, 4028, 136 stau din cauza geamurilor sparte iar 4023 si 4030 sunt tamponate. 4023 are deja toate "formalitatile" facute si va pleca la URAC pentru reparatie iar primele 3 depind de lotul de geamuri care soseste la URAC nu se stie cand, apoi e o treaba de 2 zile pana reapar toate 3 in traseu.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Cristy
Dar din cate am vazut in pozele de mai sus vagoanele ch-ppc de pe linia 34 arata si sunt intretinute mult mai bine decat cele de pe 41.
Dar din cate am vazut in pozele de mai sus vagoanele ch-ppc de pe linia 34 arata si sunt intretinute mult mai bine decat cele de pe 41.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Avandajul celor de la Dudesti este ca vagoanele stau in hala si prin urmare pot spala vagoanele indiferent de temperatura de afara. La Alexandria si alte depouri "in aer liber" nu se pot spala cand e ger ca ingheata apa pe ele. Iar Alexandria de asemenea nu isi poate permite luxul sa tina vagonul pe dreapta pentru orice zgarietura, la Dudesti se poate pentru ca pe linia 34 pot trimite orice vagon, pe cand pe 41 e mai greu cu vagoane clasice.
Avandajul celor de la Dudesti este ca vagoanele stau in hala si prin urmare pot spala vagoanele indiferent de temperatura de afara. La Alexandria si alte depouri "in aer liber" nu se pot spala cand e ger ca ingheata apa pe ele. Iar Alexandria de asemenea nu isi poate permite luxul sa tina vagonul pe dreapta pentru orice zgarietura, la Dudesti se poate pentru ca pe linia 34 pot trimite orice vagon, pe cand pe 41 e mai greu cu vagoane clasice.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
adn2377
Am si eu o curiozitate... Daca tot lucreaza pe vagon si tot ii inlocuiesc neoanele (asa cum e si normal) - de ce nu pot sa faca o treaba pana la capat? De ce sa ramana neoane nefunctionale? Uitati-va de pentru comparatie la alte vehicole pe sine - ramele de metrou, fie ele Bombardier sau chiar IVA, de a caror mentenanta se ocupa Alstom, ca poti sa dai cu tunul si nu gasesti o lampa nefunctionala... sau poate la IVA dar extrem de rar.
Din alt topic:
+
Pana la urma cum e mon chèr... a fost sau n-a fost?
Utilizator anonim wrote:
Astazi a fost reparat vagonul 224, acesta sta de la inceputul lui ianuarie cand i s-a stricat sistemul de diagnoza MCKV, probabil de maine sau de luni revine pe linia 41. Acestuia i-au fost montate neoane ramandand doar cateva nefunctionale.
Am si eu o curiozitate... Daca tot lucreaza pe vagon si tot ii inlocuiesc neoanele (asa cum e si normal) - de ce nu pot sa faca o treaba pana la capat? De ce sa ramana neoane nefunctionale? Uitati-va de pentru comparatie la alte vehicole pe sine - ramele de metrou, fie ele Bombardier sau chiar IVA, de a caror mentenanta se ocupa Alstom, ca poti sa dai cu tunul si nu gasesti o lampa nefunctionala... sau poate la IVA dar extrem de rar.
Din alt topic:
Utilizator anonim wrote:
Inafara de neoane o sa mai vina piese vitale pentru tramvaie pentru ca in sfarsit a inceput sa functioneze bine serviciul de logistica al RATB.
+
Utilizator anonim wrote:
...In afara de acestea din pacate stau multe vagoane pentru fleacuri din cauza lipsei aprovizionarii - 131, 4028, 136 stau din cauza geamurilor sparte iar 4023 si 4030 sunt tamponate. 4023 are deja toate "formalitatile" facute si va pleca la URAC pentru reparatie iar primele 3 depind de lotul de geamuri care soseste la URAC nu se stie cand, apoi e o treaba de 2 zile pana reapar toate 3 in traseu.
Pana la urma cum e mon chèr... a fost sau n-a fost?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Dominatrix
adn2377 wrote:Daca se trimit vagoane la RK si dupa ce vin de la URAC stau in depou fiindca sunt scadente la RR, ce sa mai vorbim de "subtilitati" gen neoane?
Am si eu o curiozitate... Daca tot lucreaza pe vagon si tot ii inlocuiesc neoanele (asa cum e si normal) - de ce nu pot sa faca o treaba pana la capat? De ce sa ramana neoane nefunctionale?
adn2377 wrote:Nu dati "cu pietre" in Utilizator anonim, el incearca pe cat posibil sa va aduca informatii cat mai proaspete. Piesele nu pot veni peste noapte, licitatiile dureaza, deci mai avem de asteptat. Ideea e ca angrenajul a fost pus in miscare...Utilizator anonim wrote:
Inafara de neoane o sa mai vina piese vitale pentru tramvaie pentru ca in sfarsit a inceput sa functioneze bine serviciul de logistica al RATB.
+Utilizator anonim wrote:Pana la urma cum e mon chèr... a fost sau n-a fost?
...In afara de acestea din pacate stau multe vagoane pentru fleacuri din cauza lipsei aprovizionarii - 131, 4028, 136 stau din cauza geamurilor sparte iar 4023 si 4030 sunt tamponate. 4023 are deja toate "formalitatile" facute si va pleca la URAC pentru reparatie iar primele 3 depind de lotul de geamuri care soseste la URAC nu se stie cand, apoi e o treaba de 2 zile pana reapar toate 3 in traseu.
📖 Pagination options