Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2477 posts, 747159 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 123 124 125 126 127 128 129  ... 177
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Si urmeaza sa mai plece doua vagoane la RK in urmatoarea perioada.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Albert

Tot fără AC și următoarele? Parca pe 4036 nu l-au făcut in CA ca sa ii pună și AC pentru ca nu se puteau ambele in același timp. Și ce sa vezi, după atât de mult timp, nu are nici aer conditionat și tot cu chopper a rămas...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Nu cred ca se va pune AC pe cele care nu au, parca nu am vazut nimic in bugetul pe anul asta. Noul Bucuresti - nu sunt bani,dar ei viseaza la proiecte megalomanice de metrou de suprafata, trenuri urbane etc  :evil:

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati cris_m

Pai UE nu iti da bani pentru niste amarate de AC-uri  :lol:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

De parca proiectele finantate european merg mai stralucitor  :rofl:  :popa:

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

Sa ne aducem aminte de lunga lista de proiecte incepute cu bugetare europeana si sfirsite prin a fi platite din bugetul local ?

Cit despre AC-ul tramvaielor, un alt proiect de succes care sta - mindru - linga cele pentru Citaro E3 si Irisbus-uri... E adevarat, la acestea din urma n-a fost varianta “nu sint bani”, ci ba “nu-i freon”, ba “nu tin sursele”... Ah, si daca e freon si tin sursele...  s-au cam stricat si nu (mai) e garantie. Sau - ne intoarcem la pasul unu - nu sint bani.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

PS:
Poza nu ne ajuta sa vedem daca s-a folosit acelasi factor de portanta prin coborirea unghiului de fuga pe segmentul C sau s-au facut ajustari in urma testelor din tunelul aerodinamic.
Tabla pare ajustata tot din chit si ciocan ca la exemplarul anterior...

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Albert

Tabla la URAC in general e de o calitate foarte proastă. Nu am văzut tramvai care sa nu ruginească după 4-5 ani, ceea ce e inacceptabil pentru un produs de secolul 21. Și da, cel mai probabil e îndreptată din chit și ciocan. Nu exista V3A la care dacă te uiți in lumină să nu observi tot felul de valuri mai mult sau mai puțin vizibile.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati andrei11

Vopseaua e de vină la rugină, nu tabla.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Robert

Vopseaua este ultimul strat de protecție împotriva ruginii. Până acolo mai sunt substanțele care tratează tabla, lacul peste vopsea precum și lipsa unor elemente de protecție din plastic/fibră în zona care de obicei este mai udă. Deci nu e doar vopseaua sau tabla. Sunt mai multe elemente de slabă calitate.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

andrei11 wrote:
Vopseaua e de vină la rugină, nu tabla.


Daca tabla e ruginita inca din etapa de montaj si vopsire, fii sigur ca vopseaua n-are ce sa-i faca. Practic rugina vine din interior spre exterior si va lucra pana exfoliaza vopseaua. Sigur, calitatea vopselei SI a manoperei vopsirii sunt foarte importante, dar si calitatea foilor metalice conteaza.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Cristi N

Cea mai importanta e pregatirea suprafetelor inainte de vopsire si pentru un vehicul care ar trebui sa circule niste zeci de ani e obligatorie folosirea de tabla galvanizata. La unii producatori auto se face asta de mult timp, de exemplu la Audi incepand cu modelul 80 sau VW cu Golf-ul IV.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Mr. Tramvai

306 a fost repartizat pe linia 11
Din fericire firma era setată pe "Zetarilor" asa cum trebuie.  :)
20210515_170723.jpg (1.31 MB; downloaded 4060 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati LucaTB

Ce se va întâmpla cu #4049? El e mort de ani întregi și nu cred că ar putea reveni în forma actuală, oare va fi trimis la RK în viitorul apropiat?

 


Go to page:  1  ... 123 124 125 126 127 128 129  ... 177
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2363 forum members have written 428488 posts in 5314 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use