Topic: V3A-93-CH-PPC
2495 posts, 778100 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
La #4014 setul de geamuri ar trebui păstrat pentru #136 și #264 (de fapt cel puțin #136 a primit un geam culisant de la #4014). Și #4028 are geamuri întregi luate de la ceva din primele vagoane din serie (cum a avut #4036 inițial).
O altă problemă destul de neplăcută a devenit aspectul deplorabil al vagoanelor cauzat de grafitul și nu numai de pe rețeaua de contact care ajunge pe caroseria vagoanelor. Când plouă acea mizeria ajunge în multe vagoane în interior. Inclusiv #4036 devine cam jegos, deși cred că este spălat mai des decât restul vagoanelor.
Utilizator anonim wrote:De ce ar trebui să trimiți vagoane complete la RK similar lui #4036? Înțeleg că vor să înlocuiască MCKV-ul pentru upgrade. Vedem foarte bine că la #4036 s-au adus elemente noi. De ce trebuie să trimiți la uzină vagoane cu componente care oricum se înlocuiesc, de la geamuri, scaune, lămpi și alte componente schimbabile? Ar trebui luat tot ce se poate reutilizabil și făcut stoc de piese pentru restul vagoanelor rămase în circulație. Așa se casează vehicule ca ”fier vechi” cu piese reutilizabile...
Ideea este ca vor sa trimita vagoane complete pentru a merge repede lucrul.
La #4014 setul de geamuri ar trebui păstrat pentru #136 și #264 (de fapt cel puțin #136 a primit un geam culisant de la #4014). Și #4028 are geamuri întregi luate de la ceva din primele vagoane din serie (cum a avut #4036 inițial).
O altă problemă destul de neplăcută a devenit aspectul deplorabil al vagoanelor cauzat de grafitul și nu numai de pe rețeaua de contact care ajunge pe caroseria vagoanelor. Când plouă acea mizeria ajunge în multe vagoane în interior. Inclusiv #4036 devine cam jegos, deși cred că este spălat mai des decât restul vagoanelor.
4003 - 41 - 31.01.2021 (1).jpg (321.77 KB; downloaded 3349 times)
4003 - 41 - 31.01.2021 (2).jpg (280.5 KB; downloaded 3353 times)
4003 - 41 - 31.01.2021 (3).jpg (329.08 KB; downloaded 3354 times)
4003 - 41 - 31.01.2021 (4).jpg (349.39 KB; downloaded 3526 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
1689
In ce hal poate sa arate...
Directorul depoului ar trebui demis pentru indolenta.
Asta nu e mizerie, e jeg si nu s-a adunat in citeva zile...
In ce hal poate sa arate...
Directorul depoului ar trebui demis pentru indolenta.
Asta nu e mizerie, e jeg si nu s-a adunat in citeva zile...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
Ok, l-am demite. Dar oare ar fi cineva capabil pentru postul de director al depoului, care să aibă grijă cât de cât de materialul rulant, să aprovizioneze depoul cu piese de schimb ș.a.m.d?
Sincer nu cred. Îți pierzi speranța la un moment dat...
Ok, l-am demite. Dar oare ar fi cineva capabil pentru postul de director al depoului, care să aibă grijă cât de cât de materialul rulant, să aprovizioneze depoul cu piese de schimb ș.a.m.d?
Sincer nu cred. Îți pierzi speranța la un moment dat...
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
1689
Credeam ca asta face parte din responsabilitatile incluse in contractul de management.
Sau - intre timp - a te ocupa cit de cit te califica pentru o marire de salariu si eventual
o promovare ?!?
Poate ar fi timpul sa fie dati pur si simplu afara in loc sa fie rotiti de pe un post pe altul intre diverse unitati.
Asa s-ar face loc pentru altii si/sau s-ar ajunge sa se ocupe ceva mai mult si mai bine.
Era o vorba ca frica pazeste strugurii. Poate curata si tramvaiele, mai stii ?
Credeam ca asta face parte din responsabilitatile incluse in contractul de management.
Sau - intre timp - a te ocupa cit de cit te califica pentru o marire de salariu si eventual
o promovare ?!?
Poate ar fi timpul sa fie dati pur si simplu afara in loc sa fie rotiti de pe un post pe altul intre diverse unitati.
Asa s-ar face loc pentru altii si/sau s-ar ajunge sa se ocupe ceva mai mult si mai bine.
Era o vorba ca frica pazeste strugurii. Poate curata si tramvaiele, mai stii ?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
ByOnu
O parte din CA-urile de Colentina (desigur ca doar unele, nu exista doua CA-uri identice.. totul e manufactura, anyway..) au intre acoperis si geamuri un jgheab. Nu ajuta? N-ar trebui sa devina standard?
https://forum.metrouusor.com/File?id=177512
O parte din CA-urile de Colentina (desigur ca doar unele, nu exista doua CA-uri identice.. totul e manufactura, anyway..) au intre acoperis si geamuri un jgheab. Nu ajuta? N-ar trebui sa devina standard?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Andrei98
Probabil pentru că oricum nu se face RK în adevăratul sens al cuvântului ci mai mult o revopsire și o recablare. La un RK ar trebui să se monteze piese noi nu reciclate cum se face la URAC.
Gabi23 wrote:
De ce ar trebui să trimiți vagoane complete la RK similar lui #4036? Înțeleg că vor să înlocuiască MCKV-ul pentru upgrade. Vedem foarte bine că la #4036 s-au adus elemente noi. De ce trebuie să trimiți la uzină vagoane cu componente care oricum se înlocuiesc, de la geamuri, scaune, lămpi și alte componente schimbabile?
Probabil pentru că oricum nu se face RK în adevăratul sens al cuvântului ci mai mult o revopsire și o recablare. La un RK ar trebui să se monteze piese noi nu reciclate cum se face la URAC.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Astia defapt sunt prevazatori, decat sa il spele si sa intre apa pe undeva sa faca vreun scurt, mai bine sa circule jegos, oricum se spala la prima ploaie.
Astia defapt sunt prevazatori, decat sa il spele si sa intre apa pe undeva sa faca vreun scurt, mai bine sa circule jegos, oricum se spala la prima ploaie.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
Nu cred. La metrou, cel puțin, la momentul spălării ramelor, se merge prin stația de spălare pe catenară.
La tramvaie, în stațiile de spălare din depouri, există și acolo catenară. Putem spune că e vorba tot de nepăsare, nu de frica lor pentru scurtcircuit...
Nu cred. La metrou, cel puțin, la momentul spălării ramelor, se merge prin stația de spălare pe catenară.
La tramvaie, în stațiile de spălare din depouri, există și acolo catenară. Putem spune că e vorba tot de nepăsare, nu de frica lor pentru scurtcircuit...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4036 a primit acel jgheab la RK. Din ce stiu se monteaza pe toate CH la RK. Mai aveti rabdare cu spalatul, la Alexandria sunt probleme cu baia plus multe alte probleme care nu pot fi rezolvate atat de repede, sunt unele lucruri pe care nici tastatura nu le suporta. Dar se vor rezolva sper eu cat mai repede. Deja eu zic ca e un plus ca vagoanele nu mai stationeaza mai mult de cateva zile in caz de defect, nu se mai descompleteaza, tamponatele se repara relativ repede si in plus se incearca grabirea procesului de RK. Sunt probleme care s-au adunat in 4 ani...
4036 a primit acel jgheab la RK. Din ce stiu se monteaza pe toate CH la RK. Mai aveti rabdare cu spalatul, la Alexandria sunt probleme cu baia plus multe alte probleme care nu pot fi rezolvate atat de repede, sunt unele lucruri pe care nici tastatura nu le suporta. Dar se vor rezolva sper eu cat mai repede. Deja eu zic ca e un plus ca vagoanele nu mai stationeaza mai mult de cateva zile in caz de defect, nu se mai descompleteaza, tamponatele se repara relativ repede si in plus se incearca grabirea procesului de RK. Sunt probleme care s-au adunat in 4 ani...
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
1689
As vrea sa vad si eu niste obiective masurabile (CUP, interval mediu/maxim de indisponibilizare a vehiculului, km rulati intre doua defectiuni etc.), ceva concret, nu faptul ca nu se mai descompleteaza tramvaie si ca nu mai stau atit de mult defecte.
Cit ceea ce priveste RK-urile, procesul asta n-ar trebui sa implice autobaza/depoul, ci ar trebui coordonat de un departament a managementului centralizat al flotei.
Rulajul zilnic in km ar trebui sa fie disponibil din aplicatia de monitorizare, istoricul reviziilor periodice si capitale din integistrarile fiecarei unitati de exploatare si din actele contabile/avizare - deci nu vad de ce intregul proces de programare n-ar putea fi automatizat.
Cred ca un inventar la singe prin garaje si depouri s-ar lasa cu multe surprize (ca sa nu vorbim de alte urmari...).
As vrea sa vad si eu niste obiective masurabile (CUP, interval mediu/maxim de indisponibilizare a vehiculului, km rulati intre doua defectiuni etc.), ceva concret, nu faptul ca nu se mai descompleteaza tramvaie si ca nu mai stau atit de mult defecte.
Cit ceea ce priveste RK-urile, procesul asta n-ar trebui sa implice autobaza/depoul, ci ar trebui coordonat de un departament a managementului centralizat al flotei.
Rulajul zilnic in km ar trebui sa fie disponibil din aplicatia de monitorizare, istoricul reviziilor periodice si capitale din integistrarile fiecarei unitati de exploatare si din actele contabile/avizare - deci nu vad de ce intregul proces de programare n-ar putea fi automatizat.
Cred ca un inventar la singe prin garaje si depouri s-ar lasa cu multe surprize (ca sa nu vorbim de alte urmari...).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
shoppy
Nu scurt de la catenara, scurt de la infiltratii de apa in vagon si apoi in cablajul intern.
Daca nu faci un studiu sa vezi cat costa pe cinstitelea sa tii un vehicol in circulatie si apoi sa dai depoului banii aceia * nr de vehicule atunci evident ca depoul este subfinantat si orice manager ai avea la carma depoului ori este incompetent ori dezinteresat; iar daca depoul este subfinantat atunci orice promisiune, inspectie, raport, directiva, amenintare, degradare, concediere este doar vrajeala si frectie la picior de lemn.
Nu scurt de la catenara, scurt de la infiltratii de apa in vagon si apoi in cablajul intern.
Daca nu faci un studiu sa vezi cat costa pe cinstitelea sa tii un vehicol in circulatie si apoi sa dai depoului banii aceia * nr de vehicule atunci evident ca depoul este subfinantat si orice manager ai avea la carma depoului ori este incompetent ori dezinteresat; iar daca depoul este subfinantat atunci orice promisiune, inspectie, raport, directiva, amenintare, degradare, concediere este doar vrajeala si frectie la picior de lemn.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
La Alexandria se încearcă trimiterea de vagoane PPC și pe liniile 8, 11 și 25, inclusiv în cursul săptămânii. Pe afișajele tuturor vagoanelor cu PPC sunt rămas cu ”Romprim”, deși 11 nu mai circulă acolo de ani de zile...
La Alexandria se încearcă trimiterea de vagoane PPC și pe liniile 8, 11 și 25, inclusiv în cursul săptămânii. Pe afișajele tuturor vagoanelor cu PPC sunt rămas cu ”Romprim”, deși 11 nu mai circulă acolo de ani de zile...
4030 - 11 - 09.02.2021.JPG (276.3 KB; downloaded 3972 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Din cauza ca sunt multe cu bandaje aproape de limita vom vedea mult mai rar vagoane de 41 pe alte linii. Cand nu e nevoie de ele fiind rezerve in depou.
De luna asta 264 a fost mutat pe linia 32 din cauza bandajelor foarte aproape de limita, fiind schimbat cu 4014 care ultimele luni inainte de plecarea la RK a fost mutat pe 32, de luna asta fiind repartizat in 41, pana la sosirea lui titularii lucrand cu alte vagoane.
Din cauza ca sunt multe cu bandaje aproape de limita vom vedea mult mai rar vagoane de 41 pe alte linii. Cand nu e nevoie de ele fiind rezerve in depou.
De luna asta 264 a fost mutat pe linia 32 din cauza bandajelor foarte aproape de limita, fiind schimbat cu 4014 care ultimele luni inainte de plecarea la RK a fost mutat pe 32, de luna asta fiind repartizat in 41, pana la sosirea lui titularii lucrand cu alte vagoane.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Stefan28
Am observat că și 4036 are titulari încă din prima zi de când a fost (re)adus la Alexandria.
Am observat că și 4036 are titulari încă din prima zi de când a fost (re)adus la Alexandria.
📖 Pagination options