Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2463 posts, 730276 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 108 109 110 111 112 113 114  ... 176
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

4027 la Crângași, pozat în graba la finele lui Decembrie. Asa a ajuns un tramvai cedat din Septembrie de la Dudesti la Alexandria? Oare 4036 cum ajungea daca rămânea aici? :popa:
Ce ne facem cu mentenanța de la Alexandria? Aș privatiza-o imediat... (defapt prin toate autobazele și depourile, dar astea e partea a doua...)  :no:


 


V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Andrei Andraș

Preferai un vagon în minus la traseu? Dacă e apt de muncă vagonul, pentru bușitura aia nu are rost să îl ții imobilizat în depou. Nu e singurul vagon care a circulat cu avarii, un exemplu ar mai fi 202.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati CiprianTRB

Daca mergem tot pe principiul "las' ca merge și așa" nu vom evolua niciodată...  :roll:  :headbash:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Problema e la mijloc, ca dureaza mult pana vin banii de asigurare si se repara, apoi ca STBul nu are piese si materiale cand vin banii. Asa vedem si Kent si Citaro Hybride cu tot felul de tamponari usoare circuland, doar ca acolo cand vin banii sunt piese la cei doi constructori.

Despre 4036 STB spunea recent ca este transferat temporar la Dudesti, eu sper sa revina cum este planificat, ii mai bat la cap.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati andrei11

Stefan28 wrote:
Ce ne facem cu mentenanța de la Alexandria? Aș privatiza-o imediat...

Și crezi că dacă o privatizezi o să curgă banii instant ? Sau că ăia o să vină cu bani de acasă să repare tramvaie ?

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 1689

Cred ca problema este pusa gresit. Este vorba de ce se poate obtine (calitativ si cantitativ) cu acelasi buget.
Desigur, exista si contra-exemple in care externalizarea unor activitati a dus la o scadere a calitatii, dar - in general - statul este cel mai ineficient administrator.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Nicu24

4036 mai bine ar rămâne la Dudești permanent ,altfel daca ajunge la Alexandria într-un an va fi la gard .
4027 e bun de călărit pe linia 41...

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Stefan28

Alexandria oricum va primi curând cel puțin 3 vagoane trecute prin RK (224, 4014, 4020) cel mai probabil în aceiași schemă ca 4036.
Vedem atunci cum vor fi cu timpul la Alexandria... :popa:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

La Alexandria toate sunt scadente, trimiterea lui 4036 in scop publicitar sa se vada mai mult prin oras trebuie sa se incheie. In Alexandria mai sunt retrase si descompletate 4001 si 4002.  Ar trebui trimise de urgenta si 4011, 4021, 4029 care au ajuns dezastre estetice.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Costin

Absolut tot ce inseamna masura de imagine trebuie sa inceteze, iar ei sa se concentreze pe normalizarea unor lucruri pe care acum le prezinta ca mari realizari (Tramvai negaurit? Minune, sa il plimbam cat mai mult sa il vada lumea! Am dat cu dezinfectant diluat peste jeg? Campanie masiva de igienizare! etc)

Zeci de vagoane mizere, gaurite, ruginite si in stare tehnica deplorabila imprastiate prin tot orasul fac mai multa publicitate decat un vagon normal cu buline prezentat drept mare realizare tehnica si estetica. Cati au lasat masina acasa ca l-au vazut pe 4036 si s-au inchinat la el cu doua maini? Cati refuza sa o faca pentru ca le vad pe toate celelalte? Sau poate ca STBii sunt pe principiul ca nu exista publicitate negativa, doar publicitate si atat.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Ne-am intors in epoca de piatra, tinem Ch si CA la gard in timp ce facem RK la reostatice ca-s mai bune ca daca se strica le repara cu patentu in depou.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

CHurile merg marea majoritate, stau cele scadente la RK. Problema este la CAurile din Colentina care stau pentru ca cei din depou sunt mai comozi cu „clasicele”, acolo unde au cerut pantografe cu sfoara la CAuri ca le era frica sa nu se strice cele Schunk, care merg fara probleme de aproape 20 de ani la Bucurestii Noi de exemplu  :rofl:

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Și să nu uităm că Depoul Colentina este locul unde s-au pus pe butuci voit multe V3A-93 și le-au făcut să fie ”casabile”!

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Daca se caseaza reostatice atunci foarte bine, sa caseze cat mai multe si cat mai repede, ca in ritmul asta de regie condusa de mecanici care ies la traseu cu reostatice ca asa vor ei si cu RK la reostatice ca e mai ieftin decat la Ch / CA, pai alta sansa sa scapam de ele nu avem, o sa avem reostatice si peste 50 de ani.

 


Go to page:  1  ... 108 109 110 111 112 113 114  ... 176
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2341 forum members have written 426235 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use