Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2477 posts, 755994 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 97 98 99 100 101 102 103  ... 177
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Nu bag mana in foc, dar pare a fi fostul CH PPC 4036, dupa forma aerului pentru cabina.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati subway guru

Baietii de la URAC se joaca in continuare de-a macromodelismul...la asa-zisa fabrica de tramvai (adica un singur tramvai de un fel, diferit de cel de anul trecut!)
:bleah:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Personal as fi optat pentru implementarea schemei Bucur LF (lăcustă) pe tot ce iese din URAC.

Si nu pentru ca as fi mare fan al schemei, ci din urmatoarele considerente:
1. uniformizare vizuala treptata a parcului de tramvaie.
2. reducerea costurilor de mentenanta si reparatii in caz de avarii / accidente.

Preabine, NU suntem copii. Stim cu totii motivul pentru care avem aceasta noua schema: sa se vada ca este ceva nou, ca primarul face, ca nu se sta. Daca moderniza si/sau repara 100 de V3A in cei 4 ani generosi pe care i-a avut la dispozitie, cine ar mai fi vazut ce primar harnic avem? :bleah:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Daca cel din imagine e 4036, ca asa imi pare dupa forma aerului conditionat, ar fi o revenire la tema cu rosu a liniei 41. Mai era si 4020 de plecat la RR, posibil si 4002.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati GPS

Restul de CA sunt deja vopsite în schema clasică.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Exact, si din ce inteleg nu se vor mai face transformari din clasice ci doar RKurile cu upgrade la CH PPC. Oricum era nevoie ca majoritatea celor de 41 au 12-13 ani de exploatare fara RK sau reparatii majore.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati subway guru

Pe 41 trebuie tramvaie noi performante nu improvitatii marca URAC...
:headbash:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Pai vor veni si alea dupa ce se semneaza contractul. Daca nu se anula licitatia din 2006 acum aveam de mult vagoane noi pe 41, pe vremea aia planul fiind pentru vagoane noi in totalitate pe liniile 41, 32 si 25. Nu improvizatia de acum cu ele imprastiate peste tot. Si daca ne uitam, CH PPCurile s-au descurcat onorabil, pacat ca au decazut odata cu depoul Alexandria in ultimii 2 ani.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Pai fix de aceea s-a anulat licitatia, ca sa se poate pompa in continuare bani in gaura neagra URAC si acum sa se laude ca defapt s-a facut foarte bine doar ca a venit Acarul Paun dintr-un depou si a stricat bunatate de produse URAC.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Da-mi voie sa nu cred aceasta poveste, shoppy. Refuz sa cred ca a existat un asemenea plan diabolic, mai ales de la administratia Videanu care chiar a cumparat in draci vehicule noi, plus reabilitari masive de infrastructura. Nici macar politic nu vad ce ar fi avut de castigat din sabotarea intentionata a licitatiei. Oricum 100 ar fi fost insuficiente si avea si URAC front de lucru destul, pentru inca 200 de LF-uri sau orice ar fi produs.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati subway guru

Pentru asa ceva ai nevoie de o uzina moderna de productie nu de o ciurucarie de reparatii ce ar trebui ea insasi reparata

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

La Alexandria e cazut si 204, inteleg ca ar incepe sa se miste lucrurile cu SAERP si vor fi reparate cu prioritate vagoanele depoului Alexandria.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

O parte din cele de mai sus vor pleca la RK cu upgrade la asincron din toamna. Toate CH PPCurile liniei 41 sunt scadente la RK.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati shoppy

Pai au sabotat-o ca nu au iesit turcii lui Firea, daca ieseau nu mai sabotau nimic.

 


Go to page:  1  ... 97 98 99 100 101 102 103  ... 177
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2382 forum members have written 430365 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use