Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2477 posts, 755895 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 177
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

ionescu63 wrote:
La 1-2 ani atunci ce se face Rev. intermediara? Sau pur si simplu inspectii de rutina?


Reviziile normale sunt din 5000 in 5000 de km.
In functie de uzuri care apar de regula la 1-2 ani se mai pot duce in uzina pentru retusuri la vopsea, reparatii podea etc, operatiuni ce nu retin vagonul mai mult de cateva zile dar facute la timp previn o agravare a problemelor.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

lucianho wrote:
Marian ce sanse mai sunt pentru ca vagoane de acest tip sa scape in 19? Depoul Dudesti nu vrea sa mai trimita vagoane de acest tip in 19?


Vagoanele CH PPC ale depoului Dudesti circula exclusiv pe linia 34 la fel cum cele de Alexandria circula exclusiv pe linia 41 cu exceptia unui sigur vagon care circula pe 32, acela este adus in 41 cand este nevoie.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati florin.lifticariu

La data de azi, 19.11.2010... e vreun CH-PPC disparut din traseu de mai mult de sa spun..3 luni de zile sau mai mult ?
Multumesc !

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

florin.lifticariu wrote:
La data de azi, 19.11.2010... e vreun CH-PPC disparut din traseu de mai mult de sa spun..3 luni de zile sau mai mult ?
Multumesc !

131 - geam spart
4023 - tamponare frontala
4030 - tamponare frontala (mai putin de 3 luni)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Dr2005

Probabil o să li se adauge şi #172... sursa este foarte proastă, de s-a ajuns ca iluminatul să fie alimentat direct de la reţea (şi să se stingă la piese de separaţie).€

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Aa si de mai putin de o luna 4002 si 4045 cu boghiurile motoare...
172 are sursa de INDA Craiova... Chiar care sunt vagoanele cu surse de la INDA Craiova?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Gabi23 wrote:
Aa si de mai putin de o luna 4002 si 4045 cu boghiurile motoare...
172 are sursa de INDA Craiova... Chiar care sunt vagoanele cu surse de la INDA Craiova?


172, 131, 136, 264, 4008, 4014. Din ele constant 172, 131, 136, 4014 au probleme cu sursa.
Pacat totusi ca din lipsa aprovizionarii nu stau vagoanele mult cu defecte tehnice (motoare, reductoare) cat stau pentru geamuri si tamponari.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Dominatrix

Daca aceste surse de la INDA s-au dovedit nefiabile, cat timp mai trebuie sa treaca pana se amortizeaza si pot fi "casate" si inlocuite cu unele mai bune, de exemplu de la ICPE-SAERP?

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

lucianho wrote:
Lui 4026 nu i se mai monteaza aerul conditionat? Mai sunt vagoane de la Dudesti care nu au aparate de aer conditionat ?

Deocamdata nu sunt bani pentru alte aparate de AC. Orcum mai intai se vor mota pe vagoanele ramase de la Alexandria, fiind deja stabilita ordinea, pentru ca s-au tot pus pe vagoanele de la Dudesti.

Vagoane ramase fara AC:
Alexandria - 264, 4002, 4007, 4009, 4014, 4023, 4028.
Dudesti - 4005, 4019, 4024, 4026, 4032.  

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Se cumpara unitati AC pentru cabinele vagoanelor care ies din uzina dar si pentru vagoanele CH PPC fara AC in cabina.

Echipamente aer conditionat cabina tramvai
Procedură aplicată: Cerere de oferta
Criteriu de selecţionare: Pretul cel mai mic
Dată limită: Vineri, 17 Decembrie 2010 11:30
Dată selecţionare: Vineri, 17 Decembrie 2010 12:00
Cod CPSA: 42512400-2
Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Logistic cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
€

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Si 4026 este la fel tot fara masca spate. Se sparg destul de des si URACul nu are fibra sa le inlocuiasca/repare momentan.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4002 a revenit de astazi dupa ce o perioada a lipsit din cauza unor probleme la reductorul boghiului 4.
La ora actuala Depoul Alexandria nu mai are vagoane defecte trase pe dreapta, exceptie fac 131, 4023, 4030 care stau cu tamponari/geam spart.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati autob368

Utilizator anonim wrote:
4002 a revenit de astazi dupa ce o perioada a lipsit din cauza unor probleme la reductorul boghiului 4.
La ora actuala Depoul Alexandria nu mai are vagoane defecte trase pe dreapta, exceptie fac 131, 4023, 4030 care stau cu tamponari/geam spart.

Cred ca #4002 revine pe linia 32, unde e titular de catava luni (de prin primavara parca). Sambata trecuta (11.12.2010) la schimbul 2 era in linia 32 vagonul #4004. Cat a lipsit #4002 in linia 32 au fost trimise cred ca toate vagoanele pentru linia 41 (le-am vazut de exemplu pe #4008, #4029, #4033, #4003 in diverse zile).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Pe linia 32 a circulat vagon CH PPC obligatoriu si zilnic pana in toamna, de vreo 2 luni nu mai este vagon titular acolo iesind doar o rezerva cand aceasta e disponibila. Deci posibil ocazional sa mai iasa cate un vagon de acest tip si pe 32.

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 177
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2382 forum members have written 430333 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use