Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIstoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex

 

Topic: Metrou File de Poveste

772 posts, 277457 views
 
Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Metrou File de Poveste subway guru

@sab:
articolele alea sunt scrise de Dolores, dupa o 'campanie' de informare pe la 'proiectantii si executantii' metroului...sunt tot asa cum am zis...fragmente de memorie...chiar daca uneori sunt trunchiate si nici nu citeaza 'sursa'...

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

Halatu, halatu, da cat a costat halatu ?
Bine, bine, observa ca si eu am mers pe mana ta 100 %, da de ce e tabla si nu var ?

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Acu, tu ce vrei...sa vorbim despre niste table ruginite sau despre zidurile de rezistenta... :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Metrou File de Poveste Adrian Rosca

Fereasca Sfantu', nu vreau sa contrazic pe nimeni ci doar sa inteleg o situatie ceva mai ciudata. As mai avea cateva mici nelamuriri:

- in spatele peretelui placat cu tabla exista cumva si un perete mulat / incinta de piloti?
- grinzile de planseu prefabricate de deasupra galeriei au aceeasi lungime cu cele de peste statie? In acest caz, latimea peronului + zona liniei (sorry, imi lipseste cuvantul pentru asta) ar trebui sa fie aprox. egala cu cea a galeriei.

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Acolo sunt numai si numai pereti mulati...si fara pereti caseta...si s-a incercat sa fie pereti mulati cu 'fata vazuta' prefabricata...solutii 'revolutionare' pentru vremea respectiva...la care trebuia un proiectant tanar, curajos si cu 'muschi' la creier... :mrgreen:
Grinzile prefabricate nu au aceeasi lungime peste statie si peste galerie...
Executantul lucrarii: TEC.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste sab

Dar de ce s-a ales solutia executarii tunelului la adancime asa mica (4,50 m) ?
Si de ce nu s-a iesit din Republica pe sub sos Dudesti-Pantelimon ?

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

Pentru ca depoul Pantelimon e la suprafata.
Pentru ca e imposibil de luat curba pe sub Dudesti  Pantelimon
Pentru ca depoul Pantelimon a aparut foarte tarziu in raport cu Republica si nu avea nici o legatura strategica cu M 1. M 1 avea alt depou, in Militari.
Legatura Republica - depou Pantelimon e fortata.
Oricum tot ce am spus eu aici stiai si tu.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste sab

Stiu ca depoul este la suprafata, dar se putea urca pe portiunea de sub sos Catelu, este spatiu destul,  nu era nevoie ca si sub case sa se mearga la adancime mica. Se putea face chiar o urcare mai abrupta ca la GdN sau Basarab pe M1 sau NG pe M3.
Asta vreau sa aflu daca era imposibil de iesit din Republica pe sub Dudesti Pantelimon sau nu s-a vrut deranjarea rebrusmentului. O solutie GdN cred ca se putea face acolo, cu o raza de curbura mica.Plus ca traseul ar fi fost mai scurt decat ocolul actual.

Ti-am spus, am citit si am si vazut o schita in care se intentiona o legatura M1-fosta M3 acolo, deci viziune strategica exista, mai ales ca fosta M3 nu avea legatura cu M1 decat la GdN, ceea ce era departe pentru cei care locuiau mai in est.

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

:?:
Pe sub case merge numai cand iese din Republica si se incadreaza pe sub Magnetului - si e vorba de maxim 10 case, desi cred ca sunt mai putine. In rest merge pe sub strada, nu pe sub case. Inclusiv la iesirea pe Catelu nu are legatura cu casele, a lamurit guru aspectul. Nu am apucat sa modific desenul, dar trebuie sa trag niste curbe cu raza de 200 metri si e mai dificil, dar in final o sa-mi iasa. N-am prea avut timp.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste sab

Exact, iar Republica nu este la mica adancime. De de ce s-a mers la mica adancime ?

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Era nevoie sa se mearga cat mai la suprafata pentru a limita la minim 'zona de tasare' a tunelului, altfel s-ar fi daramat toate casele stanga/dreapta de pe strada Magnetului...
Proiectantul tunelului a fost Dl ing Eugen Isvan...din al carui 'palmares' imi permit sa 'citez pe sarite':
numeroase proiecte de tunele de metrou, dintre care si subtraversarea 'fara demolare' a cantinei Turbomecanica (actuala Turbotechila), restaurarea Coloanei Infinitului de la Tg. Jiu si a Fantanei Mioritza, si 'actual' consultant 'de incredere' al Dlui Ion Caramitru la restaurarea Teatrului National... :mrgreen:  ... plus coordonatorul echipei de diriginti de la Pasajul Basarab... (asa, doar ca 'bonus'... :lol:  :lol:  :lol: )
E un om 'suficient' de calificat??? :lol:  :lol:  :lol:
Ca 'destepti habarnisti' sunt...fara numar, fara numar, fara numar... :evil:
Toate cele bune de la 'vinovatul' principal...seful Dlui Isvan... :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

Republica e statie normala, cred ca are NSS - ul cam pe la minus 10 - 11 metri.
subway guru wrote:
... dintre care si subtraversarea 'fara demolare' a cantinei Turbomecanica (actuala Turbotechila)...

E chiar interesant, dar imi scapa locatia ( :lol: ). Adica locul unde e. Ceva prin Militari,  pe la Pacii ?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste sab

Da, in Militari, la iesirea din Pacii. Nu stiam ca metroul trece pe sub alte cladiri in afara de casele amaratilor astia din Pantelimon.

@subway guru Si cu traseul pe sub Dudesti-Pantelimon ? Era imposibil de abordat ?

 


Re: Metrou File de Poveste Adrian Rosca

Interesant, foarte interesant. Cert e ca am trait in eroare o gramada de ani crezand ca in spatele tablei mai e ceva  :D
Multumiri inca o data.

 


Go to page:  1  ... 23 24 25 26 27 28 29  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex  • 
Choose destination

Since our 2340 forum members have written 426217 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use