Parent forum: Istoria transportului în comun din București

 

Topic: Hărți, pliante și traseele de transport în comun

136 posts, 38872 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun rosetti61

Era cursa de IPRS - Berceni?, cel pe care l-am vazut in zona aeroportului Baneasa era un fel de 774, 5 sau 6, tabla de pe lateral era si murdara.
Ik-105 era parcat undeva pe Metalurgiei sau pe Oltenitei atunci cand l-am vazut cu 74x.

 


  • Author: 1689
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun 1689

Nu pot sa confirm, dar IPRS-ul avea o multitudine de curse in conventie care au supravietuit si in perioada de maxima economie de carburanti datorita faptului ca se lucra in trei schimburi.

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun rosetti61

Pe forumul tramclub, la subiectul despre liniile speciale ale ITB, userul Costache Mihail pomenea despre niste linii de la Nordului, nu stiu daca pentru IPRS sau linii pe care a fost el - 716, 722 si 740.
Erau multe, spre CEPECA era 204 pentru publicul larg, si poate cursa speciala 704, 749 care se ducea poate in Otopeni (indicativul apare in filmul In fiecare zi mi-e dor de tine, cand unul din personaje se urca intr-o masina, IK 611).
Masina cu 750/754 Cursa directa" era parcata undeva in spate pe strada Ucea.
Mai erau niste curse speciale spre Domnesti, Ciorogarla, Tanganu, Cernica - 708, 758, 759, 760
Cel mai mare numar vazut personal a fost 77(4), apoi 778 din poza cu garajul - au existat si mai sus, 780-790? 800 erau specialele de  noapte.

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun andrei11

Facebook - Caleidoscop.
Liniile de tramvai 1933.
Liniile de tramvai - 1933
1933.jpg (216.84 KB; downloaded 1220 times)

 


  • Author: Robert24
  • Site Admin
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun Robert24

Mai precis undeva intre 18 august 1933 (linia 19 prelungita la Col. Plesoianu) si 26 noiembrie 1933 (linia 8 prelungita in Com. Dudesti Cioplea / modificata cateva zile mai tarziu in linia 81).

 


  • Author: andrei11
  • Moderator forum
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun andrei11

Dacă   a mai fost publicată o șterg imediat...
Cică era tarifare zonală la acea vreme !
Adresa
1927.jpg (419.75 KB; downloaded 912 times)

 


  • Author: ByOnu
  • Membru Gold
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun ByOnu

Harta microbuzelor de noapte ale ITB.
IMG-20210721-WA0014.jpg (256.54 KB; downloaded 559 times)

 


  • Author: rosetti61
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun rosetti61

1983. Un  tur (ultimul) din 409 mergea pana la intrare Sat Catelu, denumit ulterior 429.

 


  • Author: messe
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun messe

De ce nu l-au redenumit si pe 422 in 418 (fosta linia S  de noapte care intorcea la Stavilar)?

 


  • Author: 1689
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun 1689

orex wrote here:
78X, trebuie sa circule mai abitir cum o faceau 3XX inainte de 1989! ;)  :bere:
368 ”verde” (atentie cum i se spunea inainte de 89 ”3saisopt”) oprea de la V. Oltului-l a Aleea Vlasiei- la Tricodava- la DT. 34-la Academia Militara-la Eroilor-la Cismigiu- la P-ta. Cosmonautilor! Era racheta, nu ca expresurile de astazi! :rofl:  

Daca e sa deschidem subiectul fostelor linii 3**, 331 avea statii doar la Dtru Petrescu, Cultural, Nitu Vasile, Timpuri Noi, Unirea, Coltea, Romana, Caderea Bastiliei,  Pta Dorobanti, Televiziune, Arcul de Triumf, Casa Scinteii, Hotel Parc, Dridu si Damaroaia (sper ca n-am uitat nici o statie...).
Traseul era normat pentru 47 de minute pe semi-cursa la ora de virf, dar dimineata devreme/seara puteai ajunge lejer in 30-35 de minute dintr-un capat in altul.
Tin minte c-am ajuns intr-o duminica dimineata de la Nitu Vasile la Coltea in 13 minute... Treisprezece !!

 


  • Author: 1689
  • Membru Silver
  • Posted:
  •  

Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun 1689

alexandru_gr wrote here:
Din câte știu însă nu sunt in totalitate sigur de informație linia 125 a fost înființată special pentru Remat și Peco Silflor Move.


125 exista inainte de ‘89 pe un traseu relativ similar cu cel actual.


Mai multe detalii in mesajul postat de @rosetti61, din care am selectat partea referitoare la istoria acestei linii.

rosetti61 wrote here:
[...]

125 a fost o linie de legatura a cartierului cu IMGB - in cartier facea o bucla prin Metalurgiei-Nitu Vasile-C-tin Brancoveanu-Dumitru Petrescu si apoi intra spre IMGB; infiintat in 1978.
Fratiorul lui, 125 barat (225) apare un an mai tarziu, intre IMGB Vulcan si Nitu Vasile, cu bucla de asta data prin Emil Racovita si Dumitru Petrescu. Cu acesta ocazie 125 este prelungit pana la centura Berceni. Spre sfarsitul anilor 80 cele doua linii sunt scurtate la Platforma Metalurgiei si 125 penduleaza (in functie de interese) intre centura si IRVMR Berceni. 225 devenita o caricatura, este desfiintata din cauza slabei solicitari.
[...]


Dupa cum se vede, 125 este una din liniile cele mai longevive din Berceni, existind fara intrerupere de aproape 45 de ani.

PS: IRVMR e prescurtarea de la Intreprinderea de Recuperare si Valorificare a Materialelor Refolosibile - Remat-ul de astazi

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București  • 
Choose destination

Since , our 1793 forum members have written 350309 posts in 4187 topics and 426 subforums.
Refresh interval: 30 minutes.

 

© 2009 - 2021 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

Terms Of Use