Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 100 (ex-783)

362 posts, 133518 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 cris_m

Citeste si tu ce se scrie cu un mesaj inaintea celui postat de tine...

 


Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 Andrei98

Poate nici consultarea unei carti de gramatica a limbii romane nu ar fi o idee rea inainte de a posta asemenea mesaje pe un forum...

 


Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 Dragos31

Dupa cum am spus ieri, din cauza grevei de la CFR, STB a reinfiintat linia expres 780 pe parcursul zilei de 20 Decembrie, pentru a nu lasa legatura aeroport - Gara de Nord in ''aer''.

O captura de aseara cu unul dintre cele 4 autobuze turate.

6410 - Linia 780 - Aeroportul International ''Henri Coanda'' (Terminal Sosiri) - 20 Decembrie 2021

6410 - 780 - 20.12.2021.png (1.74 MB; downloaded 3052 times)

 


Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 PTMZ

O nouă linie de autobuze AeroBus va face legătura între Aeroportul Henri Coandă şi Piaţa Unirii, potrivit unui comunicat al CJ Ilfov. Linia va fi deservită de zece autobuze ultramoderne care, la interval de 20 de minute, vor parcurge zona metropolitană cu o viteză sporită, dat fiind numărul redus de staţii: Aeroport Henri Coandă Sosiri, Piaţa Presei Libere, Piaţa Victoriei, Piaţa Romană, Universitate, Piaţa Unirii.


Autobuzele vor fi vopsite în culori uşor vizibile, pentru a se remarca printre alte vehicule de transport şi aeroportuare, vor fi inscripţionate distinct şi vor oferi un confort sporit călătorilor, atât pentru locurile pe scaune, cât şi spaţiu generos, special delimitat, pentru depozitarea bagajelor.

Accesul va fi facil pentru toate categoriile de călători şi pentru bagaje. Autobuzele vor fi dotate cu sistem info-călători minim bilingv (în română şi engleză), prize usb pentru încărcarea dispozitivelor electronice la fiecare rând de scaune, aer condiţionat, climatizare. Gradul de poluare al noilor autobuze va fi în conformitate cu prevederile "Regulamentului serviciului comunitar de transport public local de călători, în regiunea Bucureşti - Ilfov".

Durata contractului va fi de zece ani, iar operarea acestei linii va fi în sarcina unui operator ales prin procedură competitivă, în baza unui nou contract de delegare a serviciului public de transport, scrie Agerpres.

Înfiinţarea unei noi linii de transport călători a fost aprobată în cadrul Adunării Generale a Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public Bucureşti- Ilfov.

Sursa: Digi24

 


Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 punmeister

Deci sa inteleg ca asta va fi inlocuitorul pentru 783? Si busuri de unde au? :rofl:

 


Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 Albert

Dacă prețul pe km e unul decent, pot veni și firme private cu propriile autobuze. Pentru o astfel de linie, s-ar potrivi și niște autobuze de tip Setra LE.

 


Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 cris_m

Nu spune "s-ar potrivi", ci "sunt obligatorii". Un autobuz de aeroport trebuie in primul rand sa ofere spatiu pentru bagaje voluminoase.

 


Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 punmeister

Albert wrote here:
Dacă prețul pe km e unul decent, pot veni și firme private cu propriile autobuze. Pentru o astfel de linie, s-ar potrivi și niște autobuze de tip Setra LE.

Din cate stiu nu cred ca mai accepta diesel pur. Dar pot merge pe 10 articulate Citaro G Hybrid echipate conform cerintelor TPBI in caz.

 


Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 Albert

Trebuie sa vedem caietul de sarcini. Dacă prețul e ok si conditiile decente, putem sa vedem mai mulți operatori mari înscriși precum Arriva, RATP, EuroLines, FlixBus. Din România nu stiu ce firme ar avea in flotă ceva care sa se plieze pe condițiile TPBI. Probabil vor accepta electric, hibrid, CNG si hidrogen. Iveco Crossway CNG ar fi modelul perfect din punctul meu de vedere.

 


Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 Axel

De astazi au revenit articulatele pe linia 783 !

 


Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 ByOnu

Personal, decizia nu mi se pare una echitabila. Sa trimiti cele mai incapatoare autobuze platite 100% din bugetul Bucurestiului pe o linie care deserveste foarte mult Otopeniul. Asta in timp ce sunt trasee IN Bucuresti in care calatorii stau sardele.

Autobuze articulate introduci pe o linie cu frecventa de 3-5 minute pe care autobuzele de 12m nu fac față, nu pe o linie cu intervale de 40min.

Cred ca prioritare la articulate ar trebui sa fie linii precum 102, 381, etc. Nu 783 cu care bucurestenii merg doar ocazional.

 


Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 andrei11

Autobuzele de Otopeni ar trebui să fie speciale,
1) Să fie folosite strict de cetăţenii care vor să ajungă la aeroport, călători, însoţitori, personalul tehnic al aeroportului.
2) Să aibă compartiment securizat pentru bagaje. Este absurd ca într-un autobuz pentru aeroport să nu ai unde să-ţi pui bagajele !
3) Să fie însoţite de personal de control care să evite urcarea persoanelor care nu au ce căuta în astfel de autobuze.
4) Practic autobuzele acestea ar trebui să fie ale aeroportului, nu ale STB - ului.

 


Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 Costin

Nu e nevoie de atatea formalitati, si cu siguranta nu conteaza cine este operatorul / proprietarul autobuzelor.

Ce trebuie 783 sa fie este o linie cu fix 9 statii inclusiv capetele: Unirii, Universitate, Romana, Victoriei, Arcul de Triumf, Piata Presei, Aero Baneasa, Aero Otopeni Plecari, Aero Otopeni Soriri (pentru orice alt tip de calatorie exista linii regionale / locale, plus tren). Si autobuzul mai trebuie sa aiba rastel pentru bagaje, desigur.

Conditiile de calatorie s-ar imbunatati simtitor astfel.

 


Re: Linia expres către Aeroport Henri Coandă - 783 omirica

andrei11 wrote here:
Autobuzele de Otopeni ar trebui să fie speciale,
4) Practic autobuzele acestea ar trebui să fie ale aeroportului, nu ale STB - ului.


Cele două ar trebui să fie complementare, nu să se excludă. Cine preferă low-cost ar merge cu STB, cine vrea confort cu autocarul (că asta înțeleg că se propune). La Paris, ca exemplu concret, autocarele sunt operate de Air France.

 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420657 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use