Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-PPC

343 posts, 129085 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93-PPC idk_vlad

Fața seamănă în proporție de 99% cu un V3A-93 obișnuit, fiind echipat cu faruri Hella și măști la boghiuri.

 


Re: V3A-93-PPC SirVlady

Seamănă cu 091 și cam atât, singurele diferențe sunt date de măștile la boghiuri și secțiunea centrală cu PPC.

 


Re: V3A-93-PPC Alex777x

V3A-93-PPC 303 ,Pe Linia 55 la Piață Sfânta Vineri.

 


Re: V3A-93-PPC 1689

Hmm… N-ar fi, poate, timpul ca ”Atelierele” sa afle ca LED a devenit un standard in ceea ce priveste blocurile de lumini ?
Cred ca nici un producator cit de cit decent nu mai livreaza autovehicule de gabarit cu faruri halogen…

 


Re: V3A-93-PPC idk_vlad

Măcar de-ar schimba afișajele matriciale, până la urmă sunt mai importante decât farurile.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-PPC ADK

Really? Zi-mi că nu-i adevărat ce-mi spui, un afișaj - esențial într-adevăr, mai important decât farurile - care sunt de siguranță?

Lăsând laoparte, farurile tip LED se montează în mod normal pe vehiculele ce au avut din start această dotare, ceea ce - prin '93 - becurile led erau cam inexistente. Acum, producătorul V3A-ului e URAC, iar tramvaiele sunt verificate de CENAFER, nu de RAR ca în cazul vehiculelor pe pneuri, adaptările or fi permise?

Nici mie nu-mi plac firmele care nu sunt ușor citibile, însă astea sunt matriciale adică mecanice, care au devenit vechi, decolorate și neîngrijite în general. La vremea lor au fost faine, au înlocuit rolele, însă de prin anii 2000 sunt ieșite firmele pe leduri, care pot face mai multe, nu cred că e un cost așa mare un set de firme pe leduri (care să fie și reglate corect, cu cifre groase, litere mari etc) fiecărui vagon, dacă nu ești în stare să le recondiționezi pe cele matriciale (la Ferentari a existat un DAF Castrosua, transferat ulterior la Alexandria, cu firma cel puțin pe față cu geamul de protecție spart sau îndepărtat, care l-a făcut foarte plăcut și citibil ca aspect).

 


Re: V3A-93-PPC Costin

@Alex777x toate pozele au fost eliminate deoarece incalca punctele II.3 si II.5 din regulamentul forumului, pe care l-ai citit si cu care ai confirmat ca esti de acord, la inregistrare.

 


Re: V3A-93-PPC idk_vlad

ADK wrote here:
Really? Zi-mi că nu-i adevărat ce-mi spui, un afișaj - esențial într-adevăr, mai important decât farurile - care sunt de siguranță?

Lăsând laoparte, farurile tip LED se montează în mod normal pe vehiculele ce au avut din start această dotare, ceea ce - prin '93 - becurile led erau cam inexistente. Acum, producătorul V3A-ului e URAC, iar tramvaiele sunt verificate de CENAFER, nu de RAR ca în cazul vehiculelor pe pneuri, adaptările or fi permise?

Nici mie nu-mi plac firmele care nu sunt ușor citibile, însă astea sunt matriciale adică mecanice, care au devenit vechi, decolorate și neîngrijite în general. La vremea lor au fost faine, au înlocuit rolele, însă de prin anii 2000 sunt ieșite firmele pe leduri, care pot face mai multe, nu cred că e un cost așa mare un set de firme pe leduri (care să fie și reglate corect, cu cifre groase, litere mari etc) fiecărui vagon, dacă nu ești în stare să le recondiționezi pe cele matriciale (la Ferentari a existat un DAF Castrosua, transferat ulterior la Alexandria, cu firma cel puțin pe față cu geamul de protecție spart sau îndepărtat, care l-a făcut foarte plăcut și citibil ca aspect).


Mă refeream că se pot păstra farurile actuale și înlocui afișajele.

 


Re: V3A-93-PPC Luca M.

303
IMG_0066.jpeg (530.74 KB; downloaded 1339 times)
Untitled257_20231125131607.png (1.64 MB; downloaded 1314 times)

 


Re: V3A-93-PPC idk_vlad

"întoarce la Bd. Unirii" Nu era mai sugerativ să scrie Piața Unirii?

 


Re: V3A-93-PPC Mat_hias

@Luca M. Pantograful...

 


Re: V3A-93-PPC Cezar210

idk_vlad wrote here:
"întoarce la Bd. Unirii" Nu era mai sugerativ să scrie Piața Unirii?

Și nu e nici măcar "la", este "în"...

Vagonul arată bine, dar totuși nu înțeleg de ce nu i-au pus măști și la cuple (precum la 309), dacă tot i-au pus la boghiuri.

 


Re: V3A-93-PPC Andi_C

Mat_hias wrote here:
@Luca M. Pantograful...


Are pantograf clasic, nu Schunk, in cazul in care nu a fost precizat

 


Re: V3A-93-PPC WT_fan06

Cezar210 wrote here:
(...) nu înțeleg de ce nu i-au pus măști și la cuple (precum la 309), dacă tot i-au pus la boghiuri.

Pentru că aceasta este tradiția. Vagonul iese unic și irepetabil, alcătuit din ce piese s-au găsit la momentul respectiv.

Singurul avantaj pentru călători e că au pus secțiune PPC și scaune noi.

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2275 forum members have written 420349 posts in 5239 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use